Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kchryss

    veterán

    válasz zola96 #176743 üzenetére

    Én először nem hittem el, hogy most már a kezdőknek 6-os tankot adnak megkötések nélkül a fejlesztési fából. Azt hittem annyiról van szó, hogy ha kifejleszted az 5-öst akkor kifejleszti neked az utána lévő 6-ost. Erre poénból ráböktem a 6-os német artyra és berakta a garázsomba úgy hogy előtte egyik arty sem volt kifejlesztve és még csak meg sem kellett vennem, mert kreditet sem vont le érte. :D

    (#176738) @galervin93:
    Most nagyon tudok azonosulni a low tier problémáival. A napokban a ruszki szerveren játszogattam a sok bónusz miatt a nemrég létrehozott acc-omon. Teljesen játszhatatlan lett az 5-ös alatti szint. Tisztán emlékszem, hogy amikor én kezdtem a játékot sok évvel ezelőtt akkor azért sem mentem az elején feljebb magasabb tierbe, mert tök jó élvezetes hosszú csatákat játszottam 1-es, 2-es, 3-as és 4-es szinten is. A csaták nagy része elment 10 percig, lehetett gondolkodni, hogy hogyan törd fel az ellenfelet. Most egy nagy kiegyensúlyozatlan katyvasz az egész. Olyan kevesen játszanak 4-es tankokkal, hogy az mm még a népesebb orosz szerveren is lassan talál ellenfeleket és ha talál akkor 90%-ban 6-os csatába dob be. A kacsával ami a valóságban egy legendás tank volt, konkrétan ilyen mm-ben nem lehet semmit csinálni. Az m3lee emlékszem milyen szenvedős tank volt nekem anno, aztán valamikor később amikor már jobban tudtam játszani visszavettem és rájöttem nem is rossz tank csak tudni kell vele játszani, na mára a megváltozott metában nem lehet vele játszani sehogy. Régebben a saját szintjén azért volt páncélja és aránylag pontos ágyúja volt a jobb szóráskép miatt, most nem emlékszem hogy bármit sikerült volna vele pattintani az ágyúja pedig nem talál el semmit. Pedig már 100%-os legénység van benne.
    Igazából nekem mindegy lenne mi van a low tierben, mert évek óta nem játszom ott, csak ha nagy legénységi szorzó van akkor futtattam meg pár kicsi prém tankot a sok xp miatt. Viszont a játék szempontjából nagyon fontos lenne a low tier kiegyensúlyozása. Az új játékosok ugyanis az első élmények alapján döntenek, hogy játszanak-e ezzel a játékkal hosszabb távon vagy sem és jelenleg az új játékosoknak nincs játékélmény. Nem csoda, hogy fogy a játékosszám.
    Nem tudom, hogy quickybaby milyen megállapításokra jutott a f2p kezdő acc-jával, de nekem nagyon negatívak a tapasztalataim. Sokkal gyorsabban fel lehet jutni 10-es szintig mint régen, sokkal gyorsabban lehet normális legénységhez jutni (ezek kellenek is, hogy ne érezzék behozhatatlan hátrányban magukat a kezdők), de ettől még az ideális az lenne ha alacsony szinten is jó lenne a játékélmény.

    Én ezeket változtatnám:
    - Minden nemzethez adnék egy 5-fős alap bia-val rendelkező 100%-os legénységet a barakkba amit a játékos egyszer kiképezhet valamelyik tankhoz ingyen.
    - Új legénység toborzása: arany 100%, kredit 90%, ingyen 80%
    - Átképzés nélkül átültetett legénység büntetése: azonos tankosztály -10%, eltérő tankosztály -25%
    - Sokkal nagyobb hp, nem érdekel hogy a valóságban is 1 lövéstől sokszor harcképtelen lett egy tank, a wot árkád tankos játék és nem szimulátor, a játékélménynek az tenne jót ha 5-6 lövést kibírnának a tankok.
    - Sokkal pontosabb ágyú. Nagyon rossz benyomást tesz ezzel a játék az újoncokra, hogy beülnek egy tankos játékba és hiába céloznak jól nem találnak el semmit. Nem tudom játszottatok-e normál 2-es, 3-as és 4-es tankokkal mostanában, de nekem az a tapasztalatom, hogy szinte mindegyiknél a célzókörbe 3x belefér az ellenséges tank akkor is ha az orrod előtt áll. Konkrétan lehetetlen célzott lövést leadni.
    - 4-es szintig ha nem is lenne feltétlen szükséges a tier limit, de sokkal ritkábban kéne +2-es csatába kerülnie mindenkinek.

Új hozzászólás Aktív témák