Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 04ahgy

    nagyúr

    válasz HUN]Repa #184 üzenetére

    Egy: mint írták is mások, teljesen mindegy, hogy a kisker hogy intézi a nagykerrel, az a gyártóval a garanciát, ez nem a vevő problémája. A vevőt az érdekli, hogy a terméke garanciális ügyintézése a hatályos törvényeknek megfelelően folyjon. Ha a 15 napra kell törekedni, akkor a 15 napra való törekedéssel, stb... Az, hogy a kiskernek van-e saját készlete, vagy nincs, nem érdekel senkit. Nem kötelező kiskernek lenni, a jogszabályokat viszont kötelező betartani.

    Kettő: épp ezért nem is lehetséges olyan, hogy adott kisker saját "feltételeinek" megfelelő a garancia. Illetve lehet, de egyetlen egy esetben, ha azok a jogszabályban rögzített feltételektől a vevő irányában pozitívan térnek el! Nincs például olyan, hogy égett terméket be sem vesznek gariba (jótállás), ugyanis a jótállás utolsó napjáig kell feltételezni, hogy a vevő hibáján kívül, már a vásárláskor fennálló gyártási hiba miatt keletkezett az adott hiba. Jelen esetben égés.

    Három: fórumtársunk nem a pulthoz ment oda ilyen hangnemben, hanem a véleményét öntötte ki így. Amúgy a fórum arculatához egyébként nem illő, mértéktelenül trágár stílusban. Helyesírás / központozás terén azonban te sem állsz a dobogó magaslatán...

    HGyu

  • westlake

    félisten

    válasz HUN]Repa #184 üzenetére

    nem sok olyan helyet tudsz nekem mutatni magyarorszagon, ahol azonnal cserelnek egy garos cuccot (es nem az esetlegesen gyer raktarkeszlet miatt nem)
    ..az ócska magyar törvényeket szemét módon kihasználva..
    ez sajnos az unioba lepes ota igy van :( nekem egy 75k-s alaplap van ket honapja a ramiris-ben (nagyker.).. nagyon nem erdekli oket, hogy mi van vele..

Új hozzászólás Aktív témák