Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • trancer

    csendes tag

    válasz HUN]Repa #9920 üzenetére

    Kérlek olvasd el Te is ezt:

    http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/sites/default/files/Hat%C3%A1rozat-iPon.pdf

    Ebben le van írva, hogy:

    "Ezt követően az ügyintéző tájékoztatta a Kérelmezőt, hogy a beszállító fizikai sérülésre hivatkozva a garanciális igényt elutasította, továbbá feltételes ügyintézésben van a termék, ami leírása szerint akár egy évet is igénybe vevő, esetleges költségekkel járó, de el is utasítható folyamat, amelyet megkezdettnek jelentett ki, de ezzel szemben állítja, hogy az ügyfél választhatja a feltételes ügyintézést"

    Tehát először megpróbáltátok lerázni az vevőt.

    "Az ügyintézés lezárását rendszerhiba akadályozta meg, és a fogyasztónak a szerződés előtti állapot visszaállításáról, vagy választása szerint a vételár levásárlásának lehetőségéről szóló automatikus üzenetet korábban elküldték. Ezen állításról a vállalkozás bizonyítékot nem csatolt."

    Majd miután a vevő a kormányhivatalhoz fordult, hirtelen mégis csak visszaadjátok neki a pénzt.
    Remélem a rendszerhibát megtaláltátok és javítottátok, hogy más ügyfeletekkel ilyen ne forduljon elő.

    Az ügyfél elérhetősége nektek is megvolt (név, cím, telefonszám, e-mail).

    "A határozat szerint próbáltatok trükközni a garival" - ezt hol látod, és mi lenne annak a trükknek a lényege, továbbá milyen előnyökkel jár(t volna) nekünk?

    Indokolatlanul húzzátok a garanciális javítás idejét és nem törekedtek a 15 napon belüli javításra vagy cserére, elutasítjátok a jogos garanciális igényt. Ennek az előnyeit szerintem Te sokkal jobban ismered mint én. Mindent a maximális profit érdekében! :)

Új hozzászólás Aktív témák