Aktív témák
-
KERO_SAN
aktív tag
Tortent h EQ6-on ( gyk mo legnagyobb lanja) elloptak az osszes cuccom,ami mozdithato volt ( eger bill fules funcsurface kabelek stb. ) Teljes anyagi csodben voltam, eq6 elott vettem uj egeret meg egerpadot, nevezes is sokba volt ( legalabbis nekem 5k sok penz, mivel nem dolgozom meg..:] ) Ezek utan 1 hettel osszeszedtem nagy nehezen 7k hufot egerre, kineztem a usersben vmi 6300 ft volt..Elmentem, termeszetesen ez a tipus nem volt stb, mehettem mashova.Jartam a magicompban a bluefishben es meg par helyen, de pillanatnyilag sehol nem volt ez az eger, vagy csak dobozos 3k val dragabban.Igyhat nem maradt mas, csak a mistral:]
A webes arlistajuk alapjan 69xx huf volt az eger.Mondom huh, epphogy belefer a keretbe..Elmegyek a boltba,egy egesz normalis arc fogad, kerdezem van e ilyen eger, mondja van, mondom szuper, mennyibe kerul ( jobb a biztonsag..:) ) aztmondja: 7230. Allam leesik, szemem konybe labad, mondom ilyen nincsen..
Megkerdezi, mi a problema..elsirom neki a banatom, eq6tol kezdve vegigmeselem neki mi tortent..Erre azt mondja ( ! ) ne izguljak, ad 300ft-ot, ezen mar nem fog mulni..:)
Hat en igy jartam a mistralban :)
[Szerkesztve] -
Matr x
aktív tag
Nyh, Integrál.
Rendelés van, raktáron szinte csak 2ram meg 3 proci.
Ecs k7s5a rendel, mert kevés mani van... és kezel sd/ddr ramot. (már egy éve volt)
Majd gyere vissza 1 hét múlva, mert akkor lesz itt....
(hét múlva)
Gyere vissza szerdán, mert a nagykerből akkor hozzák...
(szerda)
Gyere vissza pénteken, mert a kolléga akkor megy a nagykerbe.
Én: de majd ha lesz, tegyetek el egyet erre-és-erre a névre...
Rendben, meglesz...
(hétfő (!) )
Majd gyere pénteken, mert ez-meg-ez történt, nem tudok adni.
(egy hét múlva)
/ablakon cetli, tel.szám/
felhív. Igen, van, megnézem. Ebédelek, de majd 5 perc kell
(téli hideg, órát vár a bolt előtt, mindenki hülyének nézi...)
Igen, van - és ad egy acorp alaplapot....
De nekem ecs kell!!!! (majd leszedem a fejét) Ide látom a dobozát!!!
Ja!! (mondja) itt van....
Talán akkor döntöttem el, hogy inkább fizetek egy ezressel többet, de nekem 2 napon belül legyen meg a cucc - nem is vásárolok ott többet. -
Szatír
aktív tag
2 embertípus létezik...aki ért a számítástechnikához és aki szereti is. :o)
[Szerkesztve] -
peterqe
aktív tag
Skacok, ha valakinek kell a jó hangulat a vásárláskor, az menjen az e-connect-be! Az egy király hely! Pixelnél is nagyon jó fejek. (Nekem a héten pl. zárás után 10 perccel visszahúzták a ''rolót'', mert előtte odatelefonáltam, hogy kések és a város másik végéből jövök. e-connectnél is volt már ilyenre példa)
-
CharlieDrop
veterán
Azér' a MekDönci sem jó mindenütt :))
Pl. itt Csepeliben egyszer vettünk haverral nagy shake-et, az 4 dl. Kitöltötte a csaj, ugye van egy vonal, ami a szintet jelzi, nem ért odáig, szóltunk, hogy mi az ábra. Erre a csaj kissé összenyomva a papírpoharat, ''De, ez megvan!''
A szabadkai MekDönciről nem is mondok semmit... -
sh4d0w
félisten
Fehérvári Mistral: éppen gépújítás előtt álltam, sok pénz nem állt rendelkezésre, ezért ECS K7S5A alaplapot kerestem. Nagykerben itt nem volt, körbetelefon a kiskereknek, Mistral: igen, van egy. Okés, tedd félre légyszíves délutánra, megyek érte mindenképpen, mert a régi cuccomat már eladtam. Nem teszünk félre semmit. Jó, oké, autóba pattanás, kikocsikázás, beérés Mistralba, ezért és ezért jöttem. Csákó kb. 5x átnézte az egész üzlethelyiséget, az összes szekrényt, fiókot, polcot, alaplap sehol. ''De a raktárkészlet szerint van egy!''... :C
No comment... -
renegade
aktív tag
A konklúzióddal teljesen egyetértek, a nyitvatartással kapcsolatban fenntartom, hogy a bolt él a vevőből és nem fordítva. Ezért, a bolt van a vevőért, ismét irreverzibilisen. Ettől még mindkét fél lehet méltányos, de az egyik részéről elemi érdek, a másikéról csupán udvariasság.
-
renegade
aktív tag
Yee :) Ha másvalakinek is van olyan pozitív vagy negatív élménye (számtekbolti) kiszolgálással kapcsolatban, ami véleménye szerint más hasznára válhat, úgy ossza meg velünk!
Most, hogy így belegondoltam, az aránylag ritka kivételektől eltekintve úgy általánosságban csak a mekdonaldszban és a drogerimarktban számíthatok kedves kiszolgálásra. Érdekes, ott meg tudják oldani, hogy mosolyogva szolgáljanak ki. Máshol vajon miért nem? -
anulu
félisten
Na. M*stral (Váci út). Van néhány kellemetlen emlékem eladókkal, de van egy hölgy, aki full aranyos, és vágja a témát is. A fentebb említett szőke hajú leányzóval még nem találkoztam, de a történet a következő. Tegnap este benéztem hozzájuk, mert az oldalukon láttam, hogy van Vantec réz memória bordájuk. Megszólalt a hang bennem: ''kettő kell''. Felkerekedtem meló előtt és eltapostam a Váci útra. Bent volt a hölgy. Hozzáteszem, ez este 8 magasságában volt, égen-földön senki. Belépek, elindulok felé, rámmosolygott, megkérdezte, hogy miben segíthet. Előadtam bánatom, hogy mi kéne. Kb fél perc alatt kerített egyet. Megnéztem, tényleg ez az, mondtam, hogy akkor kettőt kérek. Reflexből a kérdés: Dual DDR? Hírtelen köpni-nyelni nem tudtam. Kinyögtem, hogy igen. A második megtalálása már kicsit problémásabb volt, de 2-3 perc után talált. Kiszámlázás, pénztárnál már unottabb arckifejezésű hölgy. Fizetés, stb... Mire visszaértem a pulthoz már egy szatyorba be volt pakolva a két borda, pecsét számlára, mosolyogva elköszönt, én pedig boldogan jöttem ki a boltból :) Szóval ha bemegyek, és bent van, akkor nála fogok vásárolni. Vagy a másik lánynál, akivel a sors sajna még nem hozott össze... :P
Másik kedvenc voltom: Al*en Computers. Mindíg, ha bemegyek, tudom, hogy ha vmit kérdezek megpróbálnak segíteni, és ez baromi jó érzés. Szal hozzájuk szívesen megyek.
Amit viszont nagy ívben kerülök: M*stral - Zuglói bolt, Kékhal - Örs Vezér tere
Felemás: M*stral - Budafoki út.
Nagyjából ezeken a helyeken szoktam cuccokat venni.
u.i.: a kismillió helyesírási hibát, amíg kijavítottam... :(((
[Szerkesztve] -
T 1000
aktív tag
Én csak annyit mondhatok, hogy Magyarországon gyakorlati probléma az, hogy a vevők, vásárlók el türnek mindent. Ezeket a dolgokat csak azokkal lehet megtenni, akik hagyják. Nem akarok senkit fikázni, álltalában én is közéjük tartozok, mivel nem szeretek konfrontálódni, sem veszekedni, mert nyugis ember vagyok. De! El jött az én életemben is az idő, amikor azt mondtam hogy elég. Én debreceni vagyok, 25 éves és ezt velem seni nem teheti meg, mert ha valaki velem bunkózik, a ''dolgom'' végeztével rámosolyodok és udvariasan megkérem hogy hívja nekem oda az üzletvezetőt, vagy adja ide a vásárlók könyvét. Általában jön az üzletvezető, akit tájékoztatok a hazai igen kemény konkurencia viszonyokról, hogy milyen kemény farkas törvények uralkodnak a piacon és hogy nem szerencsés ilyen gazdasági környezetben az ország legmodortalanabb, legtaszítóbb, legbunkóbb tuskóját alkalmazni. ( mire ide eljutok ezt olyan udvarias hangnemben és vörös fejjel mondon, hogy komolyan szokták venni) DE! Ha nem veszik komolyan az sem az én hibám, mert még mindíg megtehetem,hogy oda nem megyek többet. Merthogy van egy olyan érzésem hogy egyszer még eljön az az idő, amikor a sulinet már a picsában lesz és jó lenne valaki aki esetleg otthagy hetente, vagy havonta egy pár tizest, na akkor rám várhatnak.. :C
-
Sick Boy
őstag
Hmmm.
Én eddig majdnem csak a MiSiTRaiL-ban vásároltam. Nekem soha semmi bajom nem volt az árúik minőségével (a mostani gépem onnan van összerakva). De most legutóbb meggyűlt velük a bajom. Rég számítottam erre, láttam, hogy elég sok topic van itt ellenük (mondjuk mindegyik nagyobb áruház ellen). Akartam venni Sulinetben egy vinyót. Lekérték a minisztériumból valami adatokat, vagy mi, aztán kijelentették, hogy ezt nem is lehet megvenni, mert a Samsung visszavonta (mármint Sulinetből). Mindez 45 percbe tellett. Mondtam, hogy akkor megveszem csak úgy (mert nagyon kellett, tönkrement a régi). Nagy nehezen (újabb 30 perc) sikerült is. De megfogadtam, hogy lehúzom az államot egy LCD monitorral idén akkor is!!!
Nade. A sulinetes csávó olllyan flegma volt, hogy majdnem lezúztam neki egyet, de tényleg kikattantam, annyira irritált a viselkedése, ez a ''namitakarszittekisfaszmi?hatenemveszelúgyisjönszázmásikparasztaztveszszázszorannyiértmintte!'' Megnézné az oldalamat náluk! már uszkve 300 000 forintért vásároltam eddig náluk, meg kb még 150 000 forintért cégesre (ÁFA-visszaigénylés miatt) hát menjenek a...
Viszont van pozitív is. Van egy ilyen fiatal, vágottarcú, vékony, barnahajú srác, az nagyon rendes.
Meg van egy szöszi, egész jó csaj. Az is írtó rendes. Kikészült a csaj, ventikre kattog, meg ilyenek, vágja így a témát infotechben.
Mindíg náluk vásárolok. Ha ők nincsenek, kifordulok az üzletből és visszajövök, ha dolgoznak. (Ja a Váci úti üzletbe szoktam menni). A szervízben is elég korrektek szerintem.
De a sulinetet csak ennél a csákónál lehetett intézni, fel is bszta az agyamat, de nagyon. Ráadásul, ugye, ott volt a sulinethez anyám, meg jött a barátnőm is, szóval édeshármasban úgy 1,5 óra alatt végeztünk is a nagy semmivel. Mindennek tetejébe még a vonatunkat is lekéstük.
Konklúzió:
Tényleg sokat lehetne javítani a hozzáálláson és igenis szakképzett vagy jártas személyeket kellene alkalmazni ezeken a helyeken. Hozzá kell tennem, hogy ha besétál egy fószer Mercikulcsot meg egy 200 000 forintos mobilt lóbálva feltűnöbben rendesek vele, mint az ilyen arcokkal, mint én, aki mondjuk gondol egyet és beugrik néhány kébelrögzítő izéért, meg egy kábelért, mert támadt egy ötlete (ez nem vonatkozik a fent említett két eladóra - minden tiszteletem az övék).
Én már igazán kinőttem ebből az igazi géprudi korszakból, felnőtt férfi vagyok, de tényleg ugyanolyan rendesen szólnak bárkihez, mint hozzám, meg ahhoz a két tizenöt éves sráchoz, akik kérnek egy gramm szilikonpasztát, mert szereztek valahonnan egy új hűtőt. A legtöbb helyen lenézik az ilyen alakokat, mint én, vagy a srácok. Ezalól a Misi sem kivétel.
Bizony, van hova fejlődni.
Ja még valami. Igenis a nyitvatartási idő az nyitvatartási idő és nem illik bemenni zárás előtt két percel, mert nem. Nem hülyeségből írják ki, hogy mikor zárnak. Képzeld magadat a helyükbe. Tíz órája dolgozol, hülye embereket szolgálsz ki egész nap, már alig várod, hogy vége legyen, csak az tart életben, hogy este elaludhass a Barátok Köztön a kanapén, miközben a macskád a hasadon pihizik. De nem csak erről az oldalról kell közelíteni, hanem tényleg, ha zárnak, akkor zárjanak. Nem létszükséglet. A gyógyszertár az más. De ez egy számítástechnikai szaküzlet. Az lesz holnap nyitáskor is.
Hmmm mit is mondhatnék még. Jó hosszúra sikeredett ez a hozzászólás. Lenne még mit mondanom, de érleljétek tovább a témát és akkor írok majd még a gondolataimmal ezzel kapcsolatban. -
renegade
aktív tag
Nowhereman: No igen... fáj belegondolni, hogy mennyi fölösleges (ha nem egyenesen káros) dologra is költik a pénzt amit végső soron én (is) keresek meg. Meg, hogy mennyit sarcolnak belőle. De nem menjünk bele, ez lobbanékony téma... (->flame)
Panther: Hihetetlen összegeket fizetnek a felsővezetőképzésben különböző trénereknek azért, hogy ezeket elmondják a cégvezetőknek... ingyen pedig senki sem kíváncsi rá - sőt :(
gerisoft: Ez elég durva... Hja, ha külföldön látja az ember, hogy ez elvileg hogyan működik, akkor nehéz elfogadni, hogy itthon mily sokáig tart a társadalomnak begyógyítani sebeit.
Alvin ti200: Úgy látszik, az üzletszervezésben is van még mit finomítaniuk - remélem sikerül nekik mielőbb. Jó az, ha vállalkoznak, az igazi az lenne, ha jól is csinálnák! -
Alvin_ti4200
félisten
Nekem Miklanddal annyi rossz tapasztalatom van, hogy volt egy darab MX500-as egér, amit árultak, mondtam, hogy akkor azt elvinném. Kérdeztem, hogy ugye 5 év gari van rá. Aszongya a csávó, hogy a fenéket, mutassak már olyan boltot, amelyik vállalja rá az 5 évet (>Hertha). Mondom, oké, Logitech, biztos nem purcan meg. Fél óra múlva előbújik valahonnan és közli, hogy nem tudja leszámlázni, mert ezen a cikkszámon vagy min egy 60 gigás Maxtor vinyó van. Mondom, marha jó, még 10 percnyi dumálás után se tudta átszámlázni, így kimentem marha dühösen a boltból és megvettem a Herthában fél óra múlva 1.500 HUF-fal drágábban és 5 év garival, amit persze senki nem vállal...
-
_gerisoft_
tag
A Q*erty is hasonló. Náluk vettem egy sulinetes vinyót. A rendelést potom 3 óra alatt tudtam elintézni. Igaz sokan voltak, de nem ennyire sokan. A rendelés meg kész móka volt. Érdeklődtem a vinyó pontos típusa után, természetesen fogalmuk sem volt és már szinte sértésnek vették, hogy ilyeneket kérdezek. Amikor már a 4. embertől is megkérdeztem (ő volt a sulinetes részleg vezetője ott) asszonta nekem: ''Ha ingyen van nem kurva mindegy?''. Ebben a mondatában 3 dolog zavar. A hangsúly, ez a keleti felfogás (mindegy mi csak sok legyen) és a kurva szó. Rendben van, hogy fiatal vagyok, de azért nem vagyok a haverja. Ha az én boltomban bárki így beszélne egy vásárlóval azonnal kirúgnám.
Amikor végre megérkezett a vinyó csupán 2 óra alatt meg is tudtam venni. Olyan HIHETETLEN lassúak, hogy én nem is értem. Oda soha többet nem megyek. Bár lehet, hogy muszáj lesz, mert a minap tűnt el kb 100GB adatom erről a vinyóról..
Én sem értem, hogy miért esik olyan nagyon nehezükre egy kicsit kedvesebbnek lenni a vásárlókkal. Szerintem ez a felfogás jellemző Magyarországra. Éltem külföldön, több országban is, úgyhogy van viszonyítási alapom... -
bLaCkDoGoNe
veterán
Akkor nem csak velem voltak ilyenek! Azt hittem, hogy az embernek rossz napja van, nem vagyok szimpatikus neki, stb. De a pénztáros kiscsaj is hasonlóan ''lelkes'' volt.
