-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A driverbe épített post-process AA megoldások közül máig az MLAA 2.0 a legjobb. Csak driverből ennyit lehet elérni. Az mindig egy korlátozott dolog lesz, mert a kész képre dolgozol, és onnan szerzel minden információt. A játékokban is van hasonló post-process AA SMAA néven. Az algoritmus ugyanaz, amit az AMD használ, de a bemeneti adat tekintetében nem csak a végső képre tud építeni. Ez nagy különbség.
#54837 Laja333 : Mert az ML a Microsoft komponense. Az AMD-féle FidelityFX Super Resolution egy keretrendszer. Megadja arra az alapot, hogy különböző módokon elérj jobb minőséget alacsonyabb felbontással. Hogy ebből mit használsz az egyéni tényezőkön múlik. Ha mondjuk kiadod a játékod Xboxra, akkor nyilván használhatod majd a Microsoft FidelityFX Super Resolutionnel kompatibilis komponenseit, és ezek természetesen áthozhatók PC-re. De ha valaki saját komponenseket fejleszt, akkor az is lehetőség. Nem kötelező ugyanis a Microsoft és az AMD komponenseire építeni, mert ezek nem biztos, hogy minden programban jó eredményt adnak. Ez azért van így, mert a DLSS is programfüggő. Hol működik, hol nem. Erre nem lehet egységesen reagálni, így komponensekre bontották le a FidelityFX Super Resolutiont. Ez valójában tehát nem egy eljárás, hanem eljárásokkal való kompatibilitást biztosító keretrendszer, amibe az adott motorhoz legjobban illeszkedő komponensek fejleszthetők, vagy az előre elérhető Microsoft/AMD komponensekből összeválogathatók.
Ezért is integrálta a FidelityFX-et a Microsoft az Xbox saját GDK-jába. Innentől kezdve egy kattintásos fícsőrrendszert akarnak a fejlesztőknek. Aztán eldöntik, hogy duplán ráklikkelnek erre, hogy működjön Xboxon és PC-n, vagy hónapokat áldoznak az idejükből, hogy hasonló minőséget kihozzanak máshogy.
#54831 Alogonomus : A DLSS 3.0-ról sosem beszélt az NVIDIA. Az egy kamuvideós kamuképzelgése volt.
Az NV-nek amúgy nem is a DLSS 3.0 hiányzik, hanem meg kell oldaniuk a D3D12 játékok overhead problémáit, mert az ilyen felskálázós fícsörökben hatalmas előny a Radeonoknak, hogy eléggé jól kezelik a CPU-limitet. Ez azonban az NV-nek egy probléma, mert nem a GPU képessége fog számítani, hanem az, hogy az adott alkalmazás mennyire korlátozza a parancsfeldolgozást, így a felskálázós eljárásoknál azok az eredmények kerülnek elő, amiket a Hardware Unboxed mért Full HD alatti felbontással, és azok nem szépek. Azért nem egy nagy cél, hogy erre menjen el az ipar, mert a probléma nehezen kezelhető az NV számára.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- iPhone topik
- Robotporszívók
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Vezetékes FEJhallgatók
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Parfüm topik
- További aktív témák...
- Apple iPhone 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Akció! Csere-Beszámítás! LG UltraGear 45GR95QE OLED Monitor! 240HZ 0.03MS , hajlított!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 11 Pro Max / 64GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / 100% akku
- Nokia 4.2 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

