Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • e-newsee

    addikt

    válasz hulp01 #212705 üzenetére

    Neked meg ez az arty törlés a becsípődésed. ;]
    De (ahogy fentebb peterson is írja) olyankor tényleg nem nagyon tudsz mit csinálni, amikor a végjátékban néhány serpenyőfejű beássa magát, hátulról bevédik a seggüket a láthatatlan bokor TD-k, aztán hiába ketet a spotteretek, és villogtatja a tankot, hogy ha senki sem tudja beütni.
    Ahogy olvastam máshol ugyanerről a videóról, az lenne az arty változtatás lényege, hogy kétféle repeszt kapnának. Az egyik csak sebezne, és esetleg modulokat, legénységet vinne, de nem kábítana, a másik pedig kábítana, nagyobb szögben lőne, de jóval lassabb lövedékkel, és nem ölne meg legénységet, nem bántaná a modulokat. És lenne egy AP, ami be tudná ütni a páncélt, de ahhoz el kell találni a tankot, és nem sebezne akkorát, mint régen. Valamint, hogy két üzemmód lenne, mint a svédeknél, de annyi különbséggel, hogy az artyk utazó módban nem tudnának lőni. Ezen kívül a minimapon is felvillanna a kocka, hogy hova lőtt az ellenséges arty, a tracer pedig a cső végétől random távolságból indulna, hogy ne lehessen counter-artyzni. Mondjuk ezt pont bánom, mert most legalább amíg egymással vannak elfoglalva, addig sem a frontot basztatják.
    Szóval azért, ha ez tényleg megvalósul, akkor azért előnyére változna az osztály, csak én attól félek, hogy amolyan WG-sen, valamelyik változtatást annyira túltolják, hogy gyakorlatilag egy értelmes használati módja lesz az artyknak, és valójában nem sok minden fog változni.

    A repesz átdolgozás meg a WG fejlövése, időnként felbukkan, mint a szilvásgombóc a forróvízben, de nem történik igazán semmi vele. Pedig nem csak azzal, hanem az összes lőszertípussal kompletten kellene valamit kezdeni.

    A legénységes dolgot meg nem is értem. Tényleg nem kellene alapvetően hozzányúlni a létszámhoz, csak a skilleket kellene átdolgozni, és balanszírozni a feladatkörök között. Mondjuk, a balansz pont nem az erősségük. A pontozós rendszer még belefér, mert ez a ki mikor mennyi XP-t kap, ez kicsit bonyolult, feleslegesen. Mindenki úgyis csak azt nézi, hogy megjelent-e a kis + jel az adott tag mellett, hogy lehessen új skillt választani.

  • hulp01

    senior tag

    válasz hulp01 #212705 üzenetére

    Ez lemaradt, és már nem tudtam módosítani:

    Legénység: ezt az egy főt nem is értem. Ez miért lesz jó? Jó ez a mostani. Csak mondjuk ne variáljanak a legénység számával és leosztásával t5-6 felett. És adjanak nekik normális skilleket. Ja, és vigyék lejjebb a határokat. A 4., 5. skill megszerzése már nem normálisan sok xp-t igényel. Mondjuk egy parancsnoknál BIA, lámpa, javítás megszerzése után max. még egyre van reális esély normál játékmennyiség mellett. Abból is valami folyamatos, mert mire a 100% meglesz, rohadt sok csata kell, és addig az adott cucc használhatatlan. A BIA pl. pont egy olyan skill, ami simán lehetne folyamatosan megszerezhető, nem csak 100%-nál, mivel amúgy is %-osan ad hozzá a legénység tudásához.

Új hozzászólás Aktív témák