-
Fototrend


Új hozzászólás Aktív témák
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Napi random gondolat:
rájtöttem, hogy hiába standalone a Quest, azért csomó játékot ülve érdemes játszani/filmet úgy nézni, kivéve, ami tényleg mozgás/akció.
Úgyhogy kezdem megérteni, miért jók a PC-hez kötött headsetek (is).
-
PinGVin1987
csendes tag
Szervusztok!
Tud valaki segíteni Windows Mixed Reality headsethez kontrollert találni? Bárkinek tudomása hivatalos boltról itthon, vagy külföldön? Nomeg persze használttól sem zárkózom el. Egy ideje hiába próbálok bárhol találni nem sikerül. Tapasztalat esetleg más headset vezérlőjével összehozásról?
-
Raymond
titán
válasz
s:zozo
#32194
üzenetére
"Oculus Debug tool-ban állítható Link értékeknek van még szerepük, vagy értelmüket vesztették? Estleg kiegészíthetik egymást?"
Igen van, az az utolso/elso lepcso (attol fugg honnan nezed) es a PC-s oldalon mindig befolyasolja a beallitasokat. Tehat a PPDP Override szorozni fogja azt a felbontast amit a Performance/Balance/Quality alapbol hasznalna, a Distorsion Curvature es az Encode Resolution Width pedig a kodolast. Egy dolgot viszont az ODT nem allit az pedig a Quest-en hasznalt felbontas amibe a kodolt kep dekodolodik, az pedig a Quality beallitassal a legmagasabb igy erdemes azt hasznalni. Persze csak ha van a PC-ben eleg kakao. Az egyes beallitasokon igy neznek ki a PC-s Render Resolution, Encode Resolution es a Quest Render Resolution:
Render Res Encode Res Render Res
PC PC Quest
-----------------------------------------------
Performance 1552x1712 2016x1120 1568x1728
Balanced 1808x2000 2016x1120 1808x2000
Quality 2064x2272 2880x1600 2064x2272A Balanced az ami eddig is az alap volt. Itt volt erdemes az ODT-ben a Distortion Curvature-t Low-ra az Encode Resolution Width-et pedig 2784 vagy afole allitani. Az elejen 2912 volt az ajanlott, de par verzioval ezelott volt egy bug ami 2784 folotti ertekekkel crash-elte az egeszet igy ez maradt nalad pedig azota javitottak igy mehetett volna vissza.
A fenti szamoknal annyit fontos meg tudni hogy a ket szelso (Render Res) szemenkent a kozepso (Encode Res) pedig mindket szemre ertendo.
Tehat per pillanat egyszeru a dolog - ha birja a geped akkor allitsd Quality-ra es nem kell semmivel jatszani.
-
s:zozo
aktív tag
válasz
s7evcsenko
#32195
üzenetére
Természetes, nem is lehet összetéveszteni. Más foglalat abszolút.
Alaplap ugyan az, link kábel ugyan az, ház más. -
-
s:zozo
aktív tag
Üdv!
Oculus Link tapasztalat, kérdés.
Vettem egy új (sz.)
házat és meglepő vagy nem meglepő módon, nem működött az előlapi USB 3.0-nak mondott port, csak 2-s módban, ha már 2.0-ra vagyok kényszerítve. gondoltam előkapom a Rift érzékelőhöz vett USB 2.0-s hosszabbító kábelt (kb. 5m) és kiegészítve Samsung teló USB to USB c kábelével "Linkeztem" egyet. A könnyebb és hosszabb kábel komfortosabb volt, mint a 3.0 (3m) vastag link kábel.
Kérdésem.
Oculus menüben a Link beállításoknál van 3 lehetőség:
balansz, performance, quality vagy valami ilyesmik.
Oculus Debug tool-ban állítható Link értékeknek van még szerepük, vagy értelmüket vesztették? Estleg kiegészíthetik egymást? -
s:zozo
aktív tag
válasz
s:zozo
#32187
üzenetére
"kétszer is csippant az óra, ill a számlapnál a szürke sávnál szólalnak meg a harangok"
A második csippantás sorozat már a kongatás előtti, Szürke, zöldes sáv ha elfogy, szólalnak meg a harangok, akkor még van idő elérni a közeli ladikot, ill bekenni magunkat zombi testrésszel.
Abba maradt, de most folytatom.
Második végigjátszásnál (30 nap) tartok, mert elhagytam fegyvereket és más alkatrészeket. Egyet biztos nem dob a játék egy bizonyos küldi után.
Imádom a játékot, remélem a The Walking Dead Onslaught is jó lesz. -
Jinxb1rd
addikt
Közben nem tudom ki figyelte, de már moddinggal a Beat Saberbe betehetők a háttérbe a zenék klippjei is, amit én már régóta vártam, de sok értelme nincs, mert úgyse figyeled.
plusz elkezdték generált mapokkal teleszemetelni a zenei adatbázist remélem gyorsan csinálnak ezzel valamit... -
Raymond
titán
John Carmack:
"I just re-watched my OC6 talk. There is definitely some foreshadowing of things to be announced next week, but many of the challenges and pain points for me still remain unresolved."
[link]
Lehet jon a WiFi dongle a Quest-hez?
-
s:zozo
aktív tag
Picit kiegészítem infókkal a fenti hozzászólásokat.
Fix idő, igen és kétszer is csippant az óra, ill a számlapnál a szürke sávnál szólalnak meg a harangok (emlékeim szerint).
Az első küldi után, mentést kell kapjál az utazásoknál is és az alvásoknál (reggel).
Ha nem utazol a ladikkal akkor nincs mentés. A végén (utolsó küldi) szintén csak reggel ment az emlékeim szerint
Javaslom, hogy ha visszajössz egy küldiről, akkor az alvás előtt szerelkezz és rendezkedjél, hogy másnap reggel egyből a feladattal tudj foglalkozni. Talán már az elején is találsz olyan zombikat, amelyeket szét trancsírozva ilyen nyúl lábakhoz hasonló testrészeket kapsz, azzal kend be az arcod ha megszólalt a harang és be ragadtál a sok zombi közé. Eggyé válsz velük
Egy későbbi küldinél erre rá is vezet a játék."ha most kilépek akkor elveszítem az eddigieket. Szóval ez idegesítő"
Mint ahogy a hosszabb feladatokat is 1 nap alatt kell megcsinálni és figyelni kell az időre hisz ha utazol vissza akkor mindig éjszaka lesz. Vagyis ne vsztegess el napokat, az állandó utazásokkal. Vidd végig az egész napot. nézd át az adott területet ha más feladat már nincs -
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
kiskuplung
#32185
üzenetére
Hát egy olyan világban lehet mi is csak így tudnánk aludni.

