Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #63797 üzenetére

    Foglalkoznak vele, csak nem sokat tudnak tenni, mert nem az övék a motor. Az UE5-tel általánosan van valami gond, mert nem az első eset, amikor az egyik frame-gen opció rosszul működik, lásd az Immortals of Aveum és a DLSS 3 esete az instabilitással, ami miatt implementálniuk kellett a fejlesztőknek az FSR3-at. Vagy a Lords of the Fallen, ahol ki kellett kapcsolni a DLSS 3-at.

    Ezek nem működnek out of box, mert vagy a motor kódját nem érik el, vagy az eljárásét. És ez a jövőben is változhat, mert amivel sokan küzdenek, hogy egy engine frissítés ki tudja ütni a frame-gen kompatibilitást és stabilitást, ami az UE5-re tipikusan jellemző. Tehát egy új motorverzióval az eredeti frame-gen instabil lesz, tehát mehet offba, amíg ki nem javítja valaki. Ezekkel egy indie nagyon nehezen tud mit kezdeni, pláne a forráskód hiányában.

    Az FSR3-nál csak azt látjuk, hogy ez a jelenség nem csak a DLSS3-at sújtja. És itt valami az UE5-tel van, mert tipikusan olyan játékokban nem jó a stabilitás DLSS3-mal és/vagy FSR3-mal, amik UE5-ösök.

Új hozzászólás Aktív témák