-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
MlbMatic
tag
válasz
kiskuplung #12095 üzenetére
koszi,,, erre nem is gondoltam,,,,,,mellesleg nekem ugy nem megy, csak a monitoron idnul el
-
#45997568
törölt tag
Sziasztok, korabban irtam, hogy tervben van egy szemvizsgalat es egy esetleges lehetoseg az amblyiopiam helyretetelere.
Ma reggel sikerult is eljutni a vizsgalatra, itt UK-ben ket helyen van, York (eszak) es Stoke-on-Trent (kozepfolde - midlands
). Egy helyi szemeszorvos vegzi a vizsgalatot, illetve a szoftver kalibralasat.
Az elso 20 percben atbeszeltuk a helyzetemet, miota vagyok szemuveges, voltak-e esetleges mutetek, hol tartok most. Ezutan csinalt egy standard es egy 3D latast felmero vizsgalatot, megallapitotta hogy a bal szemem enyhen kepes a sztereo latasra, de ez jo jel, mert nem 0-rol indulok. Teljesen normalis a doktor, segitokesz es latszik hogy jo szakember.
A vizsgalat masodik fele az a VR szoftveres felmeres es kalibralas volt. HTC Vive-on teszteltem a szoftvert, itt megallapitotta melyik jatekok (mert jatszani kell hogy fejleszd a szemed - illetve hogy az en esetemben fejleszd az agyad szem feletti kontrolljat - a szem mozgato izmok nalam rendben vannak, am a szemet nem hasznalja az agy terlatasra csak ha nagyon muszaj)
4 fele jatek van, az elso egy kosarlabdas, a gep dobalja feled a kosarlabdakat, az orrodbol no ki a kosar es el kell kapni a lasztikat. Kulonbozo beallitasi lehetosegek vannak, nehezsegi fokozatok, ez jol ment, szoval erre nincs szuksegem.
A kovetkezo egy arkanoid tipusu jatek 3D-ben, ahol a kezeddel kell a labdat iranyitva a teglakat eltalalni.
A harmadik egy szappanbuborekos, ahol a buborekok a terben lebegnek es el kell kapni oket.
A jelenleg utolso meg egy urhajos "csojatek" ahol a hajodat kell a karikakon szepen atvezetni, kulonbozo feladatokat megoldva.
Tovabbi jatekok jonnek hamarosan. Allitolag
Elso hallasra nem tunik nagy bummnak, am itt pont az a lenyeg, hogy ravegyuk az agyat hogy az elhanyagolt szemet szepen el kezdje hasznalni es a ket kepet (a ket szembol) osszeszinkronizalja. ezt ugy eri el hogy a gyengebb (nalam ez a bal) oldalra teszi a kulcsfontossagu reszleteket, ezaltal az agy ra van kenyszeritve, hogy a siker vegett onnan gyujtse be az informaciot, igy elerve azt hogy kialakuljon a 3D latas, a lazy eye is elkezdjen dolgozni, vegre, 3X ev utan...
Nem a reklam helye, am akit erdekel itt az oldal, itt meg tudod nezni hol a legkozelebbi szemeszet aki ezzel foglalkozik.
A piszkos anyagiakat sem hagyom ki, az elso alkalommal 100£ volt a vizsgalat es a szoftver licensz ara, ezek utan jelenleg 50£ havonta amig helyre nem jon a dolog vagy abba nem hagyom. Hogy ez sok vagy keves mindenki maga dontse el, en ugy vagyok vele hogy ha 38 ev utan sikerul helyrehozni a latasomat 3D-re akkor semmiseg. A doktor latja az accountomat es napi rendszereseggel ellenorzi hogy haladok, amikor mar jol megy egy szint, akkor emel a nehezsegen, 6-8 hetente meg elkocsikazok ujra szemelyes kontrollra.
Miutan hazaertem itt vart a regisztracios level, beregisztraltam, leszedtem a progit, nemsokara jatek jon
Napi 15p, esetleg 2x15p ajanlott, ezutobbi eseteben reggel 15p, este 15p.
A jelenleg tamogatott rendszerek:
Oculus Rift, HTC Vive, and Samsung GearVR, a Google Daydream is hamarosan tamogatott lesz.
Osszesegeben erdekes tapasztalat, mindenfelekeppen adok neki egy eselyt, par honap utan azert valami elorelepest varok, neha visszajelzek.
Udv, rupszi
-
kazmerr
aktív tag
Ha valaki kipróbálná a GORN-t:
https://raithza.itch.io/gorn
Jó működik. Én a full-t megvenném, csak félek szétverem a lakást, mert nincs elég helyem... -
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
kiskuplung #12086 üzenetére
#12087-ból idézve:
"Nekem inkább az ugrótérképpel van vr-ban problémám."Szóval pont ezért írtam ide és nem a joy vagy Elite topikba mert azt gondoltam ott letudnák annyival, hogy "nevezd ki billentyűzetre ami nem fér ki" tehát attól tartok ott olyan javaslatokat kapnék amik megtörik az immerzivitást. Jó lenne olyan kiosztást találni, amivel tényleg nem kell megszakítani a VR élményt azzal, hogy keresgélek az orrom alatt a kis lyukon keresztül. Mondjuk ezt nem tudtam, hogy lehet keybankeket vagy tabokat készíteni módosítókkal vagy hasonlókkal, erre majd rálesek. Bár csak pár órát játszottam az Elite-tel VR-ban de a galaxy mapot sosem tudtam normálisan használni. Biztos én vagyok a béna de számomra teljesen használhatatlannak tűnik VR-ban. Minden esetre köszi a tippeket, ha ráveszem magam a joy vásárlásra legalább lesz valami kiindulópont a gombkiosztáshoz.
-
#54625216
törölt tag
válasz
Dyingsoul #12081 üzenetére
Szerintem csak a megfelelő gomb kiosztást kell levadászni netről, vagy sajátot csinálni. Én pl. xbox kontrollerrel játszom és minden funkciót elérek róla, hála egy jó setupnak.
Kezdőknek (mint én) azért nehéz ez, mert még nem tudod, hogy egyáltalán milyen funkciók vannak a játékban és mennyire fontosak, ezért nehéz eldönteni, hogy mit melyik gombra rakjál. -
válasz
Dyingsoul #12081 üzenetére
Nekem mondjuk komolyabb gázkarom van (X65f gázkar van a T16000M-em mellett), de az Elite pont olyan, ahol pusztán a négy iránygombbal, egy "ok" gombbal és még két gombbal (tabok közti váltás) sok dolgot el tudsz érni csupán úgy, hogy jobbra-balra ránézve aktiválod a szélső kijelzőket. Anno még a Hotas X-el is bőven elvoltam ennek köszönhetően, az "oldalazásra" nagyon szerettem a gázkaron lévő ruddert.
Nekem inkább az ugrótérképpel van vr-ban problémám. -
kiskuplung
őstag
válasz
Dyingsoul #12081 üzenetére
Pont, hogy ha már Elite + joy téma, erre tényleg vannak ám Elite-s és Joy-os topikok is itt
Amúgy meg az Elite támogatja azt, hogy ha több gombot nyomsz le egyszere, akkor ahhoz más funkciót tudsz rendelni. Szóval 1-2 gombot kijelölsz SHIFT-nek, és egy másikkal együtt lenyomva mást rendelsz hozzá.
Így meg tudod sokszorozni a lehetőségeket.Itt vannak példák: [link]
Válaszd ki a Neked megfelelőt, vagy customizálj egyet
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
Tomdriver #12084 üzenetére
Pontosan. Elég a székben ülni, sőt elég ha csak egy szenzor lát téged, mikor a székben ülve Riftezel. (bár igazából úgy is fog látni a másik szenzor is szerintem, ugyebár ha mögötted van szenzor a Rift hátulján is vannak ledek)
Amúgy most találtam meg, hogy az Alzában is akcióban van, a profikat bekérdeztem a joy topikban az árról de ahogy elnéztem itthon nincs sehol olcsóbban persze csak az árukeresőt és az ipont néztem meg. Majd less rá ha válaszolnak, neked is hasznos lehet az infó ha komolyan érdekel.
Szívesen!
-
Tomdriver
őstag
válasz
MlbMatic #12083 üzenetére
de hát nincs is miért.
(#12081) Dyingsoul: Na az már döfi! Az lesz a második jelölt, vagy inkább az első.
Ugye az Elitehez nem kell room scale, elég ha csak székben ülök? Az USB hosszabbítás miatt kérdezem. (bocsi, de még csak a trainingeken vagyok túl, majd nézek videókat is ha lesz egy kis időm..)(#12085) Dyingsoul Köszi a gyors választ!
-
Dyingsoul
Topikgazda
Ha már feljött az Elite + Joy téma: Ti hogy oldjátok meg azt, hogy nem fér ki minden gomb a Joy-ra? VR-ban azért ez a dolog kicsit problémásabb, mivel nem lehet csak úgy rábökni a mellettünk lévő billentyűzetre. Engem ez a gondolat nem hagy nyugodni és ezért sem szívesen adok ki +20-30k-t egy joy-ra. (A T16000M FCS-t néztem ki gázkarral együtt)
-
Tomdriver
őstag
Nem kicsit off, de vagytok itt páran akik játszotok az Elite Dangerussal - van valakinek tapasztalata ezzel a Hotassal, elegendő hozzá?
Amúgy a játék jó, nem bántam meg hogy 18 dodóért sikerült megvennem. -
-
Tomdriver
őstag
Értem, ezek szerint nálad is kevés lehet a Xeon a Vegához.
Persze bekavarhatnak a programok, inkább be kell zárni mindent szerintem. Ettől függetlenül nálam AB folyamatosan megy, de nincs akadás.
Én leválasztom a két szélső monitort is, minél több legyen az erőforrás a VGA-nak. 4790K-s procival nincs gond, 4,7 GHz-en ketyeg, 60.70% között van kihasználva és nem is melegszik. -
Általánosságban:
Minél nagyobb felbontás -> jellemzően gpu limit
Minél nagyobb fps -> jellemzően cpu limitMivel a cpu-nak kell összelapátolnia mindent, ami az adott frame-hez kell, ezen pedig a gpu szüttyög el a komplexitás függvényében, így ha a gpu mondjuk 4K-ban renderel, lehet ebből csak 40-50 képkockát tud másodpercenként kipréselni, és így a cpu-nak is csak ennyiszer kell összeszedni a cuccokat. Viszont ha pl 720p-ben renderelne, akkor nagyon gyorsan végezne a gpu, így azonnal várna új frame-hez adatokat a cpu-tól, az meg bedugul (pláne ha nincs jól többszálúsítva a kód), mert 40-50 helyett 100-200-300x kellene dolgoznia. Ezért is tesztelnek cpu limitet alacsony felbontásban, gpu limitet pedig magasabban. A gpu-val való kapcsolattartás és etetés dx12 és vulkan előtti apik esetében pedig jellemzően egy magon zajlik (max a dolgok összeszedésébe besegít más mag)
Szóval a 2500k egymagos teljesítménye az adott kódban lehet, hogy nem elég stabil 90 képkocka per másodpercre.
-
#54625216
törölt tag
válasz
evitiguF #12070 üzenetére
Mondjuk érthető, hogy ezek a dolgok elsősorban VR-ben jönnek elő.
A VR-nél az élvezhető minőséghez 4K 90fps-t (vagy afelett) kell renderelnie a rendszernek, és akkor még nem beszéltünk magának a játéknak a grafikai beállításairól.
Ha megnézel egy bármilyen vga vagy cpu tesztet, akkor már az egy-két éves hardverek is szenvednek ilyen beállítások mellett. -
evitiguF
senior tag
A 2500k-m tényleg nem mai darab, 2011-ben vásároltam, viszont még ma is megállja a helyét, szükségét nem érzem máshol, hogy nagyon le kellene cserélni. ( persze annak tudatában, hogy a 1070ben marad még potenciál ) ( főleg a beruházási igény ami elrettent egyenlőre, alaplap, cpu, hűtő, ram ~200k
)
Csak VRnál jött elő, és szerencsére itt sem folyamatosan, nem minden játéknál.Hétvégén mindenképp próbálkozom majd, és beszámolok a tapasztalatokról!
-
kiskuplung
őstag
válasz
Tomdriver #12067 üzenetére
Már legalább negyedszerre írjuk le, hogy 2500k procija van.
Az egy GTX1070-es kártya mellé rakva finoman szólva se utal kiegyensúlyozott rendszerre.@evitiguF : hétvégén majd tesztelgess. Én ugyanebben a cipőben jártam mint Te, és én is úgy voltam, mint Te, hogy úgyis csak a GPU számít VR témában.
Mikor megvettem a Riftet, egy 3570k-m volt, egy GTX660-nal, de úgy, hogy már félre volt téve a zseton az új GPU-ra.
Pontosan ugyanazt művelte, mint Neked: a Robo recall szó-szó működött, de a karakterek mozgása már nagyon darabos volt.
Megvettem a GTX1080-at, és azzal nagyon jól elvoltam, és kb. fél év alatt jutottam el oda, mint most Te, hogy pici kis lagok is idegesítettek annyira, hogy inkább beruháztam egy 7700k-ra.
Azóta minden probléma megszűnt, és öröm-boldogság van.Szerk: a ASW-vel tudsz szerintem játszani. A Tray tool kicsit hektikusan működik néha. Próbáld meg a 45 fps-t erőltetni, és attól meg kell szűnnie annak a problémának, amit most érzékelsz (hogy 45 és 90 fps közt ugrál).
-
kazmerr
aktív tag
válasz
evitiguF #12065 üzenetére
Erre én is kíváncsi leszek, mert egy i5-4570--em van, és egy 1070-em... Más területen nem éreztem szükségét a fejlesztésnek. A VR dolgok nagy része is szépen elfut, de haladni kell a korral, és jó lenne tudni merre érdemes indulni...
Egyébként vicces hogy egy 4.5 éve vásárolt CPU-t még nem éreztem eddig szükségét lecserélni... -
Tomdriver
őstag
válasz
evitiguF #12065 üzenetére
Nem akarok csatabárdot kiásni, de nem csak NV kártyáknál jelentkezik ez?
Volt 970, 980Ti-m és gyengébb gépigényű programoknál is észrevettem (pl. iRacing), nem olyan folyamatos a kép, mint AMD-vel. Ez ügyben panaszkodnak most is az ottani fórumtársak, nekem meg most R9 390-em van, ami jóval gyengébb, mégis fuul felbontáson is simán fut a játék, még VR-el is!.
Tényleg ne kövezzetek meg már csak azért sem, mert épp most készülök vissza a zöld oldalra (vagyis nem vagyok AMD fan), de lehet mégsem (csak) a CPU limit a gond.
Ha valakinél AMD kártyánál is jelentkezik ez, kérem jelezze, és akkor megnyugszunk! -
evitiguF
senior tag
válasz
MlbMatic #12060 üzenetére
ennyivel többet jelentene a CPU? ezt nem értem, a 1070-esem kb a az alap 1080-asok alját nyaldossa, úgy gondolnám, hogy a megjelenítéshez inkább a GPU lenne leterhelve. Na meg ehhez ugye az jön hozzá, hogy simán csak a Home felületen jelentkezik már ekkora különbség.
No majd hétvégén elszórakozom vele... -
Bagoly81
aktív tag
válasz
evitiguF #12054 üzenetére
nekem pl a doom vfr nem működik mert akad a kép , szellemképes legalacsonyabb grafikán, és médium grafikán is, lowban proci 30 gpu 30 ban pörög, nem értem én sem ezeket a random akadásokat, pl artikában is .. extrame grafikán, de a hang elvolt csúszva a képhez képes(még sem volt szellemképes) , addig nem is tudott tovább lépni a tutoriálon nekem míg médiumra le nem vetem a grafikát (valamiféle bugnak éreztem) , i7 4930k 1060 6gb , nem tudom sokszor eldönteni proci limit miatt van vagy promaozási bajok miatt, de inkább proci lehet,
-
Tomdriver
őstag
Nemtom volt e már, de ez gondolom megéri ennyiért.
Nem túl bonyolult az irányítása? Gamepadom van hozzá, meg egér és bill - flight stickel jobb lenne?
-
Jolly87
tag
DK2+motion leap kombóval működhetnek a touch-os játékok? Csak be kell a touch helyett kalibrálnom a kezemet a Home-ba vagy esélytelen?
-
Raymond
titán
válasz
Bagoly81 #12058 üzenetére
Gyakorlatilag igen, ha a jatek tamogatja valamilyen formaban akkor mukodik. De nincs standard megoldas az NVworks-on kivul ami csak NV kartyakon mukodik ertelemszeruen es ha jol emlekszek valaki irta hogy a Croteam alltal hasznalt Serious Engine-nek is van sajat megoldasa.
-
Bagoly81
aktív tag
sli-t mióta támogatja az oculus?
-
evitiguF
senior tag
válasz
-Solt- #12053 üzenetére
Semmi ilyesmi nem fut, sőt, alig van valami a gépen, friss install.
Az az érdekes, amit MlbMatic ír, hogy neki alig terheli a gépet (bár nem tudni milyen gép), nekem meg szinte félgőzzel megy már a Home-ban is.
