Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz namaste #30391 üzenetére
Itt elég jól elmagyarázzák, hogy nem olyan egyszerű ez, hogy marad idő a CPU drivernek. [link]
Bizonyos sűrűn használt dolgokra az NV egy speciális fast path-ot használ. Ennek az előnye, hogy az általános path-nál gyorsabban oldja meg ugyanazt a munkát. Az NV például régebben mondta egy prezentáción, hogy viszonylag sokat nyernek a konstans pufferre vonatkozó fast path-jukon, amelyet DX11-ben nagyon sokan használnak, de DX12-ben ez nem létező opció. Az OS nem ismeri, hogy van egy ilyen lehetőség a hardverben így nem is használja. Emiatt a DX11->DX12 váltásnál már csak emiatt is sebességet vesztenek, mert lassabban érik el a konstans puffert. Ez a DX12 egyik nagy újítása, hogy a Microsoft betervezte azt, hogy minden pufferelérés ugyanolyan gyorsnak kell lennie. Ez nem hangzik rosszul önmagában, csak ez sok hardvernél azt jelenti, hogy a DX11-hez képest bizonyos pufferelérések lassulnak. Az apró betűs rész ugye.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen