Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz Laja333 #12501 üzenetére

    Igen, valahogy én is így látom. Először is remek dolog hogy a v2-es maxwelleken van az a két opcionális feature. Tényleg jó. Ez remélhetően majd begyűrűzik gcn-re is.
    De itt akkor is opcionális elemekről beszélünk, aminek kerítettek egy gyors elnevezést (dx12_1). A játékok esetében a többi elem jóval meghatározóbb (a bekötési modell mint limitáció), elvégre az mindig van használva.

    Ugyanakkor ezek a limitációk oda-vissza működnek. El tudom képzelni hogy hiába lehet 2x annyi adatot tárolni shader procinként async compute számára gcn-en, mivel maxwellen csak fele annyit lehet, úgy írják meg a dolgokat hogy elég legyen a 2 is (meg amúgy is lehet hogy így írják meg). Emellett ugyan szépek a 900-as sorozat sikerei, de még mindig nagyon sok 700-as kártya van odakinn, amik meg a maxwelleket limitálják (bár ahogy az nv-től lenni szokott, könnyen lehet hogy szarnak a keplerekre). Ugyanígy az UAV-k esete, lehet hogy 64-et fognak megcélozni, mert az a "sweet spot", ugyanakkor a ROV is kevésbé lesz használva...

    Mindegy, meglátjuk mi lesz. Viszont szerintem akkor is általánosabban nézve előnyösebb, ha a sokat használt elemek limit nélküliek (gcn-en), mint az hogy van két opcionális feature amit nem támogat.

    "a két plusz feature kell a 12_1-hez."
    Milyen jó is volt hogy támogatta ugyan az eddigi kártyánk a 11.1-et meg 11.2-őt, mégsem mentünk sokra vele.

  • #85552128

    törölt tag

    válasz Laja333 #12501 üzenetére

    Ugyanúgy a GCN1-nél is vannak limitációk a Compute parancslistáknál és a Tiled Resourcesnél a Maxwell 2 3 míg a GCN1.2 is csak Tier 2-es...
    Az RB Tier 3 elméleti "unlimited" erőforrása meglátjuk mit fog érni... Szerintem semmit, főleg nem az elkövetkező 1-2 évben, máskülönben simán köthették volna a 12_1-et is Tier3-hoz...

Új hozzászólás Aktív témák