Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Foxbat7

    csendes tag

    válasz fricz19 #4984 üzenetére

    Én sem véletlenül emlegetem azt a bizonyos 15 napot, mert holnap már 20. napja lesz, hogy ott ott van a szervizükben egy grafikus kártyánk ami bemondta az unalmast.
    Tudom, már máshol van a kártya (gondolom külső "márka"szervizben), de 1 hete azt írták, hogy "tesztelés alatt van", és persze ma már úgysem lesz ügyintézés, ezért kérdezlek titeket, hogy mivel most már szükségünk lesz a gépre (ill. abba egy graf. kártyára), ha veszünk egy másik (új) kártyát, akkor az "ügyintézésüket" követően, a javított (már ha egyáltalán javítható) vagy egyéb felajánlott kártyák helyett kérhetjük-e a szervizükben leadott videokari árát ?
    Gondolom ez az utolsó még "árlistázott" árat jelenti ?
    Mire számíthatunk ? ...mert a gond az, hogy már nem tudunk várni. Majd 3 hét eltelt. Kell a gép !
    Ja, ha valaki olvassa ipon-tól: 31741 sorsszámú termék.

Új hozzászólás Aktív témák