-
Fototrend
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz
KaraDani #14749 üzenetére
Most nezem csak a linkedet. Allvanybol eredetileg ezt az Omega Pro-t neztem ki, hozza a triple standel. De junius 20-ra igerik a szallitast... Es ki tudja, csuszik e. Pedig kicsivel jobb, legalabbis szerintem, mint a speedmaster v2.0. Az is kerdeses, hogy megjon e. Ha 1 heten belul nem tudjak hozni, akkor lemondom, es nyomok erre egy elorendelest.
-
neko18
senior tag
válasz
KaraDani #14202 üzenetére
Nagy reményeket fűzök hozzá, remélem gyorsan frissítik, mert már kezdem unni ezt az átmeneti állapotot
Egyébként csúnya dolog, mert nem eredetiben van meg, de addig én nem költök rá ameddig nem látok komolyabb eredménytHa tényleg hozza legalább az elvárásaim(saink) 10%át akkor már megéri megvenni szerintem
arty: Hidd el nem általánosítok, tapasztalatból beszélek hogy a magyarok többsége nem tud vigyázni semmire sem...legyen az kormány...vagy rendes autó mert azt is kispórolja sok ember hogy minőségi motorolajat öntsön bele (meg sokan nem is cseréltek soha). Persze akadnak kivételek mindig, de azok csak erősítik a felhozott "szabályokat"
Igen én sem kíméltem a Momo-t (mondjuk 10 év használat után nem is lehet), de ettől függetlenül nem fogom meghirdetni 15ezer forintért mint sokan aprón
Tudom hogy rossz állapotban van már és max alkatrésznek adnám el pár ezerért
-
Tecsa
aktív tag
válasz
KaraDani #12660 üzenetére
Nekem annyit változtatott a szimezés a vezetésemen, hogy két kézzel fogom az autóban a kormányt. Azt hiszem ez nagyon nem baj, és talán azóta óvatosabb is vagyok!
Nyilván nem pótolja a sebesség érzetet a szimulátorozás, de tudom, hogy nagyon könnyű átesni azon a határon ami még biztonságos, és ha azon átesik az ember akkor könnyen kárt tehet magában, másokban. Szóval jobb a gép előtt kiélnie magát az embernek!
-
--Lorant--
aktív tag
válasz
KaraDani #12616 üzenetére
Codi-s F1-ben beállítottam,hogy g27 wheel vagy csak egyszerűen válasszam a kormányt (g27 nélkül?) mert most ilyesmire lettem figyelmes játék alatt befejeztem a kört és az autó meg megy magától lassan de megy jó ez így? Vagy ezt is nekem kell buherálni,hogy ne menjen? vagy mennie kell? Codi-s F1-ben [link]
-
--Lorant--
aktív tag
válasz
KaraDani #12606 üzenetére
Hát erre visszatérve én nem tudom 200foknál nagyobbra állítani mert a végén a nyakamköré tekerem
próbáltam már mindent 300fokot 400fokot de lemaradok a kanyarokról engem meg nagyon zavar,ha látom az autót és ,hogy a kormány a játékba nem úgy fordul ahogy a kezembe azaz abba az időbe,pillanatba.....ha belegondolok amiket itt írkáltok akkor tuti nagy hátrányba vagyok,de máshogy nem megy! [link]
-
Sam8888
tag
válasz
KaraDani #12271 üzenetére
Sziasztok!
Kaptam ajándékba egy Thrustmaster RGT FFB Clutch-ot. A driverét le tudtam szedni, viszont manual-t sehol nem találok rá, a thrustmaster honlapját meg sehogy sem tudom elérni.
Fel tudná valaki tölteni, vagy nem tudjátok miért nem érem el a honlapot?(Ui.: bocs, nem választ akartam írni, hanem új hsz-t)
-
-
fLeSs
nagyúr
válasz
KaraDani #12030 üzenetére
Nyilván emberek ellen fogok játszani, de először újra meg kell tanulni vezetni...
Időközben elkezdtem nézelődni cockpit téren is. Nálam a lényeg, hogy ne foglaljon sok helyet, és mivel nem lesz fix helye ezért ha lehet, akkor ne legyen 50 kg.
Eddig a Fanatec CSL Seat volt a befutó, de keresgélés közben ráakadtam erre [link]. Ez egész szépen "összehajtogatható", és a középső állvány sincs zavaró helyen, így nem akadályoz a pedáloknál. Mondjuk mivel nem értek hozzá, ezért jó lenne tudni, hogy ez az ülés mennyire tűnik jónak?Az a baj, hogy ezeken kívül nincs más, max a Playseat Challenge, de annál kicsit komolyabbat akarok.
-
fLeSs
nagyúr
válasz
KaraDani #11923 üzenetére
No, akkor megpróbálom érthetően kifejezni magam (mivel nem vagyok versenyző csak egy laikus
).
Szóval, a következő dolgok tetszenek a videóban
1. a pálya hossza (szóval nem egy ilyen 2-4 km-es pálya, hanem hosszú, és emiatt hosszú ideig tart egy kör), de aszfalton, szal nem rally
2. a pálya keskeny
3. sok az ellenfél
4. tetszenek az autók (asszem ezek régi Porschék/Audik)Ha pl. leülök bármelyik játék elé ami most a gépemen van, akkor a pályák többsége 2-4 km hosszú és emiatt monoton, nem akarok egy verseny alkalmával 50 kört lenyomni egy rövid pályán, inkább 10-et egy hosszún, szóval hosszú pályás versenysorozatot keresek.
-
Jack@l
veterán
válasz
KaraDani #11855 üzenetére
Race injectionben kell kuplung, fulladtam már le pár erősebb kocsival véletlen.
LFS nálam mai napig viszi a pálmát az autó érzése és fizika terén, ffb-je is egyszerű, de nagyon eltalált.
Aki még nem próbálta, a demót mindenféleképpen tegye fel. Kár hogy nem pakolnak az alá modernebb fizikai motot és grafikát. -
fagy53
nagyúr
válasz
KaraDani #11855 üzenetére
+1!
Amit ezek közül kipróbálhattam, kvázi demo szinten ahol kizárólag az autó viselkedése és a beállíthatóság volt a lényeg, azt én is pontosan így éreztem...
Amelyik játékban a leginkább úgy éreztem mintha egy valós autóban ülnék, az az LFS volt. Formula szinten meg a NetKar Pro ami után ha a valóságban is egy ilyen autó volánja mögé ülhetnék, nem hinném, hogy nagy különbséget éreznék, legfeljebb feleakkora tempóval mernék menni mint fotelpilótaként. -
-
akela91
addikt
válasz
KaraDani #11246 üzenetére
Én pl. GRID fan vagyok (Grid 2 szánalmas lett) , mindent kikapcsolva nagyon jó szórakozást biztosít, igaz nem egy szimulátor élmény, de nem is egy NFS. Most ízlelgetem a szimulátort, mindig is vágytam rá. Race 07, GTL nagyon-nagyon bejön. Sajnos még csak analóg karos PS Joyyal tolom, de kezdem érezni PRO módban is a kocsit. Alig várom a jövőhetet, mikorra meglesz A DFGT.
-
-
válasz
KaraDani #10933 üzenetére
kormány téren lehetne még mit letenni az asztalra bőven
Hát lenne... és még csak nem is a csúcskategóriában, mert ha kihoznának mondjuk egy G30-at (vagy mittomén hány éves idén a Logi, mert ugye a G25 pl. innen kapta a nevét), csak annyi változtatással a G27-hez képest, hogy raknának bele értelmes motor(oka)t, normálisabb reakcióidőt, meg az 50 forintosnál jobb potikat, máris a tökéletes középkategóriás kormány lehetne. Így volna előrelépés és ehhez még talán nem kéne elszállni az árral sem. Ha meg a Fanatec mintáját átvennék ilyenekkel, mint opciós váltószett(ek), rimek és pedálok (load cell stb.), mindjárt nem sírhatna az se, akinek ez kevés...
-
válasz
KaraDani #10929 üzenetére
Nincsenek hát, a mostani tendenciát látva igazából remélem is, hogy nem adnak ki újat:
Egereknél semmi újítás csak új minták és nagyobb érzékelők
Hangfalak terén olcsósítás, gagyibb belső - gyengébb teljesítmény -gyakorlatban-
Billeknél sem igazán próbálkoznak, kapnak azok is új Skin-t aztán mehet utódnak... -
cselt
senior tag
-
Joshi
titán
válasz
KaraDani #10689 üzenetére
Az a kérdés hogy nektek mi a jó köridő, én csak abból indulok ki hogy GTR Mastersen és VSR-en bizony nagyon oda kell tenned magad hogy ott legyél a TOP15-ben. Próbáltátok már? Hozzáteszem hogy én a Race07-ről beszélek.
ui.: de megfogadom a tanácsotokat és kipróbálom már csak azért is mert már rég ültem a volán mögött.
-
Jack@l
veterán
válasz
KaraDani #10682 üzenetére
Valaki magyarázza már el légyszi rohadt egyszerűen mi pontosan az z FFB lyuk. A kotyogás a fogaskerekek miatt, vagy középen a rángatás ha egyenesben elkezd patogni a kormány, ha kicsit elindítod oldalra és magára hagyod?
G27-nél az utóbbira irták hogy 107%-on már alig érződik.(és milyen igaz
)
-
Kroni1
veterán
válasz
KaraDani #10344 üzenetére
Momo és DFGT kormányoknál is szériabetegség hogy a pótméter némi gondozást igényel, mert elmozdul kicsit, a nyomáspontot rosszul érzékeli. Nekem is GT5 alatt jött ez elő egyszer pont a fékkel h visszaengedés után is fogott kicsit, és meg lehetett oldani 5 perc alatt egy szétszedéssel! Nem ismerem a G25-öt de elvileg ugyanaz a technológia, ha az ő pedálját is ugyanúgy szét lehet szedni, akkor ennek is elég lenne szerintem egy tisztítás és rendesen helyreigazítás..
-
-
Kroni1
veterán
válasz
KaraDani #10254 üzenetére
Értem, ezt sejtettem valahogy én is, hogy annyival nem lehet jobb a G27 pedálja... Jelenleg a Squash labda funkcionál, a Load cell-nek még nagyon utána kéne olvasnom. De az biztos h 250EUR-t nem fogok kiadni egy Clubsportért amig rám nem szakad az OTP, pedig nagyon szivesen kipróbálnám..
-
Kroni1
veterán
válasz
KaraDani #10252 üzenetére
Mondjuk ha veszek egy G27 pedálsor akkor azt házilag USB-síthetem akkor ugye?! A DFGT-n a kormánykerékkel nagyon meg vagyok elégedve, nem érzem rosszabbnak a G27-nél, max a pillangófülek jönnének jól néha, de a szekvenciális váltó meg hiányozna. A pedálcserére viszont gondoltam, mert nem is a kuplung hiányzik, de ezeket a műanyag pedálokat annál inkább cserélném egy jobb minőségűre.
Vagy a G27 fémpedáljai azért ebben nem jelentenének nagy előrelépést?! Esetleg más ötlet?! (Clubsport már sajnos nem férne bele a keretbe.. )
-
Kephamos
addikt
válasz
KaraDani #10181 üzenetére
"A kormányelfordulás steering lock arányt meg helyesen válaszd meg, 540-hez 13 nagyon érzéketlen lesz. Ez neilszab kormánykalauzában ki van fejtve. (Szinte biztos vagyok benne, hogy a speed sensitive steering kivétele is benne van amúgy)"
Anno azzal nekem is voltak gondjaim. A parabolicát úgy kellett venni, mint egy kaionnal. -
wolf033
senior tag
-
fagy53
nagyúr
válasz
KaraDani #10126 üzenetére
Kérdés mire akarja használni a kormányt? Jobb szimek esetében igazad van, bár nagyon sokat számít a szem és a fül is.
Más, egyébként élvezhető játéknál már bezavarhat az FFB, indokolatlanul ott keményít be ahol éppen nem kell, vagy feleslegesen rezeg az egész szerkezet a murván.
Pályás szimeknél nagyon hasznos, de nem mindegy hogyan állítjuk be! Ne birkózzunk a volánnal, ne kormányozzon helyettünk, de érezzük meg általa pl a tapadásvesztést. -
jozsi252
veterán
válasz
KaraDani #9926 üzenetére
Köszi
Elvileg hogy lenne jobb, hogyha a V-Sync be van kapcsolva, vagy ha kivan kapcsolva? Vagy ez teljesen játékfüggő? Csak mert f1 2011 pl vezethetetlen volt számomra kikapcsolt V-sync-el. Egyszerűen ott olyan erőhatások voltak amiknek nem kellett volna lenni. V-Sync-et benyomtam és jó lett. Jó tudom F1 201x alapból vezethetetlen, de ha félretesszük ezt a dolgot, akkor a V-Sync-nek elvileg milyen állásba kell lenni?
Vagy ez télleg játékfüggő meg videókártya függő?
Nos igen, teljesen igazad van, nem szabad elengedni
Megpróbálok Pesten keresni valakit akinek van G27 és esetleg kipróbálhatok 1-2 játékot hogy mégis milyennek kell lennie az FFB-nek, pl codis játékok alatt, illetve GTR játék alatt. stb.. És akkor tudok már én is viszonyítani hogy télleg minden okés-e a kormányommal.
-
SirAlo
aktív tag
-
Kroni1
veterán
válasz
KaraDani #9682 üzenetére
Megnéztem, nekem is 25-ön van.. Erre szükségem is van, úgyhogy marad is ennyin. A kisebb 10-12-es SR-en próbáltam menni pár kört, de ott elég sokszor tekerem teljesen ki a kormányt, úgyhogy marad a 15-ös ratio, amig nem lesz pénzem egy másik kormányra, bár őszintén szólva volt már DFP-m, és mindent összevetve a MOMO nekem valamiért jobban tetszik, azért is tértem vissza erre..
-
válasz
KaraDani #9559 üzenetére
annyival egészíteném ki, hogy egy nídforszpíd is jobb egy jobb kormánnyal, max a kuplungot, 900 fokot, stb nem használod ki
innentől olyan kormányt kell venni árkád játékra, am a büdzsébe belefér - nincs olyan, hogy "túlzás" vagy hogy "legalább ez vagy az"
ellenben szimulátorozáshoz már van "minimum", talán pont a dfgt.
(szerintem!!)
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Fractal Design Nano S 600W
- Xiaomi Redmi 9T 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A33 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest