Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • awexco

    őstag

    válasz Abu85 #46490 üzenetére

    Jöhetne teszt erről , h gyakorlatban mennyire életképes .5700 xt-m tudom pár napig nélkülözni .

  • Petykemano

    veterán

    válasz Abu85 #46490 üzenetére

    Csak hogy ne értselek félre:
    Te azt mondod, hogy elvileg a korábbihoz képest a DX12-vel és vulkannal egyszerűsödött a dualGPU megoldhatósága.
    Ezt mondod?

    De ennek ellenére nagyon ritkán lehet arról olvasni, hogy valamilyen játékban kihasználható lenne. Sem a kiegyensúlyozott dualGPU hasznosítása nem elterjedt széleskörben, se a kiegyensúlyozatlan (IGP+dGPU).

    Én értem, hogy a B550 esetében ezzel nyílik egy lehetőség és ez jól hangzik ,csak a gyakorlatban úgy tűnik mégse. Gondolom ez jár némi költséggel, tehát ha egy-egy alaplapgyártó szeretné is magát, vagy valamelyik tiert megkülönböztetni ezzel a lehetőséggel, ez valójában a gyakorlatban ez nem egy lehetőség. Úgy is fogalmazhatnék, hogy aki mainstream alaplapot vesz, azok között talán ritka az, akinek futja két gpu-ra. De úgy is fogalmazhatnék, hogy ki a fene akarna csak ezért többet fizetni, vagy miért jelentene ez bárkinek is selling pointot, amikor alig van szoftver, ami ténylegesen kihasználja?

    Hacsak nincs valami terv a háttérben.

    Ezt próbálom belőled kiszedni. Mert azt ugye látjuk, hogy elméletileg tök jó, gyakorlatban jelenleg haszontalan.

    Milyen hasznot remél az AMD ebből, hogy pont most engedélyezte ezt a B550-re?

    1) Semmit
    2) Köze van az Oxide-dal kötött szerződéshez (multigpu a felhőben) és annak nyomán várható a jövőben, hogy igenis szaporodni fognak a multigpu-t alkalmazni képes játékok
    3) De nyugodtan mondhatod azt is, hogy tudod, mi áll ennek a döntésnek a hátterében, csak nem mondhatod el.

Új hozzászólás Aktív témák