Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz cyberkind #20980 üzenetére

    Már a DX12 port sem bughalmaz, mert ki van javítva a kezdetek óta. Minden benne maradt probléma nem az alkalmazás oldalán keletkezik.
    Azért nem láttad a DX12 előnyét, mert az két oldalról jelent extrát. Egyrészt jelentősen csökkenti a processzor terhelését, de ez 4,7 GHz-re tuningolt i7-tel CPU-val mindegy, főleg egy olyan játékban, mint a QB. Ellenben mondjuk nekem nem, mert én megérzem a játékokban az A10-7850K-t. Viszont DX12-vel jelentősen javul mindenhol a teljesítmény. A másik az aszinkron compute, ami neked 980 Ti-vel megint mindegy, mert az NVIDIA egyetlen játékban sem engedélyezi ezt a képességeit a te kártyádra. A Pascal-ban is csak az új Tomb Raiderre. Ellenben mondjuk nekem sokat ér, mert 10-20%-os boost jön tőle R9 285-tel. Ezek mellett én még azért érzek általános előnyt, mert a legtöbb játékot a Microsoft ajánlásai szerint fejlesztenek, és ezekkel az ajánlásokkal az AMD ajánlásai megegyeznek, míg mondjuk az NV ajánlásai eltérnek, sokszor jelentősen. Utóbbit a fejlesztők nem igazán fedik le. A Doom és a Hitman tartalmaz NV-specifikus alternatív kódot is. A Microsoft játékai például abszolút nem, mert a Microsoft arra szeretné sarkallni a hardvergyártókat, hogy ha valami nem működik nekik a DX12-ben, akkor ne alternatív erőforrás-használatra buzdítsanak, hanem javítsák meg a hardvert az új generációban.

  • keIdor

    titán

    válasz cyberkind #20980 üzenetére

    Az van, hogy az eddig is lusta és megkötött kezű fejlesztők még több kötelező munkát kapnak a DX12-vel. A DX11-nél volt driveres védőháló, de ez is innentől csökken. Fogunk még oboázni a DX12 miatt.

Új hozzászólás Aktív témák