Új hozzászólás Aktív témák
-
XaraX
addikt
Habár nem tőlem kérdezed, azért leírom..
Régi történet, de idevaló, azt hiszem.
Vettem egy LG 24" monitort anno, hazavittem, kicsomagoltam, beüzemeltem.
A monitorból éles magas hangú sípolás jött, kivéve, ha minimum 95 és 100 % között volt a fényerő.
Mivel szombaton történt a vásárlás, így már bezárt a bolt, csak hétfőn tudtam visszavinni.
Panaszomat előadva csodálkozva néztek rám, de azért hajlandóak voltak kipróbálni.
"Természetesen" semmi rendellenességet nem tapasztaltak a működésében, holott félsüketnek kellett lenni ahhoz, hogy valaki ne hallja.
A megállapítás az lett, hogy biztos nálam van a hiba az otthoni villamos hálózatban, vegyek egy zavarszűrös elosztót, és minden rendben lesz.
Megtettem, hazavittem, és minden maradt a régiben.
Másnap visszavittem, már mérgesen néztek rám, amikor megláttak.
Mivel mereven elzárkóztak minden további intézkedéstől ügyemben, még a boltból felhívtam az LG ügyfélszolgálatát.
Elmondtam, mi a panaszom, mire egy nagyon kedves hölgy a vonal túloldalán közölte, hogy a boltnak nincs joga elutasítani a panaszomat, ha csak nem tetszene nekem, akkor is kötelesek lennének cserélni.
A végén közölte, adjam át a telefont a "kedves" szervízesnek.
Nem tudom mit beszéltek, de leginkább a szervízes csak hallgatott, néha egy bizonytalan igent közbeszúrt.
Visszakaptam a telefonomat, és közölte, hogy akkor cserélik.
De mivel ugyanilyen nincs, egy másfajta LG-t tud csak adni.
Belementem, legyen, némileg olcsóbb volt, amit "természetesen" nem kaptam vissza, válasszak valami terméket abban az árban, ebbe is belementem.
Nem nagyon néztem, mit adott, eléggé mérges voltam, hogy egy nyavalyás monitor vásárlás miatt már harmadszor kellet beautóznom a városba.
Hazaérve kicsomagolom, megnézegetem, és kiderült, hogy 23" monitort kaptam.
Nem kicsit ment fel a vérnyomásom, igaz, ez az Én hibám is volt, nem néztem meg a boltban, mit adnak.
Vissza a bolt, nekem ez nem kell, kérek egy 24-es monitort, vagy a pénzemet.
Nincs 24-es, csak rendelni tudnak, ki tudja mikor jön meg, pénzt nem adnak vissza...
Ezen azért kiakadtam eléggé, de Ők nem adnak pénzt semmiképpen.
A vége az lett, elhoztam a zúgó monitort már csak azért is, de ugye ez drágább volt.
Vittem a terméket is, amit az árkülönbözet levásárlásának fejében kaptam, de azt már nem vették vissza, fizessem ki a különbözetet készpénzben.
Nem nagy összeg volt végülis, egy 3k-s billentyűzet gyakorlatilag, de ....
Na mindegy, kifizettem, elhoztam a monitort.
Ki sem csomagoltam, megvártam, hogy leteljen a 3 nap, vittem a CHS szervízbe.
Ott másnapra megállapították, hogy a monitor hibás, nem javítható, csere.
Tiszta happy voltam, végre lesz monitorom.
De nem így lett.
A CHS-ben nem kaptam másikat, csak egy csereutalványt, amit a vásárlás helyén tudok beváltani.
Pont ott voltam, ahol kezdem.
Hívom a boltot, van egy ilyen utalványom, megyek a monitorért.
Mire válaszként megkapom, hogy nincs ilyen készleten, rendelni kell, de az utalványt be kell vinnem ahhoz, hogy rendeljenek.
Újból LG ügyfélszolgálat, elmondom panaszomat, amin már ott is kiakadtak, hogy mit képzelnek ezek.
Közölték, a csere utalvány konrétan arról szól, hogy vagy adnak azonnal, vagy vissza adják a vételárat.
Újból bekocsikáztam a boltba, fölvértezve ezen információkkal.
És Én hülye, hagytam magam rádumálni, hogy másnapra ott lesz a monitor.
Másnap mentem érte, és természetesen nem volt.
Megrendelték, de bizonytalan a beérkezés ideje.
Nem egyedül voltam, hanem a feleségemmel, aki munkájából kifolyólag tökéletesen tisztában van a joggal, és fejből vágja a paragrafusokat.
Innentől Ő intézte a dolgokat, röpködtek a paragrafusok a levegőben, különböző kártérítések megfizetésére irányuló perek kilátásba helyezése, és furcsa módon honnan, honnan nem, azonnal ott termett egy 24-es LG monitor, ami csak annyiban tért el az eredetileg vásárolttól, hogy rendelkezett HDMI bemenettel is.
A végén annyi nem hangzott el, hogy elnézést a kellemetlenségégért, vagy hasonló.
Nagy duzzogva kiállították a papírokat, és visz lát.
Kissé hosszú történetem 3 szereplője közül az LG és a CHS korrekt és gyors ügyintése, míg a Useres minősíthetetlen hozzáállása azt hiszem, nyilvánvaló.
Mint írtam az elején, nem mostani történet, de engem azóta sem, és ezután sem fognak a boltban üdvözölni többet, ez egészen bizonyos.
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Blu-ray lejátszók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen videókártyát?
- Fujifilm X
- Suzuki topik
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen NAS-t vegyek?
- További aktív témák...
- Seasonic 650W 80+ Gold félmoduláris tápegység
- Dell E4310 Core I5 560M 4x2,66GHz/8GB/256 Gb SSD/CAM 13,3"+ Win
- ELADÓ: i5 6500/ 8GB DDR4 /240GB SSD /USB-C /takarítva, pasztázva/ HP 800 G3
- iPhone 13 független 128GB
- GAMER PC: Új RYZEN 7 3700X/5800X - Új RTX 3050 GDDR6 - Új 16/32GB DDR4 - NVMe SSD - GAR/SZÁMLA!!!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest