-
Fototrend


Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
titán
válasz
klykkly
#58024
üzenetére
A verziok mindegy. Mar az elejetol fogva ez van:
1) forced update
2) decoupled feature managementEgyebkent olvastam olyat is hogy a Chromecast support eltunese hiba es majd javitva lesz. Nem igazan kovetem a temat ugyhogy nem tudom mi az aktualis konszenzus (mindenkinel eltunik vagy mindenkinel visszajon), de a helyzet ugyanaz lesz mindenkinel elobb utobb fuggetlenul attol milyen fw verzio van a HMD-n.
-
Raymond
titán
válasz
klykkly
#58022
üzenetére
A nagy verziok (V60, V59, Vakarmi) csak egy dolog, a Meta kapcsolgatja az egyes feature-oket kulon kulon is. Az hogy ket eszkozon ugyanaz a firmware verzio van nem jelenti azt hogy ugyanaz a feature set is. A kovetkezo hetekben eltunik a Chromecast support arrol is ahol most meg megy.
-
a2d2
addikt
válasz
klykkly
#27049
üzenetére
Na jól van, akkor ezt én is behúzom már. Régebben is szemeztem már vele de akkor elmaradt.
@csavaros01: elég bátran belevágtatok akkor ebbe a 2 Questbe. Viszont ha úgy nézzük szerencsétek van mert 20$-ból megússzátok akkor a dolgot és tudtok multizni

De én első körben letölteném az ingyenes Pavlovot Sidequestről próbálgatni a dolgot.
(Egyik munkatársam tolja, azt mondja hogy teljesen jó. Majd kipróbálom én is, de annyira nem vonz engem a multi).
Vagy innen valamit: [link] -
#54625216
törölt tag
válasz
klykkly
#18006
üzenetére
A használt árak is az alapárakat követik, azaz ha találsz olcsón vive-ot, akkor annál olcsóbb rift-et is találni fogsz.
A vive-nak ettől még van értelme, de szvsz csak akkor, ha a játéktered nagyobb 3x3 méternél. Ott már kijön a lighthouse követés előnye az usb kamerákhoz képest.
Minden más esetben szvsz nem éri meg az árkülönbséget, mert a képminőség nem jobb, a szoftver felhozatal meg valamivel gyengébb. -
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
klykkly
#18002
üzenetére
"Persze az benne van hogy nekem VIVE em van. Ami azért sokkal kevésbé használja a CPU-t a követésre."
Ez az elmélet. A gyakorlat pedig a következő: Rift esetében meg van adva egy hivatalos minimum rendszer igény. Ezt úgy alakították ki, hogy aki olyan hardverrel rendelkezik, ami megüti ezt a minimumot, az Oculus store-os játékok 90 fps-el fognak futni, mivel oda csak olyan játékokat engednek be amiket optimalizáltak annyira, hogy a minimum hardverként megadott rendszeren tudja is tartani a 90 fps-t.
Hasonló ellenőrzés gondolom van a viveportban vagy steamen is. Mivel mindkét HMD-nek ugyanaz a CPU követelménye, ezért nem gondolnám, hogy a Vive-nak kisebb lenne a CPU igénye annyival, hogy amiatt többet költene valaki Vive-ra ahelyett, hogy azt a többletet inkább gépfejlesztésre költené. Mert ugye a Vive még mindig 600 Euró, a Rift pedig 400...
Ha gyenge a gépe valakinek VR-ra nem az a megoldás, hogy Vive-ot választ, hanem abból a cirka ~60 ezer különbözetből akár fejlesztheti a gépét.
Innentől kezdve persze lehet azon molyolni, hogy hol mennyibe kerül de felesleges. Ahol drágább a Rift, ott a Vive is drágább. Ha nem, ott valami nem kóser mert én a hivatalos fogyasztói árakat írtam és a különbségnek a webshopokban is látszania kell.
Más indok miatt lehet valaki jobban húz a Vive felé, nem akarok senkit eltántorítani a Vive-tól. De azért választani a Vive-ot mert gyengébb gépe van szerintem nettó butaság. Szóval lehet Vive-ot választani Rift helyett, de ne azért, mert "gyenge a gépem"...
-
klykkly
tag
válasz
klykkly
#18001
üzenetére
Persze az benne van hogy nekem VIVE em van. Ami azért sokkal kevésbé használja a CPU-t a követésre.
Valszeg nem mindegy hogy 3db USB3 on jön a több megabites video adat amiből realtime ki kell számolni a pozíciókat.
vagy egy USB2-ön kiolvasni pár byte ot a buszon mivel a VIVE saját erőből számolja a követést.
Lehet rift hez kevés lenne a gépem (gépünk)érdekes lenne egy ilyen irányú összehasonlító teszt.
-
-
-
válasz
klykkly
#17484
üzenetére
Azért ez így ebben a formában nagyon nem igaz.
A Samsung Oculusa például teljesen korrekt egy S6-al is már.
Arra mindenképpen jó, hogy az ember eldönthesse, hogy akar-e ebbe több pénzt szórni, vagy köszöni, nem kér belőle.
Nekem pl soha nem lenne Rift-em, ha ez S7 edge-hez nem kaptam volna egy szemüveget ajándékba, és nem tudtam volna ezt nyüstölni egy kicsit.
Jobb a rift ez nem kérdés, de közel sincs akkor difi köztük, hogy "gyerekjáték"-nak nevezzük. -
klykkly
tag
válasz
klykkly
#17461
üzenetére
Nálam most a modolt lencse miatt az adapter kb 5 mm-el közelebb hozta a lencsét a szememhez de maga a beállítás így is minimumon van. tehát simán távolíthatom még a lencsét a kijelzőtől csak akkor tekernem kell a szem lencse távolságon.
azért van mit bohóckodni ezzel
, ha már a tartalom kevés ....... -
Raymond
titán
válasz
klykkly
#17459
üzenetére
Nalam a Rift-el csak nagyon keveset tudom beljebb nyomni hogy meg "jo" legyen. Ha kiveszem a faceplate-et akkor latom a kijelzok szelet. Az lenne meg talan a max ha az eredeti (release verzio) szivacsbol az egyik reteg nem lenne ott. Talan a vastagabbik, az meg elmenne. Mindegy amugy mert mar egy ideje a vrcover basic van rajta.
-
klykkly
tag
válasz
klykkly
#17454
üzenetére
mentés menete:
Plug in your HMD, turn on the lighthouses, run steam.
Go to this folder:
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\SteamVR\tools\lighthouse\bin\win32>
Run lighthouse_console.exe, it will put you into a shell with prompt of:lh>
Then save your current config, for me I had to do:downloadconfig 1
This puts the original file at: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\SteamVR\tools\lighthouse\bin\win32\1"1" nevű filet elrakni biztos helyre !!!!!!! utána mehet a móka de ez már mélyvíz ÓVATOSAN reszelgetni !!!!!
-
Raymond
titán
válasz
klykkly
#17447
üzenetére
"Ráadásul az egész pakkot vinni kell nem csak a kontrollert."
Ez mondjuk szivas, az Oculus is ezt csinalta az elejen - mindent vissza kellett kuldeni ha problema volt. Aztan meg 2016-ban felvettek egy embert akinek van fogalma errol es az rendbe razta a dolgokat

A problema ezzel nem is az hogy sokaig tart es hogy maceras hanem hogy nem a sajat cuccodat kapod ilyenkor vissza es egy rossz kontroller miatt egy olyan refurb HMD-t kapsz ami roszabb mint a tied volt az idegesito lehet. Ez tobb embernel elofordult, azert vagyok en is ugy hogy ha a Rift-en elojon a "fules nem szol" problema akkor inkabb drotozok itthon vagy ha az nem megy hasznalok kulso fulest. Igy legalabb tudom hogy a display (szin, mura) kalibracios es lencse problemak nelkuli HMD-t hasznalom tovabra is, nem esetleg valami osszekarcolt az egyik szemnel mas arnyalatokat produkalo csere cuccot.
-
zsolti_20
senior tag
-
Raymond
titán
válasz
klykkly
#17444
üzenetére
"nem igazán értem a dolgot. A tervezők nem néztek bele mikor kész lett a cucc? érdekes"
De beleneztek, csak nem olyan egyszeru a helyzet. A FOV es a sweet spot az egyen fej/arcformajatol es a szemek elhelyezkedesetol fugg. Ezert nem lehet "kotelezo" mod, mert lehet hogy valakinel nem csinal semmit vagy epp rosszabb lesz a helyzet mert tul kozel kerul a lencsekhez, nem helyezkedig az orrara rendesen es nyomja, az arccsont miatt problemas a HMD pozicionalas stb.
A Vive-nal a legnagyobb FOV akkor van ha a szem 8-12mm-re van a lencsektol. Ennel kozelebb akkor se lenne ertelme ha nem lennenek valakinek szempillai mert ott max a display szeleit latod, a FOV mar nem lesz nagyobb.
A Vive-os reddit alapjan a GearVR mod nagyon elterjedt, de amit te irsz hogy "SW oldalról is lehet masszírozni" az szerintem inkabb a kotelezo kategoriaban van a lencsek csereje utan. A szeleken jelentkezo distorsion azon kivul hogy kiuti az immersion-t meg pluszban szeduleshez es fejfajashoz vezet a legtobb esetben.
Szerintem is nagyot dobhat a Vive-on ez a ket mod, de tenyleg egyenfuggo, a vekonyabb szivacs lehetoseget a legegyszerubb kiprobalni a standard leveletelve. Ha szivacs nelkul jobb lesz a kep es a FOV akkor lehet takolni vagy venni vekonyabbat, ha nem akkor vissza az eredetit. Ez vagy semmibe vagy nagyon kevesbe kerul. A GearVR mod munkaban es penzben is tobb, de itt a penz nem annyira veszes a Vive arahoz kepest, inkabb a munka nehezsege es a gari vesztese ami problemasabb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardvergyűjtemény, avagy amikre büszkék vagyunk!
- Napelem
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Derült égből villámcsapás: vége a Ford elektromos kalandjának
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen házat vegyek?
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
- HP ProBook 640 G8 laptop, i3-1115G4, ajándék egér és táska
- Lenovo ThinkPad X13 G2 13.3" -50% AMD Ryzen 5 Pro 5650U Hexa-core 16GB 512GB SSD FHD
- Gaming PC - R5 9600X,RTX 5070 12GB,32GB DDR5,1TB NVMe,850W
- Ultra PC - R7 7800X3D,RTX 5080 16GB,32GB DDR5,1TB NVMe,1200W
- Uhh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- Xiaomi Redmi Note 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- Jackson elektromos gitár
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Mini 128GB Starlight-1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS4183, 100% Akkumulátor
- 3db - Dell Alienware 18 Area-51 AA18250 18" - Intel Core Ultra 9 275HX, 64GB, 2TB SSD, RTX 5090
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest




Dyingsoul
