-
Fototrend
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
VegyesTamás
senior tag
válasz
neko18
#17110
üzenetére
Szimuláltál már G25 (kuplung, h váltó stb) egy szinter kuplunggal? Valószínű nem, persze h fulladt, nem is használtál szimben sosem kuplungod, jogsid meg nem volt, ez megint nem ok a párhuzamra.
Különben meg ki mire fogékony, Schumit is elverték a szimesek a szimulátorban, de nézd meg Michelisz Norbit, ha nem keud el szimezni, most valószínűleg nem versenyezne, és érne el ilyen jó eredményeket, hozzáteszem G25-el tolta ő is 
-
VegyesTamás
senior tag
válasz
neko18
#17106
üzenetére
szimezésből van a vezetési tudásom 60% a, most meg egy samarát nyúzok egy ideje sajátos vezetési stílusban, és rengetet tanultam a gumifüst és benzinillat mellett de a képernyő előtt is...
NetoxIn: azért ne húzzuk le a ladát, mert azért az is élmény kinek a g-erők és óvatos kigyorsítás, kinek a rárugok a kuplungra és csapatom hadd hörögjön.
Ez a túlárazás meg nem így működik, az üzemanyag is túl van árazva, stb stb..nincs ilyen..kereslet és kínálat van, és amíg lesznek eladások, addig csak annak a rétegnek van túlárazva aki nem tud, vagy nem akarja azt megvenni. Hozzáteszem a G27 sztem nem éri meg jobban mint egy normál állapotú 25-ös. Amúgy meg a logi az egyetlen aki csinál értelmezuhető áron használható cuccokat ebben az árkat.ban
Tiszteletben tartom a te véleményedet is nyilván, és van benne igazság, csak a két témában (csapatás vs szimezés) nincs akkora párhuzam, hogy ilymódon hasonlítsd őket.
-
válasz
neko18
#17106
üzenetére
"A legtöbb logitech meg szimplán túl van árazva,"
?
Nézted már mennyiért mit kínál a konkurrencia?
Thrustmaster, Fanatec, és társai?(nem a Geniusra gondolok, akik retket gyártanak csak, vagy a szuprém kompresszorra )
)A logitech kb mára a legolcsóbb gyártó, pláne a mostani dfgt, g27 árakat nézve.
Régebben persze még jobbak voltak, de a mostani versenyben is eléggé rendben van a kínálatuk ... -
válasz
neko18
#17097
üzenetére
Egy kis ladázással meg több tapasztalatot nyer az ember mint egy egész évnyi szimezés.
Ja, csakhogy a többség nem utcai vezetéshez tapasztalatszerzésre használja a szimet. De eleve nem sok értelme van hasonlítgatni a valós lerúgott Ladát, egyedül a mezőn, a szimulátoros 3-4-5-600+ lovas pályagéphez, mezőnyben. Gyakorlatilag nincs átjárás a kettő között.
Hasonlítsd a szimes Ladához, na azt elfogadom valamennyire, bár a költsége akkor sem ugyanaz hosszú távon (akárhogy is csavarjuk, nagyon nem). De a komoly pályagépekhez ne a szaros Ladát tegyük oda, hanem a komoly pályagépet. Na, ott azért lesz egy kisebb szorzó a valós élményhez pénzügyileg. Akkor már mindjárt nem biztos, hogy a nagy igazság még mindig áll. -
VegyesTamás
senior tag
válasz
neko18
#17099
üzenetére
ez megint az a téma ami már annyiszor felmerült...igen igazad van, 1000x jobb élőben..csak papír nélküli autó? volt elkaptak vele, földúton! faluszélén (seholsenki) éppen megúsztam, a 300k -s büntit. Tankolsz? Szereled? (mert akármilyen kocsit veszel és rúgod neki kelleni fog) meg benne van a veszély, mondjuk nyilván ezért is élvezetes...
itt viszont 45-50 k + a géped ami amúgy is van és pont (jó igen villanyszámla, amit ismét megint csak fizetsz, bár elenyésző)
nem mondom, hogy nincs igazad élményfaktor részben, de ez a két dolog erről a nézőpontról nem összehasonlítható.
