Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz keIdor #23512 üzenetére

    A GoW4-ben az aszinkron compute opció változtatható a Pascal és a GCN architektúrára. A többinél ki van szürkítve, de az is lehet, hogy magát az opciót sem ajánlja fel. Az biztos, hogy csak az említett két architektúrára aktiválható, ezt a Microsoft megerősítette, amikor kérdeztem őket erről.
    A PC-re kialakított implementáció a jellege miatt nem segít sokat a sebességen. A legtöbb játék az aszinkron compute-ot compute shader offloadra használja, míg a GoW 4 ilyen formában ezt a funkciót csak Xbox One-on használja. PC-n a többletterhelést próbálja csökkenteni, amivel nem igazán lehet 2-3%-nál többet nyerni. Ez még a Rise of the Tomb Raiderben helyet kapó implementációnál is alacsonyabb határfokú. De szó se róla gyengusabb procikkal tényleg segít egy picit.

Új hozzászólás Aktív témák