Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Loha #39522 üzenetére

    Eleve semmit sem jósoltam az említett cikkben. Írtam egy programot, amivel lekérdeztem, hogy mit tudnak a hardverek, és azt írtam le.

    (#39521) b. : Igazából az a kérdés, hogy mi a problémád. Ha az, hogy az NV-n rosszul fut, akkor azzal van gondod, hogy a játék subgroup shadereket használ, és arra még nem mindenkinek van hatékony fordítója. Ha az, hogy akadozott, akkor arra a patch kell, ami átrakta a memóriamenedzsmentet a gyári rendszerről, az AMD VMA-ra.

  • Petykemano

    veterán

    válasz Loha #39522 üzenetére

    Mit értesz az alatt, hogy "megvalósul"?

    Abu "jóslataiban" sosem arról beszél, hogy ilyen vagy olyan irányban fog változni a piaci részesedés ezért vagy azért az épp részletezett nehézség miatt.

    Mindig az a forgatókönyv, hogy
    1) Kijön valami új api, kiterjesztés vagy arra épülő játék, ebben az AMD szerez egy kis előnyt, vagy farag a hátrányából
    2) Abu elkezdi ecsetelni, hogy hát igen, az nvidia mennyire le van maradva ebben meg abban az implementációban
    3) Jön a "le van maradva" kijelentésen feldühödött tömeg, hogy hát ha annyira le van maradva, hol vannak az AMD eredményei? Hol látszódnak a csíkok, hogy az AMD mennyivel jobb?
    4) Eltelik néhány hónap/év, kijön pár driver frissítés, menet közben kijön egy új generációs lapka, ami foltoz ilyen-olyan "hiányosságokat", az AMD 1-2 címben megjelenő "előnye" elolvad és jön az önelégült tömeg, hogy na tessék hol van a le van maradva, már gyorsabb is.
    5) Goto 1.)

    És közben abu egyszer sem mondja, hogy az AMD csíkok innentől kezdve hosszabbak lesznek mindig. Sőt, most kifejezetten ügyelt arra, hogy felhívja a figyelmet, hogy az nvidia rá fogja fordítani az erőforrást és megírja a drivert és szépen visszaáll minden a rendes kerékvágásba.

Új hozzászólás Aktív témák