-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Malibutomi
nagyúr
válasz janos666 #17150 üzenetére
Tovabbra is forditva ulsz a lovon.
Mennyire valoszinu az hogy annyira bena az AMD, hogy nem tud javitani a driveren, helyette rengeteg meloval ir egy API-t, mert a jovobelatnak, es tudjak hogy majd a Khronos atveszi Vulkan-kent, meg az MS hasonlot csinal DX12-kent es akkor majd jo lesz minden?Semennyire.
A pont ott van hogyaz AMD drivere ha lassabb is alralanossagban ez csak par szazalekot jelenthet, nem tudom honnan jon egyesekbel ez a NV driver sokkalsokkal gyorsabb.
Ha annyira hatranyban lett volna az AMD a driver miatt ahogy te itt irod, akkor uj GPU-k helyett is egyszerubb lett volna csak azon javitaniuk, hisz az ocska driverukjel is hozzak az NV szintjet jatekokban, ha ennyit gyorsulnabak a javitott a drivertol, akkor az NV ugy lemaradt volna mint a szel.Ergo: a Mantle/Vulkan es a dx11 driverek javitasa/nem javitasa kozott nincs osszefugges.
Ja igen a Khronosnak lepasszolas...azert kapta meg a group a kodot, mert az Openglnext nem haladt sehogy...de talalsz itt a forumon is hamar olyat aki majd amellett kardoskodik, hogy a Vulkannak nincs is koze a mantlehoz.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #17144 üzenetére
Ez csak azért van, mert az nVidia kapitalista cég és nem dobta oda ingyen a kutatásait meg felvásárolt tudását.
Amugy rossz az analógia is...
Mert pl a PhysX mellett semmi más hasonló fizikai dolog nem terjed el, ami leválthatta volna... ellenben a DX12 amolyan kötelezően elterjedt API lett a Mantle után...
Nyilván ha lett volna egy hasonló nyílt fizikai API ami kötelezően elterjed, pl az MS komolyan vette volna a DX-et és lenne DX fizikai API is... máris előrébb lettünk volna.
Szóval míg a Mantle és a DX12 egy normál közös fejlődési terület lett, a fizika jelenleg egy plussz valami amit csak az egyik oldal csinál.
És az a baj, hogy még mindig fasorban sem látszik semmi hasonló, marad a buta CPU fizika még DX12 mellett is valszeg évekig.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
válasz Malibutomi #17152 üzenetére
Pedig szerintem részben ez történt. Hamarabb kezdték írni az Mantle-t, mint felpörgetni a DX11 driver-üket. Legalább is a publikus (beleértve alpha/beta) driver-ekikben így alakult kívülről nézve (és hozzágondolva, hogy a Mantle mögött biztos több volt a munka és a zárt tesztidőszak).
Először jött a Mantle, aztán egy nagy DX11 ráncfelvarrás, majd a DX12 (preview), végül ismét egy nagy DX11 lépés, és azóta nem igazán mozdult semmi (persze nem is sok idő telt még el és biztos sok apró finomítandó maradt a Win10 kapcsán).Nagyon könnyen lehet, hogy fordítva ülök rajta.
Az egész beszélgetés onnan indult ki, hogy ezt próbáltam elmondani azoknak, akik szerint valamiféle "fölényes győzelem" az AMD-nek, amit az első DX12 benchmark-okban látunk, hogy esetleg próbálják kicsit másként is megfogni a kérdést. Ne csak úgy, hogy örömteli, ha DX12-ben több fps-t dobnak a tesztek AMD hardware-re, mint DX11-ben, és hogy az AMD hardware magához képest többet nyer DX11-ről DX12-re váltva, mint az nVidia hardware, mert szerintem ez nem erény, hanem hátrány. Nem abból ered, hogy ügyesek (vagy ügyesebbek ha a konkurenciát nézzük) DX12-ben, hanem hogy gyengék (gyengébbek) DX11-ben. Szóval, ha látványosan fordítva ülök a lovon, miközben próbálok néhányakat rávenni, hogy nézzék meg, hogy ők jófelé lovagolnak-e, az igen nagyon is elképzelhető. Elvégre ez lett volna az üzenetem, hogy ennek az érmének két oldala van, amit így nem árt forgatni.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz FollowTheORI #17155 üzenetére
Nem, ez azért van, mert az nVidiának egészen más céljai voltak. Ők ki akarták terjeszteni befolyásukat az iparágra azáltal, hogy a saját zárt rendszerükbe próbáltak belekényszeríteni mindenkit. Sikerült is volna nekik, ha az AMD nem vásárolja fel az ATI-t. Akkor nem maradt volna a piacon csak az Intel és az nVidia, s mivel akkoriban még az előbbi pasziánszon kívül nem volt alkalmas semmiféle játékra, így ezzel a zöldek zsebre is vághatták volna a játékipart.
A PhysX csak egy újabb példája annak a CUDA mellett, hogy az nVidia zárt szabványt próbált ráeröltetni a piacra. Ha siekrül, akkor az újabb PhysX verziókkal, azok kiadásával saját szájuk íze szerint manipulálhatták volna az azt használó programok futási sebességét a konkurens termékeken.
Amennyire ma használják a PhysX-et, annyira használnak 1ok más fizikai motort amik köszönik szépen jól elvannak. Ha a GPU PhysX-re gondolsz, az nem több, mint pár csilivili látvány-effekt lényegi funkció nélkül. Részben azért, mert a GPU PhysX zárt szabvány, nem lehet alapvetően erre építeni, mert azzal kizársz mindenkit, aki ezt nem tudja.
Rengeteg fizikai API van, minden játék használ fizikát. Más kérdés, hogy a legtöbből nem csináltak bazári műsorszámot... De említhetnék a GTA IV-be debütált Euphoria Physics Engine-t, ami az emberek mozgásának fizikájáért felel.
Még mindig butaságokat beszélsz. Minden játékban van fizika. De akkor hasogassunk szőrszálat: A PhysX-et sem az nVidia csinálta, hanem az AGEIA. Ők csak "beleültek" a készbe. Megvették kilóra, exkluzívvá tették és megpróbálták a CUDA-val együtt lenyomni a piac torkán.
Nem jött össze...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Jack@l
veterán
válasz TESCO-Zsömle #17157 üzenetére
Meg kéne kérdezni egy gpgpu-val foglalkozó szakembert hogy mennyire nem jött be a cuda. Mert perpill az ilyen appok kb 5:3 arányban only cuda-sok még mindig x év után is. Hogy neked nem jött be az egy dolog, az ipar köszöni szépen jól elvan vele közel tíz éve.
AMD például csak most kezdett foglalkozni érdemben a gpu gyorsított raytracingel, amire nv 2007-ben, intel meg 2011-ben adta ki az apiját.
Gpu gyorsított fizikát még mindig nem tudsz mondani másik legalább annyit tudót, mint a physx. (vagy egyáltalán bármi komplexebbet, ami nem csak pl. hajat szimulál)
AGEIA nemtom milyen hardverrel futott, de biztos volt munka átírni cuda-ra. Meg azóta nem kicsit fejlődött az api.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz TESCO-Zsömle #17159 üzenetére
"Hol írtam én olyat, hogy nem volt jó a CUDA arra, amire használni lehetett?"
Mindenre lehet használni, ami gpgpu-val hatékonyabban megoldható.Physx-es bemutatókat meg nézegessél, nem csak eyecandy az, hanem részecskefizika(lötyögő vizen úszó dolgok, vagy kiöntött trutyi ami elsodorja a tárgyakat), szilárdtest is van benne. Csak a 18% miatt nem használják. (Only procin ezek igen rosszul futnak)
Egy gyenge példa 2011-ből:
https://www.youtube.com/watch?v=uD1OO65EuSAMegy egy 2014-ből:
https://www.youtube.com/watch?v=efA0HsK92Tc[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz daveoff #17161 üzenetére
Elég jó és mind beépíthető játékba könnyen. Az első kettőt épp azért linkeltem mert full amatőrök próbálgatták.
Mi lenne ha tényleg használhatnák őket a fejlesztők mert lenne olyan api ami legalább ennyire fejlett és elfut az összes gpu-n...
https://www.youtube.com/watch?v=Sr7ptXOUHMo
De mivel ilyen nincs ,ezért egyszerűbb fikázni azt a céget aki már évek óta ezen dolgozik és nem kicsi előrébb tartanak mint a többiek.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
rocket
nagyúr
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz Malibutomi #17164 üzenetére
Pedig vissza olvastam, ezek szerint nem eleget
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #17157 üzenetére
Ezzel csak annyi a baj hogy az AMD 2006-ban vette meg az ATI-t, az nvidia meg 2008-ban az Ageiat... szóval nem tudom mit halucináltál itt be ATI kiszorításáról meg ilyesmi de kb semmi köze hozzá.
Az volt a baj akkor, hogy az nvidia GPGPU-ban gondolkodott már, és ezért tolta a GPGPU szekerét, cuda, c on GPU, PhysX stb stb. Mind arra volt hogy használjuk már végre a GPU erejét másra is mint grafika.
Ekkor az ATI/AMD még nagyban vliw-ezett meg a GPGPU fasorba sem volt...
Mint írtam az volt a baj hogy az nVidia nem tette ingyen elérhetővé ezeket, licenc és bevétel volt elvárva belőle.
És itt ez a lényeg, ezért nem terjedt el.Ha azt akarták volna amit te írsz, akkor szépen kinyitják/ingyen adják és ezáltal tudták volna épp saját ízük szerint alakítani a dolgokat.
(kicsit úgy mint a mantle - DX/Vulkan történt)
Azóta lehet hogy már megbánták, de bevallani már sosem fogják.
Annyi lesz hogy mostmár gameworks és physx is együtt fog járni és aki lepaktál velük ott ez egy plussz lesz ami csak Geforce kártyákon lesz elérhető, mint eddig is.Ha az AMD ugyanazt tette volna a mantle-val, mint amit az nVida a PhysX és stb vonalon, akkor ma még valszeg mindig azon menne a vita hogy miért szar a DX11 és az AMD kezében hiába ott az ütőkártya nem tud vele semmit kezdeni, mint ahogy sohasem tudott. Valószínűleg most volt ott egy okosabb ember aki tanult a múltból (Truform és tsai) és azt mondta nyissuk meg adjuk oda és a piac felkarolja és "letolja" mindenki torkán. És így is lett.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Jack@l
veterán
válasz Malibutomi #17164 üzenetére
Szeretnéd hogy felvázoljak egy sötét jövőt, ahol jobb fizikára éheznek a játékosok?
Vajon mekkora amd-s részesedésnél mondják azt a fejlesztők, hogy lekakkantják azokat a videokártyákat és inkább szuper gpu-s fizikát raknak a játékokba? Ugye hogy mindjárt mennyi köze van a radeonokhoz néhány éves távlatból?
AMD-nek most a mantle, vulkan, dx12 a nagy dobása, de csak tűzoltásra jó. Erős a gyanu hogy pár év múlva shadingestől megy az egész a levesbe. (az oroszok már régen a spájzban vannak)[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz Malibutomi #17168 üzenetére
Nem volt szándékomban egyáltalán, csak kicsit felbaszott a szokásos: fúj, szar mert zárt, csúnya nv lefizeti a játékosokat hogy az ő apiját használják szokásos bugyuta agymenés.
GPU-s fizikára egyre jobban szükség van, főleg most a dx12-vel, amivel már teljesen rombolható környezetben is lehetne játszani.
Ennyi a történet, amd ezt nem látta évekkel ezelőtt, pedig nagyonis kellett volna.
Ugyanaz a szitu amit feljebb írtam a raytracingel, most kaptak észbe 2015-ben.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Dtomka
veterán
válasz Malibutomi #17168 üzenetére
-
UnSkilleD
senior tag
válasz Jack@l #17170 üzenetére
sztem az amd tisztában volt mindig is a fizika fontosságával csak nem voltak hajlandóak licenszelni az nvidia zárt saját cuccát ennyi a történet és szerintem igazuk is volt
"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince
-
Jack@l
veterán
válasz UnSkilleD #17173 üzenetére
Akkor fejleszteni kell sajátot, viszont az nem 1 éves meló lesz...
@-Solt-: mesélj, mi a baj vele? te is szeretnél ingyen dolgozni fejlesztőként? mantle mért nem nyílt forrású?
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
-
UnSkilleD
senior tag
válasz Jack@l #17174 üzenetére
nem saját kell hanem egy olyan ami nincs lezárva egy gyártóhoz, pl havok, bullet
mantlet meg mi értelme lenne nyílt forrásúvá tenni amikor csak amd kártyákkal megy
[ Szerkesztve ]
"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince
-
Jack@l
veterán
válasz -Solt- #17175 üzenetére
Értem, szóval egy azaz egy értelmes indokot se tudsz felhozni ami miatt katasztrófa lenne a zártság(a nem értem az nem túl erős érv ). Játékok miatt nem nyavajogsz, hogy nem nyílt forrásúak?
Physx source bárki számára ingyé tölthető githubról... Ezért is van beeleintegrálva már jópár enginebe.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz UnSkilleD #17176 üzenetére
Havok-ra rákerestem, az a baj, hogy nem nagyon akarják azt fejlesztgetni. 1-2 apróságon kívül(mint ruha) csak cpu-t használ fizikára.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
TESCO-Zsömle
félisten
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #17180 üzenetére
Kivancsi vagyok, nagyon milyen lesz...hang, melegedes, teljesitmeny....arcedula...
Nem tudjatok mikor varhato a Fury X2 megjelenese ?
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
Dtomka
veterán
Lehet van aki(ke)t érdekel
Hamarosan megérkezhet az AMD apró csúcskártyája -
Jack@l
veterán
válasz Dtomka #17183 üzenetére
Magyarul 390x-es teljesítmény(húzottt 290x) X áron?
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz Dtomka #17187 üzenetére
Ami lemaradt, hogy X > 390X ár
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
nagyúr
Ha minden jól megy akkor GTX980 sebesség kéne legyen GTX980 áron, kb ugyanannyit fogyaszt is, így csendes is lehetne akár... de hogy lesz e és milyen custom hűtős, passz...
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Yllgrim
őstag
válasz FollowTheORI #17190 üzenetére
Azert ez a a sok ref megoldas eroltetese szamomra is rejtej... Biztos jobb hutesek kerultek volna fel a gyartoktol...
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
#45185024
törölt tag
válasz Yllgrim #17191 üzenetére
Hát most nem haza beszélek de hogy kijött a 950 és 12 új kártya jelent meg rá.
A Fury meg kint van x hónapja és 3 Pro modell és 1 X van belőle azért ez... érted.
Nekem is csípi a szemem hogy nincs választék, jöhetne pár Hybrid is.
Szóval azért lenne még mit tanulni, a szabad akarathoz választék is kellene.[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
válasz #45185024 #17193 üzenetére
Kisse eltevedtel a temaban.
Eloszor is a GTX950 160-170 euro, a Fury 530-600 euro.
Az alacsony keresletet a Radeonok irant a partnereik is megsinylenek, foleg a Radeon only XFX, HIS, Powercolor, varhatoan hamarosan lesz amelyik kidol a sorbol.
Olyan gyartok, mint a Gigabyte, MSI nem terveztek sajat Fury-t, mert egyelore olyan alacsony az erdeklodes, hogy nem eri meg nekik penzt fektetni a tervezes/kivitelezesbe."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Malibutomi
nagyúr
válasz rocket #17194 üzenetére
"Olyan gyartok, mint a Gigabyte, MSI nem terveztek sajat Fury-t, mert egyelore olyan alacsony az erdeklodes, hogy nem eri meg nekik penzt fektetni a tervezes/kivitelezesbe."
Erre van valami forrasod is vagy csak talalgatas? Gondolom az utobbi, mert nem igen hiszem hogy belelatnal az emlitett cegek mit terveznek kiadni es mit nem.
Legalabb ennyire valoszinu hogy az eddigi alacsony mennyiseg miatt (interposer+HBM gyartas felfutasa) nincs egyelore tobbfele a piacon. Sot igazabol valoszinubb, mert hiszem, hogy elore lattak jo fel evvel hogy mennyi lesz a kartyara az erdeklodes, foleg ha igaz amit Abu irt, hogy akkor meg nagyban az arakrol alkudoztak.[ Szerkesztve ]
-
Yllgrim
őstag
válasz Malibutomi #17195 üzenetére
XFX jobb valasztas mint MSI meg Gigabyte
Ha tovabb gyuruzik a sz@r kinabol akkor viszont erdekes fejlemenyek lehetnek, mert akkor elolvad meg par szaz milliard US$ minden nap, mar most kapkodnak levegoert levegoert a cegek mindenfele... Mindenki kapkodja kifele a penzet mindenhonnan
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Z10N
veterán
A PH-n meg hirben sem lattam, pedig negy napos a cikk. Radeon Nano. 27-e pedig mar csak ket nap.
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Macska topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mobil flották
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- MSI GTX 1660 ti armor oc
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- ASUS TUF 3080TI 12GB OC IPON garanciával
- Asus GtX 780 3GB Videokártya
- INNO3D GTX 1660 Super DDR6 6gb videokártya eladó.
- LED XFX Radeon RX 580 8GB Gaming videokártya hibátlan állapotban eladó, samsung ramos(ritka és jó na
- ELADÓ VGA AMD FirePro W8100 8GB 512BIT GDDR5 PCIe 3.0 videokártya, 4db DP, tervezéshez vagy akár...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen