-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89091072
törölt tag
válasz
balint107 #20143 üzenetére
Szép lett, grat! Egy prezentációt ilyen minőségben én is összedobok itthon, de az azt jelenti, hogy ez játék közben 10-20 FPS-t produkál. Ezért egy ilyen minőségű gameplay-t csinálj már meg légyszi mert kiváncsi lennék, hogy az adatlapodon lévő gépen ez mennyire fut simán.
-
pokers
senior tag
-
-
Lézerparaszt
őstag
válasz
balint107 #19206 üzenetére
Hát nem tudom, szerintem ez elég rondácska. Az arcon semmi, mintha viaszból öntötték volna ki, a száj meg az miezaz?
Mondom ezt úgy, hogy az enyém valszeg sose lesz ilyen mert én fps nézetben vagyok mindig, kivéve mikor megölnek. Azért nem rossz, de messze nem olyan jó mint a versenyzőké. Tudom melyikre gondolsz szerintem, az tényleg nem lett olyan jó, semmi extra nincs benne. Gyorsan megnézem én is hogy milyen, csak hogy Te is le tudd szólni az enyémet
Tirexi: sose foglalkoztam a fovval Skyrimon belül, így utána kellett néznem guglén és mindenhol ezt írták. Hozzáteszem, ezután sem fogom babrálni mert nekem az már zavaró.
Ja és nekem az első kép jobban tetszik a nagy szemet leszámítva, egy régi ismerősre emlékeztet[ Szerkesztve ]
-
Lézerparaszt
őstag
válasz
balint107 #19198 üzenetére
Nézzünk meg egy Watch Dogs vagy Crysis 3, esetleg egy Battlefield 4 arcot, és láthatjuk hogy a Skyrim azért nincs a topon. És már a sportjátékok is elkezdenek gyúrni a részletességre, mert már nincs mit hozzáadni a játékhoz. Ez is elég jól néz ki.
Lehet hogy van ami Skyrimban "szebb" de ezekben a játékokban sokkal kifejezőbb, látni rajta érzelmet stb. Ez az ami a Skyrimban sose lesz. Vagyis legalábbis amíg nem csinálja meg valaki, de ezzel a motorral már elég kemény lenne hasonlót alkotni.[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
-
Tirexi
addikt
válasz
balint107 #19192 üzenetére
"Skyrimben nincsenek nagyon arc mozgások, csak néha hunyorít a karakter"
Való igaz, hogy az alapjátékban csak akkor változik az arc mimika ha éppen harcol a karakter. Akkor mérgesen néz.
De van olyan mod ahol még azt is be tudod állítani, hogy a szeme jobbra nézzen és csak az egyik legyen nyitva.
A szájnál ugyan ez van. A, O, I, E betűt is lehet formálni a szájával mármint ahogyan egy rendes ember ejtené ki.
Nem beszél ez igaz, de bármilyen arcot be lehet állítani neki.Itt egy példa: [link]
-
Lézerparaszt
őstag
válasz
balint107 #19192 üzenetére
Gondolom azért ezek nem úgy készültek hogy felraktak egy 100 000 ember által használt arc modot és 1-2 beállítást megváltoztattak. Biztos egyedi karakterek, nagyon sok munkával mögötte. Utólagos javítások stb ki voltak zárva, ez egy "verseny" eredménye lett. A karakter kidolgozás a Skyrimban szerintem kb a közepes szint teteje. Képen ok hogy jól néz ki de játékban vannak már sokkal keményebbek is. Elég ha csak arra gondolunk hogy mennyi játék jön ki tényleg lenyűgöző grafikával de tartalom nélkül.
-
Brett001
aktív tag
válasz
balint107 #19121 üzenetére
Ja, az hatalmas duma volt, nekem is tetszett.
Én meg tegnap álldogálok Fehércsermely mellett, jön futva egy futár. Odaadja a levelet én egyből item menü, na nézzük mit hozott. Csak elég teli voltam már régi levelekkel, naplókkal, mondom ezek már nem kellenek, azokat a küldiket már megcsináltam. Szóval, hogy ne kelljen annyit görgetni fogtam és eldobáltam a felesleges papírokat. Elolvasom a levelet, item menü bezár, megfordulok indulnék utamra, ekkor a még közelben lévő futár felszedte a cuccok egy részét és aszongya: - Ezeket elejtetted. Örülj, hogy én találtam meg más megtartotta volna magának! És visszaadta az eldobált cuccokat.Az ilyen apróságok miatt (is!) szuper ez a játék.
-
creedszl
senior tag
válasz
balint107 #19088 üzenetére
próbáld meg a sky résznél, a horizont fényeken variálni.nekem is megvolt ez a csík de ezzel sikerült elintéznem.amikor az ég kékségét matattam akkor vettem észre.az is lehet hogy az a ég vagy felhő mod okozza...
amúgy nem reagáltam egy ideig, nem voltam szóval nekem környezeti overhaul kéne.
-
Tirexi
addikt
válasz
balint107 #18999 üzenetére
Fú hát van mire válaszolni.
Na akkor kezdjünk is bele. Pontokba szedem úgy könnyebb lesz.1) A Somber és e között azért elég nagy különbség van. Annak teljesen más az alapja. De van más 10 ENB ami még a Somber-nél is jobban néz ki. De viszont az meg máshol ronda. Szóval vagy ez vagy az.
Pont azért mutattam meg rengeteg helyszínt, hogy az ember el tudja dönteni neki mi a fontosabb. Az éjszaka vagy a jeges táj avagy a zöld erdő.2) Víz és ég termesztésen csak ENB-el lett módosítva.
3) Lehet világosabb éjszakát beállítani simán persze, de nekem így is jó mivel én használom a "T" betűt a várakozás funkcióhoz így nem kell éjjel szaladgálnom. Még mindig jobb mint az a kék volt amit már korábban mutattam.
4) Fák csúnyasága: Nos tudom, hogy a játékhoz még fel lehetne tenni 10GB modot csak az a gond ezzel, hogy olyannyira instabil lesz, hogy 2 percenként CTD. Ezt meg nem akarom. A LOD-os fák a Flora Overhaul része és ha mást állítok be akkor elütnek a színek. (próbáltam már nem egyszer)
Amúgy lehet azért láttad rondának a dolgokat a távolban mert a távolság csúszkáknál egyedül a fű van maximumra húzva. A többi csak félig. Miért? Mert olyan iszonyatosan belagol a játék a maxra húzott csúszkáktól, hogy játszhatatlan lesz. Fordulok hirtelen és beáll a kép. Sajna a 3GB VRAM ide már kevés. Egy Titan SLI kéne minimum.5) Lush-t még egyszer nem rakok fel már mondtam.
6) Azt a nap effektet természetesen ki lehet kapcsolni és akkor marad a sima átszűrődő fény amit a fáknál látsz.
Tudom, hogy van még mit javítani a modon meg még fel lehet rakni 10GB modot de sajna gondolnom kell a játszhatóságra is és az nekem fontosabb. Ha képeket csinálnék csak mint pár modder akkor nem ez a fű lenne fent hanem teljesen más ami -10FPS-t eredményez és az ENB élsimítás is be lenne kapcsolva ami szintén -10FPS-t hoz.
Egyelőre még csak tesztelgetek és eddig jutottam. Így is rá szántam már jó pár órát az alatt meg vihettem volna tovább a játékot.
Amúgy meg az éjszakát nagyon nehéz belőni. Ha esik vagy ködös az idő teljesen más a fény. Világosabb lesz. Ezzel nem tudsz mit kezdeni mert csak napszakra tudod beállítani a dolgokat de időjárásra nem.
(#19000) Skyhunter:
Jó az a link csak néha a Mega tárhely meg van halva.[ Szerkesztve ]
-
válasz
balint107 #18980 üzenetére
SFO és Lush megy együtt, csak figyelni kell a telepítési sorrendre. Nekem is volt a kocsonyaként rezgő alul kopasz fa, de megoldottam. Valamelyik treepineforestXX.nif veszik össze a két modban, azokat kell csak buherálni.
(nem overhault, csak overhaul)
[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz
balint107 #18977 üzenetére
A Lush-t azt soha többé nem rakom fel. Nekem csak elbarmolta a fákat. Olyanok lettek a fák, hogy a tetején volt tűlevél, de a közepétől le a földig csak a törzs és se ág se semmi. Undorító volt és ez azóta is ilyen volt nálam akárhányszor csak feltettem. Lehet a Flora-val akad össze, de nekem a Flora meg kell.
A PointLighting dolog ez valszeg az ami a az ENB beállításban is, hogy a fények amik tűzből vagy fáklyából jönnek azok a füvön is meglátszódnak nem csak az objektumokon meg a falakon. A lényeg, hogy valami fénnyel kapcsolatos. Minden esetre én bekapcsoltam.
A nap képe jó lett. Jó látni, hogy valaki ad a karakterére is. UNP amúgy?
-
Tirexi
addikt
válasz
balint107 #18970 üzenetére
Van még ilyen is:
bGrassPointLighting=1Amúgy ezt találtam:
bAllowLoadGrass=1 to 0 (turning this on makes grass appear in places it shouldn't)
Ez mit is jelent pontosan?De valahol ez van leírva:
bAllowLoadGrass=1 - Force All Grass types are loaded(#18971) pokers:
Ez az: [link]Itt van leírás pár módosításhoz Bálint: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz
balint107 #18968 üzenetére
Hát emlékeim szerint az első az a távoli megjelent fűre is ráteszi a shader-t tehát úgy néz ki mint ami előtted van 1 méterre nem pedig valami textúra paca.
A második meg a fű változatosságát jelenti. Minél nagyobb a szám annál változatosabb és lehet több lesz a fű. Vagy valami ilyesmi. Ezt még valami tweak oldalon láttam.
-
balint107
aktív tag
válasz
balint107 #18953 üzenetére
Egyébként azt nem írtam, és a legérdekesebb az egészbe, hogy a VTX3D radeon 7870, attól függetlenül, hogy 80 fok fölé melegedett csakhamar és olyan volt mint egy hibás porszívó, nagyon szépen vitte a Crysis 3-at. jobban mint a GTX 660 (de a tesztek alapján is jobb kártya a 7870 többnyire) Minden maxon volt és 4xMSAA élsimitás-on minden különösebb akadás nélkül. Szóval semmiféleképpen nem igaz az, hogy az R9-270X azért volt gtx 650 szint mert szimplán nem hajtotta ki a proci, vagy a GTX 760 ezért volt GTX 660 szint...:S
-
-
creedszl
senior tag
válasz
balint107 #18912 üzenetére
igen, ez megvan, de ott nézegettem, tekergettem de nem értem el változást, konkrétan nem tudom melyikhez kéne ott nyúlni.Mert csak a tiszta kék égnek a kéksége nem jó...Ez inkább kékeszöld, több kék kéne belé
Tirexi Az tuti hogy százon sokat eszik de a lite verzión, ami csak a fele már teljesen jó.De kipróbálom az említett modot is.Amúgy a 0.221-es dll fut, de a mod a 0.113-as verzióra épül.
[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz
balint107 #18909 üzenetére
Én alapon használom a FOV-ot (65) mert nem szeretem ha a karakterek vagy más egyéb elemek torzulnak. Ennél a monitornál meg főleg észrevenni.
(#18910) creedszl:
Kékebbé? De hisz a 3. képen az eléggé kék.
A másik két képen azért fehér mert ott dolgozik az Adaptation meg a Bloom effekt.Megnéztem nem rossz ENB ez. Melyik DLL-el használod? Az újjal vagy a régivel?
Én a SkyRealism - Grass-t használom mert az még oké nem öli annyira a gépet de a Dense Grass 100 Density az kinyírta főleg erdőben. Screenshot-okra jó, de játékra nálam nem. Én nem szeretem a LOW FPS-t nekem legalább 50-60 kell.
[ Szerkesztve ]
-
creedszl
senior tag
válasz
balint107 #18900 üzenetére
Hali!
Gondoltam megosztom a tapasztalataim vidkari ügyében.
Egy FX6300 + R9 270X 4Gb kombóról van szó nálam egy 22-es monitornál ami ugye 1680*1050.
Például a következő jeleneteknél esik be az fps 20-30 közé amúgy 40 az átlag:Na most nálam van uGridLoad=7, sűrű fű mint látod, fov 90-en...hirtelen ezek ugrottak be amik nagyon szívják az erőt.Ahol sok a füst,vízpára és hasonló jelenség ott is lassul.Hamarosan én is felváltok FHD-ba kíváncsi vagyok mennyit fogok bukni fps-ben...Mondjuk annyira nem érdekel mert csak néha esik be és ilyen látvány mellett beáldozok.
[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz
balint107 #18831 üzenetére
Igen ezekre gondoltam.
bFloatPointRenderTarget=1 <= Ez mindenképpen 1-en legyen mert ENB-hez kell.
bDrawLandShadows=1 <= Árnyék vetülés a talajra.
bShadowsOnGrass=1 <= Árnyék a füvön.
bFXAAEnabled=1 <= Érdemes bekapcsolni mert ENB-nél az SMAA-t (élsimítást) meg ki kell kapcsolni, hogy minden működjön.ENB oldalán:
bFloatPointRenderTarget=1 must be set in SkyrimPrefs.ini file to make this mod work. Start SkyrimLauncher.exe to configure your video options again.
Sky lighting to work correctly require rendering objects to shadow, so edit manually following lines in file SkyrimPrefs.ini:
bTreesReceiveShadows=1
bDrawLandShadows=1
bShadowsOnGrass=1 -
Tirexi
addikt
válasz
balint107 #18828 üzenetére
Ezekben is van pár tapasztalatom szerencsére szal megkímélheted magad a csalódásoktól.
1) Az ENB-nél pár dolgot át kell írni ini-kben 1-re mert különben nem azt a látványt kapod amit kéne. A képeket amiket a saját játékotokból készítettetek ott nekem egyből szemet szúrt pár dolog.
Többek közt hiányoznak az önárnyékolások a fákról és a fűről. Ne ezek már gép zabáló beállítások de viszont remekül is néznek ki.
De úgy láttam, hogy pl Parallax-ot sem használtok.2) SG Hair: Letiltották nem csak a Nexus-ról hanem az egész netről. Miért? Mert szerzői jogi dolgokba ütközik ugyan is azok állítólag létező haj beállítások és egy másik program használja őket Ezek csak be lettek importálva a Skyrim játékba. Szal tilos publikálni a cuccot. Nekem meg van a full 268 pakk ha kell PM-be tudok adni majd linket.
3) Az optimalizációs modok nem mindegyike arra hivatott, hogy több FPS-ed legyen hanem arra, hogy stabilabb legyen a játék és csökkentse a CTD/stuttering-et.
4) Az ablak módos hülyeségnél nálam az a gond, hogy elvileg ablak módban nem megy az SLI. Szal nekem kiütve ez a megoldás.
5) Az Optimizer Textures cuccot én már egyszer használtam. Nagy meglepetésemre nem lettek rosszabbak a textúrák, nem mosta el őket a program. De viszont olyan sokat nem is javított rajta hogy érdemes legyen lefuttatni. Kisebb helyet foglaltak a textúrák utána és "elvileg" nem fogyasztott annyi VRAM-ot a játék.
De a stuttering itt sem szűnt meg, max nem volt olyan látványos.6) OneTweak nem tudom mi de érdekelne. Dobhatsz egy linket.
(#18830) CJ4567:
Meg lehet természetesen találni továbbra is, de a haj módok eredeti készítője a levelében azt nyilatkozta, (a levelet Loverslabs-on mutatta HelloSanta) hogy ha valaki hozzájut akkor azt csak maga használja és ne ossza meg senkivel.[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz
balint107 #18819 üzenetére
Ezek a lag-ok (stuttering) meg a legröhejesebbek az egészben.
Olyan mintha nem lenne elég a memória vagy mintha folyamatosan töltögetne a játék. Nekem a rekordom még annó az uGrids 7-es időszakomban volt olyan, hogy beállt a kép 2mp-re. Na mondom ezt itt fejezzük be.Amit mondasz persze az is igaz, hogy ezek a random CTD-k meg ilyen olyan dolgok nem mindenkinél vannak.
Jelenleg 227 mod van fent + amit nem ír a NMM textúra/mesh módosítások.
Minden mod egyre közelebb visz a CTD-hez és a stutteringhez én így látom.Igen nagyban függ az aktuális ENB-től is a teljesítmény. De ez is ember válogatja. Nekem a RealVision nem jön be pedig többször is teszteltem már különböző profilokkal és ENB DLL-ekkel. Valamiért nem adja...
Most ezt használom a saját módosításaimmal: [239] Kountervibe ENB Extensive Shaders
Ez az ENB ami sztem a legjobbak között van valamiért nem található meg már Nexus-on.Ma feltettem a próbaképpen Climates of Tamriel-t ehhez az ENB-hez és hát meglepetésemre nem barmolta szét a látványt. Pedig szét szokta más ENB-ekbe néha.
Az a baj még mindig nem találtam olyan ENB-em ami nem enné meg a gépet de még is brutál (nekem tetsző) grafikát csinál.
(#18821) CJ4567:
Kurzor fix-et már le lehet szedni rég Nexus-ról.SSME: [link]
Használom de nem lett tőle szinte semmi jobb.Ez meg uGrids-et stabilizál: [link]
Van rengeteg ilyen Guide ami a játék optimalizálását hivatott bemutatni, de csodákat ezektől sem lehet várni.
[ Szerkesztve ]
-
-
creedszl
senior tag
válasz
balint107 #18770 üzenetére
A modjaim listája.Ezen felül semmi extra ini matatás nincs.A dof ennél az enb-nél ilyen lágy szinte alig lehet észrevenni ha nem közvetlen közeli tárgyra fokuszálsz.Ugrid van még nekem 9-en.Kb ennyi.Ezekből jött ki a látvány.Ez a kép ha mondjuk whiterun-nál készül ugyan ilyen körülmények között, ugyan akkor, ott élesebb lenne a kép, mármint nem lenne ez a nyári párás levegő hatás.ezért mondom hogy helyszín is válogatja hogy hogy néz ki egy adott időjárás...
-
Tirexi
addikt
válasz
balint107 #18667 üzenetére
Igen én mindig azokat a modokat használom az ENB-ekhez amit ajánl a készítő. Így elvileg úgy kell kinéznie mint nála.
A kódokat így lehet használni:
player.additem XXXXXXXX 1
vagy
player.placeatme XXXXXXXA másodikhoz amivel a hordót le tudod rakni nem kell semmit sem írni csak akkor ha többet akarsz az adott cuccból.
[ Szerkesztve ]
-
Brett001
aktív tag
válasz
balint107 #18595 üzenetére
Hi!
Pont erre akartam én is rákérdezni. Mint korábban emlitettem, nem használok ENB-t (ott ugye mindent, gamma staturation stb lehet állítgatni) hogy tudnám a Pure Weather éjszakáját világosabbá tenni? Két weather modom van, a Pure meg az RCRN Anniversary...ezt szoktam felváltva használni...a pure jönne be jobban ha nem lenne olyan sötét az éjszaka.
-
Tirexi
addikt
válasz
balint107 #18612 üzenetére
Hát erre én is elég későn jöttem rá, eddig mindig úgy adtam hozzá az inv-emhez konzolban ami nem kis munka volt.
Aztán megláttam ezt:
For those who simply want to get the armor without having to craft them (testers and photo junkies), search for "Tera Barrel" and spawn it with the console command next to you. The barrel contains all the armor pieces in this mod.Tehát elég lespawnolni egy hordót amiben minden bent van.
-
papasoft80
tag
válasz
balint107 #18570 üzenetére
Köszönöm a segítséget!
Na azt nem gondoltam, hogy egyes sárkányok lelkénél is előfordulhat.
Továbbmentem és azóta mindegyiket elszívta úgy, hogy mindegyik "mod" be van kapcsolva.
Nekem nincs fent egyik DLC patch-e sem, és a Data Files-nél nincs update.esp sem. Ha ez nagyon gáz, akkor írjátok már meg légyszi, hogy le lehet-e szedni valahonnan, illetve fel lehet-e rakni Steam és Nexus nélkül
Pont az ilyenek miatt nem raktam fel semmi mod-ot, csak a magyarítást(lehet azt se kellett volna)... -
Brett001
aktív tag
válasz
balint107 #18513 üzenetére
Nekem is hasonló konfigom van (az FX-6300 procim nekem is 4,1 GHz-en megy
) ami inkább gond, hogy csak 1 gigás a VRAM-om. Sajnos nekem az ENB elég megfogja a cuccot...nem is az FPSsel van igazán gond, hanem a laggal illetve, hogy fura dolgokat művelt nálam az ENB. Pl. a folyókból eltűnt a víz, időnként színes poligonok villantak be.
Az 1 giga miatt a HD texture packból is LITE verziót kellett felraknom, bár ahogy a leírásában is szerepel nem szenved különösebb csorbát a látvány. Ami nagyon megtudja akasztani az FPS-t, ha növényzetes modot teszek fel. A sok fű, virág, a sok fa beteszi a kaput. Szóval mivel nincs ENB, igyekeztem olyan látvány javitó modokat összeszedni, amiket nem kimondottan az ENB-hez optimalizáltak.Jelenleg ezek vannak fent:
Pure Weather Realism
aMidian Caves and Mines
AOF Detailed Mountains
Audio Overhaul for Skyrim 2
Better Dynamic Snow
Cinematic Fire
Detailed Rugs
Dust Effects
Enchanced Distant Terrain
Enhanced Light and FX
Enhanced Night Skyrim High Stars
Footprints
HD Plant and Herb Retexture
Inproved NPC Cloathing
Moss Rocks
Realistic Colors and Real Nights Weather Anniversary Edition
Realistic Water Two
Real Rain Basic
Ruins Clutter Improved
Realistic Smoke and Embers
SkyFalls and SkyMills Basic
Sounds of Skyrim Tthe wilds+dungeon+civilization
Static Mesh Improvent Mod
W.A.T.E.R Water Terrain Enchancment Redux
Wet and Cold
Persze még akarok csiszolni rajta.
Ha van még jó mod ötlet, szívesen várom.Illetve az ENB megjelenítés gondra valami tanács. Bár imho nem érdemes erőltetnem az ENB-t.
[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
-
Tirexi
addikt
válasz
balint107 #18520 üzenetére
A SweetFX szinte semmit nem vesz le. Csak akkor ha AA-t beállítasz neki. Én FXAA-t használok.
A SweetFX-el is el lehet lenni jó pár órát mire kitapasztalod, hogy melyik beállítás mit változtat a játékon. Lehet akár mese szerű fekete oldal sötétedést vagy mit is berakni meg mozi csíkokat is alulra és felülre.
Elég sokrétű. Én igazából kép élesítésre használom mert az ENB-en nem lehet jobban feltornászni vagy legalább is nem jöttem rá hogy az effect.txt-n kívül hol van még élesség állítás.Pár képet csináltam random helyeken:
[link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link]PH-ra nem töltöm fel mert rontja a minőséget és a felbontást.
A kép 21:9-es azért ilyen széles.Amúgy egy helyszínről akár 10 képet is lehetne csinálni különböző napszakokban meg időjárásnál.
[ Szerkesztve ]