Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DarthSun

    Ármester

    válasz KROK640 #109977 üzenetére

    Túl fiatal vagy, 1997-2010 helyett a jelentősebb kiugrások 1988-1998- ra tehetők. A modern 286- tól az ultra 3D gyorsításig (Unreal 1), és 1999- re már jobb-szép-legszebb képernyő, mondjuk ez a korai primitív CRT kijelzőkön is látszott nem kicsit, de csak a mai modern LED LCD kijelzőkön látjuk rendesen/igazán, mekkora ugrás volt.
    A fent említett Unreal1 volt egy abszolút mérföldkő, utána mindössze a mái napig csak ezt a megjelenítési típust/API logikát használják a modern címek is, természetesen az eredeti kódot lopva, és kicsit modernizálva...lecopyzták az API- k public eljárásainak a címeit, a rejtett rutinokat pedig simán feltörték, aztán a mai címekhez hozzáadták kódlapátolással.
    Kivétel : Carmack kódjai, és a SSam önálló motorjai :)
    A többi az csak utánzás, és a fent említett kódlapátolás miatt kellett egyre újabb vas, hogy ne diavetítést nézzünk.

Új hozzászólás Aktív témák