Új hozzászólás Aktív témák

  • kokokka

    addikt

    válasz BlueSteel #34411 üzenetére

    Megnéztem újra mindegyiket, többször is. Nem akad egyik sem, csak amit írtam.
    Egyébként tovább teszteltem e miatt a TV-t. Hajnali négyig toltam, meg ma egész délelőtt. Ami biztosnak látszik:

    Saját appok:

    Netflix: Kuka. Minél többet tesztelem annál biztosabb. Nekem használhatatlan az akadások miatt.

    Max, Disney, Sky: Hibátlanok.

    Prime: Nagyon ritkán látok rajta egy-egy megtorpanást, még a nézhető szintet adja. Nem ilyennek kéne lennie, de bármennyire is zavar, azt mondom használható.

    Youtube: Nem tudom mi történt, de tegnap este óta vadásznom kellett a hibákat rajta. Egyszerűen alig találtam olyan videót, amin megröccen a kép. Azok is jók voltak, amik eleinte nem.

    Z9X-rőll továbbra is hibatlan az összes filmmel.amit csak próbáltam, akárcsak a Fire TV-ről.

    Amit csináltam:

    1. Frisítettem a firmware-t.
    2. Találtam egy másoknál bevált próbálkozást. Kikapcsoltam az USB hibakeresést a fejlesztői beállításoknál. Aztán teszteltem, szerintem nálam nem jelentett változást.
    3. Még egy NET-es, Youtube-os megoldás aminek a hozzá szólási alapján sokaknak működött. DV lejátszása alatt, IQ beállításnál állítólag nem lehet véglegesen kikapcsolni a mozgás javítást, mert a következő ilyen filmnél visszaáll. Ilyenkor DV lejátszása alatt kell kelnilőni, majd át kell lépni világos vagy sötét módba, és úgy is kikapcsolni teljesen. Így már megjegyzi az IQ módban is, és ez megoldja a Netflix akadást. Nálam ez sem működött, de ott sokan istennek tekintik a feltöltőt, merj jó let a TV-jük.

    Most 3 nap pihi mert utazunk, de utána folytatom, amíg csak el nem érem a 14 napot. De ha ez így marad, akkor azt hiszem elmondhatom, hogy a hibája ellenére is vettem egy nagyon nagyon jó TV-t, kategóriájában egész jó áron.

    85C765

Új hozzászólás Aktív témák