Én ezért szeretek a User's-be járni, mert ott az eladók mindig lökik a szöveget, értenek ahhoz, amit csinálnak és mellékesen, nem vernek át. Másnak persze lehet, hogy más a tapasztalata. -
renegade
aktív tag
Igazi fáradt gőz téma. Talán elsőre nem tűnik túl konstruktívnak, de egyrészt jól esik kiírni Nektek, másrészt talán mégis az, hátha növeli az igényességre való hajlamot másnál is. Persze az ilyesmi nem maradéktalanul kellemes dolog, legalábbis itt Magyarországon.
Minap vásároltam a Miklandban, és azon kaptam magam, hogy amikor kijöttem a boltból, rossz közérzetem volt: olyan, amit akkor érez az ember, amikor átvágták. Pedig nem történt ilyesmi. Egyszerűen nem értem, miért jó a boltnak, hogy ezt az érzést hagyja a vásárlóban. Mert az egy dolog, hogy azért vásároltam ott, mert kiváló választékuk volt az általam keresett termékekből a megfelelő konstrukcióban (nem is az ár volt az elsődleges szempont). No de a következők ragadtak meg bennem:
1. Hihetetlen flegma volt a fazon aki felvette az adataimat a foglaláshoz. Olyannyira, hogy 3x kellett újranyomtatni a nyüves lapot, mert még a keresztnevem sem volt képes helyesen leírni, pedig igazán nem bonyolult, elhihetitek. No hagytam foglalót, aszonta kb 1 hét, majd hívnak, adjak mobilszámot. Adtam, de jóindulatúan felajánlottam, adok emailt is, ne kelljen mobilszámokat hívogatniuk. Lekezelően megkaptam, hogy ''az nem kell''.
2. Eltelik 2 hét, gondoltam rákérdezek. Hívom őket, ''ja, lehet érte jönni''. Már meg sem kérdeztem, hogy ''akkor miért nem hívtak''... hiszen Magyarországon ez ''normális''.
3. No megyek, írjuk alá a szokásos számlás cuccokat, azért átfutom, hiszen ebben az országban sosem lehet tudni... csak a végén vettem észre egy tételt, miszerint ''aláírásommal a fenti és a hátoldalon található feltételeket tudomásul veszem és elfogadom''. A hátlap bianko... vagyis elméletileg ha arra ők ráírják, hogy a házamat is eladtam, akkor elvileg én aláírtam... persze, nem vagyunk rosszindulatúak, nyilván ők sem ilyen céllal fogalmaztak így, no de mégis...
4. A tök új dobozos termék átadásakor (tkp korrekten) közölte, hogy ez itt a garjegy, 3 napon belül hozzájuk hozzam a cuccot ha gond van vele, utána a forgalmazónál kell reklamálni itt és itt. Na most, ez biztosan valóban így van, de nekem akkor is furcsa, hogy miért nem a kereskedő foglalkozik ezzel, hozzá miért nem fordulhatok, ha hibásnak bizonyul a nála vásárolt portéka.
5. Hozzátartozik, hogy az egész procedúra alatt egy mosolyt nem kaptam a személyzettől, ami legalább kikergette volna ez ilyen sötét gondolatokat a fejemből.
Tudom, hogy ennél sokkal súlyosabb gondok is vannak az informatikai piacon, az országban, a világon meg aztán pláne - de valahol el kellene kezdeni a kulturált közélet megteremtését. Főleg, ha nem kerül semmibe - mint a fenti esetekben tipikusan. És végezetül: nem és nem értem, hogy miért jó a boltnak, hogy ezt az érzést hagyja a vásárlóban.
üdv
Aktív témák
- AKCIÓ!!! GAMER PC: i5-14400F (10mag/16szál) +RX 9060XT/9070/9070XT +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA!
- EVGA GTX 1060 SSC ACX 3.0 6GB Csavarmatricás! / Beszámítás OK!
- AKCIÓ!!! DDR5 GAMER PC: RYZEN 9 7900/9900X +RX 9060XT/9070/9070XT +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!!!
- Gigabyte RTX 2070 8GB / Beszámítás OK!
- AKCIÓ!!! GAMER PC: i7-12700KF +RX 9060XT/9070/9070XT +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA!!!
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- Gamer PC - Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 256SSD+500GB HDD
- HP 15 Zbook Studio G8 FHD IPS i7-11850H vPro 32GB 512GB SSD Nvidia A2000 Studio Win11 Pro Garancia
- HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 docking station
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3055
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest