Új hozzászólás Aktív témák

  • damdadam

    tag

    Sziasztok!

    Én is megosztanám veletek IPON-os tapasztalataimat!
    Azt hiszem az lesz a legegyszerűbb,ha a levelezésünket bemásolom.
    Én március 21.
    Tisztelt IPON!

    Először is köszönöm a segítőkészségüket és gyors reagálásukat levelemre.........
    A holnapi napon visszaküldöm az általam szervizben bevizsgáltatott és
    rossznak bizonyult termékeket és azok cseréjét kérem!
    Amennyiben ez nem megoldható,akkor élek a törvény adta 8 napos
    visszavásárlási jogommal és kérem vissza a vételárat!
    Az alábbi termékekről van szó:
    AMD FX-8150 3.60GHz AM3+ BOX 60.725 Ft (47.815 Ft)
    GIGABYTE GA-990FXA-UD5 43.992 Ft (34.639 Ft)
    GIGABYTE GV-R697OC-2GD HD6970 2GB GDDR5 PCIE 94.746 Ft (74.603 Ft)
    Összesen 199463.Ft értékben!
    Megrendelésem a '370186' rendelési számon történt!

    Üdv.

    Válasz március 22
    Kedves Csaba,

    Valószínűleg BIOS frissítésre van szükség a 990FXA-UD5-ön, mert jóval előbb jelent meg, mint a Bulldozer processzorok, és nem kezeli a gyári BIOS-szal azok mikrokódját.
    Természetesen, ha hibás alkatrész is van az említett 3 között, akkor azt kicseréljük. Valószínűtlennek tartjuk, hogy mind az alaplap, VGA kártya és a CPU is egyidejűleg gyári hibás legyen, így a három termék közül mindhármat hibásnak nyilvánító szerviz-ügyintézést inkompetensnek véljük.

    Én március 22
    Tisztelt IPON!

    Köszönöm válaszukat,de már összekészítettem a csomagot.
    Én nem szeretnék "kísérletezgetni" a hibásnak vélt alkatrészekkel,mert
    nem vagyok berendezkedve az ilyen esetekre.
    Tény,hogy a videokártya semmilyen alaplapban nem indul el és az is
    tény,hogy másik videokártyával sem indul az UD5 - FX8150 páros.
    Kérem nézzék át a visszaküldött alkatrészeket és amennyiben szükséges
    cseréljék ki azokat.
    Köszönöm figyelmüket!

    Üdv.

    Válasz március 22
    Kedves Csaba,

    A kértek szerint fogunk eljárni, a szükséges teszteket és frissítéseket elvégezzük, az esetleges hibás komponenseket pedig cseréljük.

    Én március 23
    Tisztelt IPON!

    Kerítettem egy régebbi processzort a laphoz és minden működik........
    Elvégeztem a frissítést és a hibásnak mondott alkatrészek is rendesen
    teszik a dolgukat! / tesztek futtatására még nem volt időm /
    Az itteni szerviz valóban nem áll a helyzet magaslatán!
    Annyi problémám van még,hogy a 16GB ramból csak 12-őt lát és 8-at használ......
    Már felraktam az F6-os biost is,de azzal meg nem indul.Van még egy
    újabb bios verzió is,de az még béta,így nem merem felrakni.
    Tudnának tanácsolni valamit,hogy mind a 16GB ramot "munkára tudjam fogni"?

    Köszönöm a figyelmüket!

    Válasz március 23
    Kedves Csaba,

    Egyenként próbálja ki és tesztelje a RAM-okat, azok között lehetséges hiba. Azt is szokásos elvégezni, hogy kemény radírral a RAM-ok érintkezősorát megradírozza az oxidréteg eltávolítására. Memtest86+ 4.20 (http://memtest.org) ajánlott a memóriatesztelésre, van hozzá USB bootos telepítő. Személy szerint hosszú évek óta Gigabyte lapokat használok, még nem volt gondom béta BIOS-szal, valamint a Dual BIOS is segít visszaállítani a régit, ha gond lenne, így mindenképp megér egy próbát.

    Amennyiben a memteszt egyenként nem jelez hibát, és négy modullal az összes RAM-ot jelzi, akkor ott más, szoftveres probléma lesz.

    A fő probléma megoldódását pedig örömmel hallottuk.

    Na eddig teljesen korrektek voltak!,de ezután már nem!!

    Én április 02
    Tisztelt iPon!

    Elvégeztem a ramokkal a teszteket és 1 kit hibásnak bizonyult.
    A mai napon visszaküldöm / a számla másolatával együtt / a 1134
    Budapest, Dévai utca 17. címre és kérném a garanciális cseréjüket.
    Köszönöm figyelmüket és segítőkészségüket!

    Üdv.

    Válasz április 02
    Kedves Csaba !

    Köszönjük, várjuk a terméket. Amennyiben KIT-be vásárolta a hibátlan darabra is szükség van az ügyintézéshez.

    Én április 15
    Kedves Tamás!

    Érdeklődnék hogy áll a ramok garanciális cseréje?

    Üdvözlettel

    Válasz április 16
    Kedves Csaba !

    Milyen néven lett leadva a termék mert az Ön nevén nem található ügyintézés. Segíthet még az átvételi lap sorszáma is.

    Én április 16
    Kedves Tamás!

    Postán 2012.04.02.-án,ajánlva küldtem el a ramokat.
    Küldeményazonosító:RL64010038224414
    Itt leírtam a pontos címem.
    Valaki biztosan átvette,mert vissza nem jött..........

    Üdv.

    Válasz április 16
    Kedves Csaba !

    Sesták László néven volt a számla ?

    Ilyen esetben kérjük azt is írják meg, ha eltérő a könnyebb beazonosítás végett. Amennyiben ez, úgy a termék tesztelés alatt van, és a héten kapjuk meg az eredményt.

    Én április 16
    Kedves Tamás!

    A számla is Tóth Csaba néven van.......

    Üdv

    Válasz április 16
    Kedves Csaba !

    Akkor kérem nézzen utána a postán mert elképzelhető, hogy még nem került kiszállításra

    Én április 16
    A Postán azt mondták kiszállították!
    / mellékeltem a feladóvevényt /

    Válasz április 16
    Kedves Csaba !

    Köszönjük, holnap egyeztetek a postásunkkal és megkérdezzük mi lehet a késedelem vagy a kavarodás oka

    Én április 16
    Bementem a postára és utánanézettem a dolognak!
    2012.04.04.-én lett kikézbesítve!!

    Válasz nincs!

    Én április 17
    Kedves Tamás!

    Van-e valami fejlemény a ramok ügyében?

    Üdv

    Válasz április 17
    Kedves Csaba !

    Igen, a postásnál maradt, azt ígérte holnap behozza nekünk.
    / Na ez meg hogy lehet??????????? :F :F :F :F /

    Én április 17
    Köszönöm!

    Válasz április 18
    Kedves Csaba !

    A ramot megkaptuk a tesztelés elkezdődött.

    Én április 26
    Tisztelt IPON!

    Érdeklődnék,hogy mikor kapom meg a lassan 1 hónapja garanciális
    cserére visszaküldött ramokat!?

    Üdv.

    Válasz április 26
    Az Ön nevén nincs függő ügyintézés kérem írja meg az rma számot (átvételi lapon sorszám mező). Köszönjük !
    egy másik még 26.-án
    Tisztelt Csaba,

    Befejeződött a garanciális ügyintézése, azonban a terméket sajnos sem kicserélni, sem megjavítani nem tudtuk, annak vételárát jóváírjuk Önnek. Kívánsága szerint választhat másik terméket kínálatunkból, melyet Önnek kell megrendelnie (megjegyzésben feltüntetve az RMA számot és azt, hogy garanciális levásárlás). Ekkor csak a két termék vételára közti különbséget számlázzuk ki Önnek.

    A webshopban viszont árulják a kérdéses ramot!!!!!!!!!!!!
    Akkor miért nem tudják kicserélni???????

    Ennyit az IPON-ról!!

Új hozzászólás Aktív témák