-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
Kár hogy az csak egy kis része a raytracingnek. A kamu villogásbol nekem megint az jön le hogy szar lesz...
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
TESCO-Zsömle
félisten
Én nem néztem a videót, nem érint az AC széria, de ez a képek alapján nem túl acélos. Reméljük csak a video+encode miatt, de mondjuk trailer-nek... Azokból még az in-engine változatokat is fe lszokták tekerni, hogy jól nézzen ki.
Ennyire nem lehet gyenge az új szupererős xbox...Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Raymond
félisten
válasz TESCO-Zsömle #46453 üzenetére
A video jol nez ki mert a szokasos high quality CGI story trailer a Digic-tol, a kepek nem onnan vannak ezert ugy neznek ki ahogy.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
GeryFlash
veterán
válasz TESCO-Zsömle #46453 üzenetére
Nem az uj szupererős XBOX-on múlik hanem hogy ki kell adni a jelenlegi szutyvadékokra. Hiába lehet skálázni viszonylag jól a motorokat ez akkor is visszafogó tényező. Ne 2020ra várjuk már a nextgen játékokat...
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
#82819712
törölt tag
válasz szmörlock007 #46456 üzenetére
Nem hiszem hogy a főmemória lesz a lényeges.
Inkább az hogy ki hogy trükközik az egymás alatt cserépszerűen elterülő és egyre lassuló memóriákon , amik a sokadik kesse lesz csak a GPUnak. Az RT nagyon enni fogja a memóriát.
Samsunggal meg tudná éppen csendben oldani. elvégre stratégiai partnerség áll közöttük fenn ehhez képest azt látjuk csak hogy NV-nek fognak gyártani GPU-t
16 GB az E-ből is nagyon drága lenne neked meg nekem.
A CDNA-t meg már leválasztották.
Inkább ahhoz hasonlít ahogy a Vincsik használnak egyre agresszívebb nagy belső memóriaterületeket kesseléshez... amiben jó nagy csítelések is vannak mostanság.[ Szerkesztve ]
-
#82819712
törölt tag
Watch Out, Losers! AMD is Making Video Cards for PHONES
Ne keressétek a moderátort. Amúgyis a saji buriját eszi, de ezt nem én mondtam hanem Linus -
Petykemano
veterán
válasz Carlos Padre #46459 üzenetére
Nem lenne meglepő.
2016-ban jelent meg a polaris és pár hónappal később a konzolok is, amik rendelkeztek olyan tudással,.ami a 2017-es vegában jelent meg.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
#82819712
törölt tag
válasz Carlos Padre #46459 üzenetére
Olvasd el ezt a két régi kommentet akkor meg fogod érteni a portfólió hogy működik.
#1
#2
shader model 6 a legjobb példa erre.Na aki akar chipletes GPU csodát látni az fáradjon át a másik GPU találgatós Topicba
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Carlos Padre #46459 üzenetére
Cerny már megmutatta. Ezek azért elég komoly dolgok. Főleg a cache scrubbers.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
HwInfo upcoming changes
- Added preliminary support of Navi21 and Navi22. [link]
(Ó,.jaj, ez már április elején volt
Akkor már csak 1-3 hónap )[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Z10N
veterán
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
#82819712
törölt tag
AMD's got big plans for GPUOpen - New content is coming every day next week
-
félisten
-
#82819712
törölt tag
Igen abszolút egyetértek veletek próbálja roncsolni az NV bemutató nagyságát sok újdonsággal az Amd . Na most amiket felsorol azokat ugye párhuzamosítani lehet NV technológiákkal.
TressFX, FidelityFX aki egyedül ott árválkodik egyelőre a nagy AI könyvtárba. Nekem kicsit fura hogy egy hétig tart.
Azért ilyen nagy volumenű dolgokat biztos nem fognak minden nap bejelentgetni , meg volt is már ilyen minden hónap x-edikén bejelentünk majd valamit és az sem sült el túl jól
Ez a hét arra lesz jó hogy kijelölje az erővonalakat.
Nem tudom NV mivel akar most robbantani. Maga a Samu 8nm elvileg olcsóbb mint a 7 és a 10est sokáig kitaposták.
Tehát elvileg emiatt NV továbbra is a nagy monolithben gondolkozhat.
AZ AI meg RT bőven el tudná vinni ezt az egy hetet a hátán AMDnek ha valami érdemlegeset mutogatnak tehát picit cizelláltabb művészi munkákat mint a bizonyos csupa krómdemó.
Itt egyértelmű hogy az elérhető árú RT-re kellene építeni viszont akkor ugye a kártyák se mehetnének 280 fölé... (nem 2080-at írtam)
Egyik barátommal sokat beszélgettünk erről az oxidegames hírről a héten.
Mondjuk itt senki nem szólt hozzá de azért az egy érdekes kérdés hogy az RTS eleve halott vagy megmenthető- e még megfelelő AI függvényekkel és akar- e ilyeneket kihozni valaki egyáltalán ?
Vagy csak azért nem lett sikeres mert zöld lámpások ennyire elzárkóznak amd fejlesztésektől.
De 7 alkalom még mindig nagyon soknak tűnik.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz #82819712 #46468 üzenetére
Nv a 7 nm készülő Ampere Teslakat mutatja be valószínűleg. Már lefoglalták a gyártókapacitást 5 nm re mindkét gyártónál. Az a Hopper GPu lesz MCM dizájnnal 2021 ben.
Mindegy az, mutassanak valamit ,minden nap jól jönnek a hírek meg a morzsák.
Véleményem szerint ha Nvidia orra alá akarnak törni borsot ,akkor most nem a gaming szegmenst fogják demózni, hanem a professzionális dolgokat, ha Nv a Teslákkal jön valóban. Esetleg egy Radeon 7 utód, félprofesszionális kártya? Laptopok?
Ha mégis gaming akkor Szerintem lesz majd videó demó a Navi 2x futtatásával., biztos fogják demóznia mobil GPU-t a Samsunggal, RT demók talán szponzorált játék stb.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Petykemano #46470 üzenetére
én is azt gondlom, meg hát tartogatni kell valamit a nyári geforce bemutatóra is vagy fordítva, Nv tartogat addigra, mindegy honnan nézzük. mindkét cég egymáshoz trollkodik
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
#82819712
törölt tag
Na épp SpaceX fellövés Live van, a Musk fanokat most nem érem el de a többieknek mondom akkor ma du 5 kor RDNA2 live
Otherworld meg IGN biztos ,meg más is közvetíti magyarul akit érdekelnek Valhallába vágyó Vikingek ott a helye.
Mi néznénk Abu közvetítést is ha lenne, csak mondom
egyáltalán volt már ABU ever videón tudvalevő ki ő ?
Aztán ha lesz AMD összefüggés majd itt kibeszéljük.
Az a durva hogy valóban előfordulhatna hogy azt mondja a narrátor (a portfólió anomália miatt )hogy ez most egy RDNA 3 effekt
a hetes megjelenésnél szerintem picit mellélőttök.
"AMD plans to announce new GPU Open releases every day for the next week, giving developers more toys to play with improving AMD's existing technologies. "
Ez nem Pro meg Arcturus bemutató, inkább régebbi tecnológiák fel frissítése és az újak bemutatása konzolokon és új kártyákon.[ Szerkesztve ]
-
#82819712
törölt tag
Szeretném bemutatni az új önvezető autónkat. Ön vezeti
Xbox Series X First Look At Gameplay - Inside Xbox
(Full Presentation)[ Szerkesztve ]
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A multiplatform címek biztosan nem. Ezeknek azért futniuk kell Xbox One-on és PS4-en is. Tehát technikailag egy rakás platformot meg kell céloznod, és nehezen tudsz igazodni az új konzolokhoz. Azon kívül persze, hogy felnyomod a textúrát, az effektek minőségét, vagy szimplán 4k@120Hz aztán jóvanazúgy. Esetleg ennek kombinációja és akkor 4K@60Hz. De amíg célozva van a mostani generáció, addig a lényeghez, vagyis a szupergyors adattárolóhoz nem lehet hozzányúlni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
igaz, erre nem gondoltam.Gondolom még 3-4 évig nyomják mindkét generációra a játékokat. vagy mindháromra? PS4 Slim is a pro mellett? vagy Xbox one az X mellett?jaj.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha már kiadod a játékot PS4 Próra, akkor onnan tényleg pofonegyszerű a Slimre is megcsinálni. A limit ugyanúgy a HDD mindkét gépben. A többi különbség pedig egyszerű szövegfájlban kezelhető, hogy melyik effekt/paraméter milyen legyen.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
DudeHUN
senior tag
El sem hiszem, hogy következő év végén érkező játékoknál már elkezdhetünk megszabadulni a HDD korlátaitól végre. Legalábbis konzolokon ahogy jelenleg állnak a dolgok. Ezek miatt a cross-gen címek miatt még figyelembe kell venniük a fejlesztőknek, viszont utána nagyot tudunk majd ugrani.
Ideje lenne, hogy minimum a Sata SSD legyen a minimum gépigény.[ Szerkesztve ]
Gamer for Life
-
Petykemano
veterán
Abu!
Linus említette,.hogy a B550 lehetővé teszi, hogy a 1x16 Pcie4 csatornát "bifurkálják", vagyis 2x8 pcie4-re bontsa. És hogy ez újdonság ebben az árszegmensben.
Nehéz nem arra gondolni, hogy ennek szerepe lehet a közeljövőben az alacsonyabb árszegmensben is és az első ami az ember eszébe jut az a multigpu, vagy valamilyen gpu mellé berakható, de gyorsítókártya, ami régebbi gpu mellé is jól jöhet.
Mi a jelentősége szerinted?
[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
#82819712
törölt tag
Valóban nem voltak szemkápráztató alkotások mint vártuk...
Talán a Disintegration, a Second Extinction, és a Bright Memory Infinite-nek volt egyedül jó motorja, ez utóbbi nem Ray Tracinges ? Van itt sok sasszemű majd megmondjátok
Vagy csak mindent nyakon öntenek vízzel és azért tűnik annak?
Nekem ebben az egészben a katyvasz a legnagyobb bajom
egy piros szemű (rupszi kedvéért) Lómai pajzsos katona kiugrik a vízből akire gépfegyverrel lősz, a szupererőddel megállítod a levegőbe és szétvágod darabokra, ehhhh
megnézte a Mortal Kombatot a Crysis-t meg az Elveszett Légiót és na csináljunk egy játékot[ Szerkesztve ]
-
#82819712
törölt tag
válasz Kicsimix #46486 üzenetére
Valószínű igazad van mert közben olvasom Jason Ronalddal az interjút (az Xbox csapatának programozási igazgatója)
és ezt mondta a Bright Memory Infinite után:
"As an example, you might have ray tracing enabled on the Xbox Series X optimised version of the game, but you don't have it enabled on the Xbox One version of the game. Or, you might have improved gaming experiences in some areas, and in other areas, you may choose to keep them the same. So I don't view it as a lowest common denominator. I view it as giving developers the tools they need to build the best gaming experience possible and developers are incentivised to make a great gaming experience for their players just like we are. It's about finding that right balance."
LINK[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #46484 üzenetére
Igen, ezt írtam a híremben.
Nem jelent amúgy semmit, ez csak egy lehetőség. Nem kötelező vele élni, csak korábban a B450-nél nem is volt ez önmagában lehetőség.
A jelentősége annyi, hogy B550-hez is lehet majd SLI licencet kérni, de ugye már ezt is egyre kevesebb alaplapgyártó fizeti meg a felsőházban, mert az SLI sem működik DirectX 12 és Vulkan alatt. Oda már nem kell licenc a gyártóktól, hogy összekapcsolj két GPU-t, az alkalmazásnak kell támogatni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
Pont az SLI és crossfire támogatás csökkenése miatt érdekes ez a döntés.
Miért pont most engedi ezt az AMD, amikor a szokásos multiGPU megoldások a kihalás szélére kerültek, alkalmazás meg szinte sosem támogat multiGPU-t, mivel szinte senkinek nincs több GPU-ja, mert minek? (a prohardver olvasótáborából jelentkezők nem képeznek reprezentatív mintát)Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #46489 üzenetére
Mert ugye a DirectX 12 és a Vulkan játékok megoldják ezt a kérdést maguktól. Elég sok explicit API-t használó program támogatja legalább a WDDM beépített AFR-jét. Régen azért volt nagy baj a több GPU-s módokból, mert nem teljesen az alkalmazás feladta volt, hanem meg volt osztva a meghajtó és az applikáció között a probléma. Ilyen formában a fejlesztők nem nagyon tudtak erre minőségi támogatást írni, mert gyakorlatilag meghajtónként változott a minőség. Az explicit API-kkal viszont kiszámítható lett, jóval kevesebb munkából megoldható a jobb minőség, és attól sem kell félni, hogy a gyártó drivere elcseszi a működést, tehát a support költségek is minimálisak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
Csak hogy ne értselek félre:
Te azt mondod, hogy elvileg a korábbihoz képest a DX12-vel és vulkannal egyszerűsödött a dualGPU megoldhatósága.
Ezt mondod?De ennek ellenére nagyon ritkán lehet arról olvasni, hogy valamilyen játékban kihasználható lenne. Sem a kiegyensúlyozott dualGPU hasznosítása nem elterjedt széleskörben, se a kiegyensúlyozatlan (IGP+dGPU).
Én értem, hogy a B550 esetében ezzel nyílik egy lehetőség és ez jól hangzik ,csak a gyakorlatban úgy tűnik mégse. Gondolom ez jár némi költséggel, tehát ha egy-egy alaplapgyártó szeretné is magát, vagy valamelyik tiert megkülönböztetni ezzel a lehetőséggel, ez valójában a gyakorlatban ez nem egy lehetőség. Úgy is fogalmazhatnék, hogy aki mainstream alaplapot vesz, azok között talán ritka az, akinek futja két gpu-ra. De úgy is fogalmazhatnék, hogy ki a fene akarna csak ezért többet fizetni, vagy miért jelentene ez bárkinek is selling pointot, amikor alig van szoftver, ami ténylegesen kihasználja?
Hacsak nincs valami terv a háttérben.
Ezt próbálom belőled kiszedni. Mert azt ugye látjuk, hogy elméletileg tök jó, gyakorlatban jelenleg haszontalan.
Milyen hasznot remél az AMD ebből, hogy pont most engedélyezte ezt a B550-re?
1) Semmit
2) Köze van az Oxide-dal kötött szerződéshez (multigpu a felhőben) és annak nyomán várható a jövőben, hogy igenis szaporodni fognak a multigpu-t alkalmazni képes játékok
3) De nyugodtan mondhatod azt is, hogy tudod, mi áll ennek a döntésnek a hátterében, csak nem mondhatod el.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #46491 üzenetére
Igen egyszerűsödött. Korábban ahhoz, hogy több GPU-t támogass kellett szervizkönyvtár, az abban definiáltak szerint két teljesen eltérő kód a gyártókra, majd arra lehetett a meghajtóban írni támogatást, de ha az nem volt jó, akkor át kellett írni a programban, stb. Tehát nem csak az API-n múlott az egész, hanem az API mellett a szervizkönyvtárakon, illetve a meghajtókon. Az explicit API-kkal ezek nem léteznek már. A legegyszerűbb megoldás meghívni a WDDM-be épített AFR-t. Ez olyan mintha egy szervizkönyvtár lenne, azzal a különbséggel, hogy egységesítve van a gyártók között, tehát kötelező a meghajtó oldaláról ugyanúgy kezelni. Ezt a Microsoft felügyeli. Ha az adott motor nem csinál semmi jelentős interframe kommunikációt, akkor elég meghívni a WDDM AFR-jét, és az megcsinál mindent automatikusan. Jelentősebb interframe kommunikáció mellett azért írni kell egy saját megoldást, de az is sokkal egyszerűbb, mint a régi driveres modellt kezelni. Ilyen, motor szintjén kezelt AFR-t használ például a Frostbite, az Asura, stb., illetve tulajdonképpen a Nitrous is, csak ott van még némi extra fázis, hogy kezelhető legyen két eltérő gyártó.
Nem tudhatja senki előre, hogy ki mit szeretne. Alapvetően a több GPU támogatása nem nagy költség az alaplap szintjén. A licencek voltak azok, meg a hitelesítés még az explicit API-k előtt, de ma már ugye ezek nem kellenek, az explicit API-kba épített megoldások akkor is működnek, ha az alaplapgyártók egy fillér hitelesítési és licencköltséget sem fizetnek az AMD-nek és az NV-nek. Tehát effektíve az egész annyiból áll, hogy kivezetik a sávokat és kész. Semmi extra költsége nincs a mikorkód szintjén már. Ez az oka. Licencek és hitelesítés nélkül olcsó lett.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Robi BALBOA
őstag
Tudnál mondani pár címet ami Dx12 vagy Vulkan-t használ és megy az SLI vagy CF?
Dx12 vagy Vulkan-os játékoknál hol tudom "meghívni" az AFR-t?
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Robi BALBOA #46493 üzenetére
Explicit API-ban nincs SLI és CrossFire. Ezek nem működnek.
Multi-GPU van. Egyébként az összes újabb Frostbite, az összes Asura, az összes Nitrous (ennek a módosított verziói, például Cider), némelyik Unreal Engine módosítása a Microsoftnak, stb. Ezeket tudom fejből, de a WDDM-es AFR-t elég könnyű támogatni, szóval lehet, hogy több is van.(#46494) awexco: 90+%-os a skálázás, ha van hozzá elég erős proci. Nem egy magban erős, hanem nagyon sok magos, mert skálázódik a parancsátadás. Különösebben ezt nincs értelme tesztelni, mert mindegyik alkalmazás ugyanúgy működik AFR szintjén, így a skálázás is erős 90+%-os lesz sokmagos CPU-val. Legutóbb a Strange Brigade-ot néztük, az +97%-ot is hozott erős nyolcmagossal. Négymagossal már kevesebbet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jacek
veterán
-
Petykemano
veterán
Jó, értem, hogy nincs nagy költsége. Tehát miért ne alapon mehet.
De akkor eddig miért nem szabadott? És most már miért igen? Mármint B450 esetén miért nem volt még engedélyezve?A multiGPU-nak akkor van értelme, ha
- két különböző célű hardvert tudsz venni. Mint a régi szép időkben, amikor a 3d gyorsító még külön videokártya volt, ugyebár. Lesz valami raytracing gyorsító? Vagy valami consumer accelerator más célra? Főkártyán fut a Raytracing és async compute megy egy Arcturus gyorsítón?
- A másik lehetőség, hogy meglevő kártyád mellé veszel egy újat. És akkor tök jó, mert a régit sem kell kidobnod. És akkor persze még mindig kisfogyasztású kártyákról beszélünk.Én például tökre örülnék, ha vennék egy új videokártyát és nem kéne eltennem, vagy eladnom a régit, és még segítene is.
Dual GPU-hoz viszont tápellátás is kell. Annak kevés esélyét látom, hogy valaki olcsóbb B550 lapot vegyen 1000W-os táppal. Nem azt mondom, hogy nincs ilyen, csak azt, hogy nem jellemző.
De miért venne valaki két ugyanolyan kisfogyasztású kártyát, amikor vehetne egy nagyobbat is? Csak ott fogy ki a muníció, amikor már nincs nagyobb kártya.
De aki két top of the line kártyát akar venni 2x250W fogyasztással, annak szerintem nem célpiaca a $100-os alaplap.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #46498 üzenetére
A B450 idejében még javában voltak hitelesítések és licencek, mert abban reménykedett az AMD és az NV, hogy életben maradhat a CF és az SLI, de azóta már lassan lelövik őket. Ilyen formában az alaplapokra vonatkozó hitelesítés és licencelés is eléggé visszaesett. Tehát ma már egy alaplapgyártók nem számít arra, hogy CF-et vagy SLI-t használ majd a felhasználó, arra számít, hogy majd valami explicit API-n keresztüli multi-GPU-t fog futtatni, arra pedig se hitelesítés nem kell, se licenc. Konkrétan kihagyható az a mikrokód is, amire korábban szükség volt. Ezért lett olcsó az implementálás. Gyakorlatilag elég felrakni egy extra slotot, kivezetni a sávokat, és innentől kezdve nincs semmilyen tesztköltséged, és mikrokódból adódó licenc és hitelesítési költséged, plusz a kötelező terméktámogatás, ami szintén rohadt drága volt.
Mivel a gyártók kezéből minden lehetőséget kivett a Microsoft, így az, hogy mi lesz leginkább a fejlesztőkön múlik. A gyártók a hardvereken kívül többet nem tudnak hozzátenni. Ez akkor hidalható át legközelebb, ha készítenek a gyártók egy olyan interfészt, ami kellően gyors, és memóriakoherenciát biztosít a lapkák között. Az valóban visszaadna némi kontrollt a gyártóknak, de ez amúgy inkább hardveres dizájn lenne, mint szoftveres vagy firmware-es. Eleve azt csinálnák a memóriakoherenciával, hogy a két GPU-t egynek mondanák a rendszer felé.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.