-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
válasz Malibutomi #17349 üzenetére
Mindenki abban hisz amiben akar, szerencsére az informatika nem hitkérdésen alapul
Pénz beszél...[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz Malibutomi #17352 üzenetére
Nekem nem, de szeretnék életemben valaha annyi pénzt látni a számlámon, amit oxide kaphatott zsebbe...
Túl sok bullshit hagyja el a szájukat az utóbbi pár évben, miközben hulladékok sorozatát adják ki.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
nagyúr
válasz Jack@l #17348 üzenetére
Mivel DX11 alatt nem is volt támogatva az async igy a physx és tsai nem async futnak. Ez tuti.
Másrészt ezeken a képeken is látszik hogy nem megy az async.
Harmadrészt ez a progi használhatatlan arra amire akarták, elég csak megnézni a kisebb geforce-ok milyen furcsaságokat produkálnak (a nem async működés mellett).
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Yllgrim
őstag
válasz FollowTheORI #17354 üzenetére
O mar csak tudja, programozo, most komolyan? Mindjart alatamasztja megdonthetelen ervekkel. Adj neki egy eselyt bizonyitani.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Petykemano
veterán
válasz Jack@l #17348 üzenetére
Engem az érdekelne, hogy
- Van-e olyan - minimális - használati szint (annyi parancssor, vagy mittomén), ahol azoknál a kártyáknál, amelyek tudnak async shadert, arányosan gyorsít?
- Ha ezt a használati szintet megemelik, az ront-e annak a kártyának a teljesítményén, amelyik optimális szintjén ez a szint már túl van, vagy csak nem javít?
- lehet-e az async shader használatot úgy optimalizálni kártyánként, hogy az adott architektúrának optimális legyen?Magyarul ha történetesen a 980Ti-nél 128 a határ, akkor ha 256 van, akkor a 980Ti rosszabbul teljesít, vagy csak nem teljesít már jobban? Ha rosszabbul nem teljesít attól, ha több van, vagy ha kártyánként megadható, hogy ez a szám mennyi, akkor miért ne lehetne a Fury X-nek 1024, vagy 1048576, ha azzal éri el a legjobb teljesítményt? Ennek csak az nvidia pénztárcája vethet gátat.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Ren Hoek
veterán
válasz Petykemano #17358 üzenetére
Amíg ki nem derül mi van a Maxwell2 belsejében igazából, addig nincs értelme erről beszélni. Lehetetlen válaszolni. Teljesen más a két arch. Lehet hiteles az a grafikon, de lehet hogy valós helyzetben semmit sem fog érni hány queue van.
Első körben az nV nyilatkozatot kéne megvárni, aztán egy nagyobb 10 játékból álló mintán megfuttatni a dolgot. Ez még nagyon messze van.
Az az egy biztos, hogy a fejlesztőkre nehéz idők várnak optimalizálás és kompromisszumkötés terén, ha az NV tényleg susmákolt az Async-el. -
Laja333
őstag
válasz Petykemano #17358 üzenetére
Meg először jó lenne egy olyan bench, ami tényleg képes releváns eredményt mutatni. Ennél a grafikonosnál is megjegyezték, hogy a GCN is "sorosan" futott csak.
"In fact, a post points out that due to the workload (1 large enqueue operation) the GCN benches are actually running "serial" too (which could explain the strange ~40-50ms overhead on GCN for pure compute)."
[link] -
Televan74
nagyúr
válasz Jack@l #17353 üzenetére
Neked is ajánlom hogy húzd ki néha a fejed abból bizonyos lyukból,és ne csak zöldségéket hallgass sztereóban.
Semmivel nem rosszabbak a konkurencia termékei.Volt velük egy ki driveres probléma,,az ok rendben van.Mióta fogyasztanak többet ? A Maxwell óta. Ezen kívül van még valami? Ugyanúgy lehet játszani velük.
És ami neked bullshit az másnak esetleg információ. De ha neked ennyire nem szimpatikus akkor nem kell vásárolni a termékeikből. Én nem kell oltani itt a népet,hogy ilyen sz@r meg olyan sz@r.
Nem értelek benneteket.Nem tudom honnan jön ez a fajta hozzáállás.Csípi a pisi a popót a pelusban.Bocs,de egy kicsit kiakadtam a "bullshit" és a "hulladékok sorozatát" szavakon .
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Ren Hoek
veterán
válasz Televan74 #17361 üzenetére
Calm Bro!... Oxide-ra gondolt szerintem
Amúgy vicces is kicsit, hogy az Oxide mennyire elképesztően fel lett kapva az utóbbi időben az AOTS (korábban Star Swarm) miatt, aztán mi ez tulajdonképpen? Egy nulla eddig. Arra jó ez a benchmark, hogy jól összeugrassza az embereket értelmetlenül. Csak azért kaptak ekkora reklámot mert DX12 pionírok... amúgy egy nagy sz.r az egész, ha még lenne überkirály nextgen 2015 grafika, full realisztikus rombolható terrain, rendes robbanások és fények (nem ilyen übergagyi 2009-es hatás kb) akkor azt mondom van alapja, hogy ekkora hírnevet kapott a cucc...és van alapja, hogy ilyen brutál szutyok FPS-eket produkál csúcskártyákon is. Ráadásul még elvileg ez egy kis pálya volt. Star Swarm ugyan ez... ha már tech demo, akkor legyen szerintem Crysis szintű... mikor az megjelent, kb Super Mario szinten ment a grafika a konkurenciánál
[ Szerkesztve ]
-
Z10N
veterán
válasz Ren Hoek #17347 üzenetére
Ez ertheto, ha nincs akkor emulaljak azzal nincs baj (ez fedne a :"próbálják kihozni a dologból a legtöbbet"). De a kerdesre nem valszoltak, ezenkivul a "hogyan hegyezgetik" helyett hogyan tomik a zsebeket folyik. Illetve hogyan halgassanak el dolgokat vagy a javukra sumakoljanak. Persze, hogy nem hiba majd jon a Pascal. De addig hazudozni, meg manipulalni akkor is legalja kategoria. Legutobb is a 970-nel. Azt is elmondtam, hogy az AMD is lehetne tokosebb. Az NV is jo cuccokat csinal, de mindig van egy unszimpatikus lepesuk.
cain69: Koszonom, igy mar tisztasor.
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
#45185024
törölt tag
válasz Laja333 #17360 üzenetére
"ami tényleg képes releváns eredményt mutatni."
Várjatok lehet rosszul értelmezem de amd oldalán ez van:
Today's DX12 patch will make Ark one of the first DirectX12 games - What do you expect from the update?
és a dátum aug. 28.
[link] Ez most nem azt jelenti kijött az ARK direct X 12 alatt ? -
Ren Hoek
veterán
Persze nekem se szimpatikusak ezek a dolgok... viszont én akkor kezdek csak aggódni, meg anyázni, hogyha ténylegesen érint a dolog, saját bőrömön. 3.5 GB nem érint FHD-n felül, illetve a DX12 még nem tudni milyen kimenetelű botrány sem, Deus Ex-en kívül full nem érdekel egyik játék sem ami kijön 2017 végéig. Addig 290(X)/390-el szemben vérbe húzható, hűvös 970 a nyerő. Persze Ti és TX tulajként már lehet jobban aggasztana a jövő... but it's none of my business. Addig is várom az AMD lépését, és szívesen csereberélnék, ha kiadnának egy 970-et olyan áron, olyan fogyasztással. Nano-t vártam ide, de értelmetlenül sajna...
-
Laja333
őstag
válasz #45185024 #17364 üzenetére
Nem. Elhalasztották a dx12 Patch-t. Volt valami zűr körülötte, nem olyan lett, amilyennek várták. Az elmúlt idők DX12-es NV "teljesítmény" miatt nem csodálkoznék, ha NV miatt halasztották volna.
Szerk: Egyébként ez a Nano reklám tök jó lett. "Banana for scale"
[link][ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Petykemano #17358 üzenetére
Újra leírom: az aszinkron compute akkor gyorsít, ha vannak kihasználatlan ALU kapacitások a rendszerben. Innentől kezdve az első compute queue-nak van esélye jelentős gyorsulást hozni, a második még lehet, hogy hoz valamit, aztán onnantól kezdve már nagyjából mindegy. Biztos lehet speciális eseteket kreálni, ahol több compute queue-val jobb lesz a teljesítmény, de nekem elég értelmetlennek tűnik.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
#45185024
törölt tag
Ja jók a Nanó reklámok
Ez a pasi ontja nekik a reklámokat
Nanó reklám[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
válasz Laja333 #17367 üzenetére
Persze,biztos hogy az nV miatt volt... még a globális felmelegedés is miattuk van... vagy talán mégsem világmegváltó a DX12...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Jack@l
veterán
válasz Petykemano #17358 üzenetére
Engem szintén az érdekelne mi van ha több que van 128-nál, mert nv-nél látszik az ugrás szint, kb lineáris. De amd-nél 128-ig tök statikus a késleltetés(nála ott a határ).
De teljesen mindegy, mert tényleg nem látom hogy masszív grrafika mellett hogy lehet annyi szabad unitot(cu) befogni párhuzamos feldolgozásra. Ha csak 50-et lehet, ahhoz max 50 que kell...
Nyilván ezt oxideék is tudták, nem véletlenül pakoltak bele annyit amennyinél már nv-n rosszabbul fut. Ezért kérte a cég őket, hogy akkor tegyék át soros feldolgozásra.
Lehet az egész benchmark a fury-kra lett kihegyezve, nagy szívás lesz a nano-kon is ha így marad, mert ott fele annyi ACE van mint a fullosban.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz TTomax #17370 üzenetére
Az UE4 még preview verziós, rosszabbul mennek dx12-vel futtatva a dolgok mint dx11-el(kb 5%), valószínű ematt nem adják még ki. Ark is azzal van készítve.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
-Solt-
veterán
Urak!
Erre az értelmetlen kukiméregetésre továbbra is van topik, bőven elég ott olvasni ezt a sok pszichológusért kiáltó hozzászólást. Olyan jó lenne, ha itt tényleg csak a találgatás menne az AMD Radeon kártyákról!
www.smart-bus.hu
-
Jack@l
veterán
válasz Ren Hoek #17374 üzenetére
Ha abu leírta hogy feleannyi egységgel is ugyanannyi, akkor megnyugodtam...
Majd a userek mérései megaszongyák, hogy mennyi az annyi. Egy hét múlva.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
TTomax
nagyúr
válasz Laja333 #17376 üzenetére
Pontosan annyi mint az köze van,mint az ARK DX12 patch elhalasztásának...semmi...a rosszindulatú találgatás az megy,és mi van ha az AMD-n nem ment jól?Pont annyi a valószínűsége...
Amúgy egyik miatt sem az UE4 miatt van,mert az mindenre fel van készítve.... mobil fronton...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Ren Hoek #17362 üzenetére
A Nitrous miatt lettek felkapva. Régóta a levegőben vannak, mert amikor létrejöttek 2013-ban, akkor azt ígérték, hogy megoldják a real-time grafika nagy problémáit egy olyan motorral, amely akár sok száz shadow casting fényforrást kezel, és alapjaiban a Pixar Renderman Reyes leképzőjéhez igazodik, ami forradalmi megoldás valós időben. Ma azért válltak ennyire nagy sztárrá, mert meg is csinálták annak ellenére, hogy többen azt mondták nekik, hogy az elképzelésükhöz 2018-ban lesz megfelelő hardver. Azt számold be, hogy ma Johan Andersson azért marha nagy sztár a Frostbite-tal, mert a motor képes 8! shadow casting fényforrást. A Nitrous akár 2000 shadow casting fényforrást is leszámol valós időben. Ez azért nem semmi, és nem véletlenül sztárolják így őket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #17377 üzenetére
Valójában semmin sem ment jól. A DX12 implementációk nem valami stabilak még. Ez van. Készüljetek fel arra, hogy ha nem hozzák rendbe gyorsan, akkor még tovább csúszik. Valószínűleg az MS keze is benne van. Az első DX12-es programoknál nem szeretnének blamákat.
Az UE4-nél majd a Fable Legends lesz az érdekes, mert azt az MS alaposan átírta, hogy sokkal jobb legyen a PC-re. Számos mobilba fejlesztett technikát lecseréltek, mert itt megvan a kellő erő pár jobb technikához.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ren Hoek
veterán
Ez technikailag mind szép és jó, de ha behívsz 10 embert az utcáról nem tudna különbséget tenni eközött és a 2010-es Supreme Commander 2 között: [link]
Ugyan úgy grandiózus csaták, sok lövedék stb... Legalábbis én sem látom annyira, hogy elképesztő látványt nyújtana 2000 shadow casting fényforrás ehhez képest. Persze biztos zsenik, hogy meg tudták csinálni... de pl egy átlag DX12 játékban kell egyáltalán ennyire rámenni erre? A 'lehet' az egy más kérdés.. -
TTomax
nagyúr
Nálam ez a játék,söt az összes UE4-es bekerült abba a dobozba amire az van írva "végszükség esetén felbontandó".Ugyanebben a dobozban vannak az ubisoft remekművei is.Ez az UE,már nem az az UE,ami úttörő ,jól skálázható,relatív bugmentes volt és még tűrhetően is tudott kinézni.Elég erre egy pillantást vetni...és ez high,még csak nem is maximum...FHD... nevetséges...
Ennél még a 2008as Crysis jobban néz ki és jobban is fut...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
#45185024
törölt tag
válasz Ren Hoek #17380 üzenetére
Ez inkább arról szól hogy megtudják e csinálni. (techdemó)
Az hogy kihasználja e valaki az a cégek dolga eldönteni.
Mivel motorba lesz ezért eldöntheti ezt veszi e meg...
Majd csinálnak olyan programokat aminél éjjel kell menni és máris kevés a 8 fényforrás mondjuk ha 2000 nem is kell azért egy csapat esetén több kellhet.
Azért azt ne felejtsük el hogy sok az Nvidia supported program, amik továbbra sem fognak olyan effekteket használni amiben az ő kártyái rosszak. így a singularity továbbra is csak egy tesztként fogható fel egy erős hardver használat esetére. AMD számára egy pozitív előjel, de ettől azért nem több.[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
válasz TTomax #17381 üzenetére
Kicsit reginek tunik ez a teszt, Early Access a jatek meg mindig, ami a nyilt BETA megfeleloje, igy folyamatosan javul a teljesitmeny is.
U4 Engine jatekokkal lesz gondja az AMD-nek, mert a GW bele van epitve.
U3 Engine hiaba volt nepszeru nem tamogatta az MSAA-at, igy vissza kellett lepni az idoben emiatt egy korabbi szintre, a gyartok driverbol kenyszeritett megoldasaival meg sok gond van.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
pengwin
addikt
válasz Jack@l #17375 üzenetére
A Nano 2 HWS-e állitólag azonos képességű, mint 4 ACE.
Nem letiltva lettek a részegységek, jól látható ezen a két ábrán hogy a Nano-n máshogy csoportosították az erőforrásokat...
Az meg minimum nagyon vicces, hogy az AOTS bencset majdnem, hogy egy nv-s sem tekinti relevánsnak, míg egy random a-sync compute tesztet rögtön készpénznek vesznek, benchmark-nak tekintenek, holott a készítője is leírja, hogy nem az, és hogy a Radeonok eredményi sem a saját a-sync képességeiket demonstrálják, mivel azok is rá voltak kényszerítve a soros végrehajtásra, holott valószínűleg pont a párhuzamosan futó szálakban lennének erősek (vagyis abban, amit alapból tudnak...)[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
-
Crytek
veterán
UE4 egy rakás hulladék úgy ahogy van még dx12 nélkül is.
Meg lehet nézni az eddig kijött UE4-es game-eket hogy putri látvány mellett olyan szarul futnak, hogy förtelem.Next PC Upgrade: 2022
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #17381 üzenetére
Jó, de az Epicet is meg kell érteni. Nekik ez az egész egy üzlet, és nem tudják eladni a motort a nagy kiadóknak, legalábbis olyannak nem, akik nem gondolkodnak mobilban. Innentől kezdve a fejlesztés is erősen az ultramobil réteg felé tolódik, aminek a következménye, hogy a normál leképző rossz teljesítményű, illetve nincs hagyományos több GPU-s támogatás is. Minden problémát meg lehetne oldani benne, de minek, ha úgysincs rá vevő. És ez üzletileg teljesen érthető döntés. Oda rakják a pénzt, ahonnan az visszatermelhető, és ez nekik mostantól az ultramobil. Fáj vagy nem, ez egy üzlet. Nézd meg, hogy a Unity egy ilyen stratégiából mennyire jól elvan, és nézd meg, hogy a Cryteknek milyen problémái voltak abból, hogy továbbra a nagy kiadókat hajkurásszák a topra kigyúrt motorjukkal. Hiába über allesz, hiába öntik bele a pénzt a leképző minőségébe és a PC-s optimalizálásba, egyszerűen rohadt nehéz eladni, mert szinte minden kiadó a házon belüli alternatívát tartja szem előtt.
Szóval a Crytek és az Epic közül utóbbi döntött jól, amikor le se szarták a fő leképzőjét az UE4-nek. A licencelők 99%-át a mobil leképző érdekli, és ebbe kell önteni a pénzt. Akit a fő leképző érdekel az a Microsoft, de nekik megvan a pénzük, hogy átírják, és át is írják a Fable Legendsre. Elég durván. A teljes mobilba fejlesztett GI rendszert lecserélték egy jobb opcióra, ami persze mobilon nem fut, de sokkal jobb minőséget ad, és PC-n bőven megvan hozzá az erő. Ez megint az Epicet igazolja. Egy komolyabb licencelő úgyis beleír, hogy jobb legyen. Szintén nagyon jó döntés, hogy a MS visszaírja a fejlesztéseit a main branchbe, szóval pár verzió még, és a Fable Legends optimalizálásai, illetve változásai ott lesznek az UE4-ben, mindenkinek elérhető formában. Ez is az Epic stratégiáját dicséri. A MS elvégezte helyettük a munkát. Persze nyilván ez időben előny az MS-nek, hiszen biztos lesz úgy öt hónap, mire minden bekerül a main branchbe, és akár egy évbe is beletelik, amíg az alternatív branchekbe bekerül az MS cucca, de az Epic nem költött rá semmit. Tiszta haszon az egész.
Itt majd egyébként a VR kavarhat be, mert abban az UE4 nem áll ugyan rosszul, de az új CryEngine nagyon odapakolt. A Unity meg le van maradva, mint a borravaló. Valszeg a mobil VR-re az UE4 lesz a legkedvezőbb alternatíva, míg PC-s szinten a CryEngine.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rocket #17383 üzenetére
Az Epic mondta, hogy a main branchből kihagynak minden ellenőrizhetetlen middleware-t. Szóval nincs bele építve a GameWorks. Mindenki csinálhat alternatív brancheket az UE4-re. Erre abszolút megvan a lehetőség, de az Epic kiköti, hogy az alternatív brancheket nem támogatják, mert olyan kódok lehetnek benne, amelyeket nem tudnak optimalizálni. Emiatt, ha valami baj van azokkal a branchekkel, akkor mossák kezeiket, annak ellenére, hogy az ügyfél esetleg fizetős. Ilyen körülmények között nagyon kevesen fognak alternatív branchet választani, mert egyrészt hónapokkal van lemaradva a main branch mögött, és nincs rá support. Akkor lenne rá nagy igény, ha 24 órán belül frissülne minden alternatív branch a main branchcsel, illetve az Epic hivatalos garanciát vállalna a működésére, ami azt jelenti, hogy ha valami esetlen nem klappol (és elég sűrűn nem klappolnak a dolgok), akkor arra nem egy automata válaszolna, hogy használj main branchet, hanem kivizsgálják a hibát és javítanák.
Az UE3-ba pontosan ugyanúgy lehetett MSAA-t szerkeszteni, mint az UE4-be. Sőt, amit az UE4 használ deferred MSAA-t, azt az UE3.9 már támogatta.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Crytek #17385 üzenetére
Csak a PC-s leképző teljesítménye és minősége gyenge. A mobil leképző nagyon is jó, és erre nagyon figyel az Epic. Szóval nem hulladék az a motor, csak nem kapott túl nagy figyelmet a PC a fejlesztésnél. Itt megint visszakanyarodunk ahhoz, hogy ez az egész egy üzlet, és az Epicnek nem a PC-s játékosok mosolya kell, hanem a fejlesztők pénze. A legtöbb licencelőjük pedig mobilra dolgozik. Semmivel sem lennének előrébb, ha úgy döntöttek volna, mint a Crytek. Szép és jó a CryEngine, de hány PC-s AAA stúdió licenceli?
A piac változásait le kell követni, és az Epic lekövette. Ezzel lehet, hogy összetörték a PC-sek szívét, de a bankszámlájukra ugyanannyi pénz jön, vagy több.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Crytek
veterán
Szedje meg magát az Epic engem nem érdekel hogyan csinálja.
A szomorú az hogy van aki megveszi tőlük és kiadják a hulladékait.
Aztán innentől pont mindenki leszarja mire fejlesztenek ,ha okádék valami miért veszi meg a sok igénytelen gyökér cég és épít rá játékot.Next PC Upgrade: 2022
-
Jack@l
veterán
válasz Crytek #17389 üzenetére
A kite demó is azzaé készült, szerintem szép... (de ízlések és pofonok)
UT4 is szép ha meg van csinálva rendesen a pálya.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
rocket
nagyúr
Forras?
Kollock az Oxide-tol rosszul tudja akkor:
"If you use this metric, however, given Nvidia's promotions with Unreal (and integration with Gameworks) you'd have to say that every Unreal game is biased, not to mention virtually every game that's commonly used as a benchmark since most of them have a promotion agreement with someone.""A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Crytek
veterán
válasz Jack@l #17390 üzenetére
Nem sok UE4-es game van még így lazán össze lehet hasonlítani az ezer éves UE3-as cuccokkal.
Sok UE3-as game alázza a UE4-es fosokat tech ide tech oda és azok mentek kb az okoskarkötön is itt meg szánalmas amit produkálnak. Még szerencse hogy a GeoW UE Ms kézben van......[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
Jack@l
veterán
válasz Crytek #17392 üzenetére
Az a fejlesztők és grafikusok sara, nem az engine-é. (akinek nem számít a szutyok konzolokra portolás, ki fog adni szép játékot vele)
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rocket #17391 üzenetére
Meg tudod nézni a GitHub-on. Ha regisztrálsz magadnak egy UE4 licencet és egy GitHub felhasználót, akkor kérhetsz hozzáférést a forráskódhoz. Ilyenkor felvesznek a listába és hozzáférsz az UE4 forrásához. Persze el kell fogadni egy csomó szerződést, illetve át kell menni a szűrőn. Utána látni fogod, hogy van egy main branch, amiben csak olyan middleware van, aminek a forráskódja nyílt, és ez a folyamatosan frissülő, hivatalosan támogatott branch. A middleware-ek forráskódja nem feltétlenül van alapból megosztva a GitHub-on, de létezik olyan hozzáférés is, amivel ez is elérhető, viszont ilyenkor a middleware szállítójával is szerződést kell kötni, ami már komoly pénzbe is kerülhet.
A main branch mellett van pár alternatív branch, amelyekben olyan middleware-ek vannak, amelyeknek nincs elérhető forráskódja. Éppen emiatt ezekre nincs is támogatás az Epic részéről, illetve ezek nem frissülnek a main branch-csel azonos időben.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
shteer
titán
TechPowerUp-on sem lesz Nano teszt
..szerintem jónak tűnik
-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #17398 üzenetére
Köszi!
Az azért meglepett, hogy a TPU nem üti meg az olvasottsági minimumot.solfilo
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen