Új hozzászólás Aktív témák
-
A_ScHuLcZ
addikt
Hali!
Tegnap vettem egy vitamaxos készüléket SIM-mel a vodánál (eddig t-mobile-os voltam), és tegnap arra lettem figyelmes, hogy miután hazahoztam, még kb 3 óráig nem lehetett engem elérni az új számomon (a hívott szám jelenleg nem elérhető...), viszont én arról tudtam másokat hívni...
Szóval úgy 3 óra hossza múlva jó lett, engem is tudtak hívni.
Ma viszont újfentcsak arra lettem figyelmes, hogy a vodás számom megint nem elérhető... (pedig reggel kaptam sms-t is, szal működött)
Természetesen mindez pont most pénteken 6 órakor, így már be sem tudok telefonálni a vodafone-hoz...
Szerintetek mitől lehet ez? Rossz a SIM-kártya?"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
A_ScHuLcZ
addikt
Már betelefonáltam az előbb, állítólag a vásárlástól számított 48 órán belül nem minden szolgáltatás elérhető még. És akkor sorolta, hogy wap, gprs meg minden...
Azért az hogy fel tudjanak hívni nem túl extra szolgáltatás sztem, annak azért mennie kéne, pláne, hogy már tegnap is működött. De azért remélem igaza van, és tényleg csak ez a baj!"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
gyurc
tag
igaza van.
nalunk pl csajomnak mms nem ment 1 oraval azutan, hogy megkaptuk az sms-t hogy aktiv.
ilyen a voda, kalap szar
de sim hiba se ritka, vard meg a 48h-t majd mergesen szolj rajuk, aztan 1-2 oran belul megcsinaljak, ha lehet..Mindig legyen nalad a törülköződ
-
A_ScHuLcZ
addikt
Na igen, de a 48 óra kb holnap du. 4-kor jár le, azután pedig már csak hétfőn reggel tudom bevinni, és ha még a végén kiderül, h pl készülék volt a rossz, már nincs rá 3 napos cseregarancia. Arra gondoltam, hogy holnap reggel be kéne nézni hozzájuk, kíváncsi vagyok, mit mondanak...
Szerintetek?"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
WillChi
senior tag
Érdekes módon az én előfizetéses kártyámat kb. 3-4 nap után aktiválták, addig semmit sem lehetett kezdeni a telóval. Igaz, hogy ebből az időből 2 nap hétvége volt. Azért így sem semmi.
Keresek C64-hez Action Replay MK6 vagy MK7 kártyát. Esetleg Final III-at tudok cserébe adni.
-
zoji
csendes tag
Egyik haverom is szenved a vodával. Napi 1-2 órát bisztos nem elérhető, pedig már 4 hónapja vodás.
Én soha nem lennék vodás.Ajándék csónak ne nézd a lapát
-
Drótszamár
őstag
Ez a tudsz hívni, de nem tudnak téged hívni c. hibajelenség ''sok'' vodásnál elő szokott fordulni. Próbáld meg az üf.szolgot, de szerintem ők sem tudnak segíteni.
A sok-ot azért tettem idézőjelbe, mert olvastam már a hibát fórumokon, de akinek működik az nem ír be, hogy juj de jó tudok hívni. Így az jön le hogy sok embernek előfordul, viszont lehet hogy az összes vodáshoz képest elenyésző a számuk.
(a hugomnak is volt már párszor ez a hiba, nekem nem mert pannaonos vagyok )( 2b || !2b ) az itt a kérdés...
-
Grafiqs
őstag
Nekem 3 hónapos az előfizum és dettó ezt csinálja.
Annyit mondtak, hogy kikapcs.-bekapcs és akkor mennie kell.
De persze semmi, random alkalmakkor.
GÉs még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss
-
Én most már több, mint 2 éve vagyok előfizuja a vodkafonnak és nagyon soxor tapasztalható ez a hiba. Először azt hittem, az asszony beszél ennyit, aztán kiprósza otthon: egyik kezemben az asszony telója, a sajátomról hívom és ''a hívott szám átmenetileg nem kapcsolható...'', miközben a térerő jelzője kiveri a telefon tetejét... Szvsz vmi el van konfigolva náluk globálisan.
https://www.coreinfinity.tech
-
A_ScHuLcZ
addikt
Akkor most visszavigyem és mondjam nekik, hogy ez meg ez van, vagy hagyjam a fenébe?
"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
-
fifi_addict
tag
...szerintem túlterhelt a hálózatuk, más szolgáltatónál is van ilyen, a nem aktiv telefont kidobja a rendszer, főleg, ha egy bázisállomáson sokan lógnak, Bp belterület pl. Jól sikerült a kampányuk, no, de fejleszteni nem fejlesztenek... T-com-nál is van ilyen, csak nekem ritkán van. Kikapcs-bekapcsnál meg feljelentkezel, és megy a dolog (az előnyt kap a rendszerben, val.)
...........................???
-
A_ScHuLcZ
addikt
#20 ?
"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
WillChi
senior tag
válasz A_ScHuLcZ #23 üzenetére
Szerintem vidd vissza, veszteni nem vesztesz vele semmit. Legfeljebb elnyomnak vmi hülye dumát. Nekem kicsit lassan aktiválták a kártyámat, de azóta semmi hasonló effektus nem fordult elő 2.5 év alatt.
Keresek C64-hez Action Replay MK6 vagy MK7 kártyát. Esetleg Final III-at tudok cserébe adni.
-
A_ScHuLcZ
addikt
Visszavittem, azt mondták, hogy már másik K700-asnál is előfordult ilyen, és hogy annyit tudnak tenni, hogy felküldik Pestre a szervízbe, ha ott megállapítják, hogy hibás, akkor cserélik. De lehet hogy egy egyszerű szoftverfrissítés is elég lesz neki...
Csodás! És hol a 3 nap cseregarancia kéremszépen?? alig, hogy megvettem a telót, máris be kell adnom 2 hétre...
Szeretem a Vodafone-t, de tényleg! Pedig még 2 napja sem vagyok náluk...
Még 1 kérdés: Aki találkozott hasonló gonddal, annak milyen típusú telónál jelentkezett ez?"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
A_ScHuLcZ
addikt
ÁÁ hát ez nevetséges, már megint nem voltam rajta a hálón, csak úgy tűnt.
Így aztán várhattam a hívást...
Komolyan mondom, eddig hosszabb ideig volt rossz, mint rendesen működő...
De persze mikor bevittem, akkor naná h rendesen működött"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
a_tesz
Korrektor
''A termék cseréjét kérheti a Vásárló akkor is, ha a termék a vásárlástól számított 3 napont belül - a termékbe épített biztonsági elemek (pl. elektromos biztosíték) hibáját kivéve - meghibásodott: a Vásárló kívánságára azt azonos típusú új termékre cseréli ki az értékesítő kereskedelmi egység. A cseréhez a szervíz cserére jogosító igazolása nem szükséges. A 3 napos határidőbe nem tartozik bele az az időtartam, mely alatt az eladó szerv bármely okból nem tartott nyitva.''
ez egy 2003.01.28-án vodánál vásárolt t65-ös garipapírjában szerepel, szóval ha azóta nem változott a garipapír szövege, akkor elvileg kérhette volna a cserét is... de a szervízes érthető módon nem fogja magától felajánlani
szerk: #28: nekem is csinált ilyet a SE t65-öm, pechemre azután, hogy lejárt a gari, így aztán szerelhettem meg én. nekem az volt a baja, hogy a simkártya-érintkező egyik lába ''elfáradt'' és elhajlott, így nem mindig érintkezett a kártyával, ezért esett le folyamatosan a hálóról...
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
gabó
tag
válasz A_ScHuLcZ #28 üzenetére
Szia!
Előfizus vagy Vitamaxod van? Hangpostád van? Ha van nézd meg, hogy van átirányítva mert lehet,hogy rossz számra vagy átirányítva,ezért kapod a hibaüzenetet. Egyből kapod a bemondást vagy várakozik a rendszer és később mondja be a szöveget(ha később akkor le vagy szakadva és nem talál a rendszer). A boltban próbáltátok másik telóban?
üdvNekem8
-
MODERÁTOR
válasz A_ScHuLcZ #28 üzenetére
Nekem is volt ilyen gondom a telcsimmel három napon túl (Sharp GX25) -> sfw. frissítés. Az a gáz, h. a hiba csak gyengébben lefedett helyen jelentkezik -legalábbis nálam így volt.
A három napos cserét kérheted bemutatóteremben is (ha nem ott vetted), de előtte egyeztess az ügyfélszolgálattal -jártam már így.
[Szerkesztve]Samsung Galaxy A54
-
sergio_
aktív tag
a 3napos cser csak a vásárlás helyszinén lehetséges (sztem ez még nem változott)
-
A_ScHuLcZ
addikt
Hi!
A telót VitaMAX-ban vettem, a hangposta kikapcsoló sms-t épp az imént küldtem el, mert így ellenőrzésnél is fogy a pénzem...
Az átirányítást hogy nézzem meg? (bocsi az alap kérdésekért, sose használtam még vodafone-t...)
Tegnap és tegnap előtt várakozott sokat, és csak azután mondta be, hogy a szám nem elérhető. Ma viszont nem várt semennyit, egyből a hangposta jelentkezett...
Nem, nem lett másik telóban kipróbálva, pedig erre tényleg gondolhattam volna
Igaz, a boltban persze, hogy jól működött, és pont ettől féltem. Ugyanis így nem látták, hogy tényleg hibás, nem tudtam bizonyítani..."I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
MODERÁTOR
Elvileg valóban csak a vásárlás helyén lehet 3 napos cserét kérni, de nekem mégis egy bemutatóteremben cserélték ki a telcsim -a viszonteladó lehúzta a rolót , nem vette vissza...
Amennyiben nagyon kötekednének az üzletben, vihetné bemutatóterembe is.
Vagy márkaüzlet=bemutatóterem? Akkor nem szóltam...
[Szerkesztve]Samsung Galaxy A54
-
sergio_
aktív tag
válasz Viktor0610 #36 üzenetére
viheti márkaüzletbe is, de ott helyben biztos nem cserélik max bevizsgálásra küldik
-
sergio_
aktív tag
válasz A_ScHuLcZ #34 üzenetére
próbáld ki más kártyával, az a biztos
bár valószínű csere után működni fog, kell 1 kis idő+mozgás a telóval, h leszakadjon a hálóról, szóval huzamosabb ideig (cca 1-2nap)kéne használnod más kártyával.
3napon belül mindenképpen hagyd náluk (akár bevizsgálásra is), mert csak így van esélyed a cserére. Utána már csak javítási gar marad és az nem mindig jelenti a probléma 100%os orvoslását, viszont sok időd és energiád rámehet... -
gyurc
tag
milyen telcsi ez?
a nokiak, es ericssonok elonye, hogy sokat 'pofaznak' a halozaton.
viszonylag sokat kerdezik le az mms, es sms allapotat.
De az idle az hulyeseg.
foleg sim-csatorna hiba lehet.
A gsm halokrol tudni kell, hogyha elfogy a szabad cella(ahol te beszelhetsz, ez egy virtualis csatorna). akkor a kornyekeden talalhato gsm pontok osszefognak, es cluster-be szervezodnek, igy sok cellat nyernek, viszont a technologia alkalmazasa rendkivul draga(ezt azert irtam le, hogy nem valoszinu, hogy elfogyik a slot).
ejjelre persze visszaal minden a normalis gödörbe.
A vodafone-nal vasarolt telok hatranya, hogy a dobozon is feltüntetett 'designed for vodafone' nem csak a menut jelentheti, lehet (passz miert) gagyibb a hw, vagy csak egyszeruen a nagy tomeggyartasban tobb a hiba(ezen is lehetne elmelkedni).
Szoval hetfon futas vissza a boltba, es rendesen lehet panaszkodni.
Probalgassak, ki-be kapcs. telefonaljon vele(teged hivjon, es ne forditva).
Ragaszkodj hozza, hogy ne a szervizes sim-el probalgassa, csak ha mar megallpitotta, hogy tenyleg van hiba.
Ha a hiba (1-szer[akar 1szer!]) elofordult, akkor ne hagyd annyiban(t-mobile hajlamos erre, hogy 1 hiba nem hiba!)
UTalom , hogy van tapasztalat.....
Amit meg erdemes: hagyd ugy a telefonodat, hogy fel van lepve a halora, es ugy vidd be!
LEgutolso dolog, amit feltetlen probalj ki:
Ha eppen megvan a hiba: keresd meg a telefonodban a GSM halozatok reszt. Keresd meg a talalhato halozatokat, majd valaszd ki a vodafonet.
Ezutan elerheto vagy?(tehath ne ki-be kapcsolgatassal probald a hibat elharitani).
amennyiben elerheto, akkor 99% készülek hiba
esetleg anyud/apud/nod telcsije, ha vodas, csereljetek keszuleket hétfőig..)
[Szerkesztve]Mindig legyen nalad a törülköződ
-
A_ScHuLcZ
addikt
SE K700i
Sajna nemnagyon van most a közelben vodás ismerős, pedig azt tényleg érdemes lenne kipróbálni...
Hát hétfőn tuti visszaviszem, a szervizes csávó azt mondta, h minden tartozékával együtt vigyem, elküldik a szervízbe, és ha megállapítják, hogy hibás, akkor cserélik...
Megint várhatok 15 napot..."I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
A_ScHuLcZ
addikt
Akkor valószínűleg az lehet a legújabb...
Megpróbálok keríteni vmi weboldalt, ahonnan kiderül melyik mikor készült.
Szoftverfrissítésnél minden beállítás elveszik?
Lehetséges az, hogy kecskeméten nem tudnak megcsinálni 1 szoftverfrissítést, és fel kell küldeniük pestre csak emiatt?? Na nemár!"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
-
gyurc
tag
mar hogyne lenne.
es ne engedje, hogy aztmondjak, azonnal kuldik pestre..
ADJANAK MASIKAT(a k**ögök..)
ha az a baja! meg mindig nemtudjuk.(de en majdnem biztire vennem, a haveri korben tortent esetek utan).
bar nekem nem volt ilyen gondom(ezis ide tartozik)Mindig legyen nalad a törülköződ
-
A_ScHuLcZ
addikt
Pedig aztmondta pestre fogják küldeni.
Kérdeztem h ilyenkor nem adnak-e másikat. Mondta h nem, mert nem derült ki, hogy hibás, és ráadásul ő nem tudja megállapítani, hogy hibás-e, majd a szervízben pesten megnézik és ha igen, adnak másikat. Na mondom any*d!
Meg azt is mondta, hogy elfogyott a készülék, náluk nincs már. Közben meg a mellettem lévő pultnál pont olyat adtak el, de nem probléma..."I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
gabó
tag
válasz A_ScHuLcZ #34 üzenetére
Átirányítást a Beállítások-Hívásinfo-Hívásátirányítás-Beszédhívások-Az összeshívás-Kikapcsolás, itt lehet kikapcsolni ha esetleg lenne valamelyik feltételre átirányításod. Valamint itt le is tudod kérdezni a feltételek jelenlegi státuszát. De a leírásod alapján sokszor nem megfelelően jelentkezel föl a hálózatra és ezért vagy nem elérhető. Szóval szerintem SIM vagy teslefon hiba. Hálóza inkább akkor lenne ha híváskezdeményezéskor vagy beszélgetés közben dobálna le a háló.
üdv,
[Szerkesztve]Nekem8
-
ragazzo
őstag
Azt hiszem itt sokan nincsenek tisztában a 72 órás cserével,ezért leírom.Azt gondolom hogy nem kiképzés dolga hogy egy viszonteladó visszaveszi-e a telefont vagy nem.Azzal nem értek egyet hogy ha valaki visszaakarja vinni a hibás készüléket, és direkt lehúzza a rácsot előtted mert nem akar foglalkozni a problémával.Ez gerinctelen dolog.
A lényeg: régen boldog-boldogtalan vihette vissza a telefonokat a boltba ahol vásárolta, és a dealer onnan továbbküldte a disztribútornak, aki meg továbbította a voda felé.Csakhogy nagyon sok telefont indokolatlanul cseréltek ki, vagy valaki éppen belenyúlt szoftveresen ami nagy poroblémát jelentett a voda számára. Ekkor jött a keményítés. A disztribútor csak akkor veszi vissza a telefont a dealertől, ha a telefon rendelkezik egy szervízszakvéleménnyel. Ha valaki ezt elmulasztja megtenni, és kiderül hogy a telefon azért hibás mert belenyúltak, akkor azt szépen b...opta!!!Vagyis rendelkezik egy olyan hibás telefonnal, amit sem eladni,sem garanciába javíttatni nem lehet.Ennyi. Ezt el kell fogadnia mindenkinek.Megértem azt is aki megvette a telefont, és 3 napon belül kampec.Jogosan ideges,de végig kell csinálni azt a szervízprocedúrát. Addig kap cseretelefont.Linux hogyanok kezdőknek közérthetően http://linuxhogyanok.blogspot.com
-
gyurc
tag
a 3 nap arra valo, hogy tessék kicserélni
Mi arról igazán nem tehetünk, hogy nincsenek felkészülve semmire se(lsd: T-mobile városi központ mindig fel van készülve..)
A masik pedig, nem mindig adnak cserét.
van, hogy közlik, hogy nincs, menjel vissza x-y nap mulva(nevetseges)
En MINDIG igy jartam eddig.
valaki kolcson teljevel maszkaltam(legutobb borosztol kertem)Mindig legyen nalad a törülköződ
-
MODERÁTOR
Most jut eszembe!!!
Korábban írtam a 3 m.napos cserémről. Nekem is szervízbe küldték a telcsimet, mielőtt kicserélték volna, én sem kaptam cserekészüléket.
Valószínűleg a trémobilnál nem ilyen ''keménykezű'' a disztributor, ezért nem kötekednek annyit...
Egy másik topikban épp' a te hozzászólásodra adott válaszomban van benne, h. TÜRELEM és MEGÉRTÉS kérdése az egész!
Meg _kellene_ érteni, h. a rendszer a vodánál nem u.úgy működik, mint a T-mobile-nál!!!Samsung Galaxy A54
-
ragazzo
őstag
válasz Viktor0610 #56 üzenetére
Nem csak a disztribútor keménykedik, hanem a voda sem veszi át tőlük azt a telefont,amit nem vizsgáltak be. Ezért valóban szükséges a türelem és a megértés.A cseretelefon dologról annyit:ha a szervízpontnak nincs cseretelefonja,akkor csak SEMMIT tud adni.Ez persze kellemetlen.
Linux hogyanok kezdőknek közérthetően http://linuxhogyanok.blogspot.com
-
sergio_
aktív tag
de Ő márkaboltban vette, ha nem tévedek.....
Ettől függetlenül igazad van a dealer-disztribútor témában.
Sztem mindenképpen vidd be, Próbálj kemény, kitartó, erőszakos lenni. Ha elég ''jól'' csinálod a helyszínen is történni fog vm. Végső esetben hagyd ott bevizsgálásra és kérj 1 jegyzőkönyvet ahol vázoljátok az esetet. -
gyurc
tag
ittis csak azt tudom mondani, hogy le merem fogadni, ha nem lesz 10 napig telefonja(ami nem csak kellemetlen, hanem sok problemat okozhat), akkor ott a türelemnek nem túl sok helye van, foleg hogy az idegesito 3 napon belul tortent
Mindig legyen nalad a törülköződ
-
A_ScHuLcZ
addikt
Egyébként az miért van, hogy nem azonnal mondja, hogy a szám nem elérhető, hanem eltelik egy jó 20mp, és csak azután...?
"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
CuKoR
senior tag
Kellett neked új telefon ? 40k ért... ..
Szeleshát Szőlőbirtok Szekszárd - www.szeleshat.hu
-
A_ScHuLcZ
addikt
Na a helyzet az, hogy visszavittem, és elküldték pestre, addig kaptam cserekészüléket. (Sharp GX-10i)
Egyébként további érdekesség, hogy több hiba is előjött a telón ma délelőtt, mielőtt visszavittem (ez mind egyszerre):
1. Java alkalmazásokat nem bírta elindítani, mert azok megfagytak
2. Csengőhangokat nem tudta lejátszani (alap hangokat sem!)
3. Mp3 lejátszó sem működött, AAC-re azt írta, hogy a file nem játszható le, mp3-at pedig elvileg játszotta, csak hang nem volt hozzá...
4. A menü is igen érdekes volt, némelyik menüpont csak 2-3 mozgás után jött elő (mindig ugyanazok!)
Én a software-re gyanaxom, mert gondolom az inkompatibilis a voda szarjaival
(R2AE033)"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
eiah
csendes tag
Én már komoly egy hete vodás vagyok, és semmi rossz tapasztalatom nincs. Nem tom te vidéki vagy-é, avgy székes fővárosunk lakója, de itt alant remekül műkszik.... Sőt, azért hagytam ott a pannont, mert az volt kicsit butuska... Éljen a vitamax joker plusz, meg a messenger...
-
A_ScHuLcZ
addikt
Figy úgy tűnik nem a vodával lesz a baj, azaz mégis.
Igen is meg nem is.
Ugyanis a sim ebben a cserekészülékben tökéletesen működik, ezért jó.
Viszont a másik telefont az ő szoftverük keveri meg, és azért nem műxik rendesen, ezért rossz."I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
gyurc
tag
nem ment a 3 nap?:
Mindig legyen nalad a törülköződ
-
sergio_
aktív tag
így van
valószínű új telót (dobozostúl) kapsz vissza
csak ki kell várni -
Andie
őstag
válasz A_ScHuLcZ #78 üzenetére
Csak ha újat kapsz, és abban ugyanez az összecsapott vodaszoftver lesz, akkor ott vagy, ahol a part szakad. szvsz sw frissités lesz a vége - mégpedig a voda által.
T-mobilnál érdeklödtem a minap, mikor lesz náluk 6230i. Nem hivatalosan megsúgta a srác, hogy már 1 hónapja tesztelik rajta a tmobilos szoftvert, de az elsö éles teszten csúnyán elbukott. Gyak semmi nem müködött (hány telefont kúrhatnak ezek el? úristen). És kb még 1 hónap, mire ''valamennyire'' müködö szoft lesz rajta. Na ez elrettentett. Sztem független, gyári szoftveres telcsit veszek, abba nincs belepiszkálva...Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999
-
rollingrock
csendes tag
Többek közt ezért is jó a Pannon GSM. Ott még egyenlőre minden gyári szoftverrel kapható!
-
sergio_
aktív tag
igen, ált-ban a szolgáltatók saját sw-i (live stb) jobban leterhelik a telók nagy részét. Így aztán hajlamosak fagyásra, belassulásra v egyéb sw jellegű hibajeleségeket produkálni.
-
VWinter
csendes tag
Na igen, lehet....de azt is a telefon GYÁRTÓJA készíti és nem a szolgáltató, és az sw frissítést/telefon ellenörzést is a gyártói szervíz végzi/igényli ...mivel ezeket a telókat neki kell kicsengetni a szolgáltatónak.
Szóval ilyen esetben nem hiszem hogya szolg-al lenne a gond hanem azzal az elvtelen gyártóval aki minden béta sw-t kinyom szó nélül, aztán majd javítgat az első panaszok alapján.
Szerintem ....... -
MODERÁTOR
-
szasza_xp
senior tag
Én tegnap vettem két K 700i-t céges számlára, de még nem találják a hálozatott. ''hibás sim'' Mindjárt visszaviszem és ha nem megy akkor megnézhetik magukat telefonálni akarok nem a telefont nézegetni. A fenébe valami minimum szolgáltatás elvárható lenne nem... (
“A jövőnk ködén nem látunk át, de néha talán jobb is..” by Youkai
-
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Jövedelem
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- E-roller topik
- BestBuy topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest