Aktív témák
-
hungeek
senior tag
apukámék cégénél Ford Focus flotta van (5 db focus, mindegyik 1.6-os, 2 lecsapott hátú alapmodell, 2 kombi alapmodell, és nálunk van 1 lépcsős ghia)
eddig minden hiba nélkül futottak, pedig nem igen kímélik őket :)
nagybátyámnak Volvo-ja van =Ford :) és kinn canadában lincoln = ford-ot használ....
egyikkel sem volt még gond
sztem vegyél fordot (bár nem ez a legolcsóbb alternatíva) -
Den
veterán
válasz
zsoltee10 #51 üzenetére
Egyrészt azért jó amit Tom mond, másrészt azért állítja csak évente 3-szor az ember mert macerás állítani. Sokal töbször finomhangolja az ember adott szituációhoz a tükröt ha csak egy gombnyomás az egész. Különösen igaz ez a jobboldali tükörre amit sokan el sem érnek egyedül. (egyébként a spórolósabb kivitelekben csak a jobboldali tükör elektromos)
-
zsoltee10
addikt
Ebben a tükrös dologban csak a saját véleményemet mondtam el. Ez szubjektív dolog, csak arra írtam, amit mondtam az előbb, hogy minél több elektromos kütyü, annál több hibalehetőség...
-
The_Tom
senior tag
szerintem Den-nek ebben a tukros dologban igaza van. amit ti irtok, hogy evente kell allitani az akkor igaz, ha egyedul hasznalod az autot, vagy hasonlo meretu->hasonlo ulesbeallitasu emberek hasznaljak. de mondjuk nalunk a csaladban, hogy ugymondjam eleg szeles spektrumat kepviselik a mereteknek az autot vezetok, igy jol jonne ha lenne. :)
Üdv. -
Wolfskin
őstag
válasz
zsoltee10 #42 üzenetére
Volt Ford sierrám, azon pl. a jobb oldali tükröt csak kívülről lehetett állítani, de nem kellett, mert jó tükör volt. A mostani Mitsu-n, ha tükörből tolatok, már lejjebb kell nyomnom, mert nem látnám a járdaszegélyt. És ilyenkor jó, hogy motoros. Általában akkor fontos az elektromos tükör (meg ülésállítás memóriával), ha sokan hajtanak egy autót (pl. cégnél). A Boxeren valszeg olyan domború a tükör, hogy körbe látsz vele. Azt tényleg nem kell birizgálni.
---------------------------------------------------------------------
Más. Minden autóra lehet rossz példákat mondani, mindegyik márkát szidja valaki. Ilyen szűk körben csak néhány tapasztalatból tudsz kiindulni. Az ADAC és Dekra statisztikák többet mondanak. Nem szentírás, de a meghibásodás valószínűségére enged következtetni. Ebben a Focus nagyon jó! -
The_Tom
senior tag
válasz
zsoltee10 #43 üzenetére
nekunk volt lada samarank. mindig az utcan allt. olyan hoban, jegben hidegben, hogy befagyott az osszes ajto es csak a csomagtarton tudtam rendszeresen bemenni. az poccre indult minden reggel, elsore! es akkor itt van az ev autoja, nagy csinadratta meg minden oszt ennyit tud?? nehogyma'! vagy ha igen adjanak hozza futott garazst! :)
Üdv. -
zsoltee10
addikt
-
The_Tom
senior tag
megegy eszembe jutott a 307 listajara.
- az auto nem garazsban all hanem siman kint a haz elott. tavaly telen azt csinalta, hogy egyre nehezebben akart beindulni reggelente, mig ez odaig fajult, hogy egyik reggel se kep se hang. be a szervizbe: asszem a gyujtas elosztot vagy vmi ilyesmit kellett benne cserelni.
egyebkent vannak jo tulajdonsagai is. a legjobb a 2 literes motor. :) osszel mentem pestre es meg az autopalya elott utolertem egy sort, 3.-ban olyan 70-nel mentunk. adodott egy lehetoseg, gazt neki, fel 4.-be, aztan 5.-be, par masodperc mulva rapillantottam az orara 170. upsz, kicsit megy. ;]
Üdv. -
Den
veterán
válasz
zsoltee10 #37 üzenetére
''vagy egyszerűen menő az elekromos tükör?''
az elektromos tükör nem menőség kérdése hanem egy hasznos felszerelés. Ugyanis a tükröt vezetés közben hátradőlve nézi az ember, a kéziállítású tükröt viszont csak előrehajolva lehet beállítani. Az elektromos tükröt viszont vezetési pozícióban nagyon finoman, és pontosan lehet beállítani. -
zsoltee10
addikt
Végre autós téma. :) )
Az elektronikai rendszer tényleg nem a legstabilabb, ez általában elmondható a francia autókról, de gyors fejlődés tapasztalható. Viszont az a hiedelem is igaz, hogy a francia autónál nem nagyon van kényelmesebb.
Ford Focusról nem sok tapasztalatom van, ezért nem is mondanék róla semmit, mert a személyes tapasztalataimat szeretném megosztani.
Renault, a másik francia. A forma tetszetős, de nekem kényelmetlen az egész műszerfal elrendezés, miért van a szellőző tekerője a váltó mögött pl.? ;]
Opel Astra. Hmm. Vajon miért ebből adnak el a legtöbbet még ma is? Jó persze azért, mert van VIVA verzió, amiben még motor is alig van, azért. De ettől függetlenül jó kocsi, igazi német autó. Precíz, stabil futómű, pörgős motor, ami megbízható, unalmas belső tér, túl egyszerű forma, és minden második autó ilyen.
Ettől függetlenül tudom javasolni, mert az ismeretségben van olyan példány, ami 200e km-t futott! És mit kellett cserélni, ami rendkívüli volt? Semmit. Amit cserélni kellett, azt a futásteljesítmény miatt kellett. Féktárcsa, fékbetét, vezérműszíj. Viszont kerékcsapágyat nem kellett cserélni még eddig, de lassan az is megérik.
Ha nem zavar, hogy minden 2. autó ilyen, és kicsit elavult, akkor várd meg míg bejön a H Astra, és a G Astrának az árát lenyomják.
Egyébként az egészhez annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy nem akarok semmilyen típust konkrétan ajánlani, mert ez nagyon szubjektív dolog. Valaki szereti a Peugeot 307-t minden apró hibájával, (bár egyre kevesebb van hál'isten) valaki meg csak Opelt vesz, mert mindig az volt neki. stb.
Még annyit, hogy nem értem ezt a mániát, hogy minden sz@r az autóban elekrtomos legyen, meg legyen benne sok fölösleges extra. A központi záron, riasztón, és az ablakon kívül nincs semmire szükség, aminek távirányítósnak, vagy elekromosnak kell lennie. Tavaly vettünk egy Peugeot Boxer 2.8hdi teherautót. Édesapám azt mondta, mikor kérdezték, hogy milyen extra legyen benne, hogy semmilyen, mert több a hibalehetőség. ''Ráérünk bezárni a két fülkeajtót, és ráérünk feltekerni az ablakot kézzel, a tükrökről nem is beszélve.''
Sok ember tele rakja minden elekrtomos kütyüvel az autót, mert úgy érzi, hogy erre szüksége van, vagy egyszerűen menő az elekromos tükör? :F Utána meg szitkozódik, ha nem működik normálisan.... Utólag meg rájön, hogy felesleges pénzkidobás. (A Boxeren azóta nem állítottam át a tükröt, mióta megvettük...) -
SYZYGY
tag
Hi. Ha benzinesben gondolkodsz, akkor renault v. ford, ha dieselben, akkor peugeot. A renaultnak jó benzines motorjaik vannak (a dizeljéről viszont ne ejtsünk szót) és a laguna legalább autó formájú. (vagy csak én vagyok konzervatív?, hogy egy autónak legyen elje vége stb. ?) A peugeot nekem egy kicsit ''összecsapottnak'' tűnik. A kárpit illesztés, a motortérben az elemek illesztése stb. nem olyan szép, mint azt az ember elvárná egy új autótól (az én 13éves audim sztem jobban össze van rakva)
-
igaz, igaz. én sem akarok balhét. és olvastam a #22-est is. sajnos a minőségi romlás nemcsak a fordról mondható el. saját példámnál maradva pl. a laguna I az összes általam olvasott szaklapban és internetes oldalon a meghibásodásra leghajlamosab autónak van feltüntetve. míg a toyoták mindenhol előkelő helyen végeznek.
valóban shelby, mostanság saleen (sajnos többet nem tudok) nagyon nagy nevek a szakmában, bár elmondható hogy egyre jobban kezdenek elszigetelődni a tömeggyártás tengerében. -
Club
őstag
Ebben igazad van!
De kérdezhetek valamit?
Minek van a fordulatszám szabályozüón az a piros tartomány?
Mert ott káros a motornak!
Előte nem, és mivel ma már létezik az elektronikus fordulatszám szabályozás, ezért ott már megoldaják, hogy oda ne menjen a kocsi!
Tehát evvel nem lehet baj.
S mivel ha többen, többféleképpen vezetik a kocsit, így mindeféle rejtett hibája kijön, mert teszem fel, ha mindig csak balra kanyarodsz vele akkor ugye nemtudod, hogy a jobbrakanyarodásnál nem esik-e ki a másik kerék:C -
Tommmy
tag
Tesztnek mindenképpen a legjobb - ebben iagazd van!
De szerinted ezeket a sorozatban gártott autókat arra tervezték, hogy hetente más soför vezesse, másfajta vezetési stílusban? Mert szerintem nem! Ne csodálkozz azon, hogy nem bírnak 3-4 évnél többet, nagyobb szerelési beavatkozás nélkül!
Ismerem a céges autókat. Mi is azzal járunk hétvégente bulizni. Pl.: Fiat Punto 300km-el, városban végig 6-8000 fordulaton. Egy személyautó nem erre való! Mondjuk, ez egy extrém példa, de a céges autókat birtoklók nagyon kis százaléka bánik úgy autójával, ahogy megérdemelné. -
Club
őstag
válasz
strike-force #30 üzenetére
Nem kötözködni akarok előre mondom!
De meg kell védenem a Muscle Car-ok becsületét.
ha olvasod rendesen amit írok, akkor láttad vlna, hogy MIELŐTT MEGJELENT AZ A ROHADT SZILVA A FORD JELBEN!ezt is írtam.
Mert az már ey nagy fos amit most csinál a Ford.
Trendi kocsikat.
Régebben egyéniség volt, azé hogyha iylen emberekkel dolgoztak mint Carol Shelby, szerintem ez már önmagában bizonyíték.
Azmeg, hogy máshol nem terjedtek ezek az autók el, az szerintem a mi saját szegénységünk, nempedig az ő hibájuk.C -
Club
őstag
Sok jó apán autó van.
De általában sajnos Mo-ra nem jellemző hogyajókat idahozzák.
Régebben a Supra-k voltak jókocsik.
Azok nagyon nagyon jók voltak.
Ha viszont a mostani kínálatot nézem, és figyelembe veszem a fent említett típusokat akkor eztet javasolnám:
Toyota Corolla,Toyota Avensis az új(csodaszép, és nagyon eltalált, csak drága:((),Micsu Carsima, és hát ugye az emaradhatatlan klaszsikus:Honda Civis, vagy accord -
igazándiból érdekességne szántam a dolgot, de ha úgy gondolod megnézegethetjük az összehasonlítást
ka vs twingo
fiesta vs clio
focus vs megane (2)
mondeo vs laguna (2)
galaxy vs espace
ja és sztem kétségkívül nagy nevek az általad felsoroltak, mégsem hiszem hogy a mustang és a gt500 amerikán kívül máshol is ''elterjedt'' lenne
de mondok egy másikat is, hogy örüljetek
FORD = Flys On RaceDays -
Club
őstag
Én aztgondolom hogyha van jó autótszt, akkor az bizony a cégeskocsi!
Ott igazán tesztelve vana kocsi, nempedig vasárnapi misérejáróautónak van használva.
Több sofőt, sok Km.
Ennél jobb tesztet egy kocsi nemhiszem hogy kaphat.
Abból sose tudod meg, hogyha havonta beleteszel 300km-t hogymilyen az autód. -
simonzé
addikt
Szerintem meg toy(ota) a klímára! Anélkül meg lehet lenni, inkább a kevés (valós) kilóméter és a törésmentes állapot számít.
A megadott típusok közül egyik sem olyan vészes. Láttam én már sok gyári hibát tartalmazó MB Vitot, meg E klassét, és Saab9-5-öt is. Pedig mindhárom legalább 10 misibe került, és jónevű a gyűrtójuk.
Mivel dolgoztam autószervizben (szervizvezetőként), elmondhatom a szerelők véleményét.:
-Astra - olcsó, ár/érték bajnok. Ha baja van (nem túl sűrűn), akkor olcsó az alkatrész hozzá. Megbízható, de a városi használattól az átlagnál hamarabb rozsdál szét a kipufogó. A futómű nem csak ennél megy ''hamar'' tönkre, hanem minden magyarországi autónál. Sajna ez van.
-Megane - Végre egy jó Renault. A Laguna után az olcsóbb kategóriában is. Egész jó kis kocsi, a váltója kényes az olajszintre!!! Ha nem kap naftát, besz@rik. A motorok nagyon jók, de a váltó kicsit rizikós, ha sokat futott a kocsi.
-Fiat - Nem!
-Peugeot 307 Jó, mert új. Szerviz-tapasztalatról annyit, hogy a Peugeot-os munkafelvevő elsorolta az első szervizre vitt kocsi hibáit, mielőtt bármit mondott volna az ismerősöm. Mai napig tele van típushibákkal. :((
Összegzés: Felejtsd el a sztereotípiákat! Van jó francia, rossz német, és nagyon rossz Japán kocsi is.
Javaslat: Vegyél Japán autót. Ők még mindig jót csinálnak, általában kevés hibával. Vagy kövess engem, és vegyél egy nem túl régi, nem túl sokat futott Astrát, esetleg Megane-t. Én az Astrára szavaztam, és így 7 hónap, és 12'000 km után azt mondhatom, nem csalódtam. -
Club
őstag
válasz
strike-force #23 üzenetére
Röviden csak ennyi:
FORD GT 500, Mustang.
Ha ez mond neked valamit, akkor tudod miről beszélek,ha meg nem, akkor remélem jó sok kicsinyke japán, meg francia autód lesz:DD
Akár 3 üdítösüveg is elfér a csomagtartóban, és akor 60-nal is képs repeszteni az autópályán:C -
ja és a Renaultról annyit, hogy az 1994-es 19-esünkben (1,4es 80le-s) 485.000 km után volt motorcsere, addig semmi komolyabb baja nem volt. és még most is megvan.
-
Den
veterán
Nem soroltad, de a citroen jó kocsikat csinál.
Nekünk volt egy xaránk és hibátlanül ment 3 évig, míg egy tehertautó bele nem szállt hátulról. De itt is jól vizsgázott mert a kocsit ugyan csak roncsnak lehetett eladni, de a benne ülők karc nélkül kiszáltak. -
egyértelműen megane. az előző kifutott szériában nagyon jók lettek az új 1,4es és 1,6os 16 szelepes motorok. viszont mellékesen jegyezném meg, hogy az új toyota corolla is nagyon jora sikeredett.
ja es ha OPEL = sose kop el, akkor én is mondok egyet amit amcsi ismerőstől hallottam
FORD = Found On Road Dead -
Club
őstag
Ford megbízható autó??:DDD
Bocs de ezen röhögnöm kell!
Apáméknál volt egy focus combi cégautó!
19 hónap alatt megtelett a szervízlapja:CA ford még akkor cisnáltjó kocsikat, mikor még nemvolt benne aza rohadt szilva a jelben:C
Peugeot:Hm..
Nekünk is ez van..
Háááááááttt a bezinmotorjaik elég szarok
Gyenge, és sokat is eszik, a dizel meg olyan hangos, hogy az valami kibírhatatlan.
persze nem akkor mikor bemész az üzletvben hogymeg akarod venni..
10-20000 km után
Kriminális!
Egyéblként jó választás, de harmat gyenge.
A Renault ne rossz kocsi, de a régi változatban hátul zörög a lehúzható rolo, és szerintem szerintén gyenge picit..,de nem rossz.
Az Opelről meg nem is beszélnék..
Új Opelt vittek vissza haveromék immáron 3-szor a márkaszervízbe.
(1:Elkezdett rohadni a csomgatartó ajtaja 2:Álladóan szervízelni akarta a komputer 3:megdöglött a katalizátor.)
És mindez Egy 3 ÉVES OPELNÁL!!!
Soha nem vennék, igaz hogy SOSE KOP EL, de akorse.
Peugeot, vagy Renault!
Nemszeretem a frenacia autókat, de az itt felsoroltak közül mégis ezekt javaslom.
A másik kettőt messziről került el. -
Tommmy
tag
Szia!
Amit ajánlok:
- Peugeot 307SW: nyugodt szívvel megveheted, már nem küzd a 307-es gyermekbetegségeivel.
- Ford Focus: Megbízható, strapabíró autó. Viszont itt egy kicsit magasabb fogyasztással kell számolnod mint a többi négynél. (ha ez nem számít akkor No.1.)
Amit ne:
- Opel Astra: sok probléma (pl. egyes modelleknél túl magas olajfogyasztás (0,7l/1000km), ami a közvéleménnyel ellentétben nemcsak a '96-'97-es modellekre jellemző). gyors rozsdásodás, drága szervíz.
- Renault Megane: kifutott széria
Természetesen, minden infó birtokában számolnod kell azzal, hogy esteleg gyári hibás szériát fogsz ki. Ez ellen pedig nincs mit tenni, egyféleképpen védekezhetsz: csakis olyan kereskedésnél vásárolsz, amely dolgozóit a legsegítőkészebbnek és legszimpatikusabbnak tlálod, így a későbbiekben elkerülheted az eteleges garanciális problémák miatti vitákat! -
karib
addikt
Ha túl tudod tenni magad a számomra továbbra is nehezen emészthető dizájnon, akkor Focus. Kiváló futómű, jó autó. Peugeot pont forditva: sok dizájn, gyengébb műszaki tartalom (csak sok olcsó alkatrésszel lehet ilyen olcsón megcsinálni sajnos, és ez hosszú távon gond lehet). Astrát nem nagyon szeretem, nem érzem semmiben kirobbanónak az Opeleket, és a Megane-nal együtt kicsit régi gépek.
Ettől függetlenül, sokat számithat a felszereltség. Ha van lehetőséged, a klimát ne hagyd ki.
Kombikat pedig szeressük :) Fiat Stilo Multiwagon? Egész praktikus, bár motorikusan elég gyér. Minőségre viszont nem lehet rosszabb a Peugeotnál. A Peugeot-Citroen 1.6-os elég korrektnek tűnik, 110 paci és egész keveset fogyaszt, nem csak papiron, hanem az eddig olvasott tesztekben is. Fiat tuti sokat eszik, a többiek most nem ugranak be.
Amit meg lehet próbálni: irásos ajánlatot kérni az autókra. Kérj egy árlistát, állits össze egy kedvedre felszerelt autót, és arra kérj ajánlatot, plusz esetleg hozzá közel álló kedvezményes-akciós-raktári autókról. Továbbá érdemes megvizsgálni a karbantartási költségeket, arra is nyugodtan lehet kérni irásos becslést, mondjuk x ezer km-re benzinköltség, kötelező karbantartások (szűrőcserék, olajcsere stb. munkadijjal együtt), biztositási költségek, esetleg egy fiktiv baleset javitására vonatkozó költségbecslést is. Attól függ, mennyire akarod körüljárni a témát :)
Aztán úgyis azt veszed meg, amelyik a legszimpatikusabb :) Haver-ismerős a szervizben szintén komoly érv, nálunk mindkét autónál fontos befolyásoló tényező volt.
Még egy tipp: ha gyakran utaztok többen, akkor a hátsó üléseket is alaposan nézzétek meg. Nemrég ültem egy Lagunában és valami förtelmesen alacsony a hátsó ülés, kényelmetlen. A kombiban valszeg több a fejtér, de akkor is nyakbaemelt lábbal kell ülni a padlón :( Ez egy cápaszerű Mazda 323F-nél még elnézhető, de egy ekkora autónál fatális baki... -
MaUser
addikt
A francia autóknál még ráadásul jellemző az előbb megépítjuk utána tervezünk hozzá szerszámot is séma. Szóval ha nem szakszervízbe viszed csak ismerőshöz nem ajánlom. A dízel az más tészta az egyértelműen Peugeot. Opelek igazából 5 év után kezdik beadni a kulcsot (ált anyagfáradás), de nem vészes. Csak onnantól kezdve szinte kéthavonta valami kis vicket-vackot cserélni kell. A Focus pedig szvsz nagyon zajos belülről. Ha hosszabb távra kell legalább 10 évre akkor Opel, de ha rövidebb idő után cserélni akarod akkor a Peugeuot és a Megane sem rossz választás. (A Peugeout-hoz egy kis adalék: nincsenek az ajtólemezek sorjázva belűlről, szóval öröm bele hangszórót rakni.:)
-
Den
veterán
peugeot minőséggel télleg gondok vannak. Anyámnak egy 2 literes 206cc-je van, 10 ezer km alatt volt féktárcsa csere kuplungszerkezet csere, 2 kuplungtárcsa csere, mindkét oldalon tönkrement az ablakmozgató mechanika, több elektronikai hiba, stb...
-
The_Tom
senior tag
az elobb elszallt kezdhetem ujra:
peugeot-t semmi esetre sem. ismerettsegi koromben van ketto, egy 206SW es egy 307 (full extra). elektronikai rendszeruk egyszeruen borzaszto.mindketto uj. ilyeneket csinaltak eddig, a 307-est vezettem arrol tobb a tapasztalat:
- 206: veletlenszeruen kigyullad hogy nincs benne olaj. amikor eloszor ez megtortent, epp pest fele az m3-ason, tulajnak nadrag tele, egybol leallt vele, felhivja a szervizt, valasz: ''AAAAAAAA, azzal nem kell foglalkozni, szokott olyat csinalni''. azota X 100e Ft-nyi alkatreszt csereltek benne (mondjuk garancialisan de akkor is), de meg mindig nem jo.
-307: indexkapcsolot nem lehetett olyan allasba tenni hogy nem akarod allandora, csak egy parat villantani vele mert mindig bekapcsolt. miutan kicsereltek jo lett.
-307: a muszerfalon az orszagutinak a visszajelzoje kesik vagy 1-2 mp-et. tehat, villantani akartam de nem lattam a kijelzon a visszajelzest, jobban meghuzom akkor meg bekapcsol allandora, szoval eleg idegesito. a reflektor mag reg elalszik es a visszajelszo meg csak akkor jelzi, hogy felvillant.
-307: csomagtarto nyitas: ugye ez sem mechanikusan megy, hanem egy kis mikrokapcsolo van benne es ezt is az eletronika nyitja. normalisan epphogy csak meg kellene erinteni es nyitja. nyitja ha akarja. ugyanis ugy mukodik, hogy bezarod a csomagtartot, idaig ok, aztan ha ki akarod nyitni akkor imatkozol hogy az auto is akarja, mert a mikrokapcsolo csak akkor megy ha eppen ugy tartja kedve. gyakorlatilag egy csomagtarto nyitas ugy nez ki, hogy 1-2 percig ott simogatod a kilincset es elobb utobb be tudsz jutni.
-307: a kormanyon van ugye a cdnek egy vezerloje, aminek a celja az lenne, hogy ne vegye el a figyelmedet ha vmit akarsz rajta csinalni, csak odanyulsz es kesz. namarmost ez a vezerlo barmire jo csak erre nem. ugyanis olyan erovel kell nyomni a gombjait, es csak bizonyos szogbol nyomva mukodik, hogy sokkal jobban oda kel figyelni mintha magan a cd-n csinalnad. (osszehasonlitaskeppen nekunk egy regi megane-unk van es az abban levo tokeletesen ellatja a feladatot)
-307: szinten a kormanyon levo vezerlo, az a gombja amivel a funkciokat lehet valtani egyszeruen leesett.
sok aprosag van, de ennyi jutott hirtelen eszembe. lehet, hogy sokan azt mondjak, ezek az aprosagok kit edekelnek, ezek ellenere meg jo az auto, de en ha penzt adok vmiert akkor szeretem ha minden mukodik benne.
en a focust javasolnam. szemelyes tapasztalatom nem igazan van vele, de futomuvileg, es megbizhatosag teren is igen jokat lehet rola hallani.
a megane-rol annyit, hogy nekunk mar tobb mint 7 eves es komolyabb gond nem volt vele, bar igaz az a ''kozhiedelem'', hogy futomuben nem vmi erosek, ugyanis most kellett a ket elso kerekcsapagyat es spiralrugot cserelni. az autoban van mar tobb mint 120.000Km, 30+30e volt osszesen szoval nem veszes.
u.i.: a peuget-os dologgal nem akarok flamwart, csak leirtam a sajat tapasztalataimat.
Üdv. -
VigyorEX
tag
Egyet ne felejtsel!!:DD !!!
Mindenféleképpen német autót vegyél, ha megbíz6óságot akarsz!!
Felszereltségben jobbak a franciák és kényelem szempontjából is!!
Két ismerősöm is dolgozik Peugeot-Renault szervízben ők egy véleményen vannak velem!
Az értékállóságot is nézd,ha majd egyszer eladnád, a német autóért v.színű többet fogsz kapni :U !!! -
Chapell
aktív tag
Egy újabb tipp a Peugeot 307-re, de csakis dízelben. A plusz kiadás bőven megtérül, mivel egy lényegében bentonstabil (mint a jól tervezett PC) kocsit kapsz :) Főleg azért preferálom, mivel nálam is egy 307, vagy 206-os van betervezve. :)
-
Wolfskin
őstag
A Ford a Sierra óta nem tudott sikerautót kovácsolni, ideje volt belehúzni. Létkérdés volt. A Focus letaszította a Corolla-t majd egy évtizedes uralkodása után az ADAC statisztikák éléről. Szemben a 307-el feszes, pontos, precíz. Az olyan nagy puhány (bár nem rossz, fére ne érts!!!).
Ha diesel, akkor Focus, 307. A Peugeot dieselek elnyűhetetlenek, de a Ford új fejlesztése már szintén top. A régebbi Renault dieselek motoröntvénye alul volt méretezve, repedtek a hengerfejcsavarok furatai.
Opelról sajnos én is lebeszélnélek. Spec. a G astráról még rosszat nem hallottam, de az összes többi (beleértve az új Vectra-t is) csapnivaló.
Ha az érzelmeidgre hallgatsz, akkor vállald a következményeit. Nekem a 307 (főleg az SW) tetszik a legjobban, a Focus tán a legkevésbé, mégis azt választanám, mert jó. Talán diselből gondolkodnék el a Peugeoton. -
kbarca
tag
Egyébként topicnyitás előtt elolvastam a totalcar-on, meg egy-két helyen a teszteket, és ott a Focus és az Astra tetszett a legjobban.
Francia kocsikat én se nagyon kedvelem, bár a 307 SW azért tetszik.
Állítólag a Focusnak a legjobb az útfekvése és a menetstabilitása, főleg kanyarban.
Ilyesmit más is hallott? -
DoubleD
aktív tag
SW (és tényleg dízel) Szerintem.
-
kbarca
tag
Ja.
És most ne az ár alapján differenciáljatok, hanem szakmai szempontok alapján. -
kbarca
tag
Sziasztok!
Kérdésem a köv.: Az alábbi, 1.6-os motorral (kb 100 LE) szerelt autók közül melyiket választanátok?
- Opel Astra (G)
- Ford Focus
- Peugeot 307 SW
- Renault Megane (nem a legújabb, eggyel régebbi)
Mindegyikből a kombira és újra gondoltam, kb. hasonló szériafelszerelésekkel.
Várom az érveket és ellenérveket. :C
Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- Új FULL HD webkamera + Számla
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Új és régi konzolok Okosítása/Softmodoloása, és Szoftveres szintű javítása - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest