Új hozzászólás Aktív témák
-
SSJPeter
őstag
Már elismertem,hogy hibáztam amikor azt a bunkó stílusú levelet írtam de én ezzel kárt nem okoztam nekik, főleg nem anyagit.
Valamint ennek nem is volt következménye mert a boltban személyesen teljesen barátságos hangnemben beszéltem és ők is velem.
Nem rakták a dobozomat az asztal aljára.
A helyzet az volt,hogy a hiba viszonylag gyorsan detektálásra került de a szerviz elhatározta,hogy megpróbálja kijavítani ahelyett,hogy kicserélné de gondolom a javítás vagy nem sikerült vagy hozzá se kezdtek és még csak fix időpontot sem adtak még az Ipon-nak sem mikorra lesz kész.
Ezért húzódott el a dolog.
Az meg,hogy mennyi idejük van kicserélni/javítani azt nem Te,nem az Ipon de még csak nem is én fogom eldönteni hanem a jogszabályok!
Vártam én türelmesen 3 és fél hétig de ha az embernek megígérik,hogy hétfő-keddre nála lesz a kártya és nem lesz és új időpontot sem adnak csak annyit mondanak,hogy majd értesítenek akkor az nekem nem elég.
Nem tudtam várni tovább,anyagi okok miatt!
Nem lett volna ebből ügy ha az Ipon 3 hét után saját maga cserélte volna ki nekem a kártyát,ők meg elintézték volna a szervizzel mert előbb-uttób a szerviz úgy is kártalanította volna őket hisz a kártya hibás volt!Nagyon sajnálom,hogy itt szinte mindenkinek az a végkövetkeztetése,hogy én vagyok a rossz amiért egyszer e-mailben felemeltem a hangomat és miért nem vártam tovább türelmesen mint egy kis gyerek...na de meddig?
Ameddig csak kell?
Nem kösz.Nem védhető álásspont az ha egyszer kifizeted a vételárat működő terméket kell,hogy kézbe kapj?
-
sasa311
veterán
Nagyrészt egy állásponton vagyok veled, ámde:
A magyar jogszabályok szerint a kisker nem háríthat tovább semmilyen felelősséget sem a szabadságolt szakszervízére, sem a tömeges gariztatás miatti sorra.
A vevő a kiskerrel van szerződésben, akinek kötelessége törekedni a 15 munkanapra és e fölött a vevő reklamációval élhet, ahogyan azt itt is láttuk - mégha nem is a megfelelő stílusban.
-
cashback
őstag
Csak a termék részletes leírásánál található a vásárlási feltétel. Ha simán az árlistát nézed ilyet nem látsz. Egy kábelnél meg nagyon nem érdekel a részletes leírás.

A vásárlási feltételekben sem emelik ki konkrétan hogy személyes vásárlásra nincs lehetőség. De gondoltam én... ott ahol személyes átvétel lehetséges, a vásárlással sem lehet gond. Nagyon sok üzlet rendelkezik webshop-val.
Az IPON is raktárkészletről hozza be az árut. Szóval nekik még nagyobb felhozatallal kellene rendelkezniük. Te is ki emeleted: (A termék külső raktárból elérhető)
Szal ha nem is minden, de legalább az olcsó dolgok legyenek meg egy ilyen üzletben. Ahol az olcsóság a lényeg.
Hogy én mit csinálok egy weboldalon teljesen mindegy. Siettem, árlistát és elérhetőséget kerestem - találtam.
És hogy minek tartasz azt hiszem nem része ennek a fórumnak. De azért köszi.
(meghálálom)És hozzá fűzném: Ez az én tapasztalatom, valaki pozitívan értékeli valaki nem. Ezt el kell fogadni, mert minden ember más és más. Mint az üzletek is. Nekem nem tetszett és megosztottam veletek, ami nektek nem tetszett. De akkor ha csak pozitívat írnak ide az elég unalmas. Nem?
Mellesleg:
A vásárlónak mindig igaza van! -
Apollyon
Korrektor
Hi!
Mivel nem bírtam ki, visszaírtam kicsit felhívva a figyelmet hogy akkor sem stimmel és hogy nem kaptam egyértelmű választ a kérdésemre.
Erre gyorsabban is kaptam választ immár mástól és kb ugyanezt mondta mint Te hogy a nagyker régebbről maradt készlete és valszeg ezért ilyen drága, sőt még azt is hogy értesítenek ha olcsóbb lesz.
Ez így már azért sokkal jobb, és nem azért mert az előző az nem volt tisztelettudó, de valamilyen szinten mégsem az, ha a közel féloldalas levelemet elintézi egy nem egyértelmű háromszavas válasszal amivel nem lettem sokkal előrébb.
Mindegy, nem bosszankodom meg semmi, most már megtudtam amit akartam.
Kicsit OFF, de akkor végülis ki fogja majd elvinni azt a 8 gigás pendriveot 15 ropiért, amikor ott van mellette ugyanaz 16 gigásban, 11 ezer forintért?

-
HUN]Repa
aktív tag
Szumonak köszönöm a segítséget minden ugy működik ahogy mondta , a cserélt alaplapnak örülök ,a dell akkunak utána járok és írük privit ,ha lassan ráagálok egy privire az azért van mert mára már ,nap 30-40pü-t kapok
aminek nagyon örülök ,hogy kérdeznek és érdeklődnek az emberek ,köszönöm a türelmet

-
S.O.S.
senior tag
Tudod sokkal megnyugtatóbb ha személyesen is lehet tályékozodni egyes termékekről. Mivel tesztelni is szoktak biztosan jobban értenek egyes termékekhez mint én.
Én is vásároltam már onnan egy pár cuccot.Meg voltam és vagyok elégedve. De attól gutaütést kapok ha nem érem el az áruházat csak levél útján.Minek levelezni ha telefonon 2 pec alatt megbeszélem. Levelet írni van idejük a telefont meg basznak felvenni.Ha én hívom fel öket az nekik nem kerül semmibe.
Szerintem vagy egy két problémás esetük és félnek felvenni a telefont .(#2538) DeFranc De ha tényleg annyian telefonálnak nekik,hogy nincs idejük felvenni akkor vegyenek fel egy pultos kislányt
aki kezeli a telefont.Vagy egyszerűen vegyek le az elérhetőségből a telefont. 
Üdv :

-
Igazad van, általában a gyártói adatoknak kéne mérvadónak lenniük, csakhogy ez Magyarország, ahol egyes forgalmazók/viszonteladók/kiskereskedések kényük-kedvük szerint írják felül a gyártói garanciaidőket. Ebben az esetben persze jár a pirospont az Iponnak, hisz ők +1 évet így is ráraktak, viszont már többször is szembesülnöm kellett olyannal (nem az Iponnál!), hogy 1-2 év eltűnt a garanciaidőből (pl. Sennheiser füleseknél).
Utólag belegondolva lehet hogy túlreagáltam a dolgot (sőt, biztos), csak kicsit bosszantott, hogy az amúgy is nehéz döntést megbonyolították nekem ezzel a gariidős kavarással. -
Ok, elhiszem, hogy nem szándékos volt a dolog, ezt a vádat visszavonom. És persze mindenki követhet el hibát. Viszont mikor én épp azon tanakodom, hogy pontosan milyen külső vinyóra is adjak ki több tízezer forintot, amit aztán évekig szeretnék hibamentesen használni, és ezért számomra fontos a minél hosszabb garancia, akkor egy számítástechnikai üzlet ne csiki-csukizzon nekem annak az idejével! Amúgy a gyártói oldalon 2 év garanciaidő szerepel, a hazai forgalmazó és a legtöbb webáruház 3 évvel hirdeti, van ahol viszont csak 1 évet vállalnak rá, és két helyen 5 évvel hirdették (egyik az Ipon volt). A másik helyen is megkérdeztem, hogy valóban 5 év gari van rá, és mondták, hogy igen, vállalják azt az 5 évet amit a webáruházukban feltüntettek, szóval ennyit erről. Leszögezném, semmi bajom az Iponnal, csak nem tetszett ez a garanciaidő változtatgatás.
(érdekes adalék: a gyártó merevlemezei tegnapról mára eltűntek a Ipon webáruházából)
-
Ok, az első kérdésre választ kaptam, köszi. Viszont a másik dologra nem. E-mailben válaszolt a bolt, hogy 3 év gari van csak a termékre, és azonnal ki is javították a weboldalon, ám később mégis visszaállították 5 évre, mintha direkt arra játszanának, hogy téves, vásárlócsalogató információt adnak meg az adatlapon, és talán a vevő már nem áll el a vásárlási szándékától mikor kiderül a turpisság. Mivel adattárolóról van szó, ezért számomra fontos volt a garancia, a terméket csak abban az esetben vásároltam volna meg, ha valóban 5 év garancia lett volna rá, 3 év garancia esetén más terméket választottam volna, s mivel az Iponosok nem tudták eldönteni, hogy akkor most 3 vagy 5, ezért végül nem tőlük vásároltam, pedig egész eddig elégedett voltam velük.
-
Jégkokó
veterán
Furcsa mód eddig akármit is akartam venni egy számtech boltba az mindig volt, vagy pedig elég volt átmenni a másik üzletükbe.Én nem várok rá 2 napot, hogy beszerezzék nekem azonnal kell.Igy átmegyek másik boltba , ahol ki is tudnak szolgálni. Történetesen azért mentem oda mert ódákat regéltek róluk, hogy milyen jó meg minden és erre ezt tapasztaltam.Egyébbként a weboldalukból nekem nem az jött le, hogy ez nem is egy bolt és csak akkor adnak el vmit, ha azt meghozzatják a nagykerből.Ha n történetesen egy notebookot akartam volna venni és nem tudnak ott helyben prezentálni egy darabot se, akkor szted ott vegyem meg ahol még egy teljesen minimális készlettel sem rendelkeznek. Apropó dolgoztam számtech nagykerbe és a cég kiskereskedői boltjába naponta volt árubeszállítás, és ott is volt készleten.Vagyis ha bementem oda, és egy 19" monitort szeretnék venni, akkor nagy esélyel tudnak belőle 3-4 fajtát is prezentálni.Én az ilyen boltoknak vagyok a híve.
-
Matheush
csendes tag
Szerintem nem ócsároltam semmit és senkit. "Tapasztalatok az Ipon computerrel" ez a topic címe barátom. Nekem negatív tapasztalatom volt, leírtam. Se trágár se tiszteletlen nem voltam. Szerintem. Nem javasolnám senkinek, hogy itt vásároljon, azért írtam amit írtam, hogy tájékoztassam az esetleges jövőbeli vevőket, hogy ez akár velük is megtörténhet. Te a ügyintézési időt hozod fel, de olvass vissza, hogy nem ez volt a fő problémám. A probléma az, hogy megígértek nekem valamit és nemlett betartva. Ezt még el is néztem volna, de ma nem olyan típusú videokártyát kaptam meg mint amit bevittem az ügyfélszolgálatra. Ez a legfőbb gond. Gondolom te se örülnél neki ha átvernének azután pedig még másik kártyát kapnál meg.
Ez a véleményem, ha nem értesz vele egyet hagyd figyelmen kívül.
Előző kommentelőnek pedig annyit, hogy senki nem regisztrál azért, hogy regisztrálva legyen. Én úgy gondolom, hogy minden épeszű embernek megvan rá a maga indoka. -
Gondolom, hogy nem unatkoznak, csak hát mindenkinek a maga baja a legnagyobb
Természetesen türelmesen várok, mert egyrészt erről nem nagyon tehet senki, másrészt meg úgysem lenne gyorsabb a dolog, ha el kezdenék pattogni.
Az is lehet, hogy én vagyok túlságosan elkényeztetve
, mert ahova eddig jártam, ott azonnal rakták be a gépbe megnézni, ha visszavittem valamit, hogy nem jó. De hát az már múlt... Már annyira nem versenyképesek az áraik...
Viszont az nagyon szimpatikus, hogy azonnal reagáltok, ha valaki érdeklődik az ügye iránt
HUN]Repa
Köszönöm előre is a segítőkész hozzáállást.
-
Igen én is gyakran jártam az iPON-ba, megtaláltam az első számlát és 2005.12.19.-ben lett átvéve. Hagyjuk a nosztalgiát, hogy milyen is volt az első labirintus szintű helyszíne.
Tényleg kapuig kiért a sor? Amikor ott voltam, kis híján kongott az ürességtől, hogy ajtónyitásom után azonnal direktben mentem hozzá az egyik árukiadóhoz.
Máris onlány bolt ez?
Kb. fél évvel ezelőtt még vegyes volt, emlékszem a második bolt helyszínre és ott tűzforróság uralkodott. Nagy pech, mivel ez volt az utolsó nagy fejlesztési hullámom, ezután csak kb. évszakonként fogok rendelni a HDD-t.Hát ez van, mindig tanul az ember, hogy mit és hol szabad venni/rendelni.

-
danih
veterán
Most egy régebbi HSZ-re reagálok

Heló, a történetnek még nincs vége - ugyanis a nyáron tőlem elvett szabmat töltöttem
Rendeltem néhány alkatrészt tőlük, ma/holnap megyek értük, beviszem a procit.
Vagy talán csak a dobozát. Ugyanis nekem nem jó babrálni a gépem és kivenni a procit - nekik meg gondolom nem öröm visszavenni egy - már használt - procit. Ezért gondoltam, hogy nekem elég, ha a különbséget visszatérítik.
Van itt Iponos, jó lenne ez így? -
Produkció
senior tag
nem tom hogy jött ide a hitel...a két ár közötti eltérés meg 1 nap volt...amúgy repa mondta hogy elírás történhetett, hétfőn kihozták 115k-val, visszalett küldve, és egyúttal lemondtam repánál a megrendelésem, mivel máshol kaptam 1 kedvezőtt ajánlatot....segítőkész volt, még felajánlott 1 hangfal szettet is kárpótlásképpen, de nem fogadtam el mivel nem erre ment ki a "játék" és amúgy sincs rá szükségem, de mindenesetre tényleg "nemes gesztus" volt tőle....így végül nincs miről beszámolnom, ja még mellétette hogy megkaphatom az eredeti 111,5k-s árba....mondtam hogy nem kell köszi, és elfogadta....így lezárult a téma, szal elírás volt, ennyi....mellesleg én már nem szeretek szenvedni az összerakással, kb 50.gép lenne amit összeraknák és már unom, amúgy se az én gépem lesz, mellesleg nem high end gép hogy élvezed az összerakását...
-
adalbert1
veterán
Új hozzászólás Aktív témák

- Huananzhi x99-bd4 (x99 BYD) + E51620v3 + 16GB Kingstone Hyper X ddr4 2133mhz
- Dell Precision 7670 4K+ OLED Touch / i9-12950HX 16C / 32GB D5 / 1TB G4 / A2000 8GB / IR / HU tervező
- Z790 Strix-A, 14700K, 2x16GB 7200 mhz, Tuf 4080, Corsair H1000i
- -ÚJ,2 ÉV GAR- GAMER PC: RYZEN 7 5700/5800X +RX 6600/6700XT +16-64GB DDR4! SZÁMLA! 70 féle ház!
- Üzletből, garanciával, DeLL Inspiron 16 5630 -i5-1340P-16 szál/16RAM/512SSD/16,1"FULLHD IPS
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3294
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 8700 6 mag 12 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3521, 100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő



megnézzük esetleg honnét lehet beszerezni ha azt mondod jó minőségek.
(meghálálom)






![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

