Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • EmberXY

    veterán

    válasz #99546112 #3458 üzenetére

    Nálam 2000 volt a szerelés, a digitális átállás előtt jöttek "ajánlani" a szolgáltatást, lehet, hogy valami kedvezmény is volt benne, nem tudom, de a környéken sokan beköttették...
    Felírták a telefonszámot, aztán azon megkerestek, egyeztetés volt a szerelővel, rugalmasan lehetett időpontot választani, ki is jött az adott időpontban, (viszonylag gyorsan, még mi mondtuk, hogy inkább egy későbbi időpont lenne jó, szóval ezzel sem volt gond) egy-két óra alatt beszerelt mindent (nem én voltam otthon, így ezt pontosan nem tudom, de túl sokáig biztos nem tartott, mert nem sokkal később értem haza, és már be volt szerelve), amit ugyancsak ő hozott (kábelek, antenna, beltéri egység, tartozékok, stb), aktiválta a kártyát is, ki lett fizetve a szerelési díj, megcsinálta a szerződést, kb ennyi.
    Először a Light csomaggal indítottam, aztán átálltam a Mediumra, az is zavartalanul és gyorsan ment, ahhoz már ki sem kellett jönni senkinek, csak simán átállították...
    Viszont arra nem emlékszem, hogy a szerelési díj jóváíródott volna (legalábbis a light meg a medium csomagnál), de nem is volt róla szó, amikor ajánlották, küldték a csekket, 990 volt a light, most meg 2190 a medium, ami majd 2890 lesz ha lejár a hat hónap.
    Összességében szerintem korrektek, a szolgáltatással nincs gond.
    A képminőségről nem tudok nyilatkozni, egy viszonylag régi tévén használom, bár nem is HD-ben jön, de a képpel nincs gond (amennyire én meg tudom ítélni, az analóg antennákhoz képest űrtechnika :DDD)

  • Watt25

    veterán

    válasz #99546112 #3458 üzenetére

    Én csak a minőséghez tudom azt hozzátenni, hogy mind felbontásban (1920 helyett 1440), mind bitrátában rosszabb a műholdas UPC a kábelesnél.

Új hozzászólás Aktív témák