Új hozzászólás Aktív témák

  • KTTech

    veterán

    válasz jolti #13679 üzenetére

    Nyugaton is ügyeskednek. Mondjuk nekem pont ebből lett elegem, hogy használtan mindenféle tákolmányokkal találkozni, aztán a szerelőnél a fél vesét is ott lehet hagyni, és ezért vettem először garis Toyota Certified autót, majd újat (mindkettőt márkaszervizben, általánydíjjal szervizeltetem, mert így max 10 év/160000km a garancia, ilyen nincs Mo-n).

    3 évvel ezelőtt a Seat Leon MK1-en 365 fonttért (165E Ft) cseréltek vezérlést, kis szervizben (mert nem tudtam igazolni mikor volt, és nem engedték leműszakiztatni, amit itt évente kell, mert a vezérlést pedig max 7 évente kötelező cserélni a dieseleken). Ebben az árban csak a szíj és a vízpumpa cseréje volt benne, semmi más. Akkoriban egy olajcsere (kizárólag olaj, olajszűrő) olyan 65-70 font körül ment - ekkor tanultam meg magamnak olajat cserélni...

    www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

Új hozzászólás Aktív témák