-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
martongunar
junior tag
Paypal fizetés mióta van megint? Vagy csak én voltam olyan szerencsés, hogy jó ideig nem láttam?
-
martongunar
junior tag
válasz jojoando #79581 üzenetére
Ilyenkor szoktak küldeni egy kiszállítási értesítőt e-mailben. Továbbá ha kiszállítás alatt van, akkor a DPD saját webes felületén is megjelenik a futár telefonszáma.
De mint írtam, nekem is adtak fel 30.-án csomagot és holnapra igérgetik a kézbesítést szlovákiából. Onnan 2 munkanap szokott lenni, de ha pénteken adják fel, akkor hétfőn kihozzák. Karácsony előtt is késtek 1 napot, de azt betudtam annak.
-
martongunar
junior tag
válasz akamen #79523 üzenetére
DPD nem igazán dolgozik most. Legalábbis nemzetközi vonalakon biztos nem. Nekem 30.-án adtak fel csomagot Besztercebányán, ennek legkésőbb péntekig ide kellett volna érnie, de nyomkövetés szerint Alsóricsón van.
Egyébként fel lettem világosítva, hogy pl. Ausztriában a Vízkereszt (jan. 6.) is munkaszüneti nap, meg lehet máshol is Európában, de gondolom ez annyira nem érinti az alis szállításokat.[ Szerkesztve ]
-
martongunar
junior tag
Igen, ott történt meg az igénylés, köszönöm. A fiók átregisztrálása okozott egy kis nehézséget a support részéről. Először szokás szerint közölték, hogy töröljem a böngészési előzményeket és akkor meg fog jelenni a Tax Collection menü, de másodjára megugrották a feladatot.
-
martongunar
junior tag
Vásárol itt valaki céges regisztrációval?
-
martongunar
junior tag
válasz martongunar #79261 üzenetére
Pardon, és az Ali is értesít mindenről még a kiszállítás napján is.
-
martongunar
junior tag
Minden küldeményhez 3 (három) db e-mail tartozik. Egyszer amikor beérkezik a raktárba, másodszor pedig a kiszállítás napján ami jellemzően a következő munkanap, harmadszor pedig a kézbesítési értesítő. Ha csak úgy rákeresel a fiókodban és csak ennyit látsz, az még mindig nem jó.
[ Szerkesztve ]
-
martongunar
junior tag
válasz jojoando #79248 üzenetére
Tudom, ismerős a dolog sajnos nekem is. Nem csak itt hanem máshol. Lassan megszokom, hogy itthon is minimum 2 ügyfélszolgálatra kell elmennem, ha egy ügyet el szeretnék intézni, pedig a kommunikációm érzésem szerint nem változott az évek során.
Példa amikor bankba bementem euro számlát nyitni. Erre közlik velem, hogy azt csak forint számlával együtt lehet. Elmentem a másik kirendeltségre, na ott már lehetett forint számla nélkül is. Vagy amikor közölték a mobil ügyfélszolgálaton, hogy az esim-sim csere 3000 forint. A másik kirendeltségükön meg már ingyenes volt. De online ugyanez a helyzet, sajnos tisztában vagyok vele én is.
Most is elhajtottak, hogy adnak valami kompenzációt. Ha az fedezi a rendelés értékét akkor rendben van, de az akkor sincs rendben, hogy nem akarják megérteni a problémámat. Majd megpróbálok valamikor hajnalban chatelni velük, hátha akkor ottani idő szerint össze tudok futni valami értelmesebbel. Nekem "csak" 10 USD-ról van szó, de Xes-nek tudtommal nagyobb összeggel tartoznak hasonló szituáció miatt.
Szerk.: most kaptam egy e-mailt, hogy felülvizsgálták a dolgot és visszaadják a 9,99USD-t.
Meglátjuk...[ Szerkesztve ]
-
martongunar
junior tag
Természetesen nekem sem adják vissza a pénzt, most fellebbeztem, de nagyon új dolgot nem tudok már beleírni abba sem. Elküldtem az átvételijét annak a csomagnak, amiben feladtam a rossz cuccot, képernyőképet arról hogy két cimkét kaptam stb. Esetleg még az eladóval tudok konzultálni, de ő meg nyilván kényelmes helyzetben van. Idióták gyülekezete.
-
martongunar
junior tag
válasz martongunar #79114 üzenetére
Most azt látom, hogy természetesen jelzik, hogy a visszaküldés elindult a második cimkével. Persze nem tudom, mit fognak szólni az üres dobozhoz, benne a papírjaimmal. Ezért nem merem tanácsolni, hogy tedd ugyanezt, nekem jobb ötletem nem volt.
-
martongunar
junior tag
Nem azt kaptam, amit kértem, kértem visszaküldést. Meg is kaptam rögtön a GLS cimkét, fel is adtam. Jövök vissza a csomagpontról, látom ott van még egy e-mail egy új cimkével (a két e-mail közt eltelt egy hétvége). Minden más adat stimmelt rajta, csak a csomagszám volt természetesen más. És ez is látszik az online felületen. Persze hiába írtam nekik többször, nem akarják érteni a problémát, hogy én már feladtam a csomagot, meg is érkezett, de a felületen ez nem látszik, és ők folyton azt írják, hogy adjam már fel. Kénytelen voltam egy üres dobozt feladni, benne a másik cimkével és az átvételi elismervény igazolásának másolatával. Valamint írtam két sort, hogy melyik csomagszámmal lett elküldve. Tudok még valamit tenni az ügy érdekében?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Nyaralás topik
- Path of Exile 2
- PlayStation 5
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OpenMediaVault
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Lenovo Thinkpad T470, 14" FHD IPS, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, W10, 27% áfás számla, 1
- Lenovo Thinkpad T470, 14"HD, i5-6200U CPU, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, W10, 27% áfás számla, 1 év gara
- Lenovo Thinkpad T460, 14"HD/FHD, i5-6200U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, W10, 27% áfás számla, 1 év garanc
- Akció! Dell E5440 laptop (14/i5-G4/4GB/256SSD) - 1 év garancia, 27 % számla
- Dell Precision M4500