-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
Crytek
veterán
válasz Menthirist #15501 üzenetére
Mire felébredek 4 kor melóba menet előbb legalább már látom elég-e egy 980 a max grafikához full hd-be!
Nagyon ,de nagyon remélem ,hogy igen!Remélem a Fury tesztekbe valaki megnézi majd a Batmant AK-ot is
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
Yllgrim
őstag
válasz Crytek #15502 üzenetére
Ha sikerul lecsapni egyre holnaputan akkor igen, mar jon lefele steamen.
(#15505) Menthirist: tobb helyen is lehet venni, 12:50-tol folyamatosan figyelem az oldalakat minden elore be lesz allitva, de megnyugodni akkor lehet ha jon az email hogy dispatch-eltek, meglassuk, ha nem ferek bele vagy pofatlanul draga lesz akkor nem tudom... majd lesz valami
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
veterán
válasz Malibutomi #15503 üzenetére
jaja... szóval szar (de működő) körülmények közé rakták stressz-terhelés során egy estére, hogy megnézzék mi a maximális hőfok amit ki bírnak hozni belőle (feszelni ugye még nem tudják, szóval így teszteltek )
Yllgrim: hát drukkolok, de ugye az ocuk fórumán azt mondták, azt a 100 darabot percek alatt fogják elvinni Már ha nincs amúgy lefoglalva, mert azt is írták hogy már foglaltak. De persze más oldalak is vannak a világon.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
westlake
félisten
válasz TESCO-Zsömle #15508 üzenetére
Ezt a tényt hiába is vitatnám.
Viszont én most valami egészen más finomság(ok) miatt várom a DHL-es futárt.[ Szerkesztve ]
Play nice!
-
veterán
-
rocket
nagyúr
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
guftabi96
addikt
válasz Menthirist #15511 üzenetére
Idegesítő ez már..
Mondjuk szerencsére engem nem érint, mert egy ideje már nem igazán jött olyan játék, ami engem annyira lekötött volna: FC4 nem futott túl jól, bár ha jól tudom, akkor azóta ez már javult. (Meguntam, a 3 jobban tetszett). Shadow of Mordor az nekem kb 20 percet volt fent a gépen (Gyűrűk Ura fanok biztos nagyon szeretik, de nekem nem jelentett mást, mint egy kihalt, sivár, unalmas területen orkokat ölni). Dying Light: le se szedtem, életemben 2 zombis játékkal játszottam, mégpedig a két L4D. Azt is haverokkal. Úgy jó.
Project Cars: Nagyon vártam, de aztán csalódás lett a vége. Nekem az AC sokkal jobban visszaadja azt, hogy éppen mi történik az autóval.
Witcher: hairworks off, és szerintem nem fut olyan rosszul, ennek még lehet nekiállok a nyáron.
Ez az új Batman mondjuk lehet érdekelne. Az Arkham Asylum tetszett, de ott el is vesztettem a fonalat. Azóta nem játszottam Batman játékkal.
Egy szó mint száz, tényleg felettébb furcsa, hogy kb az összes NV játék rosszabbul fut AMD-n....#KeepFightingMichael
-
#85552128
törölt tag
válasz guftabi96 #15513 üzenetére
A Shadow of Mordorral és a Dying Lighttal sem volt semmi probléma...
Project Cars a saját DX11-es driverük miatt olyan amilyen, Witcher 3 Gameworks effektek nélkül is kb. ugyanúgy fut AMD mint a hasonló kategóriás nV kártyákon.
Inkább megint ott a gond, hogy nincs launchra kész driverük frissített profillal és napokat kell majd várni az új driverre...[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #85552128 #15514 üzenetére
Leszámítva hogy a Dying light még anno a 7950-emen a főépületünket nézve, ha felfele néztem, volt 35 fps-em, amint egy fokkal lentebb, máris 10... Illetve hogy dupla titan-on is úgy be tudott borulni videók alapján a teljesítmény hogy öröm volt nézni.
egy rakás sz.kupac az a játék technikailag. A patch-el meg nem javították a minőséget, hanem megvágták a látótávot. Mármint ez az első patchig volt, addig néztem, amúgy shift-del volt a játék.
A project cars pedig nem az and-s dx11 driver miatt szar, hanem mert a driverrel együtt kell a cpu-n élősködnie a physx-nek, míg nv-n futhat a gpu-n. Tehát nv-nél nem kell mindkettőnek a cpu-n futnia, míg amd-n igen.
#15516: nem, csak technikailag így egy szemétdomb az a játék. Nvidia-n is, de amd-n meg aztán pláne. Kíváncsi lennék, hogy nem vették pl észre a látótávos problémát mondjuk olyan... nem is tudom, 2 évig.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
#85552128
törölt tag
válasz Menthirist #15515 üzenetére
Úgy érted, hogy lecsökkentették a látótávot olyanra, hogy nem látsz különbséget de a játék 2x jobban fut
Patch előtt pedig az volt a probléma, hogy aránytalanul terhelte az egyik CPU magot, ami AMD procisoknak nem olyan jó, biztos, az intel intézte, hogy így legyenEgyik probléma sem a Gameworks-höz kötődik.
Szerk.: A project cars az AMD W7/8 DX11-es drivere miatt szar, pont azért gyorsul Windows 10 alatt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #85552128 #15516 üzenetére
Azért gyorsul win10 alatt, mert oda ugyanakkora physx cpu terhelés mellett kevesebb driver cpu terhelés jut. Ugyanakkor ha nvidia esetben is cpu-n futna a physx is és a driver is, úgy ott is pofán lenne rúgva a teljesítmény dx11 alatt. Tehát a probléma ott van, hogy az amúgy igen, prociigényesebb driver mellé belapátolták a cpu-hog physx-et, hadd fullasszák meg egymást a driverrel, míg nv-n röhögünk mert gpu-ra tehető. Ha amd-n is futna a physx gpu szinten, akkor megnyugodhatsz, nem lett volna semmi baja a drivernek.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
#85552128
törölt tag
válasz Menthirist #15517 üzenetére
Megint leírom azért gyorsul Win 10 alatt mert csökkent a driverük overheadje, emiatt lassabb az összes kártyájuk ha gyengébb/közepes procival van társítva - ez a probléma nem új dolog, csak a Project carssal csúcsosodott ki...
"Tehát a probléma ott van, hogy az amúgy igen, prociigényesebb driver mellé belapátolták a cpu-hog physx-et, hadd fullasszák meg egymást, míg nv-n röhögünk mert gpu-ra tehető."
Nem proci-igényesebb, hanem nem olyan hatékony és ez a probléma forrása, már rég rendbe kellett volna hozniuk, de nem tették, most visszaütött...
"Ha amd-n is futna a physx gpu szinten, akkor megnyugodhatsz, nem lett volna semmi baja a drivernek."
De soha nem futott, most ez miért is releváns elmélkedés ? Ha fixálták volna a drivert akkor nem lett volna probléma, hogy a CPU-n fut és a saját CPU-ikkal is jobban futnának a kártyáik ennyi a történet...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #85552128 #15518 üzenetére
"The software render person says that AMD drivers create too much of a load on the CPU. The PhysX runs on the CPU in this game for AMD users. The PhysX makes 600 calculations per second on the CPU. Basically the AMD drivers + PhysX running at 600 calculations per second is killing performance in the game. The person responsible for it is freaking awesome. So I'm not angry. But this is the current workaround without all the sensationalism."
"nem olyan hatékony és ez a probléma forrása"
Van egy intel proci mellett egy nvidia gpu. Ez futtatja a játékot. A driver elvisz 10 egységet mondjuk a 200 egységnyi proci erőből, a physx meg 0-t, mert gpu-n fut.amd esetén 20 egységet visz a driver, és még 100-at a physx. nyílván csak a driver hibája, hogy dupla annyit fogyaszt, nem az, hogy cpu-n fut a physx mellette
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
rocket
nagyúr
válasz Menthirist #15519 üzenetére
Where is Havok? Bullet?....
Elvesztek a szines grafikonok dzsungeleben
Abu miket hordott ossze ezekrol is, a nagy budos semmi valosult meg
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
#85552128
törölt tag
válasz Menthirist #15519 üzenetére
Továbbra is annyit tudok mondani, hogy Windows 10-en AMD kártyával jobb driverekkel gyorsabb innentől kezdve felesleges bármilyen direkt dologra gondolni.
Guru3D fórumban is ott van összeszedve, hogy milyen hatásai vannak már régóta annak, hogy ennyire gyenge az AMD DX11-es drivere - persze megint lehet ráfogni másra azt a legkönnyebb.A Project Cars ráadásul nem GameWorks cím, csak a Physx-et használják...
Úgy mellékesen megjegyzem, ha akkora mennyiségű fizikát kellene a GPU-n számoltatni akkor nem lenne elég 1 kártya és főleg nem az lenne, hogy egy 960 veri a 290X-et[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #85552128 #15521 üzenetére
leírtam miért jobb win10 alatt... amikor egy nagyobb darab és egy hatalmas ember van beszorítva egy kis szobába, akkor vagy úgy javítasz a helyzeten hogy nagyobb szobába teszed őket (erősebb proci), vagy valaki fogyózik. Egy kicsit jobb lett a helyzet mivel a nagydarab radeon driver fogyózott, de ettől még nem ő volt a probléma hogy alig fértek el a szobában. Persze az nv esetén csak elég a drivernek a szobában lennie, és így nincs semmi gond. Ebből neked az jött le, hogy egyedül azzal volt a gond, hogy az amd drivere erőforrás igényesebb. nekem meg az, hogy gáz amikor elnyomja a fizikaszámítás a driver szálat.
És teljesen mindegy hogy gameworks cím-e vagy sem (attól függetlenül hogy nem az, a demó pályán ha vagy 200 nv logót nem láttam a pálya szélén, egyet sem), a lényeg az, hogy olyan megoldást választottak, ami az egyik oldalt megöli, a másikat nem. És ezt egy-két éve is tudták
"Úgy mellékesen megjegyzem, ha akkora mennyiségű fizikát kellene a GPU-n számoltatni akkor nem lenne elég 1 kártya és főleg nem az lenne, hogy egy 960 veri a 290X-et"
Az ugye megvan, hogy egy csúcs intelnek vagy 150 gflops körül van a teljesítménye, míg egy 960-nak 2308? Ergo ha 100 gflops-nyi fizikát számoltatnának mondjuk, az majdnem megöli a procit, de a 960-nak meg sem kottyan...
csak úgy mellékesen megjegyezve...[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
#85552128
törölt tag
válasz Menthirist #15522 üzenetére
Az AMD driverének már ideje volt fogyóznia
"Overall, PhysX uses less than 10% of all physics thread CPU on PC. It is a very small part of the physics system so would not make a visual difference if run on the CPU or GPU"
" a lényeg az, hogy olyan megoldást választottak, ami az egyik oldalt megöli, a másikat nem. És ezt egy-két éve is tudták"
Miért milyet kellett volna ? Sorolj már fejlesztés alatt álló alternatívákat...
A dVGA piac 75%-a támogatja a GPU Physx-et (amit érdekes módon az AMD tábor feleslegesnek titulált). A maradék 25% meg vegyen jobb CPU-t..."Az ugye megvan, hogy egy csúcs intelnek vagy 150 gflops körül van a teljesítménye, míg egy 960-nak 2308? Ergo ha 100 gflops-nyi fizikát számoltatnának mondjuk, az majdnem megöli a procit, de a 960-nak meg sem kottyan..."
És nyilván az a szerencsétlen 960 fizikán kívül mást nem számol Érdekes, hogy akkor a buta Maxwell a gyenge 128 bites busszal fizikárval és 3D-vel is egyszerre megbirkózik
Ezt pedig a végére:
"Direct involvement with both nVidia and AMD has been fruitful in assisting with the game performance at various stages of development. Both AMD and nVidia have had access to working builds of the game throughout development, and they have both tested builds and reported their results and offered suggestions for performance improvements."[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #85552128 #15523 üzenetére
"A dVGA piac 75%-a támogatja a GPU Physx-et "
jah értem, akkor minden játéknak támogatnia kellene. Elvégre ez számít, nem a minőség. Ehhez képest mennyi játék támaszkodik ennyire a physx-re? Nem is tudom miért nem terjed egyre jobban ez a remek technológia...na de ez már végképp nem ide tartozik
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
-
#85552128
törölt tag
válasz Menthirist #15525 üzenetére
Te kérdezted, hogy miért olyan megoldást választottak ami a másik oldalnak nem jó én csak finoman utalni próbáltam rá, hogy a "másik oldal" eléggé szar helyzetben van és ilyen részesedéssel nem csoda ha nem veszik figyelembe őket, ugye 40+ FPS így is megvan ami autós játéknál elegendő...
A Physx-nek meg nyilván oka volt, hogy ezt választották az AMD nyugodtan ajánlhat alternatívát...9 FPS-t jelent átlagban a GPU Physx, a 970 és a 290X között 20 van...
(#15526) Malibutomi: Eddig is az volt, hogy az AMD kapott tesztbuildeket.
[ Szerkesztve ]
-
Komplikato
veterán
Nem kellene ide ez a fizikai motor téma srácok, mert ilyenkor beugrik a Radeon X1600-on futó fizika és AI demó, vagy az X800-on futó demo, ahol a GPU számolta a kirakaton folyó vízcseppek fizikáját és kedvem támad felgyújtani valamit. Most már van HSA, meg halom low level API, hol a francban van a Havok, Bullet, stb. GPU támogatás a Catalystból???
És ez most direkt nem OFF topik."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #15528 üzenetére
Végül is ja, az AMD szerint ez így rendben van
-
veterán
válasz #85552128 #15527 üzenetére
"and they have both tested builds and reported their results and offered suggestions for performance improvements."
Eddig úgy volt, hogy az amd a tökét vakargászta, miközben az nvidia dolgozott hogy jól fusson nála a program.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
#85552128
törölt tag
válasz Menthirist #15531 üzenetére
Nem, az AMD eddig azt twittelte, hogy az egész mesterségesen lett generálva [link]
Aztán mikor a fejlesztőcég vezetője felhívta a figyelmüket, hogy a driverrel van gond azóta elhallgattak és nincs hír efelől
Visszakanyarodva az eredeti diskurzushoz, igenis volt olyan Gameworks cím a közelmúltban amivel nem volt probléma, sőt a Watch_Dogs még jobban is futott AMD kártyákon, de a Fury-t is pl a Far Cry 4-el demózzák még hivatalos eventeken is...
[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
válasz Malibutomi #15528 üzenetére
Vegeredmeny a lenyeges 60k-s GF kartya veri a 120k-s Radeont.
Oriasi blama ez az AMD-nek, akarmit is csinaltak vagy nem csinaltak a jatekkal megjelenes elott, azert ilyen alazas mint a Project Cars-ban nagyon regen nem volt.
AMD-vel szo szerint jatszhatatlan a jatek magasabb beallitasokkal, nem csak az alacsony atlag FPS a gond, hanem stabil FPS atlagot se tudja tartani, ami a pontos iranyitas rovasara megy.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
veterán
válasz rocket #15534 üzenetére
Valahogy én ezt úgy látom, hogy ha van egy kártya, aminek TUDOM milyen a teljesítménye, mert 10-ből 9 játéknál azt hozza, akkor nem a gyártót teszem felelőssé azért, ha az a maradék egy szarul fut. Nálam az nem leszereplés ha 10-ből 1 játékban szar, az a fejlesztő leszereplése, mivel a többiek meg tudták csinálni a progit rendesen. ugyanúgy ahogy a hifimen is ha 9 lemez jól hangzik, akkor ha a tizedik nem, nem a hangfalamat kezdem el felelőssé tenni hanem a 10. dvd technikusát
de ti tudjátok nálatok mi mit jelent.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #15536 üzenetére
Mivel is semmisítettem meg ?
Ott van feketén fehéren, hogy az egyik AMD fejes a fejlesztőt vádolja azzal, hogy direkt csinálták, miközben utólag kiderült, hogy nem így van és azóta kussolnak...Ha pedig tényleg együtt dolgozott a két gyártó és a fejlesztő akkor vajon kinek a problémája, hogy szokás szerint szarul fut "tudjukki" kártyáin míg a másikon jól...
Az early accessben is jobban futott AMD-n, de mivel a végleges verzió sokat változott így nyilván driveroldalról is kellett volna valamit csinálni...[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
válasz Menthirist #15535 üzenetére
Az AMD feladata a termekei melle az elvarhato termektamogatas nyujtani, es ez nem abbol kene alljon, hogy megjelenes napjan bejelentik, hogy "we love the game", es elkezdik optimalizalni.
Sokan meguntak mar ezt ami tenyleg mar 10+ eve zajlik, ezert is csokken folyamatosan az AMD piaci reszesedese, nem csak azert mert nem voltak kepesek megfelelo alnernativat kinalni ~9 honapja, es a R3xx csalad kartyaira se mondhatni, hogy "sell like hot cakes".
Sajnos a gond azzal van, hogy lehet 10-bol 1 jatek fur szarul, de ha az az 1 jatek az ami 1+ millios eladasokat fog produkalni, az sokkal nagyobb visszahangot kap, az sokkal tobb embert erint, mint a Farming Simulator.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
guftabi96
addikt
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #15539 üzenetére
Mivel cáfoltam meg ? Netalán a 290X-en jobban fut mint egy 960-on ?
Vagy szerinted az, hogy állítólag csináltak valamit de abszolút nincs látszatja oké ?
Az az idézet azt írja, hogy voltak küldve tesztbuildek nekik a fejlesztés különböző fázisaiban, az early accessben nem is volt ennyire gond, megjelenésre viszont kb. katasztrófa lett - ha jól tudom azóta is csak a Win10-es nem hivatalos moddolt driver amivel jobb teljesítmény érhető el...De úgy őszintén ha szerinted az AMD "csinált" valamit akkor miért is az nV volt a hibás, hogy nem "csináltak valamit" a launchra
[ Szerkesztve ]
-
-
5ent1nel
aktív tag
Örülök, h megint a normális medrében a topic... azaz megy az AMD fikázás.
Pont e miatt nem követem már pár napja.Viszont: lehet azt tudni, h jönni fog-e 380x valamikor? 380-390 közötti teljesítményhézag, ill. az Antigua maga lehetővé teszi h kihozzák "x"-esként is?
Én úgy emlékszem igen, de lehet h csak a megjelenés előtti találgatásokra emlékszem.[ Szerkesztve ]
-
#00137984
törölt tag
Jöttem ide kitalálgatni, milyen VGA-ra is cserélhetném a jelenlegi GCN 1.0-ás R9 270X-em. Teljesitményben nekem már a HD7850 OC is megfelelt volna, de igy a 2015-ben kiadott játékokban még a mostani is kevés. 110-130W tipikus fogyasztással és 150W-ra kiugró pillanatnyi terheléssel elégedett lehetnék, mert a kazán melegre (62-65fok terhelve) és a zajongó ventikre nem vagyok vevő. 2GB GDDR5 VRAM már Battlefield 4-ben is éppen megfelelt a Pitcairn GPU-nak, de a CoD Advanced Warfare nagyon nem ment jól még a 270X-en sem. Ide akár 4GB HBM VRAM is jöhetne és egy legalább GCN 1.3-as GPU mellé. R7 370 csak fogyasztásban elfogadható ( 6-os tápcsatival 110W), de az 1024 shader száma (az is GCN 1.0) és az R7 265 videókártyához közeli teljesitménye már nem elég. Az R9 380-at magas 190W-os fogyasztása és nagy hőtermelése miatt a megfelelő teljesitménye ellenére is kihagynám. Egyedüli reménysugárnak az R9 Nano maradt számomra.
[ Szerkesztve ]
-
Turbolada II
őstag
válasz #00137984 #15547 üzenetére
Kazán meleg: 62 fok. LOL 90-100 fok már tényleg meleg, alatta bőven elvannak a GPU-k. Inkább a hang a lényeges.
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
nubreed
veterán
Az R9 290 -ben melyik gcn verzió van? Egyre inkább azon gondolkozom, hogy veszek egy r9 290 oc verziót. És kihúzom vele a Furyig vagy nem tom. A 390/x nem győzött meg annyira.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.