Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A másik nagy probléma a komplex geometria. Itt nem a minél kisebb háromszögekről van szó, hanem arról, hogy a látótér geometriája egyre jobb, és egyre több az átfedés is. Egy rakás háromszög nem fog látszódni a végső képen, de át fog jutni még a raszterizáláson is, ami az erőforrások nagymértékű pazarlása. Erre jó ideje felfigyeltek, de csak hat éve kutatják komolyabban azt, hogy a geometria komplexitásának növelése aránytalanul nagy mértékben növeli a végeredmény tekintetében nem fontos számítások elvégzését. Tehát minél több háromszög van a jelenetben, annál rosszabb a hatásfok. A problémát azonban az okozza, hogy a mai culling megoldásokat nem ezekre a terhelésekre tervezték, így új konstrukciókat kell bevetni. A Vega 10 lesz az első hardver, amely meg tudja majd mondani még az első shader lépcsőn, hogy egy olyan háromszög, amely minden culling szitán átment, végül látszódni fog-e vagy sem, és erre anélkül képes, hogy azt a háromszöget átküldené a raszterizálón. Ez ugye a primitive shader fő előnye, amiért beépítették.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- MSI RTX 3080 Ti SUPRIM X 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE NITRO+ RX 7900 XTX 24GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- PNY EPIC-X RGB RTX 5060Ti 16GB / Gigabyte EAGLE OC RTX 5070 12GB videokárty 3 év garancia 27% áfa
- Csere-Beszámítás! MSI Suprim X RTX 3080 10GB Videokártya!
- Gigabyte RX 6800 16Gb Aorus (LCD kijelzős)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest