Új hozzászólás Aktív témák
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz
tatabike #28091 üzenetére
Hidd el nem érthet mindenki minden kütyühöz. Aki persze napi szinten használja az lehet hogy hamarabb boldogul vele, de ha tegyük fel az infós kollégádnak is olyannal kellett volna dolgoznia ő is pillanatok alatt megoldja a problémát, hacsak nem technikai analfabéta.
Nálunk is volt olyan hőkamera amit odanyomtak a kezembe, hogy állítsam be és telepítsem xy gépére. Akkor láttam olyat életemben először. Aki használta fél perc alatt beállította, nekem jóval több időbe telt volna. -
Ygg
senior tag
válasz
tatabike #28091 üzenetére
"Az autószerelő napi szinten használja."
Ha maradunk az autós témánál, ott is más az autóvezető sofőr, mint az autószerelő.Meg más az autót tervező mérnök.
Amúgy meg az olyan bandát, ami ilyen szintű supportot nyújt, ki kéne rúgni.
Bár ahogy írod, akkor nem csak az IT-val van gond, hanem az egésznél a fejétől büdös a lába
..
-
Ygg
senior tag
válasz
tatabike #28089 üzenetére
Itt a megoldás!
Az autószerelőhöz kell hordani.De hogy szofisztikált problémamegoldó és elemző legyek:
- a kérdés az volt, miért okozza a fagyást, nem az, hogy hogy lehet újraindítani.
- Mi jogon meri kikapni a kezéből, és újraindítani? Esetleg eltűnik minden, ami rávezetett volna a hiba gyökerére. Ha én hibakeresést végzek, és valaki odajön, és csak úgy újraindítja a gépet, mert esetleg kb ezt az egy megoldást ismeri, ami workaround-nak jó, de nem megoldás, hát úgy b@szom pofán, hogy ottmarad, már bocsánat. -
wolfman
veterán
válasz
tatabike #28084 üzenetére
Az a meglátás helytálló, hogy nem lehet mindenki szakértő és nem szerelhet mindenki autót is első blikkre stb., mindenki ronthat el dolgokat elsőre, aztán majd megtanulja.
Csak annyi a különbség, hogy az autót senki nem akarja megszerelni, amíg iskolát nem végzett hozzá, a repülőgép-vezetés sem olyan vonzó, amíg az ember nem ért hozzá. Az informatikával viszont az a baj, hogy mára mindenki azt hiszi, hogy ért hozzá mert a legtöbben a szórakozáshoz használják. Úgy vanak vele, hogy ehhez nem kell tudás, amikor mindenhonnan az folyik, hogy ez egyszerű, könnyű megtanulni a gépet használni, csak úgy vannak vele, hogy a hardver része is ilyen, majd megoldom én.
Ekkor születnek a leégett memóriák, a nem induló VGA-k és a hűtőzsírt a CPU foglalatra kenés, mer' asz'itte oda kell. -
tsiga18
tag
válasz
tatabike #27809 üzenetére
Másik véglet vevőként történt meg velem:
Elmentem megnézni a hibátlanként hirdetett notit (képek szerint hdsentinel 100/100, kiváló állapotú karcmentes külső) oda, ahova az eladó kérte. A találkozóra hozott egy gépet, sok mély karc, törés volt a burkolaton, nem a képeivel hirdette a terméket, a hdsentinel pendrive-ról futtatva kiírta, hogy a hdd kukaérett.
Itt mondtam az eladónak, keressen más balekot, és ő volt felháborodva hogy raboltam az idejét, volt más jelentkező aki a kiírt árnál többet adott volna a gépért, és én moströgtönazonnal vegyem meg tőle a gépet mert megveret, feljelent, kicsinál, meg ez az egész etikátlan. Faképnél hagytam, azóta is élek, nem jelentett fel senki (mi alapján tette volna, nevemet sem tudta), ezek után küldött egy anyázós üzenetet még, letiltottam, és ment tovább az élet... -
tsiga18
tag
válasz
tatabike #27806 üzenetére
Nálam az eddigi "bestof" a következő volt:
SonyEricsson P1-et adtam el anno, minden ment simán az eladásnál, vevő is boldog volt mert ezeröccázat tudott alkudni az akkor 15 ezres árból. A telefon tetszett neki, hibátlanul működött, szerződés, öregördöganyja papírt kitöltöttünk.
Másnap keres, hogy van egy kis baj: nem jó a telefon, találkozzunk, megmutatja. Majdnem palira vett, tényleg hozott egy nem működő P1-et, csak a matrica az IMEI számmal az akku alatt nem stimmelt, azthitte át tud verni egy másik telefonnal...
Ez volt az utolsó ilyen alkalom, azóta úgy állok hozzá megnézed, ha tetszik megveszed, utána 0 reklamáció, max a sóhivatalban... -
wolfman
veterán
válasz
tatabike #27781 üzenetére
De ezekben az esetekben úgy átnyúlnék a monitoron és megütném a hirdetőt.
De a vicceskedőkön kívül van még sok másik típusú paraszt is.
- Hirdetek, eladom a terméket, de le nem veszem a hirdetést, miután érdeklődtél sem.
- 2 napja adtam fel a hirdetést, de 10 naponta ülök csak gép elé.
- Nemrég adtam fel a hirdetést, el is olvasom amit írsz, de én biza nem válaszolok.
- Pesten lakom, de csak személyes átvétel jöhet szóba
- Egy kis semmilyen faluban lakom és én sem postázom!Egyre többek lépnek be ezekbe a halmazokba tartozó emberek körébe.
-
Penge_4
veterán
válasz
tatabike #27742 üzenetére
"Ő szentül meg van róla győződve, hogy Neki a 120 centis tévéjében LED-kijelző van, és kész, és én vagyok a hülye, aki nem ért hozzá..."
Mikor még régebben, ismerősömmel a MediaMarkt-ban voltunk, megütötte a fülemet a következő mondat, ami egy ottani dolgozótól hangzott el "...és ennél már minden pixel 3 darab nanométeres méretű ledből áll, ami a piros, zöld és kék színkombinációt adják, ezért ilyen szép a képe."
Új hozzászólás Aktív témák
- BONTATLAN Új iPhone 17 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Dell Precision 7740 Workstation 17,3", i9-9980HQ, 32GB, RTX3000 6GB
- Gamer PC - i5 14600k, RTX 3080 és 32gb RAM + GARANCIA
- HALLOWEENI KÉSZLET - RETRO Számítástechnika -- MINDEN RETRO EGY HELYEN -- RETRO Számítógépek
- Samsung S21 Plus 6 hónapos Akkucsere!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080 10GB ZALMAN S2 TG Cooler Master 700W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB ZALMAN Z1 Plus A-DATA 750W
- HP ZBook Firefly 14 i7-1165G7 32GB 1000GB Nvidia Quadro T500 4GB 14" FHD 1 év garancia
- HP EliteOne 800 G5 All-in-One i5-9500 16GB 512GB 23.8" Érintőkijelző!! 1 év garancia
- Lenovo X13 Yoga 2in1 Thinkpad WUXGA Touch i5-1145G7 vPro 16GB 256GB 4G LTE GPS Win11 Pro Garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest