-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
polonic
félisten
-
őstag
válasz KTTech #18561 üzenetére
Megjött a 130 lovas yaris árlistája, az alapján igazad van, nem tűnik 5. generációsnak (gyorsulási adatok csak kicsit jobbak, fogyasztás magasabb, nincs meg az az ugrás ami az 1.8 122 lovas és 140 lovas változata között van corollában, hiába a plusz 14 lóerő). Bár toyotától az is simán benne van hogy behasaltak valamit az első katalógus változatban (lásd 2.0 corolla cross hybrid ahol papíron több a fogyasztás mint a 2.5-ös rav4 hybridnek, aztán tesztekben kijött hogy a corolla cross azért lényegesen kevesebbet fogyaszt).
De ha ez igaz akkor nem érdemes várni a 130 lovas yaris crossra (főleg ha az lesz mint a yarisban, csak legdrágább felszereltségben van 130 lovas).
-
őstag
válasz KTTech #18564 üzenetére
Hát igen, de most a legfőbb bajom a yaris crossal hogy kicsit harmatosnak érzem a teljesítményt a kasztnihoz. 1.4t scrossból és rav4 hybridből kiindulva de akkor is Feleség autó lenne, de simán benne van hogy a gyerekek kirepülése után ez lenne a "nagy" autó (magamnak meg vennék szaladgálni egy suzuki ignist, szerettem városban a pici autókat, toyota iq-m is volt már).
-
őstag
válasz KTTech #18570 üzenetére
Mondjuk ahogy én közlekedek ott a nyomaték számít nem a 0-100, és az elektromos résznek nyomatéka azért van. Valószínűleg turbó benzinesnél gyengébb lesz (pl. 1.4t) de attól a rav4 hybrid is lassabb. Alpok mászást próbáltam én is többször is, abban durván aláz az allgrip 1.4t (főleg kis meredek hegyi utakon). Valamit valamiért, szerintem a yaris cross hybrid én stílusomban kb felét enné annak amit az 1.4t scross bekapott. Vegyesben...
-
polonic
félisten
válasz KTTech #18578 üzenetére
Akkor majd megnézem ezt a beállítást. Na igen, igazából gondolkodtam, hogy mennyire zavaró távolságival végigmenni a falun, ha nincs autó. Ha meg van, úgy is lekapcsol. Csak az embereket is rendesen elvakítom ilyenkor.
Mondjuk elég gyatra a közvilágítás fénye, nem csodálom, hogy nem érzékeli. Ez a bővített kezelési útmutatóban meg is van említve, hogy ekkor is felkapcsol:
A gépjárműve előtti útszakaszon gyenge a közvilágítás vagy egyéb világítás. -
-
őstag
válasz KTTech #18723 üzenetére
Gyakorlatilag értem, jogi részen érdekes hogy egy magáncég (google) hogy is részese a forgalom irányításának (megint csak gyakorlatilag nyilván vastagon benne van, de az nem az állami kényszerítő erejű forgalomirányítás). De gondolom úgy működik mint minden ilyen, szépen megkérik ők meg követik a kérést nagyrészt (mert ha nem lesz jogszabály módosítás, aztán az alapján bünti). Ezt nehezen lehet merev szabályokkal pontosan megoldani, kell az együttműködés.
-
sequator
senior tag
válasz KTTech #18727 üzenetére
Tudom, hogy a Google megvette a Waze-t, de nem vagyok meggyőződve, hogy teljesen integrálták a rendszereiket. Sok esetben a megvásárolt cégek még sokáig külön működnek.
Ezért simán előfordulhat, hogy nem ugyanazokból az adatokból dolgoznak. Ha a térkép információ azonos lenne, akkor a Waze ugyanúgy bevinne a mindkét irányból behajtani tilos szakaszokra, de mégsem teszi.
A 7. kerületi változások már több évesek, többször jelentettem a Googlenak, de nem javították. Ezzel szemben egy kis 30 méteres útszakaszra bejelentett hibát néhány héten belül javítottak, szóval annyira nem tart sokáig átvezetniük a módosításokat.
Ezért én inkább külön alkalmazásként tekintek a kettőre.
sautiasequator
-
g0dl
addikt
válasz KTTech #18749 üzenetére
Érdekes, az én levelemben (még októberi) ez a szöveg szerepelt:
.... ezért a Toyota Visszahívási Szervizkampányt rendelt el a szükséges javítás elvégzése érdekében, amely a telematikai egység beállításainak frissítését jelenti egy a gépkocsira küldött SMS segítségével.
....
A frissítésről nem lesz értesítés a gépkocsiban, a beállítások frissítése a háttérben történik, így Önnek nincs teendője, nem kell felvennie a kapcsolatot a Márkaszervizével. -
-
KubanitoS
veterán
válasz KTTech #18881 üzenetére
Amúgy durván érezhető a Toyotáknál az is, hogy milyen gyorsan felfűti a kabint. Céges Skodám van, igaz dízel, de annál még a motor is jéghideg, amikor a Toyotában már a kabin is fel van fűtve, nem csak a motor meleg. Ugyanez van hibrid Rav4 és Yaris esetében is nálunk.
Amire viszont eddig nem találtam választ: vajon az olajnyomást "tartja" a kocsi akkor is, ha nem megy a motor és csak elektromosan megyünk 40-50 körül? Ekkor ha kell egy nagy gázt adni valamiért, akkor a benzinmotor egyből magas fordulatra kapcsol szinte a nulláról. Ilyenkor a kenéssel mi van?
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KTTech
veterán
válasz KTTech #18892 üzenetére
Elírtam... szóval, 0,7 Bar-ról indul az olajnyomás, majd fokozatosan növelve 3000-fölött 2,75Bar körüli olajnyomást tartanak, ez a maximum érték. Mindezt a fogyasztás csökkentése érdekében. Épp ezért kell a mai motorokba a 0W16 vagy 0W8-as olaj, mert az olajnyomás ugyan alacsony, de az átfolyó mennyiség az nem csökken, megfelelő mennyiségű olaj jut oda, ahova kell.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
No.01
őstag
válasz KTTech #18938 üzenetére
Az en tapasztalatom ennek nayon ellent mond. 2 eve nyomom a nyari + 4evszakos kombot (telre) de elotte elfogyasztottam 3 szett CrossClimet-et.
Meg a premium kategorias 4evszakos is nagyon-nagyon max 4 evet bir (a realitas sokkal inkabb 3) es a kanukula sokkal nagyobb ellensege, mint bari mas.
Nemcsak nagyobb fekezesnel kenodik, de kanyarban is sokkal inkabb kijonnek a hatarai.En tovabbra sem bantam meg, h nem direkt telit vettem.
Ha nem kellene neha ezer km-eket palyaznom akkor nem lenne 2 szett sem.[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz KTTech #18997 üzenetére
Lehet placebo, de ha Aral 102- es benzint tankolok, mintha kicsit jobban menne az autó.
Mondjuk nekem turbóbenzin Aurisom van, talán jelent valamit a 102 oktan.
Persze az is lehet- ahogy írtam is, hogy csak bemesèlem magamnak.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
polonic
félisten
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #19002 üzenetére
Azon a 2-3 kúton ahol tankolok, ott 15-20 p. különbség szokott lenni literenként, nekem megéri. Már csak a tudat miatt itt, hogy a jobbikat kapja. Lassan 20 éve csak prémiumot tankolok (rövid 1-2 hónapos összehasonlító tesztet pár évente azért megejtve) és nem bántam meg. az egyetlen solog amit megbántam, hogy megint egy benzinzabáló belsőégésű (hybridet) vettem egy tisztán elektromos helyett.
És mint mondtam, a V-Power áramot is simán venném.[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz KTTech #19125 üzenetére
Az egr átszakadásról nem leltem fel infót toyota esetében. Ellenben a kokszosodás az sajnos jellemző.
Renaultnál nekem pont átszakadás történt, még épp időben lett észrevéve. Már a szívócsonkban járt az olajos hűtőfolyadékos trutyi, még pont nem került a hengerekbe belőle.[ Szerkesztve ]
-
sequator
senior tag
válasz KTTech #19125 üzenetére
Lehet vitatkozni a szemantikán, de ha megkérdezel az utcán járókelőket, hogy mi a részecskeszűrő rövidítése, a DPF-et kapod többségében válaszul és nem a GPF-et. Ezt jelenti, hogy közismert rövidítés.
Mivel dízel autókban már jóval régebb óta van, mint a benzinesekben és elég rossz híre lett az évek során, ezért ezzel a rövidítéssel ismerték meg a laikusok. Nem zárom ki, hogy a későbbiekben majd a GPF is elterjed, de még nem tartunk ott és kétlem, hogy valaha eljutunk oda, hogy az utca embere meg tudja majd különböztetni a kettőt.
"Az EGR-nél mondjuk hamarabb lesz mostanság gond a vízhűtővel (átszakad), mint az elkokszosodással egy hibridnél"
Ennek ellenére kokszos EGR-rel sokkal több 3. generációs hibrid tulaj jelentkezik a fórumokon, mint átszakadt EGR hűtővel.
sautiasequator
-
No.01
őstag
válasz KTTech #19195 üzenetére
Anglia az ilyen szempontbol (is) mas. En konkrtan Becsben lattam ilyet 2 eve, de tudom, h ez letezik a nemeteknel is, h a franciakat sot a Belgakat ne is emlitsem...
En eppe ezert sosem teszem a hatso ulesre hiaba roppant kenyelmes sotetites ide vagy oda az ugy nagyon szem elott van annak aki ezt keresi.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #19054 üzenetére
Nálam az első dolog, mielőtt leadom szervizbe, hogy mindent visszaállítok angol nyelvre/mértékegységre 2 kattintás az egész és rengeteg kellemetlen szituációt el lehet vele kerülni.
Mondjuk nálam kinti használat esetén marad is minden mpg-ben és mérföldben (így könnyebb számolni és ismerősökkel tapasztalatokat megosztani), csak akkor kerül át km-re és liter/100km-re, ha kikanyarodtam a Csalagútból. Ahogy visszaértünk, megy is vissza minden mérföldre és mpg-re.[ Szerkesztve ]
-
g0dl
addikt
válasz KTTech #19329 üzenetére
Mint mondtam nem tudom mi van oda írva, de legalább 3-4 sornyi szövegről van szó., biztos nem csak annyi, hogy fék, vagy fékezz
A fék amúgy mókás, van egy viszonylag keskenyebb út ahol rendszeresen járok, abban van kb. 90 fokos kanyar, és mivel az út mindkét oldalán parkolnak, így rendszeresen pánikol mikor a kanyarhoz érek. Pedig ott nem is megyek gyorsan (max 30), mert még ráadásul kétirányú is az út, de egy autó fér csak el.
-
Yeffy
veterán
válasz KTTech #19523 üzenetére
már vegigfutottam ezeket a koroket.
- Spotify nem hiszem, h noname lejatszonak szamit, de nem tudom benne allitani. mondjuk ez az o szegenysegi bizonyitvanyuk.
- Poweramp szinten nem valami garazs app, abban van is ilyen opcio, konkretan ki van kapcsolva, h Resume on BT, de hiaba, az auto lesz@rj@. ha az volt utoljara hasznalva, akkor azt fogja inditani, kérés nelkul. a BT-s fuleseim erdekes modon nem ignoraljak ezt a beallitast.akkor ez most hogy is van? illetve, ha Alaphelyzetben ez engedélyezve van, rendszerszinten, akkor a fejegyseg miert irja ezt felul az engedelyem nelkul?
ha akarmelyik BT-s fulesemet csartlakoztatom, es azon nyomkodom a hangerot mondjuk, zene nelkul, semmi nem tortenik azon kivul, h kapom a visszajelzest, h allitottam a hangeron. pontosan ugy, ahogy annak mukodnie kellene. tehat csak a fejegyseggel van ez a problema.
illetve nyilvan poenbol vannak tele kifejezetten Toyotas forumok is ugyanezzel a problemaval, droid/szifon mobilokkal egyarant, amire kb senki nem talal megoldast, azon kivul, h vagy a fejegysegben kapcsolja ki a telora, h Stream for audio, vagy a telo BT beallitasainal a fejegysegre.
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz KTTech #19525 üzenetére
akkor szerinted kepzelodok, mikor a sajat szememmel latom, es a fulemmel hallom, h elinditja a Poweramp-ot harom kulonbozo telefonon is, ha az volt utoljara hasznalva?egy kis folyamat abra illusztracionak.
hallgatok zenet > bezarom az appot > a biztonsag kedveert kenyszerleallitast is teszek > csatlakozik a fejegyseghez > nyomok egy hangero fel/le-t a Maps miatt mondjuk, de akár csak ugy > tadamm, Poweramp/Spotify ott folytatja, ahol abbahagyta. de van amikor magatol is csinalja, nem is kell nyomnom semmit.
csak ez a fejegyseg csinalja ezt, semmi mas BT-s eszkoz nem, egyik telon sem (harom kulonbozo Androiddal hasznaltam).nincs AA-m, nem arrol beszelek. ez a fejegyseg nem tud olyat, sima BT A2DP kapcsolat. de még az AA beallitasaiban is kilottem, h ne inditsa a zenet csatlakozaskor, hiaba nem tudom hasznalni/irrelevans ebben a helyzetben.
mashogy nem tudom leirni, amit konkretan tapasztalok, a Poweramp-nal kikapcsolt Resume on BT mellett is.
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs