Aktív témák
-
Boby_
csendes tag
Az a nagy baj , hogy a tisztelt felhasználók 2/3-a félhalott ( D-Link ) modemmel
nem képes normálisan használni a kapcsolata által rendelkezésre álló kapacitást.
A rézdrót ritka esetben "romlik el " de a modemek gyakrabban ,
nézted már a modemed púposra melegedett szűrő kondenzátorait??
Vagy azt hogy már szét is folyt belőle az elektrolit ?
Saját tapasztalat 1 modem , 1 év általában ( 4év 4 modem ,nekem ),
aki barkácsoló típus az cserélhet kondikat , én modemet szoktam egybe.
Szerintem , ha már volt 5-6-8 mega , és most nincs , akkor modem hiba .
Ha semmi sincs az drót szakadás ,de ez ritka. -
nyikszi
őstag
Na igen, érdekes dolog ez is.
Én nemrég kaptam az önkormányzattól 116 (!!!) Ft késedelmi kamatot. Ennyit írtak, hogy van ez és ha nem fizetem be 8 napon belül végrehajtót küldenek!!! A levél mondjuk került nekik 50 Ft-ba és képesek voltak kiküldeni ezt. A "legjobb", hogy nincs hivatkozás, hogy mikor és miből keletkezett ez a tartozás és persze csekket se mellékeltek. Mivel se időm, se energiám, inkább átutaltam, de ha arra járok, akkor rájuk borítom az asztalt az biztos
Utálom a sok b.zi hivatalnokot, azt se tudják mit kell csinálniuk
-
tibibi
őstag
ha esetleg valaki igy járna mint én:
[OFF]Tisztelt Actel zrt!
Hivatkozva a 2009 06 23-án kézhez kapott 1026250022 számla számú kötbér levelükre
utoljára és nyomatékossan kijelentem nincs önöknél nem lejárt adsl szerzödésem .Ami
volt az is lejárt 2008.11.19.-énaz igaz ,hogy elöfizetöjük voltam egy Net 8
szolgáltatásra ami az elsö pillanattól
kezdve 4mbit /sec-on müködött amit önök 10-hónapon keresztül nem voltak képessek
helyrehozni szerintem nem is akarták.Havonta legalább háromszor bejelentettem amit
az ügyfsz. azzal intézett el ,hogy
nincs bent a kolléga, de tudnak a hibáról és majd visszahívnak természetessen nem
hívtak majd amikor az enternet átvette a cégetvelük sikerült hosszas telefonálás
után 5.5mbit/sec sebességet elérniük hozzá teszem
az elöző tvnet szolgáltatonál simán ment a 8mbit.Ezzel csak érzékeltetném ,hogy nem
vagyok egy fontoskodó ügyfél hanem egy marha aki dupla pénzt fizetett a
"szolgáltatásukért".Ezek után joggal várhatom el ,hogy egy elnézést kérő levélben
lezárják végre a
dolgot ellenkező esetbena Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség és a Nemzeti Hírközlési
Hatóság lesz a következő
lépésem.[/OFF]
rendelkezésünkre álló dokumentációk birtokában megállapítottuk, hogy 2008. január 28-án 1 éves hűségidő vállalásával határozott idejű előfizetői szerződést kötött cégünkkel 8096/512 kbit/s maximális sebességű NET8 csomagunkra.Szeretnénk tájékoztatni arról is, hogy szolgáltatásunk sebességét döntő mértékben a telefonvonal minőségi paraméterei, illetve az Ön lakásának T-Com főközponttól mért távolsága határozzák meg. Ismételten felhívnánk figyelmét arra, hogy Társaságunk a sebességpanaszokkal kapcsolatosan, csak és kizárólag akkor tud érdemben intézkedni, ha a Társszolgáltatótól (Magyar Telekom) hivatalos vizsgálati eredmény érkezik arra vonatkozóan, hogy a szóban forgó telefonvonal minőségi paramétereinek megváltozása miatt valóban nem nyújtható az Ön által megrendelt 8Mbit/s sávszélesség.
Mivel Társszolgáltatónktól ilyen irányú visszajelzés nem érkezett, Actel Zrt. sem tudott intézkedni a sebességpanasszal kapcsolatosan.
Általános Szerződési Feltételünk értelmében továbbá - melyet szerződésünk megkötésekor Ön is elfogadott - megtalálhatóak a csomagokhoz tartozó garantált minimum értékek. Az Ön esetében az elméleti maximum 8096/512 kbit/s, az ehhez tartozó minimum érték pedig 480/192 kbit/s sebesség. A minimum érték nyújtásával Társaságunk a szerződést teljesítette.
Számlapanaszát azonban, a pénzügyi rendszerünk által kipostázott 35.000 Ft összegű kötbérszankció megfizettetése ügyében jogosnak ítéltük meg, ugyanis a szóban forgó számla sajnos pénzügyi rendszerünk átmeneti hibájából kifolyólag tévesen került kiállításra és postázásra. Szeretnénk megkérni arra, hogy a szóban forgó összeget ne fizesse be Társaságunk felé.
Az okozott kellemetlenségek miatt szíves elnézését kérjük!
Felmerül a kérdés ha esetleg valaki nem olvassa a fórumokat simán befizeti a kötbér számlát azért kicsit felháborítónak tartom az egész ügyet szerencse ,hogy az actel mint olyan megszünt.
-
tibibi
őstag
szennyes actel küldött egy 35k számlát kötbér néven
ahogy itt vissza néztem simán nem volt szerzödésem velük december óta
-
nyikszi
őstag
Sziasztok! Nem tudok levelezőkliensen keresztül levelet küldeni, autentikációs hibára hivatkozik. Megy valakinél rendesen?
-
tibibi
őstag
no én is megrendeltem a dsl telefon ,8mbit,sat tv párost. állitolag 8 napon belül müködik
-
*Ropi*
félisten
válasz
szalaimark #556 üzenetére
A mostani ügyfélszolgálat elég sok kívánnivalót hagy maga után. 2 évig rendesen fizettünk havi 11240-et (a szolgáltatással nem volt nagyobb baj, csak a feltöltés volt gyárilag röhejesen lassú: 7M/384Kbit, Solo Premium csomag), majd szlatartozásunk volt, kikapcsolták. 1 hónap múlva (október végén) befizettük, be is faxoltuk, ők mondták, hogy még aznap visszakapcsolják. Ehhez képest többszöri betelefonálás ellenére a még december is internetszolgáltatás nélkül telt el a részükről...Állítólag a pénzügyi osztály kérődzik rajta, de ahány ügyfélszolgával beszéltünk, mind mást mondott: hol látták, hol nem a rendszerben, hogy be lett fizetve az összeg (?!). Bezzeg a számlákat küldik szorgosan, ugyanis az ÁSZF-ben benne van, hogy addig is jogosultak beszedni a szolgáltatás teljes havidíját, amíg az előfizető hibája miatt korlátozva van a szolgáltatás. Megelégeltük, felmondtuk és tegnap óta a UPC-s nyájban legelészünk.
Szerencsénk van, mert tényleg hozza a 20/3 Mbitet 10ms pinggel a kanóc, közel van a node.
-
szalaimark
csendes tag
Igen, a hurokátengedés nem egyszerű eset, de általában úgy is vállalják a váltást (hurokádengedésről másik hurokátengedésre (ilyen szolgáltató csak kevés van) vagy hurokátengedésről sima ADSL-re), de általában ilyen esetben nem garantálják a szünetmentességet, tehát pár nap kimaradhat...
Nekem sima volt. A szelessavkereso.hu nagyon jó oldal, kiírja, hogy nálad melyik szolgáltató a legolcsóbb. Van egy másik ilyen is, de annak a neve nem jut eszembe.
-
Gabás
addikt
válasz
szalaimark #553 üzenetére
hurokátengedéses kapcsolatod volt az actelnél? én nézelődök, de ezzel még lesz egy kis gondom...
-
tibibi
őstag
válasz
szalaimark #553 üzenetére
jövöre megyek én is idén már nem foglalkozok vele.
-
szalaimark
csendes tag
OFF
Én már nem vagyok Acteles, a mai nappal átmentem az Interware-hez. Az Actel szolgáltatásával nekem semmilyen problémám nem volt az 1 év alatt, amit náluk töltöttem. Szerződésem lejártával fel is hívtak, hogy szeretnék-e további egy évre utódjukhoz, az Enternethez átszerződni. 4 megás csomagért ~7400, 8 megásért ~8500 forintot kértek volna. Én inkább átmentem az Interware-hez, ott a 8 megás csomag volt 7500 (sajnos ez az akció dec. 12-én véget ért, így már náluk is 8500 felett van a szolgáltatás). A váltás folyamata már jóval gyorsabb, mint ahogy annak idején az Actelhez jöttem. Csak kötöttem egy online szerződést az Interware weboldalán, aztán dobtam nekik egy e-mail, hogy mikor jár le a hűségem az Actelnél (ezt az ügyfélszolgálattól kérdeztem meg), hogy akkor tudják a T-Home-nek beküldeni. Ezenkívül az Actelnek is faxoltam egy nyilatkozatot, hogy a hűségidő lejártával szünetmentes ISP váltással szolgáltatót váltok (ez nem kötelező). Mikor az Interware jelzett, csak kicseréltem a logint a routerbe az Interwarese, és már megy is rendesen.
ONU.i.: Ennek értelmében természetesen ajánlót már nem tudok Actelhez küldeni, de asszem ez az akció már nem is él.
-
-
lotolvaj
csendes tag
Sziasztok!
A problémám a következő:
Actel Solo előfizetésem eddig többé-kevésbé elfogadhatóan működött.
10 nappal ezelőtt jelentkeztek a problémák, vagyis egyik reggelre elment a net.
A hibabejelentés után több napig semmi sem történt, majd kijöttek vonalvizsgálatra, melynek eredménye az volt hogy vonalhiba nincs, a modem a rossz.
Ujabb napok teltek el mire a tegnapi nap folyamán futárszolgálattal küldtek egy új modemet. Konkrétan az eddigi Comtrend helyett egy Dlink DSL 360T típusút, egy papírlapon felhasználónév és jelszó mellékelve.
A régi Comtrend modemen ugye semmit sem kellett (és nem is lehetett) beállítani, csak csatlakoztatni kellett és ment a net. Szóval kicsit tanácstalanul álltunk az új modem felett.
A Helyi kapcsolat nem tudott csatlakozni, ha a Helyi kapcsolatot letiltottam és létrehoztam egy új kapcsolatot a megadott felhasználónévvel és jelszóval (az Ügyfélszolgálat útmutatása alapján) akkor sem sikerült kapcsolatot létrehozni.
Ha viszont a Helyi kapcsolat engedélyezve volt (igaz a kapcsolat nem jött létre) és ugy csatlakoztam az új kapcsolattal, akkor csatlakozott ugyan de semmi adatforgalom nem ment.
Az Ügyfélszolgálat csak annyi tanácsot tudott adni, hogy kapcsoljam ki a tűzfalat, ami semmi változást nem eredményezett!
Igy érkezett el az este 8 óra, ami után az Actel ügyfélszolgálata már nem elérhető...
Pillanatnyilag ez a helyzet és lassan 2 hete nincs internetem!
Egyébként az Ügyfélszolgálat nem tünt túl kompetensnek, legalább 5 alkalommal beszéltem velük és úgy tünt nem állnak a helyzet magaslatán. -
tibibi
őstag
válasz
szalaimark #545 üzenetére
semmi megy 4mbiten 8 helyett most gondolkozom a váltáson.
-
Gabás
addikt
péntek este elment a net, azóta se jött vissza. éljen a drága mobilnet
kezdem átlátni a nagyobb szolgáltatók előnyeit -
Gabás
addikt
válasz
szalaimark #545 üzenetére
már rég felvásárolta a céget az enternet
addig jó, ameddig nem semmit se lehet észrevenni
(de pl. valószínű, hogy ennek határása törölték el a letöltési korlátot). jó lenne megtudni valamit a vdsl-ről, de majd okt. 6-án
-
tibibi
őstag
válasz
szalaimark #540 üzenetére
nem lassú nincs
azt mondták 72óra
-
Thulcandra
senior tag
válasz
szalaimark #542 üzenetére
Befogják olvasztani, gondolom papírmunka miatt nem tudják egyelőre, de meg fog szűnni majd az Actel.
Engem csak az idegesít kicsit, hogy enternetnél nincs 24 órás bontás, actel meg még mindig bontogat, kilőhetnék már ezt is, ha már a forgalomkorlátozást kivették
Habár lassan lejár a szerződésem, és én is búcsúzom acteltől, de lehet, hogy épp az enternethez... (annak ellenére, hogy az ügyfélszolgálatukkal voltak komoly problémáim anno...) -
szalaimark
csendes tag
válasz
Thulcandra #541 üzenetére
Csak azt nem értem, miért nem olvasztják bele az Actelt teljesen az Enternetbe? Így most van is Actel, meg nincs is. Szerintem jobb lenne, ha teljesen integrálnák az Enternetbe, tőlük jönne a számla, stb. Úgy még az is lehet,hogy a hűségem végén, elgondolkozom rajta, hogy maradok. Ez így most olyan, mintha nem is lenni szolgáltatóm. (Igaz, a net ahogy eddig is teljesen hiba nélkül jó sebességgel megy.)
-
tibibi
őstag
http://www.speedtest.net/result/306894483.png
tetves actel valamiért nem müködik természetessen péntek este óta nehogy fel lehessen hivni öket -
(Doki)
tag
Kb 3 hete nekem is új szolgáltatom lett, azóta megint stabil a netem, már alig vártam, hogy ott hagyjam az Actelt, ráadásul még zaklattak, hogy kössek megint velük szerződést, mondom de hogy kell hagyjanak már
Inkább fizetek kicsivel többet másiknál, de jó legyen a netem
-
Gabás
addikt
sziasztok,
most nézem, eltűnt a forgalomkorlátozási kitétel az ASZF-ből, ez mégis mikor történt? úgy látszik, valaki felnyomta őket -
tibibi
őstag
kapja be az actel
-
batman.
senior tag
Egy ideje nem jelentkeztem, ennek oka, hogy problémám nem volt, és nem vagyok egy dicsekvős típus.
Letelt a hűségnyilatkozat, felmondtam az Actelnek. Jó nekem a Voda mobilnet, amióta Actel kikapcsolt karácsonykor, azóta van rá előfizetésem, az igaz, hogy pld. torrentre nem lehet használni, de egyébként sebességben az Actelnél például gyorsabb. ;o))
Összefoglalva, január 29. után stabil 8 mega körüli netem volt, amiért egy fillért sem fizettem. Bejelentettem a kötbérigényemet, amire emailben azt válaszolták, "írásban kapok választ."
Azóta se válasz, se számla. Ha jól ítélem meg, végül is korrekt volt a cég. Szerintem részemről is korrekt volt a felmondó nyilatkozatom, amiben lemondok a további kb 4 hónapnyi kötbér igényemről, ha nem támasztanak velem szemben követelést. Nagyon kellemetlen volt az a másfél hónap ami alatt nem volt ADSL-em, minimális választ sem sikerült belőlük kicsikarni, szinte nem is kommunikáltak velem. (megbocsátani sosem fogom nekik)
De mostanra úgy ítélem meg, ennyi pénzért ez járt. -ennyi-
-
Thulcandra
senior tag
válasz
shabbarulez #530 üzenetére
Lol, milyen saját infrastruktúrához? Pesten két utcában ?
-
shabbarulez
őstag
Az Actel megvásárlásával saját infrastruktúrához jutott az EnterNet [link]
-
csimpok
aktív tag
válasz
Thulcandra #527 üzenetére
Aha. És mi a helyzet az ADSL modemmel? Az enyém asszem a T-Com tulajdonában van, és nem kis utánajárás volt szükséges ahhoz, hogy a Dialcom modemet lecseréljék egy 360t-re (nem túl jó a vonalminőség). Ha lemondom a vonalat, akkor nem viszik el a modemet? Vagy mondjam nekik, hogy ne nyúljanak hozzá, mert közbe köttetek egy másik vonalat
?
-
Thulcandra
senior tag
Nem. Gondolom egy házban több ember lakik, tegyük fel te neveden most a telefonvonal. Lényeg az, hogy semmiféle hűség ne legyen rajta, lemondható legyen.
Rendelsz egy másik telefonvonalat a párod v anyád v öcséd akárki nevére akire tudsz. Kijönnek, bekötik. Mihelyst bekötötték rendelsz rá egy adslt. Mihelyst be tudsz lépni azzal, másik telefonvonalat és internetet lemondod, mind2 szolgáltatástról rész-számla, csá.
Van 2-3 hét átfedés, de így is megéri. -
csimpok
aktív tag
válasz
Thulcandra #525 üzenetére
De ehhez gondolom előbb le kell mondani a régi vonalat, majd megvárni míg kijönnek, elviszik az ADSL-modemet, majd megrendelni, megvárni míg beszerelik, majd megrendelni a netet, megint várni...
-
Thulcandra
senior tag
Én azt fogom csinálni, hogy ha akkor is lesz ingyenes telefonvonal a T-com -nál mikor lejár az acteles hűségem, hogy húzatok egy új telefonvonalat más névre, úgyis 0 ft csak másfél év hűséget alá kell írnom, és arra a vonalra szépen köthetek egy egyéves új adsl előfizető szerződést, nagyon finom, zsenge árakkal
-
csimpok
aktív tag
válasz
Thulcandra #523 üzenetére
Hmm nem tudom, direkt beleolvastam a BT topicba és az utóbbi jópár hónapban már nem olvasni panaszokat, mindenki elégedettnek tűnik. meg amúgy is nagyrészt a T-Comon múlik a vonal minősége meg a hálózat leterheltsége, nem?
Mondjuk ez a Datanet se sokkal drágább, és még mindig jóval olcsóbb, mint az új Actel listaár.
-
turho
addikt
T-Com területen (féloff kérdés sorry) jelenlegi T-comos netünket szeretném lecserélni egy értelmes, olcsó, 4 mbites csomagra, mit javasolnátok (árakkal)?
(Bp. 17. ker.) -
-
csimpok
aktív tag
válasz
Thulcandra #519 üzenetére
azért csak megszólaltál
Tán rossz tapasztalataid vannak az említett szolgáltatóval kapcsolatban? -
csimpok
aktív tag
válasz
szalaimark #517 üzenetére
Nálam hibátlan a net már hónapok óta, és a 100GB limit se nagyon érint, saját számításaim szerint olyan 50-60GB szokott lenni max. Nemsokára lejár a hűségem, kérdeztem mi a helyzet a hosszabbítással, azt mondták majd nemsoká megkeresnek egy "személyre szabott ajánlattal". Kíváncsi leszek, de ha több lesz, mint az eddigi 6600, akkor lépek a Business Telekomhoz.
-
szalaimark
csendes tag
Hát igen, az ügyfélszolgálatuk ritka szar, ahogy szinte minden ilyen kis-, olcsó szolgáltatónak. És sajnos már nem is olcsóak. Mindemellett megjegyzem, nekem 4 megás netem van, és az hibátlan. De ha baj lenne, akkor valóban valószínű, hogy érdemben nem foglalkoznának vele.
Az árak miatt meg a hűségidő végén megyek tovább...
-
tibibi
őstag
válasz
szalaimark #512 üzenetére
látom félre értettél a lényeg olcsó húsnak híg a leve ! én bizony korlátozásnak veszem,hogy nem hajlandók foglalkozni a problémámmal arra hivatkozva ,hogy a kolléga intézi a dolgokat ,de éppen most szabadságon van stb.
-
tibibi
őstag
válasz
Thulcandra #513 üzenetére
elhiheted ,hogy tanulmányoztam és nem egy méréssel is kipróbáltam ,hogy a vonalam birja a 8mbitet és elárulom hogy müködött már anno az externetnél 8mbittel igaz vagy öt éve csak horror volt az ára
-
headhunter
addikt
válasz
Thulcandra #513 üzenetére
Neked sem ártana egy kis tanulmányozás!
2300m-re a központtól és 0,6-os helyett 0,4-es rézdróton, jön a 8 Mbit/512 KBit/sec.
-
-
-
tibibi
őstag
válasz
szalaimark #509 üzenetére
hááá számold már ki ha 4mbit -tel szopok akkor dupla annyi idö kell mint 8mbitel
akkor meg minek korlátoznak ha már egyszer "felire" korlátoztak
kapják be ha annyi forintosom lenne mint ahányszor igérték ,hogy visszahivnak már tele lennék pénzzel
-
cvorsk
csendes tag
Szeretnék mindenkit lebeszélni, hogy Actel-nél előfizessen bármire is. Nálam febr. vége felé kezdett el szakadozni a szolgáltatás, addig mondjuk nem volt gond. Hosszas huzavona után (telefon tömegével az üf.szolgálatra, majd kijöttek a szerelők, modemcsere, vonalbemérés, stb., ráadásul még el is q..ták a vonalunkat) végre kiderült, hogy a vonal nem bírja a 8 megás sávszélességet. OK, akkor "migráltassuk vissza 4-re", mondta a segítőkész ügyfélszolgálatos srác. Eddig rendben is volna a dolog. De azóta hiába telefonáltam be húszszor-harmincszor, nem történt előrelépés, csak a kifogásokat hallom, hogy "még várjuk a tékom válaszát, stb.". Vissza sem hívnak, csak ígérgatik. Lehet, hogy komoly versenyző a domináns Tékom kompetitív szegélyében, de hogy trágya és nemtörődöm ügyfélszolgálata van, az biztos! Sajnos, a szerződéses patrnerek, mivel a tékom vonalát használják, nemigen szólhatnak bele, hogy a tékom hova dugdossa a kábeleit a központban. Az ügyfélszolgálat jobb esetben is csak a kezeit tárja, rosszabb esetben (mint az enyém) meg le sem sz@rja az ügyfél nyomorát.
-
tibibi
őstag
válasz
szalaimark #507 üzenetére
semmi csak nem értem mire ez a nagy korlátozás 4mbit szerintem éppen elég nagy szopás 8 helyett igysem érem el a 100gb ot
-
tibibi
őstag
válasz
Thulcandra #505 üzenetére
és akkor most felgyorsul a netem 8mbitre
-
Thulcandra
senior tag
Általános Szerzdési Feltételek
Actel Távközlési Zrt.
2008. március 3.
8.3.1. A Szolgáltató hálózatának veszélyeztetése miatti korlátozás
A szolgáltató Internet szolgáltatása osztott erforrásokra épül, mely erforrásoknak a jelen
pontban meghatározottak szerinti túlzott igénybe vétele vagy ezekkel való visszaélés, akár egy
elfizet részérl is, minden más felhasználó számára negatív hatást válthat ki. A hálózati
erforrásokkal való visszaélések (így különös tekintettel jelen fejezetben részletezett Extrém
Használat esetére) leronthatják a hálózat teljesítményét.
A Szolgáltató a sávszélességgel való gazdálkodása, és ezáltal a szolgáltatás minőségének
fenntartása miatt – fentiek figyelembe vételével – extrém mérték használatnak tekinti azt az
esetet, amikor bármely hónapban az Elfizető adatforgalma a letöltési és feltöltési
adatmennyiségek összegeként a 100 Gigabyte mennyiséget eléri vagy meghaladja (Extrém
Használat).Az Extrém Használat megállapítása érdekében, illetve, ha a Szolgáltató a hálózatában Extrém
Használatot állapít meg, akkor a hálózat integritásának és a szolgáltatás minségének fenntartása
érdekében következ megelz intézkedéseket teszi: [link] -
tibibi
őstag
szerintem nincs benne a szerzödésben a forgalomkorlát. -
shev7
veterán
válasz
Thulcandra #501 üzenetére
en ugy tudom, hogy a t-com - os iranyszam az valahol 30 giga korul van. Az Actelnel telleg az a problema amit shabbarulez mondott, a 100GB felett forgalmazok nem az elofietok 1%-at teszik ki, hanem egy nagysagrenddel nagyobb szamat.
-
Thulcandra
senior tag
válasz
shabbarulez #500 üzenetére
Látom eléggé othon vagy a témában, arról nincs esetleg infód, hogy egy szolgáltató mekkora adatforgalmat számol egy átlag júzerra?
Ha az összes többi Magyar ADSL szolgáltató 200 GB körül, vagy fölött szabott meg határértéket, akkor az Actel mégis hogyan kalkulálta ki ezt a 100at?
Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED TV topic
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen széket vegyek?
- Ingatlanos topic!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen házat vegyek?
- Visszahozhatja a hátlapi kijelzőt a Xiaomi 16 sorozat
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3128
- Windows 10 / 11 Pro Retail aktiváló kulcs Azonnal szállítással, számlával, garanciával!
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2022 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3369
- PlayStation 5 FAT DIGITAL + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- Lenovo ThinkPad X13 Gen 2 i5-1145G7 16GB 256GB FHD+ 100% sRGB - 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest