-
Fototrend
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
KaraDani
addikt
-
Mityu_76
tag
válasz
KaraDani #5677 üzenetére
Á egy ismerős az rFactorról.... Nyugi nekem ma tört szét ilyen állapotúra. Amire a kormánykerék fel van csavarozva az műanyag, és neked is az repedt vagy tört szét. A kormány hátulján van 9-db csavar amit ha kicsavarsz lejön a kormány előlapja amin a vezérlőgombok vannak. A szagkábelt lehúzod, és leveszed az előlapot. Az agy közepén lesz 4 nagyobb csavar, ami felfogja a kormányt. "De ha szétszeded számíts rá, hogy az agyból darabok fognak kipotyogni....... szóval ha így bírod még használni akkor használd." Néztem ragasztani nem lehet mert egyből szétreped a terhelésre. Valamit majd kifúrok-faragok hogy rögzíteni lehessen, de tökéletes már nem lesz.
Viszlát a hétvégi futamon....... már ha el tudok indulni[ Szerkesztve ]
"HONDACRX4EVER"
-
Zigi
senior tag
válasz
KaraDani #5708 üzenetére
Én lfs-el játszom 540/24-el (24 a max gtr autón) és sokkal többet kell fordítani a kormányon, mint eddig és 40 felé nehezebben szokik hozzá bármihez az ember
De ha ugyan azt átszámítva (200/10 pl. 360/36) ráereszted a dfgt-re akkor be is tudsz fordulni. Eddigi tapasztalataim alapján 105% driver force-nál szinte nincs is force lyuk és a játékban pedig lejjebb vettem , mert én sem szeretek bírkózni a kormánnyal.
[ Szerkesztve ]
-
neilszab
őstag
válasz
KaraDani #5714 üzenetére
A Logi minden esetben 2 év garnaciát vállalt a termékeire, attól függetlenül, hogy bót micsinál. A számla jó ha megvan, de elvileg a sorozatszámból is tudják a Loginál, hogy mikor készült a kormány és nem különösebben macera érnényesíteni.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Shad0w
senior tag
válasz
KaraDani #5726 üzenetére
Normálisnak normális, ha azt nézzük, hogy az összes DFGT pedál ilyen, egyébként meg rohadt idegesítő baki a tervezők részéről. A titok nyitja, hogy a fékpedálhoz két darab rugót raktak és az egyik nem feszül (vagymi) nyugalmi állapotban. De szerencsére a rugóknak van egy kis mélyedés kialakítva, így könnyedén be lehet rakni mondjuk egy papírdarabot, hogy megszűnjön az a kis hézag. Nyugodtan szét lehet csavarozni a pedált, nincs rajta semmilyen plomba, csak arra kell ügyelni, hogy tiszta környezetben csinálja az ember, mert a pedálok tengelyeire könnyedén ráragad mindenféle kosz. Ja, meg a pedálok kiemelés előtt ajánlatos megnézni, hogy hogyan állnak a fogaskerekek, könnyű rosszul összerakni...
-
goyo206
aktív tag
válasz
KaraDani #6135 üzenetére
Sajnálom. Esetleg ha CCleanerrel takarítasz egyet? Csak egy ötlet, hátha a korábbról maradt dolgok esetleg bekavarhatnak, v. Logi Gaming Softvare uninstall, aztán újra föl... Bár úgy emlékszem, h. anno nekem még úgyis emlékezett az előtte beállított értékekre, szóval nem tudom, nem-e az EX-es időszakból tárolt adatok kavarnak-e be!
Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
neilszab
őstag
válasz
KaraDani #6139 üzenetére
A GTL-es Upgrade nagyon egyszerűen megvan, egyszerűbb és kényelmesebb mint a DVD-vel , meg a crackkel szenvedni: GTL Digitális kiadás (Win7)
Meg van most nyílt nyári versenysorozat is, érdemes bekukkantani akár csak 1-2 versenyre is: GTL Nyílt Nyári FunCup
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
fagy53
nagyúr
válasz
KaraDani #6148 üzenetére
Ezért írtam így, hogy "attól kezdve"
nem gondolom, hogy ez a non plusz ultra a kormányok között, de valahol itt kezdődik az a szint amit a korábbi hsz-omban ecseteltem.
A kormányon lévő gombok, mert füleknek nem nevezhetők, megszokást igényelnek és hosszú idő után sem tetszenek nekem sem.
A pedálok ereje hagy kívánnivalót maga után, de ezt házilag, barkácsolással lehet javítani. -
copass
veterán
válasz
KaraDani #6148 üzenetére
dfgt pillangó buhera
profi megoldás, igaz drága."amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
cselt
senior tag
válasz
KaraDani #6154 üzenetére
Sajnos a clubsport pedálnak is megvannak a maga bajai. Én is csak a saját tapasztalatomból tudom, azt hittem ha ezt megveszem, akkor aztán soha többé nem lesz gondom a pedállal. Jó mondjuk persze nem akkora hihetetlen nagy bajok, de azért mégis na.
H váltó meg nemtom, azt is vettem egy Act Labs-ot, de nem használom túl sűrűn, mert sajna online nagyon sokat veszít vele az ember ha használni akarja. Majd ha talán lesz olyan szim amiben be lehet állítani a kötelező H váltó használatot.
-
cselt
senior tag
válasz
KaraDani #6160 üzenetére
Igazából ami nekem a leginkább fejtörést okozott az a kuplung pedál volt. Volt amikor adott 100%-ot és volt amikor nem. Ez különösen a rajtnál volt kellemetlen, amikor is én hiába nyomtam be teljesen a pedált az autó mégis gurult előre. Ezt azonban sikerült megoldani a diview nevű progi segítségével.
A másik probléma, hogy ha a kuplungot és a gázt egyszerre nyomod, akkor a gázból csak kb 70-80%-ot ad. Igazából ez annyira nem is zavar, mivel ez csak rajtnál van így, akkor meg amúgy se gond, ha nem egyből tövig nyomod a gázt. Szóval ez inkább csak ilyen szépséghiba.
A harmadik gond a fékkel volt, de ezt is sikerült szerencsére orvosolni. Amikor hozzám került, akkor nálam már a fék kicsit darabosan működött. Mármint amikor nyomtam, akkor nem szép egyenletesen lehetett nyomni a féket, hanem kicsit olyan érzés volt, mintha egyszer keményebb lett volna egyszer kicsit puhább. Nehéz ezt leírni. Egyik ismerős se nagyon értette akinek szintén ilyenje van, míg nála is elő nem jött ez a gond. Viszont kaptunk egy fülest, hogy van egy speckó grafitpor, amit modellautókhoz szoktak használni, ezzel kell bekenni a loadcell előtt lévő kis szivacsot és akkor olyan lesz mint új korában. Sajnos ezt a terméket itthon nem lehet kapni így, amerikából kellett rendelni, de nem volt túl drága (pár dollár). Viszont miután megcsináltam tényleg nagyon frankó lett a fék
Amit még szoktak javasolni a jobb fék érdekében az az, hogy annak a kis szivacsnak a széleit le kell nyírbálni ami a loadcell előtt van. Nem nagy kunszt megcsinálni, a honlapon van videó, hogy hogyan kell szétszedni.
Szóval összességében nincs megoldhatatlan problémája, csak azért elvárná az ember egy ilyen drága pedáltól, hogy ne kelljen otthon még tuningolgatni.
-
Han7
csendes tag
válasz
KaraDani #6179 üzenetére
Hát lehet én mondtam rosszul, még új vagyok a kormányokban, bocsi
Szóval a logitech profilerrel próbáltam állítgatni, és próbálok most is. Annyit mostmár elértem hogy az enter és a nézet váltás (c) működik, csak pont a kormányzás, a fék, és a gáz nem megy
De szerintem valószínű én bénázok
köszi a segítséget
-
neilszab
őstag
válasz
KaraDani #6186 üzenetére
Jó néhányszor leírtuk már, hogy a kormány elfordulás értéknek önmagában nincs semmi értelme, az "én 300 fokkal játszom" kifejezés értelmezhetetlen.
Két tényező van: mennyit fordul a kerék?, mennyit fordul a kormány? és a két tényező aránya határozza meg, hogy milyen érzékenyen reagál az autó a kormánymozdulatokra.
Pl: ha 180 fokos a kormányod és 15 fok a steering lock, akkor az érzésre pontosan ugyan az a beállítás, mintha 360 fokos kormánnyal tolnád 30 fokos steering lockkal...csak a második esetben még tovább tudod fordítani a kormányt és még tovább a kereket, de egészen addig nincs semmi különbség.
Ezért érdemes minden játékban (sőt minden egyes autóhoz!) a maximálisan beállítható kerékelforduláshoz hozzáállítani a nekünk kényelmes, megfelelő, optimális kormány elfordulási értéket!
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
KaraDani
addikt
válasz
KaraDani #6190 üzenetére
Én vagyok a bamba, lehet állítani: Max Steering lock 360-792 fok között.
Viszont nem tudom ezt, hogy kell értelmezni? A játékban a kormányom elfordulását adom meg, amihez van egy fix kerékfelfordulási arány a játékban, amit nem tudok, de gondolom az élethű érték lehet? Szóval ha a játékban és a kormányon ugyanazt állítom be akkor elvileg ugyanazt kapom mint az életben? -
neilszab
őstag
válasz
KaraDani #6192 üzenetére
Sajna most nincs fent az RBR, így nem tudok neked konrkétan segíteni, de emlékszem rá, hogy abban kicsit máshogy vannak a dolgok, csak már nem rémlik hogy hogy.
DE, bizonyára ügyes gyerek vagy és ha kicsit elszórakozol vele, akkor magadtól is kitapasztalod!
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
goyo206
aktív tag
válasz
KaraDani #6192 üzenetére
Nem vagy bamba, eléggé el van az rejtve!
Szóval autó set függvénye a történet, mivel itt a max. 792 (ami ajánlott), így én ahhoz mérten mondom. Én 270-en játszottam nagyon sokáig, aztán elkezdtem emelni, a max. 315fok volt.
Efölött nekem már nagyon kezelhetetlen az autó, pontosabban jól kezelhető egészen addig, amíg nem "indul el"! Akkor viszont eldobom, kisebb szögnél pedig meg tudom fogni. Viszont, említetted, h. Te sokat pálya autóztál, nos, ebben az esetben lehetséges, h. rallyban is az íven autózós stílust fogod erősíteni, ebben az esetben be lehet próbálkozni akár nagyobbal is, ez már tényleg egyénre szabott lesz.
Ajánlom figyelmedbe a Magyar Simfans Plugint, ezen belül az EVO IX-et, default setuppal, ehhez mérten állítgasd be magadnak a kormány szögét, kb. olyanra, h. fasza legyen aszfalton is és murván is!Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
goyo206
aktív tag
válasz
KaraDani #6209 üzenetére
Köszönöm!
Csak kicsit elhavazódtam, aztán ezért a késői válasz, bocsi!
Amennyiben Neked érzékeny, akkor nyugodtan mehetsz 360 körülivel is, aszfalton nagy hasznát tudod szerintem venni, pontosabban lehet menni, jobb időket, csak ne legyen baj. Nekem az volt a baj, h. Force EX-el kezdtem, így a kis korm. elfordulás miatt így szoktam meg, akkor nem nagyon tudtam ezt a matekolást a fokokkal, szögekkel... (hogy őszinte legyek, most sem sokat foglalkozok vele, maxon az autó setupban, aztán érzésre a kormány, aztán csókolom!)
Szóval én mindenképpen 360-on mennék egy (jó) pár gyorsaságit!
Hajrá!
(egyébként milyen RBR-ed van fönn? Magyar Pluginnal szoktál menni? ...de ez már I D E tartozó dolog!Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
goyo206
aktív tag
válasz
KaraDani #6240 üzenetére
Ja-ja, persze, én értettem ezt, csak pont ezért kértem, h. majd alkalomadtán tesztelje már le, mert nálam (pontosabban így már világos, h. az RBR-nél) ez v.hogy nem úgy adja.
Ezért vagyok kíváncsi az Ő, v. a Te tapasztalatodra is!
Tehát az alap, h. max. steering lock-al tolom és ehhez szabom a profilerben a szöget, csak kíváncsi vagyok, egy olyan tapasztalt pilóta, mint Ő, mit érez jónak RBR-en belül!
Mivel Neked túl kicsi az általam beállított érték, így adott, h. még nyugodtan lehet emelni, sőőt, kellene is.
Te egyébként mit kezdesz a nagyobb szöggel, ha egy tempós murvás kanyarban elindul az autó? Meg tudod fogni anélkül, h. átcsapna? Neked hány fok vált be?Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
goyo206
aktív tag
válasz
KaraDani #6267 üzenetére
Pfff, de durva! Az királyság! "Kicsit" nincs alkatrész utánpótlásuk! Nincs szerintem raktározási lehetőségük az ilyesmire, meg hát minek is lenne, rátudnak egy-egy ilyen esetre, aztán kézcsók, még mindig olcsóbb, mint a méregdrága raktározás.
Ezért van az is, h. alkalom adtán akár 1-1,5 hónapot is kell várni egy kormányrendelésre! Jön a konténer, szétszórják az előrendelést, "minimális" mennyiséget azért betárolnak, aztán hali!Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
#49533440
törölt tag
válasz
KaraDani #6282 üzenetére
köszi az infót!! értelek...
akkor aztmondom nemtelt 40ezer Ft-os kormányra nekem...szóval maradt a 15ezres, ahol meg csak 180 fok van. Akinek meg telik G25/27 meg DFGT-re (ahol ugye 900 fok van) annak jó versenyzést kívánok, talán 1xer én is eljutok ilyen szintű kormány vételéhez!
addig marad a 180fok és az "árkád" F1 2010 meg a GRiD.
-
Vectraboy16
csendes tag
válasz
KaraDani #6307 üzenetére
Csak az a baj, hogy maga a CD-n Autorun meg manual-on kívül volt még a 32 Bit-es meg a 64 es telepítőfájl és ennyi kifujt....
Ha meg megnyitom ahova telepítette a programot ott csak annyi van, hogy 32 bit games és 64 bit games
ha rákattintok vmelyikre akkor kiirja h mostmár 64/32 bites módban használom....Gábor
-
fagy53
nagyúr
-
zodo
nagyúr
válasz
KaraDani #6322 üzenetére
Köszi köszi.
(#6327) JoinR
Ahogy nézem a support oldalát ugyanazt a drivert ajánlják a GT Experiencehez is mint az F430-hoz.
Ebben viszont nincs lehetőség a pedálok érzékenységét állítani mert szinte csak az FFB beállításairól szól.
Esetleg próbáld meg játékon belül beállítani vagy ha más nem akkor tedd fel a drivert hátha segít.
Ellenben nálam is van pár mm holttér a 100% szint után de szerintem ez mindig így van pl. a Logi EX-nél is így volt, kalibráció ide vagy oda.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- NBA és kosárlabda topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Építő/felújító topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- BestBuy topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...