-
-
a2d2
addikt
Nem voltak otthon tegnap a gyerekek ezért elkezdtem tegnap ezt a Walking Dead-et.
Úgy terveztem hogy fél órát játszom és egy órát edzek, de el is repült benne másfél óra
Egy kérdésem van: a harang az fix idő után szólal meg vagy eseményvezérelt?
Mert már pont indultam vissza az első pályán a nőhöz a gyűrűvel mikor megszólalt, aztán mire kinyírtam pár zombit és odaértem a nő helyett már csak zombik voltak.
Viszont órát meg nem találtam sehol.
Az meg iszonyat idegesít hogy nem tudok menteni. Gondoltam az alvásoknál lehet mentési pont. Viszont első pálya után visszamentem a buszhoz, megszereltem a rádiót és utána egyből adott egy küldit hogy derítsem ki mi van a fénynél.
Pont ereszkedtem volna le valami kriptába mikor megjöttek a gyerekek és annyit írt hogy ha most kilépek akkor elveszítem az eddigieket. Szóval ez idegesítő.Amúgy meg megálmodtam éjszaka hogy most kellene eladnom a Questet úgyhogy meg is hirdettem ma. Ha csúszik is a Quest 2 pandémia miatt akkor tudok várni pár hónapot mert visszavan pár Tomb Raider meg megvettem az Assassin's Creedet is múltkor.
-
kiskuplung
őstag
@Márton: ezt szerintem Téged érdekelni fog. 7 Amazing Free Venice VR Experiences To Check Out On Viveport
De gondolom másnak is tetszeni fog, aki nem csak zombis-lövöldözős VR élményekre vágyik

-
kazmerr
aktív tag
válasz
TESCO-Zsömle
#32176
üzenetére
Jogos!
-
a2d2
addikt
válasz
s7evcsenko
#32177
üzenetére
Ja, de az csak Rift esetében van.
Questre van minden nap akciós játék, plusz minden héten 2db duo pack. -
-
kazmerr
aktív tag
válasz
TESCO-Zsömle
#32172
üzenetére
"One Network For All Games - The original DLSS required training the AI network for each new game. DLSS 2.0 trains using non-game-specific content, delivering a generalized network that works across games. This means faster game integrations, and ultimately more DLSS games."
forrás:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/nvidia-dlss-2-0-a-big-leap-in-ai-rendering/
Szólval inkább IS a helyes válasz. Valóban tanítani kell, de már nem játékonként, alkalmazhatsz régi DLSS 2-t is egy új játékon, de nem lesz szép, ha valami nagyon új grafikai eljárást alkalmazol benne, amit még nem látott a model. A 2.1-nél nem tudom mik az újdonságok, talán csak az ultra performance mode. -
a2d2
addikt
Oculus felületén szerettem volna hibajegyet feladni, de az oldal nem található hibaüzenet jött fel.
Másnál is?Amúgy az a problémám hogy ha be vagyok lépve egy ideje nem hozza fel a daily deal szekciót. Amint kijelentkezek egyből látom az aktuális akciókat. Eléggé felbosszantottak vele.
-
Dyingsoul
Topikgazda
Egy kis lazítás:
Idősek reagálnak VR játékokra
A végén az öreg:
"Köszönöm nektek, ez hatalmas élmény volt. Megpróbálok szerezni valami hasonlót!"
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Dyingsoul
#32165
üzenetére
"a DLSS alkalmazható bármin"
Tévedés, a DLSS-t is be kell tanítani, nem egy univerzális valami. Rásadásul minél változatosabb egy játék, annál kevésbbé lesz jó a DLSS. A Deep Learning lényege, hogy megtanítod a játékot a neuronhálónak, ami a tanultak alapján fogja neked megbecsülni, amit látsz. Minél egysíkúbb a játék, annál könnyebb betanulni, minél változatosabb, annál nagyobb az esélye, hogy a háló hibázni fog és a kapott eredmény közelebb lesz a render-felbontáshoz, mint a natívhoz. -
bunnyhu
senior tag
válasz
Dyingsoul
#32158
üzenetére
Nekem azért ez nem egyértelmű, mert a reprojection valódi felbontáson számlja a képet míg ez felskáláz. Én most előbbit használom reverb-en és atomjó az élmény pl. DCS-ben, éles a kép és folyamatos, pl. nagy sebességű alacsony áthúzáskor megszűnt a röcögés.
De működhet a felskálázás is, sok helyen használunk most is veszteséges tömörítést pl. JPG, MP4 vagy MP3 és ott is azért van az a határ, ahol még bőven tömörített de már csak az 1% vájtszemű/fülű mondja meg a különbséget a tömörítetlennel szemben.
Persze ha a játéknak is támogatnia kell, az szívás, mert az edétől semmi jóra nem lehet számítani. -
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
Raymond
#32167
üzenetére
De, lehet, hogy fordítva írtam, nem tudom ezért kérdeztem.
Majd utána nézek a DLSS integrálásának is. Főleg az olyan kérdések érdekelnének, hogy pl egy Unreal Engine x.x támogatja-e a DLSS2.1-et és ha igen akkor még külön beépítésre van-e szükség a játék oldalán vagy az engine része és akkor már lehet-e örülni, ha egy UE címet bejelentenek. -
Márton
nagyúr
válasz
Dyingsoul
#32166
üzenetére
Mert "nálam ezek a "kitalálom mi lehet ott" című algoritmusok eddig rendre kudarca fulladtak."
A 2D->3D konverzió is helyettem akarta kitalálni mi van előrébb/hátrébb. Az esetek 10%-ában volt elfogadható az eredmény.. Hozzá is járult a bukáshoz (de erről most ne értekezzünk).De kiváncsian várom ezt a próbálkozást.

-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
Márton
#32162
üzenetére
De miért vagy rögtön ennyire elutasító az új feature-ökkel szemben? Ebből a példából amit hoztál az jön le, hogy még egyszer sem néztél utána, nem informálódtál a DLSS-ről.
Itt egy videó, egész meggyőző... Szemlélteti milyen a DLSS 1.0 és hogy mi a különbség a DLSS 1.0 és a 2.0 között. Már a kettő között is hatalmas ugrás van, az Ampere erre még rátesz majd egy lapáttal mert ez a videó még Turing-on készült.
Azt persze nem tudjuk, hogy ez VR-ban milyen lesz, de ha arról van szó, hogy ez hozza el a 8K 90 fps-t akkor én azért nem vetném el azonnal, inkább tájékozódnék afelől mit is tud varázsolni az AI. Én a ghostingot látom itt a legnagyobb problémának. Nem tudom, hogy fogja ezt megoldani a DLSS 2.1
De én leginkább a performance miatt várom ezt mert ezzel AAA játékok simán játszhatóak high-ultra beállításokkal 4K-ban, VR-ban.
(#32164) Jinxb1rd : A DLSS 2.0 az működik minden RTX 2000-res kártyán. A 2.1 lesz talán Ampere only de ebben nem vagyok biztos, utána kell nézni.
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
Raymond
#32161
üzenetére
Hát igen de a DLSS alkalmazható bármin a VRSS-t pedig támogatnia kell a játéknak (azaz gondolom csak be kell húzni a lib-et az NV SDK-jából de ha a fejlesztők ezt sem teszik meg, hiába van itt a VRSS, mint lehetőség.)
(#32160) Jacek : RoadToVR azt írja, hogy az adott játéknak támogatnia kell a DLSS-t.
Én úgy képzeltem el, hogy ez bekerülhet az OpenVR, Oculus és a WMR SDK-jába és onnantól globális változóként tudod használni, mint most a supersamplinget mondjuk az Oculus debug tool-ból vagy az Oculus Tray Toolból vagy a SteamVR-ból. Raymond, te mit gondolsz, ez kivitelezhetetlen lenne?
De a cikk szerint játékonként szükséges a támogatása. Ha tényleg így lesz akkor tényleg nem sokat érünk vele jelenleg, mert a jó öreg címekben ez nem lesz opció...
-
kiskuplung
őstag
válasz
Márton
#32162
üzenetére
Pedig elég jól működnek ezek a cuccok már, a Facebooknak is van egy elég jó : Neural Supersampling for Real-time Rendering
-
Raymond
titán
En szkeptikus vagyok ami a DLSS-t illeti VR-ban. Nemigen sok ertelmet latom felskalazni valamit, megfejelni sharpeningel es utanna leskalazni, filterezni es torzitani. A kozeppett 4x es 8x felbontassal szamolt kepnek amit par honapja mutattak be tobb ertelmet latom. Az rendesen eles es ott ahol fontos.
-
Jacek
veterán
válasz
Dyingsoul
#32158
üzenetére
Olvasd el hogy működik, simán magától nem támogatás kell hozzá , minden játékot külön tunningolni, TAA élsímitás, ez régi cuccokban nem fog működni magyarul a simekben amihez a power kell, mert máshova VR minek?
Középkategóriás cuccok is mennek, persze ha direkt úgy fejlesztik akkor ok.
De azért ez messze nem natív és VR szerintem még szembe ötlők lesznek a hibák. De a puding próbája... -
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
Márton
#32157
üzenetére
Ez nem egy olyan dolog, ami hú ezt most találták ki... A DLSS 2.1-es verziójáról beszélünk. Akinek van Turing GPU-ja, az már évek óta tudja hogy működik. Én nem próbáltam még mert nekem nincs, de utána olvastam és nem tűnik ördögtől valónak. Ráadásul ha az a kérdés, hogy reprojection vagy DLSS. Nem kérdés melyiket érdemes választani.
Mondjuk azt nem tudom ez késésben mennyit jelent egyáltalán növeli-e a késést. -
a2d2
addikt
-
Dyingsoul
Topikgazda
Helyben vagyunk!

NVIDIA DLSS 2.1 Supersampling Brings VR Support
70%-os performance increase... jöhetnek a 8K-s headsetek!
-
-
ZsZso
Közösségépítő
válasz
s7evcsenko
#32149
üzenetére
Rendes tőled, de nem élnék a lehetőséggel. Hidd el jobb lesz így neked is!
A Steam review -k és az itteni "ajánlások" után ugyan még mindig klasszisokkal jobb cucc lehet mint a bundli többi része, de valahogy mégsem érzem a késztetést, hogy magaménak tudjam a címet. -
-
kerti008
aktív tag
Nezegetem a 3D filmeket a Questen de ugy erzem a szinek joval gyengebbek mint az LCD monitoromon. Elvileg a quest szinprofilja Rec. 2020 es pentile oled kijelzoje van tehat a szinek lehetnenek minimum hasonloak de megis olyan matt az osszhatas. (az oled tv-n persze joval tobb szint lehet latni). Lehetseges hogy a screen door effect rontja le az minoseget vagy kellene valamit allitanom pl. a videokartyam szinein) Esetleg a Virtual Destktop tomoritese? Arra is gondoltam hogy ennyire rosszul lenne kalibralva a headsetem? A sotetszurke RGB teszt kepen (13,13,13) lathatoak a piros pixelek gondolom ez is ronthatja a szinhuseget.
-
Jinxb1rd
addikt
Az az Alice VR szörnyű. Nem az émelygés a baj, hanem hogy full unalmas és együgyű. És amikor belenőttem a falba, tudtam, hogy ez kidobott jóféle sörbe került.
Képek alapján jobbat várt volna az ember, bár mostanában rengeteg játékot refundolok, rengeteg a gagyi vagy kiöregedett cím...Ez a Zs kategóriás VR csomag meg... lenyűgöző.

-
-
ZsZso
Közösségépítő
-
barcalaci84
őstag
válasz
Dyingsoul
#32142
üzenetére
Ehhez képest nézd meg a questet... A natív Quest cuccok mélyen a natív kijelzo felbontas alatt futnak, link módban meg van vagy 3 féle render felbontas, (performance, quality stb)...
Egy nagyobb felbontasu kijelzo mindenképp jobb lenne és mindenki örülne neki, csak jelenleg pazarlasnak tűnhet FB szempontból...
-
a2d2
addikt
válasz
s7evcsenko
#32145
üzenetére
Én kipróbáltam múlt héten a Return to castle wolfenstein demó pályát.
Nem teleportálva hanem hagyományos szaladós módban.
Pálya végére megéreztem a hasamat szóval inkább kihagyom. Vagy teszek egy próbát még teleport móddal, csak úgy lehet fura lenne. -
-
a2d2
addikt
válasz
Dyingsoul
#32140
üzenetére
Attól hogy a beépített HW nem tudja kihajtani még rakhatnának bele Reverb G2 felbontású kijelzőt. A mostani számításigényes Quest natív appok sem a natív felbontáson renderelődnek le hanem alatta.
Egy magas felbontású kijelzővel mehetne a tartalomfogyasztás + a PC gaming, a natív játékok meg mehetnének alacsonyabb felbontáson. -
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
kiskuplung
#32138
üzenetére
Köszi a linket!

Én a Decisions, Decisions: PC VR of All in one -ra leszek nagyon kíváncsi.

Nem bánnám ha olyan megoldást találnának ami nem zárja ki egymást. Questnél egész jól megoldották a dolgot de még mindig úgy gondolom, hogy ez a két fogalom nagyon nehezen hozható össze. Az AIO megoldás mindenképp alacsonyabb natív felbontást engedhet meg magának, mint egy PC VR HMD.Szerintetek a "Special Event" alatt várható új eszköz bejelentés?
-
Raymond
titán
válasz
kiskuplung
#32138
üzenetére
Ha Oculus Connet-kent keresed akkor csak regi talalatokat ad mert Facebook Connect-nek nevezik par hete. Azt a Venues kozvetitest mar tavaly is eljatszottak, de azert szok lenni par user aki tovabbnyomja YT-ra, tavaly is ugy neztem.
-
kiskuplung
őstag
válasz
Dyingsoul
#32137
üzenetére
Akkor a Squadronst már azzal tolhatod

Amúgy ha valakit érdekel, az átnevezett Oculus Connect tervezett programja itt található : [link]
Nekem legalábbis nem volt triviális megtalálni, a Google még mindig ilyen áprilisi találatokat ad, ezt az oldalt meg sehol se.
Azt írják, Quest-en keresztül lehet majd VR-ban is nézni (Venues kell hozzá).Ami jó hír, hogy lesz John Carmack. És ami viccesnek tűnik, az a "Onward! Porting from PC VR to Quest" a Downpourtól

