Új hozzászólás Aktív témák
-
keresztapad
csendes tag
Miért pofázol bele ha nem értessz hozzá? És miért akarsz HoReSz barátunk nyakába varrni egy perköltséget? Vagy Te ezt élvezed? Vagy netán kifizeted neki? Világosan meg van fogalmazva, hogy elállás esetén az értékesítő köteles az általunk kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni.
Tehát ha legkésőbb vagyis a Harmincadik napon fizeti vissza akkor sem követ el jogsértést ! -
keresztapad
csendes tag
válasz
HoReSz1975 #6302 üzenetére
Hát szar ügy,, de ha a kereskedő előzetesen nem tájékoztatott bennünket az elállás jogáról, a 8 munkanapos határidő meghosszabbodik 3 hónapra. Ha a tájékoztatásra ezen az időtartamon belül sor kerül, az elállásra nyitva álló 8 munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kaptuk. Sőt elállás esetén az értékesítő köteles az általunk kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni. Így van ez akkor is, ha a kereskedő megrendelésünket nem tudja teljesíteni.
Nézz utána az internetes vásárlás szabályainak :
http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/infokamp/internetesvas.html
Ettő függetlenül tényleg megoldhatták volna rugalmasaban is ezt a dolgot !
-
keresztapad
csendes tag
válasz
Thulcandra #6239 üzenetére
Tudom, hogy nem egészen ide kellett volna írnom , de azért látom , hogy ki bújt a szög a zsákból ! Ebben teljesen egyetértek veled , de a vevő nem a nagykertől vásárol hanem tőletek számtech boltosoktól. A fogyasztóvédelmet nem az fogja érdekelni , hogy a nagyker milyen szar hanem azt, hogy a kereskedő nem tartotta be a törvényeket !
-
keresztapad
csendes tag
Sziasztok Boltosok !
Úgy vettem észre , hogy ezen a fórumon is csak a „ki tud nagyobbat óbégatni” valamint mi vagyunk az istenek és csak mi értünk a PC-hez a menő ! Ezért felhívnám az Istenek figyelmét egy aprócska ám de igen fontos dologra a GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉSRE !!!
A hatályos jogszabályok azt írják elő, hogy törekedniük kell arra, hogy kijavítást, ill. kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezzék, ill. külön feltételként szabta azt is a jogalkotó, hogy a jogosult érdekei nem sérülhetnek jelentősen. Ez a határidő tűnhet úgy egyes kereskedők számára, hogy nincsen maximálva a jótállási ügyintézés hossza, azonban éppen ezen két feltétel (legfeljebb 15 nap, jelentős kényelmetlenség) határozza meg azt.
Ha a fogyasztónak jelentős kényelmetlenséget jelent az, hogy a terméket 8 napig kell nélkülöznie, akkor lehet, hogy nem elegendő csupán a legfeljebb 15 napon belüli kijavításra, vagy cserére törekszik a kereskedő. Például legyen szó egy számítógépről ami a tulajdonos munkaeszköze sőt még fizeti az internetet is akkor a 15 nap nélkülözés jelentős kényelmetlenség lehet, és a fogyasztónak megnyílhat a lehetőség, hogy második körben érvényesíthető jogait gyakorolja. Vagyis árleszállítást igényeljen - ha arra egyébként lehetőség van, mert a termék még használható -, vagy elálljon a szerződéstől. Ez utóbbinál visszakérheti a teljes vételárat !
Ennek ellenélre a kereskedők úgy indítanak, hogy minimum 1 vagy 2 hónap !
Na ilyenkor tényleg kiborulunk !
Akinek nem inge ne vegye magára ! -
keresztapad
csendes tag
A 6213 sorszámú levelemben Dzoli számára írtakat hírtelen felindulásomban írtam amiért szíves elnézését kérem. Valamint szeretném felhívni a figyelmét arra a tényre , hogy akit átvitt értelemben megnevezett személyt sokan felismerni vélték. Nem a módszer hanem a dadogós és már a konkurenciánál vásárol iromány alapján! Ezúton szeretném kérni Dzolit a bocsánatkérésre, valamint hogy a jövőben tartózkodjon a személyes jellegü megnyílvánulásaitól !
-
keresztapad
csendes tag
Tisztelt Dzoli !
Na kezdjük az elején mert ez az egész LG téma igen zavaros ! A barátom védelmében írom, hogy ezt a DVD írót 2006.02.07.-én kellett volna vásárolnia ahhoz, hogy max. 2008.02.07.ig visszavigyék garanciába. Nos ebben csak annyi a probléma, hogy a barátom 2006-ban már nem vásárolt nálad pont azért mert állandóan átverted ! Érdekes Én Rólad hallottam ugyanezeket a rágalmakat! Vásárlóktól, volt kollégáidtól, volt főnöködtől hogy utóbbit még meg is loptad ! Nem semmi !!! Mi van nem megy a bolt? Nem a számítógépeket , hanem a boltodat kellene beszegecselni! Nem veszed észre , hogy a PC-kuckó egy fekete pont Kazincbarcikán ? Jah meg ki olyan hülye aki papírok nélkül visszamegy a boltba reklamálni anélkül, hogy ezt a gép összeszerelőjével meg nem beszélte volna.Első figyelmeztetést akkor meg is kaptad, következőre azt hiszem egyből mehet a 3 nap tempban.
Indulattól vezérelt fórumozást nem szeretjük a Prohardver-en.
Kérlek olvasd át figyelmesen az alapelveket és annak megfelelően fórumozz tovább, különben moderálnunk kell a hozzászólásaidat.[ Módosította: I_Am ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Revolut
- Felrobbant a Pixel Fold Zack Nelson kezében
- Ford topik
- Windows 11
- E-roller topik
- Kuponkunyeráló
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- YouTube
- Lenovo Legion Go: a legsokoldalúbb kézikonzol
- HDD probléma (nem adatmentés)
- További aktív témák...
- HP 14 Elitebook 640 G9 FHD IPS i5-1235U 4.4Ghz 10mag 16GB 256GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Új Lenovo E14 Thinkpad WUXGA IPS Ryzen7 7730U 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- HP Z240 Komplett asztali pc, garanciával, 1050ti 4GB Videóval!
- i3 8100 és i5-9400 processzorok
- 6 és 7. generációs i3 és i5 procik
- Targus DOCK423A - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 x HDMI (120Hz)
- LG 42LX330C 42" LED-backlit LCD TV - Full HD
- Honor X7 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell UltraSharp 27" QHD 2.5K 100% AdobeRGB 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3438, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest