Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FLATRONW #2524 üzenetére

    Ennek az a célja, hogy minél később és egyben minél ritkábban kelljen törölni a nem használt textúrákat a VRAM-ból, mert a DX11-ben bármit törölni annyira körülményes procedúra, hogy jó eséllyel be fog akadni a program. Maga a DX11 API kényszerítette a Rebelliont egy olyan döntésbe, hogy akadjon, vagy ne, és akkor egy kis minőségcsökkenés belefér. Ez egyáltalán nem a fejlesztők sara. Ők két rossz közül választották ki a nézőpontjuk szerint kevésbé rossz opciót.
    És hogy mennyire nem egyedi a Rebellion gondolkodása megemlíthető, hogy a Frostbite és a CryEngine új verziói ugyanerre a streaming modellre állnak át. Sőt, a Ryse már használja is. Bár a Ryse annyiban más, hogy ott még a maximális textúrarészletességet sem állíthatod be egyénileg, hanem a program automatikusan intézi ezt.

Új hozzászólás Aktív témák