Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    őstag

    válasz suste #10977 üzenetére

    Folyamatosan küzdök, és a félhomályban tapogatózom...
    A kábeles internetet Vidanet szolgáltatja (T-home család tagja), Motorola SB5101E modemen keresztül kapom a netet.

    - Igen, DHCP-s net. (Kérésre most kaptam új IP-t, hátha a szolgáltatónál történő frissítés segít, amúgy hónapokig, évekig változatlan.)
    - A korábbi router WAN porton a 192.168.1.101-es IP-t osztotta a PC-nek, (100-199 tartományban osztotta ki az IP-ket). A mellékelt kép szerint most ..1.125 a hálózaton belül kiosztott IP-m.

    A mellékelt képen a WAN vörös színnel van, gondolom ez jelenti, hogy nem üzemel megfelelően.

    Kipróbáltam, hogy az előző router MAC címét írtam be a az N3600-hoz, de így se jártam sikerrel.

    A log kihámozás nekem még magas.

    Lehet csak a szolgáltató rendszere szívat, DHCP miatt elvileg fél óránként ellenőrzi a csatlakozó eszközöket, és az új router + új FW párosítással még egyszer se kaptam el a megfelelő pillanatot. Ja, és modemet, routert, PC-t is lehet újra kell még párszor indítanom, hogy ezután a frissített beállítások érvénybe lépjenek.

Új hozzászólás Aktív témák