-
Dyingsoul
Topikgazda
Friss hír a HP Reverb G2 dátumáról.
Állítólag okt. 14-én kerül a distributorokhoz, utána pedig a kiskerekhez majd végül a userekhez. Lesz ebből oct vége mire megkapom.
-
bunnyhu
senior tag
Ha esetleg valakit érdekel , Alice VR 2 euróért.
-
-
kerti008
aktív tag
válasz
barcalaci84
#32131
üzenetére
Mukodik vegre koszi a segitseget. Mar tudom, hogy hol rontottam el.
Most probalom az elerheto es free programokat osszeszedni es letesztelni az uzembiztos "on the fly" mukodeshez. Mindegyik kisegito programnak van valami limitje es csak egy tokeletes van de az meg aranyarban es akar lehet bitcoinnal is fizetni Nekik. Igaz az ugy mukodik ahogy kell, gomb megnyom, 5-10 masodperc es el van felejtve.....
Ui:. a PS4 VR headset-je allitgatas nelkul lejatsza a 3D bluray-eket mert van a licence szemben a windows10-el. Erdekes volt "megoldani" ezt a problemat visszahozta a 2000-es evek elejet amikor meg kb 17-18 evvel fiatalabb voltam.
-
barcalaci84
őstag
válasz
kerti008
#32130
üzenetére
már közel vagy

a leírásban a madvr settings nincs nálad jól beállítva szerintem...
a leírásban top-to-bottom van , tehát a lejátszásnál alul felül kéne látnod a videot nem csak sima 2d-ben ( ha ott sideby side-t állítottál , akkor meg jobb és baloldalt is kéne mennie a videonak)a BS verzió szerintem mindegy
ide juss el h ne 2d-ben lásd a videot a desktopon és majd a bigscreenben kiválasztod az over undert (madvr toptobottom) vagy az sbs-t (madvr sidebyside)UI: elég gáz h a legálisan vásárolt tartalamakat ennyi állítgatás után lehete egyáltalán nézni, az mkv-s 3d-ket meg állítgatás nélkül lehet élvezni
-
kerti008
aktív tag
válasz
barcalaci84
#32088
üzenetére
Elakadtam teljesen. A Bigscreen a Quest-en levo vagy a pc-n mert a beallitasok teljesen elternek a cikktol. Most a Steam-eset hasznalom a Bi S-bol lehet hogy az oculus pc verziot kellene? Az mpc madvr kombo szepen 2D-ben jatszik mindent ha bekapcsolom a Bigscreenben a 3D-t akkor meg osszekeveri a kepet.
Viszont ma vettem 3 db 3D filmet 20%-os learazasban plussz a harmadikat ingyen adtak.
Legalabb van min gyakorolni es amiket rendeltem azok meg uton vannak. -
Komplikato
veterán
Rumor: HP is Building a Reverb G2 Model with Eye, Mouth, & Face-tracking
Nem lenne rossz ha az arc lekövetés, Foveated rendering alap lenne. -
Jinxb1rd
addikt
válasz
kiskuplung
#32113
üzenetére
omájgád, mennyi hozzászólás abban a topikban. Úgy látom nagyon pörög a játék
-
JoolsNOS
veterán
Elsőre 1135/1900ből, másodikra 1250. De atomra levert a víz
Jelenleg lehetetlennek érzem a dolgot normál módbn,
-
JoolsNOS
veterán
Sziasztok!
Beat saberben ki lehet kapcsolni, hogy ne álljon meg a zene ha túl sokat hibázol? Riot - Overkillt szívesen végigkaszabolnám, de 1:30 után esélytelen a dolog

-
Raymond
titán
válasz
TESCO-Zsömle
#32117
üzenetére
Ez a VR lancba nemigen tud beleszolni. Ott egyebkent mar az elejetol alapbol vannak a kesleltetes csokkentesere megoldasok amik a 4-5 ev alatt sokat csiszolodtak. A motion-to-photon latency ott mar az elejetol 20ms korul volt mert ugy volt hogy ennyi kell neki a problemamentes mukodeshez. Azota persze kiderult hogy az emberek toleransak tobbre is, de az igazsag az hogy azert erezhetoen jobb ha az also 20-as regiokban vagy.
-
TESCO-Zsömle
titán
-
Raymond
titán
válasz
TESCO-Zsömle
#32114
üzenetére
Mivel?
-
-
TESCO-Zsömle
titán
Amúgy valaki foglalkozott ezzel az input-lag-csökkentő hókuszpókusszal VR szempontból?
-
kiskuplung
őstag
válasz
Jinxb1rd
#32112
üzenetére
Kb 50 óra megtanulni az alapokat, és a Horizons nélkül nem sokat ér szerintem. Egyébként meg erre van egy nagyon jó PHs topik.
-
Jinxb1rd
addikt
1.7 euroért megvettem az Elite Dangeroust. A season passt érdemes lenne most megvennem hozzá az elején, vagy ráér később is, mikor játszottam vele már pár órácskát?
-
-
Jacek
veterán
Jo vasarlo modjara ma megont arra hajlok hogy veszek egy 3080-at, indokom ma
20-25 %-al gyorsabb a 3090-en, namost ha jon Ti 999 $-on akkor a max 10-15% plusgert adjak 40%-ek.plusz lovet? Nagy budos lofact... Fussson csak ki a memobol, mire kifut vr alatt jon masik kartya. Ado nelkul megveszem 200e a 3080-at jo lesz az a kis reverbnek szerintem :) -
Márton
nagyúr
Go-n a browser WebXR módját lehet kényszeríteni 72Hz-re?
Azt írja, by default 60Hz.
-
kiskuplung
őstag
válasz
gulasoft
#32097
üzenetére
Mert így is van, de ezek szerint közben jó németesen sikerült bunde-szintre szintre szorítani a szabályozást (én még 2010 környékén laktam kinn, akkor sehol se ment).
Próbáld ki, hogy kizoomolsz a Google Mapsen Európára, és megpróbálod behúzni valahova csak a kis emberkét. Németország egy nagy lyuk lesz, kis kék mezőkkel, ahol vannak képek.
-
Dyingsoul
Topikgazda
Az EU-s jogszabályokat és a garanciáztatás általános kérdéskört nem visszük tovább, mivel nincs szó konkrét VR termékről, hanem általánosságban megy a diskurzus. Akit ez érdekel, kérem fáradjon át a Garancia topikba. Köszönöm!
-
-Solt-
veterán
válasz
Raymond
#32101
üzenetére
Így van, a jótállás vs garancia fogalmak miatt van a katyvasz a fejekben, előbbi minimálisan 1 év és a kereskedőre vonatkozik, utóbbi minimálisan 2 év és a gyártóra vonatkozik.
Első évben fordulhatsz bármelyikhez amelyik szerinted jobb neked, a második évben már csak a gyártóhoz, ha a kereskedőtől csak 1 év jótállást kaptál.
-
Raymond
titán
válasz
-Solt-
#32100
üzenetére
Kosz, nem volt kedvem a "jotallas" vs "garancia" leiras utan kutakodni megint, alltalaban ezen hasal el mindenki mert egynek veszi. A lenyeg viszont az hogy a gari 2 ev, mindegy kin keresztul. Ja es ha mondjuk nem letezik az elado de meg nem telt le az 1 ev akkor meg a gyartonak kell vele foglalkozni. Szoval 2 ev minimum valamilyen modon.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- Lexus, Toyota topik
- Több száz játékban kezdi meg karrierjét az FSR Redstone
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Autós topik
- Le Mans Ultimate
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S21 FE / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Samsung Galaxy S23 / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Samsung Galaxy S20 / 8/128GB / Kártyafüggetlen / 12HÓ Garancia
- Samsung Galaxy S20 Ultra / 12/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- iPhone 15 Pro Blue Titanium 128GB (Akku 88%)
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 5050 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Karácsonyi Akció! Apple iMac 19.2 i5-8500 Radeon Pro 560X 4GB 16GB 256GB SSD 21.5" 4K Retina
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! (vapor chamberrel)
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Zalman Z1 PLUS Cooler Master 700W
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



infó.
házat és meglepő vagy nem meglepő módon, nem működött az előlapi USB 3.0-nak mondott port, csak 2-s módban, ha már 2.0-ra vagyok kényszerítve. gondoltam előkapom a Rift érzékelőhöz vett USB 2.0-s hosszabbító kábelt (kb. 5m) és kiegészítve Samsung teló USB to USB c kábelével "Linkeztem" egyet. A könnyebb és hosszabb kábel komfortosabb volt, mint a 3.0 (3m) vastag link kábel.

Majd utána nézek a DLSS integrálásának is. Főleg az olyan kérdések érdekelnének, hogy pl egy Unreal Engine x.x támogatja-e a DLSS2.1-et és ha igen akkor még külön beépítésre van-e szükség a játék oldalán vagy az engine része és akkor már lehet-e örülni, ha egy UE címet bejelentenek.



