Új hozzászólás Aktív témák

  • kenicsab

    tag

    Egy mai infó a tv-mmel kapcsolatban:
    Idézet a szervíztől,

    "Kedves Ügyfelünk!

    Értesítünk, hogy az általad javításra küldött, #******* RMA számmal ellátott termék beérkezett és #******* számmal regisztráltuk a szervizben. Technikus kollégáink hamarosan megkezdik a termék vizsgálatát és javítását. Szeretnénk tájékoztatni, hogy a szervizfolyamat várható időtartama 30 napra is kitolódhat. Amennyiben termékedet a szerviz megjavította és úton van Feléd, további üzenetben értesítünk.
    Termékek:
    1 x TCL 65C805 Smart LED Televízió, 165 cm, 4K, MiniLED, HDR, Google TV 65C805

    További kellemes napot kívánunk!

    Depanero csapata - eMAG szervizpartner"

    Ebből 2 dologra következetetek:
    1. nagyon sok a munkájuk, ezért hosszadalmas a javítás
    vagy
    2. Egy nagyobb szervízbázisra küldik el a főpanelt (pl, külföldre)!

Új hozzászólás Aktív témák