Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PuMbA

    titán

    válasz Abu85 #66292 üzenetére

    "Soha az életben nem fogjuk ezt gyorsan megoldani, amíg feketedoboz az API-nak ez a része."

    Persze, ezen dolgoznak majd az iparágban. Mindenesetre az SW Outlaws-t tényleg azért nem hoznám eme két játék mellé, mert ahogy láttam a víz tükröződések például nagyon zajosak benne. Nem tudom, hogy hanyad felbontáson vagy hány sugárral számolódnak.

    X2N: Értelek, de engem nem érdekel, hogy kié, ezért nem is említettem meg eddig egy hozzászólásomban se. A lényeg, hogy ki hozza el a játékokba :) Mit ér az agyamban

    "Az hogy mi ad jó vizuális eredményt nem TE fogod eldönteni továbbra sem. Ez a TE személyes véleményed."

    Persze, hogy nem. De azt látjuk, hogy jelenleg a legjobb kinézetű eredményt játékokban RT esetén a Path Tracing adja Ray Reconstruction-nel. A jövőben ez lehet másképp lesz, valszeg az UE5 megoldása.

Új hozzászólás Aktív témák