Majd próbálkozom még, aztán ha nem jutok előbbre, akkor tényleg az van, hogy eljárt a gép felett az idő. -
-Solt-
veterán
válasz
evitiguF #12052 üzenetére
és igen, olyan, mintha a követést vesztené el, mintha egy pillanatra beállna a kép
Erre nálam ez volt a megoldás,
kikapcsoltam minden (Aida, EVGA XOC) monitorozó programot... azóta vaj simán fut minden.
Ha nálad is fut a háttérben bármilyen monitorozó program akkor kapcsold ki és nézd meg úgy...
-
evitiguF
senior tag
válasz
-Solt- #12051 üzenetére
az oculus tray tool szépen megmutatja, hogy mikor tapasztalok akadást. Ha a performance-t írattatom ki vele, akkor a bal oldali ábrán 90-es értéket mutat (gondolom fps), no, ez néha lejjebb esik, van hogy csak 87-re, van hogy sokkal jobban, de csak egy pillanatra, és ekkor tapasztalom ezt az akadást. Egyenlőre megbékéltem vele ( egy rövid ideig
) aztán tényleg jön valami gépújítás.
és igen, olyan, mintha a követést vesztené el, mintha egy pillanatra beállna a kép
-
-Solt-
veterán
válasz
kiskuplung #12049 üzenetére
Ja, ez nekem kimaradt!
Nálam ugyanez volt és az oldotta meg, hogy kikapcsoltam minden (Aida, EVGA XOC) monitorozó programot... azóta vaj simán fut minden. Szóval ez szerintem nem CPU gyengeség probléma, mert nálam egy 4770K ketyeg 4.4GHz-n.
-
Picco
addikt
válasz
kiskuplung #12044 üzenetére
en beprobalnek egy 2600k-t 4.4-en (amit majd' mindegyik visz) szerintem eleg lesz, legalabbis tesom nem panaszkodik a 1080-al, igaz csak 60hz.
-
kiskuplung
őstag
válasz
-Solt- #12048 üzenetére
Hát, nem tudom de ezzel kezdte a kérdését : "az Oculus Home-ban a szobában állok, és szépen lassan fordítom a fejemet, kinézek magamnak egy objektumot, ami kellően nagy ( függöny, egy nagy kép, a kandalló) akkor a fej mozgatására minimálisan, de olyan mintha kicsit összemenne-megnyúlna az objektum"
Ez alapján + az adatlapja alapján (a 2500k egy közel 8 éves proci), szerintem rövidre zárható a téma.
-
-Solt-
veterán
válasz
kiskuplung #12047 üzenetére
Attól függ milyen akadás... (ezért kérdeztem rá) ha az ami nálam is volt, hogy olyan mintha a követést veszítené el egy pillanatra, akkor az nem a "gyenge" CPU miatt van.
-
-Solt-
veterán
válasz
kiskuplung #12044 üzenetére
Ez nem válasz arra, hogy milyen akadásokat tapasztal!
-
#54625216
törölt tag
válasz
szente #12040 üzenetére
Úgy értem, hogy ha teljesen az asztal mögött van, akkor könnyen eltakarhatja a kamera képét a monitor vagy az asztal maga. Túlságosan az asztal elé sem érdemes rakni, mert a szenzornak kell kb. 40cm távolság, hogy normálisan működjön, azaz ha oadülsz az asztalhoz, akkor túl közel kerülsz a szenzorhoz.
Az asztal peremétől befele 15cm-re már jó, mert a szenzornak elég nagy a látószöge, és így akkor is rálát a kontrollerekre, ha azokat közvetlenül az asztal elé rakod a földre.
Amúgy hogy a falon vagy a plafonon van-e az már mindegy (ha nem túl nagy a szoba belmagassága). A lényeg, hogy lehetőleg ne kerüljön semmi a szenzor és a hmd közé, ami kitakarhatja a képet. -
evitiguF
senior tag
válasz
kiskuplung #12038 üzenetére
A baj az, hogy tényleg ilyen vagyok én is, úgyhogy csak idő kérdése...
viszont amit észrevettem most, hogy a klasszikus nézet sokkal kevésbé terheli a gépemet, nem tudom, hogy játék alatt ez befolyásol-e vagy csak én gondolom úgy, hogy jobb, de a klasszik nézettel kevésbé veszem észre a jelenséget.
Feladatkezelőben az értékek:
Classic - CPU 30-35% GPU 15%
Új Oculus Home - CPU 50-55% GPU 55%A Tray toolnál hiába váltottam át 45-re, a játékokban ugyanúgy 90-es értéket mutatott.
-
kiskuplung
őstag
válasz
kiskuplung #12035 üzenetére
Szívesen, majd írd meg, hogy jobb lett-e.
A rossz hírem az, hogy én is így jártam mint Te: az elején húb@z, ez nagyon jó!
Aztán meg ahogy fokozatosan hozzászoksz, kiszúrod az ilyen hiányosságokat. Szóval mikor is veszed meg Te is a 7700/8700kt?
-
evitiguF
senior tag
válasz
kiskuplung #12035 üzenetére
most futtattam tesztet face your fears és bullet trainnel,
face your fearsnál bal oldali 90-en állt, jobb oldali 50-60-as érték körül mozgott
bullet train: bal oldali 90-en, néha (3-4alkalom) 45ön, jobb oldali 10es érték alatt pirosban.
feltételezem a headroomnak minél magasabbnak kell lennie, annál jobb.
érdekes, hogy decemberben ezt nem éreztem ennyire, vagy az újdonság varázsa volt, vagy az azóta lévő intel mizéria fogja vissza a gépet
Megnézem még robo recallt is így, aztán pedig az erőltetett 45fps-el, ahogy javasoltad!Köszönöm!
-
kiskuplung
őstag
válasz
evitiguF #12033 üzenetére
Én egy i5-3570k-t cseréltem le a Rift miatt, mert akadoztak a cuccok, nagyon durván visszafogta az gtx1080-at.
Nézd meg a performance headroomot a tray toolban.
Szerintem Te azt érzékeled, amikor bekapcsol az ASW, és 90 és a 45 fps közt ugrál.
A tray toolban be tudod kapcsolni, hogy mindig erőltesse a 45fpst, és ezzel remélhetőleg megszűnnek a gondjaid. -
evitiguF
senior tag
válasz
kiskuplung #12031 üzenetére
Köszönöm szépen!
Kitöltöttem az adatlapomat, most már ott a gépem, hogy min próbálkozom.
Robo Recallt nem piszkáltam, úgy fut, ahogy feltelepítette az Oculus Store. -
szente
addikt
válasz
aerosmith #12027 üzenetére
Haverjával berendeltette külföldről a Rift-je mellè, csak mire ide èrt kirabolták neki a lakást Rifttel együtt. Úgy hogy nem került felhasználásra. Mondjuk kb hihető, mert a szenzoron mèg gyárilag volt feltekreve a kábel ès ahogy nèztem amivel össze volt fogatva a kábel, nem egyszerű a gyári állapotra vissza ragasztani. Meg tènyleg újnak nèz ki.
Persze, szőnyeg alatt gondoltam a kábelt. -
kiskuplung
őstag
válasz
evitiguF #12026 üzenetére
Persze, innen tudod letölteni : [link]
Itt pedig van hozzá tutorial : [link]
Sok egyéb mellett be tudod kapcsolni, hogy mutassa a headsetben a játék alatt, hogy mennyi FPS-sel megy, és hogy mennyi kapacitás van még a gépedben (headroom).
Valahogy így néz ki : [link]
Még mindig nem írtad meg, hogy milyen géppel próbálkozol, és milyen beállítások mellett a Robo recallal.
A legújabb nVidia driver jó, korábban volt egy olyan ami pont ilyen hibát okozott, amilyet Te is tapasztalsz. [link] -
evitiguF
senior tag
itt valami driver probléma lesz, Robo Recallban mikro akadásokat tapasztalok, kicsit megáll a kép, megugrik...
meg kellene találni, melyik nvidia driverrel volt jó decemberben, mert akkor ezt tutira nem tapasztaltam, a gép hardverei ugyanazok, most még jobban kellene mennie, mert egy teljesen szűz win van fent. -
aerosmith
őstag
válasz
szente #12025 üzenetére
Kéz alól hogy? Valaha fel volt telepítve? Mert akkor arra az accountra lett beaktiválva, elkérheted az eladótól ha odaadja. Ha meg sose lett feltelepítve akkor első installnál fel kellett volna az ingyenest ajánlania vagy a libraryban benne kellene lennie.
Szoba: a padlóban fogod elvezetni a kábelt a ketteshez vagy szőnyeg alatt? mert másképp rá fogsz lépni és esés lesz belőle.
-
evitiguF
senior tag
válasz
kiskuplung #12024 üzenetére
ez a tray tool számomra még ismeretlen, kaphatok egy kis felvilágosítást?
-
szente
addikt
válasz
PixAlan #12022 üzenetére
Kéz alól vettem, de elvileg új. A srác nem tudott róla (elmondása szerint), hogy jár hozzá játék.
Na felskicceltem egy újabb szoba tervet, a délután beszéltek alapján:
Ha a számítógépet átrakom a kanapé jobb oldalára, akkor nyerek néhány métert.
A kettes szenzor USB 2-ről menne a 3-as 3-ról és az egyes is 3-ról, ez már hosszabbító nélkül.
A kettes szenzorhoz talán pont elég lesz az 5m, ha az előlapi USB-be dugom.
Bár ahogy olvasom a Rift USB-je gyárilag 4m hosszú, ahhoz nem is kell talán toldás.
Szóval így elvileg csak egy db USB 3.0 hosszabbító és egy db USB 2.0 hosszabbító kell.Így szerintetek ok?
-
kiskuplung
őstag
válasz
evitiguF #11990 üzenetére
Én is tapasztaltam ezeket, amiket írsz. A betöltést követő darabosságra az volt a megoldás, hogy vettem egy külön VR-nak szánt SSD-t. A másik jelenség pedig engem arra emlékeztet, amikor még videókártyacsere előtt voltam, és nem bírta a gép. Bár demokkal ez nem nagyon jött elő, szóval mégiscsak az lesz amit Raymond mond. Azért az Oculus tray toollal meg tudod nézni, mennyi kraft van még a gépedben.
-
szente
addikt
válasz
s:zozo #12019 üzenetére
Be regisztráltam egy Touch-ot, de csak a Luckys Tale-t kaptam meg.
Vagy nem tudom, hogy beregisztráltam e, csatlakoztattam a szenzor a géphez és csináltam egy Oculus acc-ot, lényegében végig mentem az Oculus setupon. Mivel nem volt az összes eszköz csatlakozva, csak egy szenzor, így végig nem tudtam megcsinálni. Lehet ez a probléma? -
szente
addikt
Villám kèrdès, mert most nincs sok időm a netet bújni:
Az ingyenes játèkokat csak Rift+Tuoch vásárlása esetnèn lehet bezsebelni, vagy járnak külön a Touchhoz is?
Hogyan kapom meg őket? Ocolus accot már csináltam, egy Touch-al ahol csak egy játèkot kaptam. Igazából a Robo Recall ami vonz.Köszi!
-
-
Raymond
titán
válasz
szente #12000 üzenetére
A Rift-nek (maga a HMD) eleg a 2.0 is, nem sokat visz at. Az ok amiert 3.0-at ajanlanak es ajanlottak az elejetol a latency. Az egy 3.0-as controller-el amit hivatalosan is tamogatnak biztosan OKs, mig ha USB2.0-at irtak volna ott 10+ eves cuccok is siman belefernek es problemas lenne konkretizalni mi nem jo es miert. Egy normalisabb aktualis alaplapon levo USB2.0 viszont siman eleg hozza.
Szerk: bovebben - lenyeges mennyisegu adatot a szenzorok kuldenek mert azok 1280x960 monochrome kepet kuldenek a PC-he. USB3.0 kapcsolat mellett komprimalatlan RAW, USB2.0 mellett MJPEG. A HMD minimalis forgalmat bonyolit le (IMU es sync adatok), annak nem kell nagy savszel.
-
szente
addikt
válasz
PixAlan #12011 üzenetére
Nem szeretnék Vive-ot. Ahogy itt olvastam az Oculusnak jobb a támogatottsága, illetve ha nem jön be, akkor talán könnyebben el tudom adni, stb. A 3. szenzorom egyébként már meg van és egy kis szerencsével elég olcsón megúsztam. Igazából az volt a mondandóm lényege, hogy szeretném minél olcsóbban megúszni persze úgy, hogy működjön is rendesen. Csak pl feleslegesen nem veszek USB 3.0 hosszabbítót oda, ahova az olcsóbb 2.0 is elég, talán picit át tudom rendezni a szobát, hogy ne kelljen annyi kábel stb.
-
PixAlan
aktív tag
válasz
szente #12007 üzenetére
Amúgy esetleg vive ezen a ponton? Azzal kikerülhető a hosszabbítós menet, szóval lényegesen kevesebb fejfájással jár, persze megvannak a saját gondjai cserébe(pl az ára
mondjuk mire megszerzed itthon a 3 szenzort+hosszabbítót+usb kártyát már majdnem ugyan ott vagy, csak még szenvedtél is vele)
-
kiskuplung
őstag
válasz
Dyingsoul #12006 üzenetére
Az USA-ból rendelthez is számomra ismeretlen 2.0-s kábelt adtak, 5 méterest.
De ha megnézem az Oculus blogot, akkor kiderül, hogy ez pont az ajánlott márka(Monoprice) (és aktív). -
proci985
MODERÁTOR
válasz
Tomdriver #12002 üzenetére
hat a te negyedik monitorod helyen nekem egy Szabó Vladimir rezkarc van
egyebkent hasonlo, 2008 ota kiserleteztem ket kijelzon emulalt harom kijelzovel (GTR evolution), 2011 ota harom kijelzom van, 2012 ota harom egyforma is, de jelenleg kb csak VRezek miota
megvanmegjott hozza a facial interface.mondjuk melora a harom kijelzo meg mindig verhetetlen, ugyhogy a jelenlegi setup marad.
-
szente
addikt
válasz
aerosmith #12005 üzenetére
Arra is gondoltam, hogy a számítógépasztalt átrakom a kanapé jobb oldalára, akkor ott nyernék pár m-t és akkor lehet, hogy elég lehet az 5m is a bal alsó szenzorhoz.
Kicsit muszáj valahogy fillért b*sznom, mert úgy indultam neki a projektnek, hogy veszek egy Rift-et 130-ért használtan és boldogság. Aztán ahogy tovább olvastam, úgy nőttek a költségek (hosszabbító, plusz szenzor, nincs használtan Rift, szenzorhoz tartó, kutyafüle) és így lett a 130.000 Ft-os VR-ből lassan már 200.Aztán az egész onnan indult, hogy csak kipróbálni akarom, hogy milyen és ha nem jön be, akkor tovább passzolom lehetőleg minél kevesebb bukóval. Persze, most már látom, hogy ha azt akarom, hogy jó legyen, akkor muszáj rá még áldozni, de azért valami egyensúlyt kellene találnom, hogy ne szálljak el annyira.
2.0 5m-ben tudsz ajánlani valami tutit?
Aztán este méregetek egy kicsit és jövök majd véglegesíttetni a setupot.
Bocs, hogy lenyúltam a komment helyedet!
Dyingsoul:
Akkor ezek szerint ez nem olyan kényes pont, mint a 3.0-nál? -
aerosmith
őstag
válasz
szente #12000 üzenetére
Nekem 2db 3.0ban van de a hosszabbítás miatt 2.0nak érzékeli és azzal a sávszéllel megy.
3ik 2.0ban van. Nem találtam itthon olyan 10m usb hosszabbítót ami vinné a 3.0t.2x5m hosszabbítással szivni fogsz. Először is aktivot nem lehet hosszabbitani úgy a passziv meg nem fogja átvinni.
ja és gratula a 12000. take-hez én akartam behúzni de elfelejtkeztem róla.
-
Tomdriver
őstag
válasz
proci985 #12001 üzenetére
Neobarokk asztal fölé antik tűgoblein való, nem monitor!
A három monitor most már nálam is csak munkára maradt meg, VR-óta be sem kapcsoltam egy játékhoz sem.
(#12000) szente: nem tudom melyik érzékenyebb az adatátvitelre, de talán a 3.0. Én azt hagynám a rövidebbnek, hátulra meg tenném a 2.0-át összetoldva (10m-es kábel nincs?)
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszeru GIGABYTE G5 - 15.6" FullHD 144Hz - i7-13620H - 48GB - 1TB - RTX 4050 - Win11 - 1,5 év gari
- Eladó garanciás,új állapotu projektorom kihasználatlanság miatt!
- Acer Nitro V ANV15 - 15.6"FHD IPS 144Hz - i5-13420H - 16GB - 512GB - Win11 - RTX 3050 - 2,5 év gari
- GIGABYTE GeForce RTX 4060 EAGLE OC 8G (GV-N4060EAGLE OC-8GD
- TP-Link Archer AX73 AX5400 Router
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE VEGA 64 8GB HBM2 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged