Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Habugi

    addikt

    válasz gbors #14768 üzenetére

    Tengermély tiszteletem kinyilvánítása mellett hagyjuk már ezt a jelen/jelenidő dolgot..! :R

    33éves leszek, anno 16-18éves korom táján kezdett még gimnáziumi osztály szinten is marha ciki lenni ez az élj a mának, azt nézd/azzal foglalkozz mi van ma mentalitás.
    Baromira unom olvasni, szerintem viszonylag kevés közöttünk a napközis.. :U

    Oké értem én, az AMD ígérget és a jövőről beszélnek legtöbbször de csak GCN-nél leragadva elég ránézni az AoS tesztekre, ugye máris nem nettó saláta volt amit Abu az elmúlt ~2évben szajkózott/"ígérgetett"/előre vetített. Arról nem beszélve, tegnap be lett ide szúrva egy amúgy nevetséges M$ DX12-es promó anyag.., ha mást nem annyit simán ki lehet jelenteni hogy prioritást kapott náluk (is) a DX12, innentől pedig várhatóan elég rendesen be fog indulni a szekér, minden téren.

    Értem vagy legalábbis igyekszem megérteni mindkét álláspontot de ezt a "ma ereje" és hasonló agymenéseket ne erőltessük már ennyit pls, megvan a maga diszkrét bája egy bizonyos korig bezárólag de kezd sok lenni. :B

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #14768 üzenetére

    Mit mikor? DX12-ben alapvető a megoldás. DX11-ben pedig a Frostbite, az új Glacier, az új Dunia, de még a Division által használt Snowdrop is GPU-driven pipeline. Szóval a játékok szempontjából tegnap, ma, holnap.
    Ha azt várod, hogy az Ashesre optimalizálnak DX11 profilt, akkor ne várd. A játék négy API-t fog támogatni a megjelenéskor. Csak tud már választani a felhasználó egyet, ami nem DX11.

Új hozzászólás Aktív témák