Új hozzászólás Aktív témák

  • amdboy

    senior tag

    válasz Vhiktor #20899 üzenetére

    Szerinted ez járható út vagy van értelme?

    Minden esetben törekednie kell arra a kereskedőnek (illetve megbízottjának, a szerviznek), hogy a kijavítás tizenöt napon belül megtörténjen.
    Ezért azt javasoljuk, hogy írásban szólítsa fel a kereskedőt (szervizt) a javítás Ön által megadott határidőn belüli elvégzésére. Hívja fel a figyelmét arra, hogy amennyiben a javítás ezen határidőn belül nem készül el, Ön úgy tekinti, hogy a termék nem javítható, és kérni fogja a termék cseréjét.
    Tájékoztatjuk továbbá, hogy amennyiben az üzlet/szerviz kicserélési/kijavítási kötelezettségének nyilvánvalóan nem tesz eleget (indokolatlanul és/vagy jelentősen túllépi a javítási/kicserélési határidőt), illetve ha például a minőségi kifogásáról a kereskedő nem vett fel jegyzőkönyvet, bejelentéssel élhet a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi felügyelőségen.
    :U

Új hozzászólás Aktív témák