Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hcl

    titán

    LOGOUT blog (1)

    válasz #54625216 #173 üzenetére

    "Ezért hívják bétának. Amúgy meg már most garantálható, hogy egy csomó olyasmit meg nem csinál, amit balfék sofőrök meg szándékosan, pl. büntetőfékez, elalszik, gyorsulási versenyt rendez, stb."
    Csomó mást meg igen. És még sokáig béta is lesz szerintem.

    "Vegyük az összes önvezető autót, és vegyünk ugyanannyi emberi vezetőt ugyanabból a régióból random mintaként (ez reprezentálja legjobban az átlagot) és nézzük meg, hogy x levezetett kilométeren melyik csoport balesetezett többet."
    Ez is sántít, hadd ne magyarázzam.

  • ddekany

    nagyúr

    válasz #54625216 #173 üzenetére

    "melyik csoport balesetezett többet. Hint: nem az FSD"

    Mint már mondtam, az lenne az érdekesebb, hogy ha totál nem avatkozol be, akkor a mostani FSD Beta milyen eredményt hozna. Erről meg nem lehet statisztikánk, mert figyelned kell. De azért láttunk érdekes bakikat, szóval nem túl bíztató. Na most hogy ez még beta... OK, de pont ez a nagy kérdés, a nagy bizonytalanság, hogy a továbbra is problémás ritka esetek kellő lefedésére mennyire általános intelligencia kell. Mert ugyan számomra döbbenetes teljesítmény az is, ha egy ilyen narrow AI havonta csak 1x okoz balesetet, de a gyakorlatban az úgy még nem használható full self driving-ként. (Hogy a robotaxiról ne is beszéljünk, ahol még a nem balesetveszélyes bénázás is gond, hacsak nem telefonál be a vmi Tesla központba segítségért.)

    End-to-end-et nemrég említette Musk egy interjúban, és úgy fogalmazott, hogy a control részt is, ami eddig hagyományos program volt, lecserélték AI-ra. Szóval ez azt erősíti, amit korábban is mondtam, hogy a komponensek kb. ugyan azok mind v11-ben, csak már belül mind AI.

Új hozzászólás Aktív témák