Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz
sasa311
#5902
üzenetére
Csakhogy a nyomorult FB ezért ne keljen felkeresni(Én se használom van egy kamu regem)
Amúgy nem értem miért erőlteti minden cég azt a FB, főleg ha van rendes honlapja
Olyan cégtől nem is rendelek akinek csak FB fiókja van , viszont a honlapja egy kalap sz@r , sajnos van ilyenIpon válasza(20 órája):
Előrebocsátom, hogy nem vagyunk hibátlanok, előfordul mi is elkövetünk hibákat, a Homáron is szerepeltünk már (http://homar.blog.hu/2012/04/23/ceges_gepet_lassabban_javit_az_ipon). Arra azonban törekszünk, hogy minél kevesebb hiba fordulhasson elő, a problémák pedig lehetőleg gyorsan, és mindkét fél megelégedésére rendeződjenek.
A két cikkel kapcsolatban:
A cikkek nem igazán érzékeltetik az idő múlását, bár volt akinek feltűnt, hogy az első cikk (Törött kijelzővel érkezett az Asus notebook) az értesítésünk után egy nappal íródott valószínűleg. A teljes ügyintézés egyébként 4 munkanapig tartott onnantól, hogy az ügyfél a sérült notebookot visszajuttatta. A csereterméket futárral feladtuk, ahogy azt korábbi levelében kérte, a cseréről és a csomagfeladásról értesítettük, amire reagált is. A második cikk a következő napon jelent meg a Homáron: "Nem bírta kicserélni az Ipon a selejtes notebookot". Hozzátenném, bár az ügyfél azt írja, elismertük, hogy nem ő okozta a hibát, és nem találtam ilyen tartalmú közlést a levelezésben.
Az panasz egyszerűbben is rendeződhetett volna, ha az ügyfél az átvételi ponton, átvétel után ellenőrzi a termék állapotát a sérülésről (amennyiben volt) pedig jegyzőkönyvet vetet fel. Némileg furcsállom, hogy egy ilyen értékű vásárlásnál ez nem történt meg, és azt sem érzem megfelelő indoknak, hogy eddig nem volt gond a PPP futárokkal. Nem gondolom, hogy nehezen észrevehető - kikapcsolt állapotban is - egy olajfoltszerű fekete paca, az egyébként mélyzöld vagy sötétszürke kijelzőn (ez az első cikkben található fotón is jól látszott volna, ha a kijelzőn nem csillan a fény és a foltot nem árnyékolja PONT le a jobb alsó részen a bútor). Javasolnánk, aki nem érez magában kellő szakértelmet, vigyen magával hozzáértőt az átvételhez, ha mindenképp ilyen módon kíván vásárolni (illetve van olyan notebook gyártó, esetleg szolgáltatás, ahol akár az ügyfél által okozott sérülést
is garanciában kezelik).
Szándékosan csak most reagáltunk a második cikk után 3 nappal, kiváncsiak voltunk ugyanis, hogy pontosít-e esetleg a cikkén akár komment szinten, mivel, mint írtuk, a második megjelenése előtt egy nappal már tudta, hogy a notebookot kicseréltük. A következtetés levonását az olvasókra bízom. Végezetül néhány kommentre reagálnék:"Az iPon computer nem garantálja a vásárolt termékek folyamatos hibamentes működését."
- Két oka van (és ez nem az jelenti, hogy nincs a termékeken garancia): Az általunk forgalmazott termékek nagy része otthoni, vagy irodai felhasználásra szánt, tehát nem iparszerű használatra (azaz akár folyamatos és hibamentes működésre). Emellett van, akit meglepetéséként ér(het) a számítástechnikában az átlagos 3-4-5%-os meghibásodási arány, tehát az pl, hogy a PC alkatrész elromolhat, és az ügyintézésének ideje alatt esetleg nem fog működni a számítógép."ASUS-nak szerintem nincs Magyarországon szervize, Csehországba vagy Lengyelországba viszik a cuclit. Nem kéne ha ingyen adnák se. Vigye a futár ha úgy tartja kedveM, és vihessem be is (spórolva 1-2 napot) ha úgy..."
- Van olyen szerviz, ahol személyesen lehet leadni és itthon is szervizelik.""Eddig 8-10 alkalommal hívhattam őket, ebből egyszer jelzett foglaltat, a többi esetben nem vették fel" akkor jelzett foglaltat amikor más hívta. telefon valszeg a pincében van, lehalkítva.
ez helytelen hozzáállás. "
- Igen, ez sok vásárlónknak probléma, valamiért azonnal telefonálni akarnak, pedig az email az, ami visszakereshető félreértések esetén, és ott kap gyorsabban választ a kérdésre. A telefonszám mellett, a weboldalunkon erre fel is hívjuk a figyelmet. Egyébként telefonon is ugyanazt a választ kapta volna, mint emailben."Levelét továbbítottam felettesemnek aki válaszol Önnek.
kész, ennyi volt mára, kifeküdtem
"
- A cikkekből úgy tűnhet, nem kommunikáltunk a vásárlóval, illetve csak (a levéltitok megsértésével kiposztolt) egymondatos üzenetekkel. Hát nem egészen. Már az ügyintézés elején meg voltunk gyanúsítva, hogy az ügyfél által elképzelt, valójában nem létező jogszabály határidejét akarjuk kijátszani, illetve többszöri fenyegetőzés pl panaszkönyvvel, fogyvéddel, bírósággal, homárral, konkurenciától vásárlással annak ellenére, hogy nem álltunk negatívan az ügyhöz egyáltalán (a sérülés negyedik lehetséges okát - az átvétel utáni keletkezés - meg sem elítettük, lehet, ez volt a hiba). Az emailben feltett kérdésekre szerintem maradéktalanul válaszoltunk (persze ennek sincs nyoma a cikkekben), nem volt szó elutasításról, hacsak atekintetben nem, hogy "moströgtönazonnal" történjen meg a csere. Ha veszi valaki a fáradságot, és elolvassa a második cikkben a hivatkozott 1744/2007
számú közigazgatási elvi határozatot, látható, hogy teljesen más ügy, más ügyintézés történik benne. Egyébként az abban megfogalmazottak szerint is lenne 15 napunk a cserére - ez csak hab a tortán. (Vagyis a két homár cikk alapján nem biztos, hogy látható a különbség, de ha érdekel valakit kifejtem, ahogy az ügyfélnek is megtettük).
A kapcsolattartóinknak nem feladata a hasonló emailek megválaszolása és nincs is idejük ezzel foglalkozni. Szabályaink miatt továbbította az ügyfél panaszát felettesének, melyet közölt az ügyféllel.És ez alatt van egy ilyen koment
Pcx Webáruház
Egyébként elnézést, hogy ide pofátlankodtunk fogadatlan prókátorként, de a cikk lényegében bármelyik webes IT cégről szólhatna.Újabb bejegyzés(9 órája):
Lehet, hogy lesz még folytatás, a futártól nem vette át a csomagot...
-
sasa311
veterán
válasz
sasa311
#5871
üzenetére
Hát, ha Ipontól nem is, a homártól jött válasz....
-
bul07
nagyúr
válasz
sasa311
#5862
üzenetére
Hát....
Megvan a véleményem erről a vevőről
A felsorolt érvei meg röhejesek
Kiemeli hogy Asus mintha az nem tudna selejtet gyártani , főlkeg ilyen olcsó kategóriában mert 90e Ft-ért nem hinném hogy olyan csúcs gépet vett
Aztán sérelmezi hogy aki a garancia papírokat kitöltötte nem kapcsolta be ellenőrizni, és persze azzal mit se törődve hogy legtöbb gépe első bakapocsolásnál telepíti az OP rendszert, utána meg az lett volna a baja hogy használt gépet kapott mert telepítve van -
bul07
nagyúr
válasz
sasa311
#5525
üzenetére
Hát eddig én is úgy vettem az ipon-os rendelésnél hogy ha megjött a megerősítő email akkor már biztos hogy megvan a termék annyiért amennyiért levettem a "polcról"
Nekem is volt már olyan ipon-nál egy játék előrendelésnél hogy alacsonyabb áron rendeltem meg vagy direkt vagy hiba folytán
Pont kirakták a előrendelésre Battlefield 3 Limited Edition (PC) 7.860Ft-ért gyorsan le is adtam a rendelést , talán egy óra múlva megemelték az árát 9.223Ft-ra , ekkor írtam nekik mert csak érdekelt hogy megkapom e azon az áron amin megrendeltem és ezt a választ kaptam:
A rendeléskor leadott és visszaigazolt ár lesz Önnek az érvényes.Sokk helyen türköztek türköznek ilyenekkel hogy kezdetben olcsón teszik ki előrendelésre majd megjelenés előtt megemelik
Bár szerintem csak egyedi eset a mostani
Jó lenne Battlefield 4-et is jó áron előrendelni az ipon-nál

-
StSanya
senior tag
válasz
sasa311
#5520
üzenetére
Jaja, én a PCLand-tól rendeltem be így egy remek áron hirdetett VGA-t, email is jött tőlük, majd hívtak, hogy bocsi, elírás, már javítva, ennyi a valós ár, kell-e, mire mondtam, hogy így nem, erre udvariasan elköszönt... Ezen nem szabad megsértődni, ember is hibázhat, gép meg pláne...

-
szumo
senior tag
válasz
sasa311
#2867
üzenetére
Igen, de ahogy te is írtad törekedni kell a 15 munkanapra, ami nálam 3 hét, ha úgy esik, akkor pedig 4 hét. Nem pedig mindenképpen be kell fejeződnie az ügyintézésnek. Már rég olvastam a megfelelő paragrafusokat, de amikor az volt írva hajdan, hogy 30 munkanapon belül meg kell kezdeni a hiba elhárítását, vagy ilyesmi, akkor a kedves vevő mit csinált volna? Hosszában felvágja az ereit?
Nekem nagy nagy szerencsém, hogy olyan stílusú munkám van ezekkel az eszközökkel, hogy ha ilyen habitusú az ügyfél, egyszerűen a túl sok munkára hivatkozva elhajtom, keressen magának más balekot.
Amúgy már sokszor írtam, hogy a saját videó kártyámra anno 30 napot vártam, menet közben adtunk egy pontosabb hibaleírást, és fényképet mellékeltem a hibáról, és lám kaptam is rögvest a kártyámat, amit azóta is használok nagy megelégedéssel.
De volt, hogy el sem hoztam a pixelhibás monitort, majd a cseremonitort is cserélték pixelhibával.
Abból a típusból is vettem párat, mire egy úgymond megszívatott.SZVSZ a legfőbb probléma, hogy ebben a felpörgetett túlhajszolt világban, mindenki kezd a nagymamámra hasonlítani, az agyuramisten de mindjárt, és ha nem azonnal, akkor rögtön stílussal, ami semmi jóra, és sehova nem vezet.
-
SSJPeter
őstag
válasz
sasa311
#2856
üzenetére
Lenyugszom,többet nem ragozom,elismerem nem meg felelő stílusú az első e-mailem sem de le is írom,nem rájuk haragszom hanem a gigabyte cégre 4 hónap szenvedés után és ennek tényleg köze nincs a gariztatáshoz.
Persze várok,mit tudok csinálni?
Nem lesz az még itt a héten ne hogy azt hidd.
Ha nem kezdett volna el hazudni,2 hsz-el befejezem ezt az egészet.
Új hozzászólás Aktív témák

- AliExpress tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Olyan lesz a Google Térkép, mint a segítőkész haver az anyósülésen
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Gyúrósok ide!
- Avast! Antivirus topic
- Futás, futópályák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- 170 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090
- magyar billentyűzet - 165 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- 164 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090
- Microsoft Surface Hub 2s - Interaktiv 4K monitor/ All in one PC - I5 8. generációs - Piaci ár alatt
- Benq - LU951- 5000 Ansi Lézer projektor - Piaci ár alatt
- Törött Apple iMac 19.2 i5-8500 Radeon Pro 560X 4GB 16GB 256GB SSD 21.5" 4K Retina
- Samsung Galaxy A35 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3408
- BESZÁMÍTÁS! 64GB (2x32) Samsung 3200MHz DDR4 memória garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest



