-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Misi 007
őstag
Köszi srácok!
-
Misi 007
őstag
Lenne egy olyan problémám, hogy az eladó kamu követési számot adott meg.
Ezekkel kinek mi a tapasztalata, megjöhet még ettől, vagy felejtsem el? -
Misi 007
őstag
Én nem tudom, hogy mi van az LP csomagokkal, de a tracking szerint bejött már 3 is az országba (Júl 4, 11, 18) és még egyet se kaptam meg. Az LVS mind ideér legkésőbb 1,5 hónapon belül.
-
Misi 007
őstag
Soha nem volt még dispute-om, de úgy látszik, ennek is eljött az ideje.
Korábban már leírtam a story-t! Azóta annyi történt, hogy kértem egy 30 napos hosszabbítást, hátha megjön, de a 30 nap lejárt, meguntam és végül belevágtam a dispute-ba.
Ugyanezeket leírtam, majd jött az eladó válasza a sablonnal, hogy márpedig megérkezett az országba és érdeklődjek a postán és ezt töltötte fel bizonyíték gyanánt.
Én ezt elutasítottam! Kell ezzel kapcsolatban még valamit írjak? Ahogy olvasom innentől az Ali belép majd és dönt az ügyben, amikor lejár az idő. -
Misi 007
őstag
Ma megkaptam egy június 19-én vásárolt csomagot.
Bezzeg ami, június 7-én és június 15-én lett véve azokról semmi hír, az április 24-ei rendelésemről nem is beszélve... -
Misi 007
őstag
Április 24-én rendeltem egy optikai kábelt, ami még nem jött meg.
Küldött az Ali ma egy levelet amiben ez áll:"The confirmation time for order has ended. If you still haven't received the item or you've received it but are unhappy, you still have 15 days to submit a dispute request. We're here to help!"
Ráírtam az eladóra, aki azzal védekezik, hogy a követési szám alapján megérkezett az országba június 5-én. Érdeklődtem a postán is, de semmi sem jött a nevemre.
Nem egy nagy összegről van szó, de a kábel viszont eléggé kellene, mert a sajátom megtört.
Lehet ilyenkor még hosszabbítást kérni tőle, ha bő 1 nap múlva zárul az order, vagy mit tudok tenni ilyenkor?[ Szerkesztve ]
-
Misi 007
őstag
Na, ilyennel se találkoztam még.
Vettem volna egy, Fast Charger töltőt, majd nemsokára jött egy üzenet az eladótól amiben ez állt:"Dear friend, Really sorry that the item you have ordered has some quality problem,so we cannot ship it out to our distinguished customer under such kind of situation. Could you please help to cancel the order and choose the cacellation reason as"I don't want it anymore" or "other reason" so we can refund you asap? Really sorry for bothering you. Looking forward to your quick reply. Yours sincerely"
A kérésének eleget téve, visszavontam a vásárlást.
Ilyenkor automatikusan visszakapom majd az összeget, vagy kell még tennem valamit ezügyben? Mennyi idő, mire visszaérkezik a számlámra?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Lenovo Thinkpad T470, 14" FHD IPS, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, W10, 27% áfás számla, 1
- Lenovo Thinkpad T470, 14"HD, i5-6200U CPU, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, W10, 27% áfás számla, 1 év gara
- Lenovo Thinkpad T460, 14"HD/FHD, i5-6200U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, W10, 27% áfás számla, 1 év garanc
- Akció! Dell E5440 laptop (14/i5-G4/4GB/256SSD) - 1 év garancia, 27 % számla
- Dell Precision M4500