Új hozzászólás Aktív témák

  • emelhu

    aktív tag

    válasz #54625216 #35 üzenetére

    "Amúgy ez az egyik nehézsége is a módszernek, mert állítólag úgy kellett összevadászniuk a videókat, amikben az emberi vezetők tényleg meg is állnak a stoptáblánál, a sofőrök döntő többsége csak lassított és továbbment"

    Vagyis azért meg kell tartani a hibrid rendszereket.
    Nem lehet "kiszolgáltatni" egy rendszert teljesen az AI helyes vagy helytelen döntéseinek.

    Pl. ha az atomerőművet AI szabályozza, akkor is ha a mérnök azt mondja, hogy 87 fokos víz a határeset, akkor egy hagyományos algoritmusnak 83-nál be kell avatkozni, 85-nél riasztania kell és 87-nél vészleállást idézni elő.
    Mert kell!

    Az előbbi példához, a MI döntéseit egy algoritmus felülbírálhatja, ha (igaz ugyancsak a MI-től) azt kapta, hogy ez egy stoptábla [vagy egy betonfal előttem esetleg egy babakocsi] akkor megállítja a kocsit... mert megállítja és kész.

Új hozzászólás Aktív témák