Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
Igen, gondolom azért, mert mindhárom felbontást engedi az összes RTX kártyán DLSS alatt, viszont sajnos DX12-ben grafikai hibák jelenhetnek meg, így járt a CB is, de még Gronkh is emiatt használta a DX11-et. Egyébként érdekes az is, hogy ez is egy olyan cím, ahol a DX11 leképző jobban működik, mint a DX12, egyrészt a régi API alatt nem csak gyorsabb a játék, de a grafikai hibák is eltűnnek.
AMD esetén alapértelmezetten DX11-ben indul a játék, nem véletlen, Navi alatt akár 13%-al is gyorsabban fut így.A CB esetén is a DLSS csak felerősítette a hibákat, illetve 1080p alatt erősen mosott lesz a kép, mivel a játék alapból nem túl éles képet ad (kikapcsolhatatlan élsimítás).
A játék meglehetősen lassú alapból is, ugyanis 1080p alatt az RX580 és GTX 1060 csak minimális grafikán hoz jó sebességet, de mindent elmondanak a grafikonok.
A brutális gépigényt a Hardwareluxx és PCGH tesztjei is megerősítik.
Összességében azért nem vagyok elájulva ettől, mert a játék látványa szerintem messze nem olyan, hogy ekkora gépigényt igényeljen, az meg, hogy a DX11-es leképző jobban működik, mint a DX12-es, nos láttunk már ennél sokkal jobb PC portokat is. Northlight motoron bőven van még mit reszelni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Viszonyítás kérdése. Ahhoz képest jó, hogy pár játék milyen szar képet rak eléd DLSS-sel, de az elvárható minőségtől fényévekre van.
Ugyanaz a probléma mindig. A jó eredményhez jó neuronháló kell, de mivel alapvetően ez csak egy kikapcsolható fícsőr, így nincs értelme belerakni a gépidőt. És itt elcsúszik az egész, mert nem úgy tekintenek rá a fejlesztők, hogy ezzel optimalizálnak, hanem csak megvásárolja tőlük a funkció beépítését az NVIDIA, de eközben a fejlesztői oldalon kb. semmi kedvük arra, hogy ebbe erőforrást rakjanak. A pénz jól jön, aztán szarnak az egészre, miközben a probléma megoldása kellően bonyolult ahhoz, hogy ha ehhez így állnak hozzá a fejlesztők, akkor annak nagyon felemás eredményei lesznek.
Ezen az segíthetne, ha a Microsoft beállnak az egész mögé a következő generációs Xboxnál, és kb. odatolná az Azure-t a fejlesztők segge alá. Tessék ott egy rakás ingyen számítási kapacitás a felhőben, és csináljátok meg az Xboxra jóra, aztán az a neuronháló vihető PC-re is. Az NV-nél ugye a számítási kapacitás nincs ingyen, hiába a reklámszerződés a funkcióra. Ha kifogy az erre szánt büdzsé, akkor ez van, otthagyják szarul a funkciót. Szóval az iszonyatosan sokat jelentene, ha a fejlesztőknek a Microsoft adna ingyen gépidőt.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- PC bontás - Thermaltake ház, Fsp 650W, GIGYBYTE AB350M, AMD RYZEN 5 1600x, 16GB DDR4 3000, GTX 1080
- GIGABYTE XTREME RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya!
- Új asus rx 9070xt 16gb oc 3 ventis!
- Gainward Phoenix 3080 10G golden sample
- EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING 10GB GDDR6X (10G-P5-3897-KR) Videokártya
- 2 TB-os Kingston NV3 M.2 SSD - 6000 MB/s olvasás
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro 48GB RAM 4TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Space Grey-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3668, 100% Akkumulátor
- Samsung Galaxy A36 5G / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Bontatlan
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