Az áras témához meg a szokásos: A kereslet adja meg az árakat. Ha mindent a reálérték (munkadíj, anyagköltség, tisztességes haszon) Akkor nyilván jóval kevesebb pénz is elég lenne. Szokták mondani amikor adok el G25öt, hogy ezt ennyiért itt meg ott látta, meg ez már régi..válaszom..hmm akkor talán azt kell megvenni.pont. Így is él az 1hetes szabályom G25 ügyben (1 héten belül az összeset elvitték mindig).
-
zsiz
őstag
válasz
neko18
#17097
üzenetére
persze, nem kötözködni akartam csak azért mondtam, hogy mindkettőnek van előnye is meg hátránya is.kinek mi fekszik jobban. pár éve én is inkább egy mókázós autóra vágytam, mostmár inkább egy profi pc kormányra.. öregszem
az biztos hogy nem ugyanaz az élmény kint a határban csapatni, mint a gép előtt 
-
zsiz
őstag
válasz
neko18
#17085
üzenetére
igen, én is 20k + postáért vettem DFGT-t, annyit még éppen megért nekem. akkoriban 42k volt az új ára, annyit biztosan nem adtam volna érte. az a baj, hogy nincs választék és el is lehet adni ezeket a kormányokat még használtan is ilyen drágán. persze én is ha el akarnám adni, minél drágábban szeretném.. tény hogy jó kis kormány, és strapabírónak mondják (erről még nem tudok nyilatkozni, mert csak pár hónapja van meg, azt pedig nem tudom az előző tulaj mennyit nyúzta), de akkor is túl vannak árazva. viszont ha használt árakat nézzük akkor elég barátinak tűnik 31k-ért egy zsír új 24 hó garival. (pl most olx-en 25 és 35 ezer között vannak eladóak, meg egy 19 500-ért aminek törött a felfogatója)
-
fagy53
nagyúr
válasz
neko18
#14880
üzenetére
Üdv!
Látom nálad az a bizonyos pohár félig üres.....![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Én is így vagyok sok mindennel, de ez esetben ha lenne valutás bankszámlám én nem haboznék.
Single-ben is jó tesztelgetni, mint demót és valahol a nálam legjobb szimként nyilvántartott LFS-re emlékeztet a vezethetősége. Sokszor keresem a bizt.öv csatját amikor beülök a kormányhoz és nem az asztalt-monitort látom, hanem az autót érzem alattam, ez nálam nagy szó!
A játékélmény meg csak jó lehet, ha multiról van szó és benne normális, de különféle képességű emberekkel, vérpistikék kizárva!
Vannak és lesznek a közeljövőben konkurensei, de talán a közönsége ennélfogva kultúráltabb lesz, lesz hová átmenni a "lökdösődő", antifair rétegnek...
-
barcalaci84
őstag
válasz
neko18
#14868
üzenetére
jó grafika : pipa
jó játékélmény : pipa
sok lehetőség:pipa
normális irányítás: 3 pipa
mindenféle fajta autó: pipaleírásod alapján ezt keresed

felhasználó baráttabb menü , kezelés az kéne, meg jó pár funkció feature még nem került bele, de azért szépen fejlődik...és jóval több már most is a játék , mint egy ígéret...sikeresnek is mondható ha azt vesszük , h hétvégén a multi kijöttével többen játszottak az AC-val egyszerre a steamen , mint a nagy AAA-s tömegeket megmozgató árkádos f12013-mal valaha a legjobb napján...
-
barcalaci84
őstag
válasz
neko18
#14868
üzenetére
hát itt még sok is az utcai autó...
többen ezért kritizálják h minnek ennyi és miért nics több versenyautó...
nem számoltam , de 20 utcai biztos van
f40 már jó meg majd a RUF yellowbird szerintem igen jó lesz
super, meg hipercarokat én se szeretem nagyon , de a népek igen...
ott vannak az utcai bmw-k ,a millió utcai lotus , KTM a legnagyobb király (bár ez nem utcai) a kis FIAT 500
jönnek a Mercedesek, Nissan Corvette és még ki tudja mi...
moddolásról nem is beszélve pl: Trabant
és ezen felül vannak versenyautók is
már most is a bőség zavara lenne neked is... -
barcalaci84
őstag
válasz
neko18
#14861
üzenetére
a multi alfa fázisban van...speciel én rosszabbra számítottam jóval...
laggal szinte nem is találkoztam még...ilyen téren kész címeket is meg tud szégyeníteni...
persze ha valaki betéved 2-300-as pinggel akkor lehetnek furcsaságok...
ütközési modellen még dolgoznak,...de már most is úgy tűnik h 1-2 autóval nagyon jó kis test-test elleni harcokat is lehet vívni...
tegnapi immár hagyományos esti funfutam
egy eddig sose próbált Lotussal :
[link]autók eddig nyilvánvalóan csak az európaiak vannak , de időközben dolgozik a licenszelő fickó és jönnek a bejelentések: RUF, Corvette és
Nissan-nal már meg egyeztek és lesznek benne hivatalosan is licenszelt ilyenautók...
na meg persze ott lesznek a moddolt autók ...és lehet nem a kedvenc márkáid vannak egyelőre, de hidd el lennének új szerelmeid

bőség zavara van már így is ilyen szempontból....most h bejött a multi most próbáltam ki egy pár autót rendesen és egy pár igazán meglepett h milyen jó kis versenyeket lehet velük menniaki kicsit is szereti a szimeket az úgyis megtörik előbb-utóbb és megveszi...

akkor meg érdemesebb előbb mert egy csomó jó dologról lemaradsz...
ennyi pénzért ajándék...

-
thedriver
tag
válasz
neko18
#14861
üzenetére
Én ezért vágtam bele az Iracing-be, és nem bántam meg. Untam a sok barkács/félkész szimulátort, meg az állandó várakozást.
Nem olcsó, (legalábbis amíg a tartalmakat nem veszi meg az ember), de pillanatnyilag ez messze a legjobb szerintem.
Időjárás már van (hőmérséklet, páratartalom, szél, stb.), eső még nincs, de gondolom ez is lesz hamarosan. -
vass17
tag
válasz
neko18
#14555
üzenetére
Ezt meg tudom erősíteni. A Momo nekünk is 2003 óta van meg és azóta is jól megy, habár a pedálok, mint mindenkinek rendetlenkedtek, de könnyedén orvosolható és azóta is tökéletes (ezektől, a momora jellemző enyhe hibáktól nem kell megijedni, annyira egyik sem komoly). Természetesen jobban nyekereg, mint a G27-em, de érzésre a FFB még mindig nagyon jó.
-
válasz
neko18
#14489
üzenetére
"Nem tart sokáig a win újratelepítés."
épp tulvagyok egyen (2.5 évig volt meg a w7, tulélt intel-amd, amd-intel váltást, számtalan cput, ramot, alaplapot és persze vagy 6-8+ vga-t is, mindhárom gyártótól
), jópár napja felment maga a win, de még mindig nincs belakva... nem a telepités a gond, hanem a visszaköltözés. -
válasz
neko18
#14461
üzenetére
nekem a momoval az első gond után kb havonta-kéthavonta volt gázproblémám - a fék belógását észreveszi az ember, de h a max-gáz nem max, csak mondjuk 95-97%, azt nehezebb.
azt hiszed, lassu vagy, közben meg nem
nekem pár tisztítás-kör után elegem lett a momoból egy életre. -
seawolf570
aktív tag
válasz
neko18
#14297
üzenetére
Nekem egy Fanatec GT3 RS-em van és jó kormánynak tartom a mai napig. Logitech-re soha nem cserélném el, de ha csak a base-t nézzük a TX-re bármikor. Az biztos, hogy a kormány perectől és a pedáloktól hamar megszabadulnék (leváltanám őket, a lovas emblémától sem vagyok elájulva), de ettől eltekintve szeretnék birtokolni egyet. Persze ha a TX és a CSR Elite base között kellene választanom, akkor nem lenne egyszerű.
-
barcalaci84
őstag
válasz
neko18
#14257
üzenetére
azért csak kiderül lassan h nem is olyan drága egy g25 vagy egy g27, mert azért relatíve sokat kapsz a pénzedért...én 45-ért vettem egy hónapja egy használt g27-et és nagyon megérte a pénzét...
ráadásul manapság egy normális kormány még befektetésnek is jó
ha komolyabb cuccra vágyik az ember vagy megszorul, akkor is talál rá vevőt pár nap alatt (még akár drágábban is) -
-
VegyesTamás
senior tag
válasz
neko18
#14252
üzenetére
nem akartam tengelyre tenni,és rallyban abszolút nem érdekes, hogy tengelyen legyen, de én még a driftnél sem látom különösebb értelmét a realisztikán kívül, ugyais a lényeg, hogy blokkoljon a hátsókerék és az autó hátulja elveszítse a tapadást az oldalirányú erőkkel szemben. Azért a semmi értelme kicsit erős, mert nekem egyáltalán nem állt rá a kezem a kézifékre amikor gomb volt a kormányon, mert fúj
Potisnak is csinálhattam volna annyi, hogy egy párezer Ft-os kormányból kiveszem a pcb-t meg a potit a pedálból, ráteszem egy karra amit rugó húz vissza, és kb ennyi az usb-s kézi. vagy ott van a legjobb szerintem, egy joynak sínt csinálni valamelyik tengelyre, a kar lecserélni, rúgóval húzatni pluszba, és a legjobb kb. -
válasz
neko18
#14228
üzenetére
Oké, de az arányosságba számold bele pl. egy ÚJ Lada (vagy bármilyen más autó) árát, mert az összehasonlítás úgy volna korrekt - már ha egy ilyen hasonlítgatásnak van bármilyen szinten létjogosultsága.
Nem egy leharcolt vén szart, mert a tervezés, meg az anyagár, meg minden együtt, ott se 60-80 ezres, hanem nagyságrenddel nagyobb kategória. Amúgy azt mindenki tudja, hogy a 80K-s G27 se anyagárban se semmiben nincs ott, nem ér annyit, amennyit kérnek érte. Ez nem újdonság, nyilván nem azt fizeted meg és igazából ugye nem is kötelez rá senki, hogy fizess érte.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Ha azt nézzük, én is sokallom egy használt G25-ért a 40+ árat, amiért manapság mennek. De így árazta be a piac és kész, amíg ennyiért elviszik, addig ennyiért fogják adni. Sok köze nincs ahhoz, hogy ebből is lehetne venni egy használt Trabit és kivinni a mezőre, mert a kettő két külön dolog, más költségvonzattal és más élménnyel.
-
barcalaci84
őstag
válasz
neko18
#14215
üzenetére
egy roncs Ladával csapatás és egy normális kormánnyal szimezés nem helyettesíti egymást...
semmi köze na kettőnek egymáshoz, viszont szépen megférhetnek egymás mellett (aki annyira akar csapatni
)
ha választani kell a lóvé miatt, akkor pedig döntő fölényben a szimezés jön ki olcsóbban még a Ladás példával szemben is...
újonnan egy g27 80000Ft kb (használtan azért jóval olcsóbb) és ez 4-5 évig ennyiben meg is áll (szimeket veszel még egy párat és 100 ezer alatt vagy...a g27-g25-nél kezdődik a a szimes kormány (eza budget kategória)
alatta mindegyik valóban csak egy sima pc-s játékkormány , bár azokkal is jó móka a szimezés, de pl egy momoval szimezés tényleg nem sokban hasonlít a valós vezetési élményben...
azért a g27-nél már a h váltó,900fok illetve a a pedálsor kuplung stb miatt már nagyon hasonló élményt kapsz vezetéstechnikában a a valós vezetéshez képest is...
de ez még mindig csak a belépő szint...illetve itt a topiclakók többsége sportként tekint a szimezésre (olcsó is ha azt vesszük)
a ladával csapatás pedig csak néha néha szórakozásra jó, ha sportszinten akarsz élőben versenyezni akkor az pénzben teljesen más kategória (még akkor is ha nem mugelloban akarsz tesztelgetni , hanem itthoni versenyeken
) -
KaraDani
addikt
válasz
neko18
#14219
üzenetére
Azért valamelyest ennél többet lehet megtnaulni szerintem. Ezt bizonyítja is néhány magyar kiváló autóversenyző, akik szimulátorból ültek át és azonnal jó eredményeket hoztak. Vagy itt egy videó a világ legeredményesebb szimulátorversenyzőjéről, akinek még jogosítványa soncs az életben: [link] Elég érdekes hogy azonnal tud körözni jó tempóban egy formula autóval.
Ezt a ladás témát 60 ezerből meg tényleg el kéne felejteni. A szimulátorban nem egy mezőn csapatunk egy ronccsal. Beszéljünk arról mennyiből jön ki egy szezon mondjuk csak egy magyar suzuki, vagy clio kupában? Egy szett gumi árából megvan a PC-s kormányod, és az kicsit tovább fog tartani, mint a szett gumid. Persze baromira szeretnék pályán élőben versenyezni, de nincsenek erre millióim, ennyi.
-
válasz
neko18
#14219
üzenetére
Pontosan emiatt nem fog valaki élőben versenyezni. Nincs meg az elszántság.
És akkor mi van? Erre nem válaszoltál, csak fújod, hogy.. nem is értem mit.

A felhozott példának meg már semmi köze nincs az eredeti felvetéshez, miszerint "Azért még is csak egy pc kormányról beszélünk, pedig 100ezerért már szinte vesz az ember magának egy ócska ladát télre".
Ami ugye igaz, csak a két dolog nem alternatívája egymásnak, több okból sem. Az, hogy a valós tapasztalat segít szimulátorozásban, az tiszta sor, de ezt nem is vitatta senki.
-
válasz
neko18
#14215
üzenetére
Most miért bizonygatod azért is, hogy márpedig jobb egy rendszám nélküli roncs lada, mint egy drágább kormány? Én is tudom, hogy milyen egy öreg autóval csapatni, nyilvánvalóan nem ugyanaz, mint szimulátorozni. De ne hasonlítsuk már össze azt, amikor hetente leül valaki valami komolyabb versenygéppel, pályán(!) összemérni a tudását, akár 20+ másikkal(!), azzal, hogy elhagyott akármilyen úton egyedül állatkodni egy rommal, mert egyszerűen köze nincs a kettőnek egymáshoz, nem csak azért, mert az egyik valós, a másik meg virtuális. Ezért baromi értelmetlen azzal jönni, hogy a kormány árából milyen valós dolgok jönnek ki...
Szimulátorokból nemfog megtanulni versenyezni élőbe egy ember
És hol van az megírva, hogy mindenkinek versenyeznie kell majd 1x élőben is, csak azért, mert szeret szimulátorozni?
-
válasz
neko18
#14174
üzenetére
általánosítassz, csak mert el vagy keseredve

nekem a g27 az első évben volt a fő kormányom, utána a Fanatec mellett csak pihent - nyugodtan kijelenthetem, hogy meg volt kímélve. de van kollegám is, aki úgy adott el kormányt, hogy csak forzázott 20 órát a két év alatt, vagy a másik aki a momojával megvásárláskor játszott és azóta se, ahogyan a brutál saitek joyát is 1x használta valami űrszimmel, nem jött be neki és azóta se kezd vele semmit...
pláne nem értem, hogy mitől parásabb, ha valaki középrehúzással nyomja az nfs-t egy órát, mintha valaki nyomna egy futamot ffb lyukat kiküszöbölendő 110% ffb-vel - szerintem egy szimesnél nagyobb igénybevételnek van kitéve egy kormány. (nézve videokat és kiindulva magamból, elsősorban könnyedebb játékokat játszok - nálam sose kap akkora rántásokat a cucc, mint amit látok egy RBR videón... mivel nem vagyok pró, még amikor RBR-eztem, akkor se cibáltam annyira = annyira profin)
-
VegyesTamás
senior tag
válasz
neko18
#14201
üzenetére
igaz, hogy az élőtől nincs jobb, de hidd el (főleg manapság) már nincs az mint régen (legalábbis errefelé nem), hogy ladával papírok nélkül randomkodok, mert nekem 2 hónapja az éppen készülő drága jogsim bánta majdnem, mert elkaptak egy ilyen csodás szerkezettel
(földúton, távol mindentől).Pont ugyanúgy lehet orvosolni házilag is akár a G25-ös problémákat mint a momo esetében. Először vettem G25öt használtan hibásan 25k ért...megcsináltam azóta, egy tesztnél sajnos meghalt a pcb (fáradt voltam elbénáztam) vettem megint egy hibásat 27k-ért 0 Ft-ért megint felújítottam, és azóta megy semmi baja pedig kapja az ívet napi 3-4 óra RBR (mondjuk FFB-nélkül, de akkor is). Egy G25 nem fiatal már, és a momo előtt sem lehetett elmondani, hogy ennyi ideig (2-4--5 év) ment volna bármilyen más pc kormány amit naponta rendesen használtak, és ne lett volna semmi hibája, akik erre az árkategóriára emlékeznek. Az, hogy a G25-nek ilyen hibái vannak az nem kifejezetten azt jelenti, hogy mindegyik hibás, mert én is ismerek olyan embereket, akik 1 évben egyszer előveszik mert akkor tartanak ilyen napot (tényleg csak 1x) aztán megy vissza a szekrénybe.
Sajnos sok éve csak használt cuccokból építkezem (pc, laptop, telefon, stbstb) és nem értem már azokat az embereket akik boltban kiadnak egy S3 ért 120k-t amikor én megvettem 75k-ért ugyanúgy garanciálisan, és senki meg nem mondta, hogy ez használt, de nem egy nap alatt választottam, hanem megvártam a megfelelő vételt.
G25-27 stb meg lehet mondani, hogy mit, mennyit, és hogyan játszottak/szimulátoroztak vele, és a legtöbb probléma nem annyira használat függő (a használati idő függvényen kívül) hanem inkább konstrukciós hibák, de ezeket is el lehet kerülni. Persze a neten csak arról lehet olvasni, hogy hiba itt, hiba ott, mert aki jól el van vele az ritkán írja ki egy fórumra, hogy "sziasztok nagyon jó a G25-öm nincs vele bajom, nem rossz minden működik, és ezt csakúgy írtam" de akinek lesz egy kis problémája, az azonnal nekiszegezi a kérdést a Zinternet világának, és ebből sok sok vélemény születik hibásan. -
VegyesTamás
senior tag
válasz
neko18
#14199
üzenetére
csak ne kezdjük el annyiból veszek egy ladát mert rohadtul nem így van nem összehasonlítható a két kategória (ennyi erővel a BF4-es topikosokat meg küldjük ki afganisztánba
)...volt ladám, és nem 100k-ból lehet egy ilyet megúszni, vagy ha olcsóbban akkor meg egyfolytába félni kell a rendőröktől...ez már lerágott csont, főleg itt s kormányos topikban. Ezt kb egyszer megveszed és utána nem nagyon kell rá évekig költeni, G25-nek is közel 2-4 év kellet, hogy kijöjjenek a hibái. A pc-s kormányoknál sajnos a potis megoldások az elterjedtebbek, meg a 270fok, mert egy játéktól nem is várnak többet az emberek, és sajnos a szimulátorokat is néha összekeverik a játékkal, és nem értik mire föl kéne kiadni 70k+-t. Viszont aki komolyan szeretne szimulátorozni, és nem csak játszani az igenis meg fogja venni ennyiért, mert neki ez a sportja meg a mindene, és ha a Rallysimfanson ahol ~1000 ember szimulátorozik azt mondanád, hogy holnaptól élőben lehet nyomni, valami arab sejk állja a költségeket, akkor a 85-95% azonnal tenné el a kormányt meg a pc-t mert ők nem a szimulátorért vannak oda főleg hanem a rallyért...de megveszik a szimes kormányt mert élőben nincs lehetőségük.A lényeg meg, hogy ezeknek az ára nem fog lejjebb menni és nem azért mert ennyire drágák az alkatrészek bele (javítom őket, annyira nem komoly cuccok vannak benne (logitech) ) hanem azért mert olyan réteget fedtek le a DFP-DFGT-G25-G27-el ami eddig sosem volt, csak a FREX meg az ECCI, akik 4-5x ös áraikon sokaknak elérhetetlenek voltak mert Logi előtt nem merték a gyártók bevállalni, ezért is volt-van a loginak sok gyermekbetegsége..ezen felbuzdulva jött a Fanatec, komolyabb dolgokkal, meg beköszönt a Thrustmaster a T500 RS meg a TH8RS-el, ami szintén nem az a kategória amit nagyon átlagember megfizet hacsak nem fanatikus...nagyon.
Amíg nagy a kereslet egy G25-27-re mert jó árban vannak mostanság a keresethez képest, nem fog lejjebb menni az ára.
-
Jack@l
veterán
válasz
neko18
#14174
üzenetére
Amúgy valaki tényleg alig használja, lehet az első pár hétben még nyúzta, aztán egy évre bekerült a polcra/dobozba és azóta is ott vban mert meló/suli/család miatt már nem volt ideje.
Persze az ellenkezője is előferdül, hogy szénné van nyúzva, már lötyög a bele az "alig használtnak"
Szóval nem árt ismerni az embert aki eladja. (kb mint kocsiknál a "megkímélt")
Új hozzászólás Aktív témák
- Thrustmaster t300 bázis
- Core I7 4K ERŐMŰ Lenovo P1 G3 (Core I7 10850H 32Gb 1 Tb) Tervező/vágó/gamer - Nvidia 4Gb!
- Bivaly Lenovo T14 gen5 (Core Ultra 7 32Gb DDR5 1 Tb SSD) laptopom eladó 30 hónap gyártói garanciával
- Eladó MEE audio T1 CMA Bluetooth fejhallgató rendszer, gyakorlatilag új!
- Acer Predator Helios 300 gamer notebook/QHD,165Hz/i9 11900H/RTX 3060/32GB/ beszámítás van
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i3 10105F 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 1050Ti 4GB Zalman T4 ADATA 600W
- Apple iPhone 13 mini Red Kompakt méret, nagy teljesítmény 256 GB Használt,szép állapot, 100%
- Vásárlunk iPhone 12/12 Mini/12 Pro/12 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Pro Max 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3943, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

az biztos hogy nem ugyanaz az élmény kint a határban csapatni, mint a gép előtt
(vagyis délelőtt még annyi volt a verziószám)
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
nekem pár tisztítás-kör után elegem lett a momoból egy életre.



tome0001
